Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiandien po ilgos pertraukos išleidau baltarusą į Vaidotus iš Kenos. Kiti sužinoję irgi užsimanė važiuoti.

    Comment


      Parašė RAW Rodyti pranešimą
      Šiandien po ilgos pertraukos išleidau baltarusą į Vaidotus iš Kenos. Kiti sužinoję irgi užsimanė važiuoti.
      Kaip išleidai ir kodėl išlieidai?
      LG lokomotyvų pritrūko?
      Ir ko gi jie į tuos Vaidotus taip veržiasi?

      Comment


        Parašė AB13 Rodyti pranešimą
        Kaip išleidai ir kodėl išlieidai?
        LG lokomotyvų pritrūko?
        Ir ko gi jie į tuos Vaidotus taip veržiasi?
        Paprasčiausiai, baltarusui vadinama "javkė" buvo prasta, o išleisti rezervu ar su traukiniu irgi neišėjo, nes Baltarusijoje langas buvo, todėl nuvariau į Vaidotus ilsėtis. O kiti kodėl norėjo nežinau, nes kai klausiau, šiaip pamurmėjo. Gal jau pasiilgo šito reiso?

        Comment


          Parašė RAW Rodyti pranešimą
          Paprasčiausiai, baltarusui vadinama "javkė" buvo prasta, o išleisti rezervu ar su traukiniu irgi neišėjo, nes Baltarusijoje langas buvo, todėl nuvariau į Vaidotus ilsėtis. O kiti kodėl norėjo nežinau, nes kai klausiau, šiaip pamurmėjo. Gal jau pasiilgo šito reiso?
          Dar pasakyk, kad ten buvo 2TE10..

          Comment


            Tai aišku, o ką?

            Comment


              Labai retas momentas pagaut 2TE kokiose Kyviškėse... Reiks dabar važiuot vėl į Stasylų ruožą...

              Comment


                Parašė kaktusas
                Truputi susireikšminai - kiek žinau, stoties budėtojas tik vykdo nurodymus iš Vilniaus, o ne pats sprendžia kur ką leisti. Todėl tik vykdei dispečerio nurodymus.
                O kas tau sakė, kad aš stoties budėtojas?

                Comment


                  Beje, ko gero vienas iš pirmųjų ar pirmas vardinis Bs'as, toks pas mus jau buvo atvažiavęs
                  http://www.train-photo.ru/details.ph...d159bc2cbec7dc

                  Comment


                    EK aiškinasi dėl „Lietuvos geležinkelių“ viešojo pirkimo

                    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=22127733

                    Comment


                      Parašė kaktusas
                      O kas dar išleisti iš stoties gali?
                      gelezinkeliu eismo taisykles skaityk suzinosi
                      Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                      Comment


                        zargonu snekant, netgi vagonieciai leidzia traukinius. pagal instrukcija - nebepamenu... vistik 4 metai be gelzkelio...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Na ką - keleiviniai traukiniai Lietuvoje, panašu, greitai gali tapti egzotika

                          Traukinių maršrutai gali sutrumpėti

                          http://www.lrt.lt/news.php?strid=5042&id=5203486


                          Tomas Kavaliauskas, Jevgenijus Bardauskas
                          LTV naujienų tarnyba

                          „Lietuvos geležinkeliai“, iš keleivių vežimo patiriantys šimtus milijonų nuostolių, siūlo trumpinti ir net uždaryti kai kuriuos maršrutus.

                          „Lietuvos geležinkeliai“ jau nuo liepos 1 d. siūlo nebevežti žmonių geležinkeliu iš Šiaulių per Radviliškį į Rokiškį. Esą pernai traukiniais šiuo maršrutu važiavo nedaug žmonių, o lygiagrečiai einantis kelias nurungia traukinius.

                          „Lietuvos geležinkeliai“ kitus maršrutus siūlo trumpinti. Kai kuriais maršrutais traukiniai važiuotų rečiau, būtų stojama tik pagrindinėse stotelėse.

                          „Kai kurie maršrutai – ryškiai sezoniniai. Turistai važiuoja vasaros metu, todėl yra poreikis stoti beveik visose stotelėse. Žiemą būtų galima stoti tik didžiausiose miestuose“, - teigia Dalijus Žebrauskas, „Lietuvos geležinkelių“ Keleivių vežimo direkcijos diktoriaus pavaduotojas komercijai.

                          Susisiekimo ministerija, viena iš pagrindinių „Lietuvos geležinkelių“ valdybos narių, tvirtina ieškanti galimybių, kad maršrutai liktų, bet raginamos ir savivaldybės prisidėti, kad žmonės iš atokesnių vietų būtų pavežami iki didesnių stočių, o moksleiviai visada pasiektų mokyklas. Neatmetama, kad jei maršrutai liktų, tektų kelti bilietų kainas.

                          „Jeigu valstybė apsisprendžia remti šitą transporto rūšį, dotuoti tuos nuostolius, nereikėtų didinti bilietų kainų, bet jei valstybė sprendimo nepriima, reikia palaikyti nuostolingas vietas, maršrutus, tai gali tekti ir didinti“, - sako susisiekimo viceministras Arūnas Štaras.

                          Pernai „Lietuvos geležinkeliai“ patyrė daugiau nei 125 mln. litų nuostolių, o iš vhttp://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=423&page=119alstybės tegavo 26 mln. litų kompensaciją. Šiemet ji sieks vos 5 mln. litų.

                          Dar prie to paties:
                          „Lietuvos geležinkeliai“ ir savivaldybės ieškos būdų keleivių vežimui optimizuoti

                          http://www.transp.lt/Default.aspx?El...ArticleID=5963
                          Paskutinis taisė 2Pack; 2009.05.15, 10:11.

                          Comment


                            Parašė RAW Rodyti pranešimą
                            Beje, ko gero vienas iš pirmųjų ar pirmas vardinis Bs'as, toks pas mus jau buvo atvažiavęs
                            http://www.train-photo.ru/details.ph...d159bc2cbec7dc
                            Čia TEP60 tuo pačiu vardu...
                            http://www.train-photo.ru/data/media/65/_029.jpg

                            Beje, tą TEP70BS-080 mačiau balandžio 4d. dar nepakrikštytą.

                            Comment


                              Du šilumvežiai tuo pačiu vardu, turbūt, nevažinės. Tam TEP60, ko gero, jau paskutinės dienos, ar žmogus nusipelnė didesnės garbės.

                              Comment


                                Be abejonės, TEP60 žymiai gražesnis aparatas nei BS...

                                Comment


                                  TEP60 ir man gražus, bet jei lygint su TEP70BS, tai tada tikrai BS'as gražesnis. Nu bet dėl skonio nesiginčysim.

                                  Comment


                                    baltarusiam BS - kaip mums Siemens
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Parašė RAW Rodyti pranešimą
                                      Du šilumvežiai tuo pačiu vardu, turbūt, nevažinės. Tam TEP60, ko gero, jau paskutinės dienos, ar žmogus nusipelnė didesnės garbės.
                                      Cia turbut panasiai kaip su laivais - maciau per Disckovery kanala kruizini laiva (nepamenu koks tik - berods "Karaliene Elzbieta" (su skaiciumi kazkokiu), tai buvo vienu metu ir nausjasis ir senasis, tik pastarasis paskui i metalo lauza nukeliavo..
                                      Taip pat ir Klaipedoje keltai per kursiu nerija (maciau pernai ar uzpernai) - "Baltija" naujas plaukiojo, ir kazkur prie krantines stovejo senoji nenaudojama "Baltija".
                                      Ir cia su tais silumveziais, turbut jau ruosiasi baltarusiai laidotuvems to TEP-60, o tas zmogenas, kurio pavarde ant silumveziu - turbut jiems tikrai vertas demesio

                                      Comment


                                        Jei būčiau mašinistas ir turėčiau galimybę pasirinkti tarp BS'o ir Siemens'o-už jokius pinigus nesirinkčiau Siemens.

                                        Comment


                                          Parašė RAW Rodyti pranešimą
                                          Jei būčiau mašinistas ir turėčiau galimybę pasirinkti tarp BS'o ir Siemens'o-už jokius pinigus nesirinkčiau Siemens.
                                          kodėl?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X