Kaip išleidai ir kodėl išlieidai?
LG lokomotyvų pritrūko?
Ir ko gi jie į tuos Vaidotus taip veržiasi?
Paprasčiausiai, baltarusui vadinama "javkė" buvo prasta, o išleisti rezervu ar su traukiniu irgi neišėjo, nes Baltarusijoje langas buvo, todėl nuvariau į Vaidotus ilsėtis. O kiti kodėl norėjo nežinau, nes kai klausiau, šiaip pamurmėjo. Gal jau pasiilgo šito reiso?
Paprasčiausiai, baltarusui vadinama "javkė" buvo prasta, o išleisti rezervu ar su traukiniu irgi neišėjo, nes Baltarusijoje langas buvo, todėl nuvariau į Vaidotus ilsėtis. O kiti kodėl norėjo nežinau, nes kai klausiau, šiaip pamurmėjo. Gal jau pasiilgo šito reiso?
Truputi susireikšminai - kiek žinau, stoties budėtojas tik vykdo nurodymus iš Vilniaus, o ne pats sprendžia kur ką leisti. Todėl tik vykdei dispečerio nurodymus.
Tomas Kavaliauskas, Jevgenijus Bardauskas
LTV naujienų tarnyba
„Lietuvos geležinkeliai“, iš keleivių vežimo patiriantys šimtus milijonų nuostolių, siūlo trumpinti ir net uždaryti kai kuriuos maršrutus.
„Lietuvos geležinkeliai“ jau nuo liepos 1 d. siūlo nebevežti žmonių geležinkeliu iš Šiaulių per Radviliškį į Rokiškį. Esą pernai traukiniais šiuo maršrutu važiavo nedaug žmonių, o lygiagrečiai einantis kelias nurungia traukinius.
„Lietuvos geležinkeliai“ kitus maršrutus siūlo trumpinti. Kai kuriais maršrutais traukiniai važiuotų rečiau, būtų stojama tik pagrindinėse stotelėse.
„Kai kurie maršrutai – ryškiai sezoniniai. Turistai važiuoja vasaros metu, todėl yra poreikis stoti beveik visose stotelėse. Žiemą būtų galima stoti tik didžiausiose miestuose“, - teigia Dalijus Žebrauskas, „Lietuvos geležinkelių“ Keleivių vežimo direkcijos diktoriaus pavaduotojas komercijai.
Susisiekimo ministerija, viena iš pagrindinių „Lietuvos geležinkelių“ valdybos narių, tvirtina ieškanti galimybių, kad maršrutai liktų, bet raginamos ir savivaldybės prisidėti, kad žmonės iš atokesnių vietų būtų pavežami iki didesnių stočių, o moksleiviai visada pasiektų mokyklas. Neatmetama, kad jei maršrutai liktų, tektų kelti bilietų kainas.
„Jeigu valstybė apsisprendžia remti šitą transporto rūšį, dotuoti tuos nuostolius, nereikėtų didinti bilietų kainų, bet jei valstybė sprendimo nepriima, reikia palaikyti nuostolingas vietas, maršrutus, tai gali tekti ir didinti“, - sako susisiekimo viceministras Arūnas Štaras.
Pernai „Lietuvos geležinkeliai“ patyrė daugiau nei 125 mln. litų nuostolių, o iš vhttp://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=423&page=119alstybės tegavo 26 mln. litų kompensaciją. Šiemet ji sieks vos 5 mln. litų.
Dar prie to paties: „Lietuvos geležinkeliai“ ir savivaldybės ieškos būdų keleivių vežimui optimizuoti
Du šilumvežiai tuo pačiu vardu, turbūt, nevažinės. Tam TEP60, ko gero, jau paskutinės dienos, ar žmogus nusipelnė didesnės garbės.
Cia turbut panasiai kaip su laivais - maciau per Disckovery kanala kruizini laiva (nepamenu koks tik - berods "Karaliene Elzbieta" (su skaiciumi kazkokiu), tai buvo vienu metu ir nausjasis ir senasis, tik pastarasis paskui i metalo lauza nukeliavo..
Taip pat ir Klaipedoje keltai per kursiu nerija (maciau pernai ar uzpernai) - "Baltija" naujas plaukiojo, ir kazkur prie krantines stovejo senoji nenaudojama "Baltija".
Ir cia su tais silumveziais, turbut jau ruosiasi baltarusiai laidotuvems to TEP-60, o tas zmogenas, kurio pavarde ant silumveziu - turbut jiems tikrai vertas demesio
Comment