Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Ar tik ne todėl kad jo vidutinė ašies apkrova didesnė ir tai sudaro problemų dažnai stabdant?
    del to sunkiau sustabdyti...?, bet yra el. ir dinaminiai stabdziai manau!!!
    problema tikrai ne cia. speju atsakymas galetu buti kw/h isibegejant, nors LT-1 apie sanaudas jau minejo taigi laukiam speco
    Paskutinis taisė rakolioux; 2009.05.01, 14:46.
    Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

    Comment


      Parašė specialistas Rodyti pranešimą
      Tada klausimas: kodėl?
      Jeigu šiuo metu nuo Vilniaus iki Kauno EJ 575 stoja 4 stotyse, tai 10-15 stotelių sustoti jau negali?
      Kažkaip absurdiškai šis teiginys skamba.
      Prašyčiau išsamiai paaiškinti.
      Tai ne mano išvada,bet tų,kurie šiuo metų aptarnauja šios traukinius. EJ-575 gali neatlaikyti tokio važiavimo režimo,ypač vasarą,nes labai įšyla varikliai ir jeigu jų temperatura sieks kritines ribos - papraščiausiai kompiuteris jų atjūngs.Na ir antra priežastis - labai mažai yra smelio atsargų traukinio stabdymui ir judejimui iš vietos,jeigu begiai butu slidus ir tikrai jo neužtektų visai kelionei.
      Paskutinis taisė Tano; 2009.04.08, 09:12.

      Comment


        Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
        del to sunkiau sustabdyti..., bet yra el. ir dinaminiai stabdziai manau!!!
        problema tikrai ne cia. speju atsakymas galetu buti kw/h isibegejant, nors LT-1 apie sanaudas jau minejo taigi laukiam speco
        Nuo dažnaus dinaminių stabdžių naudojimo labai greitai įšyla varikliai.

        Comment


          Parašė Tano Rodyti pranešimą
          Nuo dažnaus dinaminių stabdžių naudojimo labai greitai įšyla varikliai.
          Kažkodėl šis atsakymas manęs neįtikino.
          Valdant traukinį ER20CF, stabdymo metu, lokomotyvas taip pat stabdomas elektrodinaminiais stabdžiais. Jokių apribojimų dėl stabdymų skaičiaus nėra. Traukos elektros varikliuose sumontuoti įkaičio davikliai, kurie duodą signalą šilumvežio mikroprocesorinei sistemai, o ši atitinkamai reguliuoja oro srautą, skirtą traukos varikliams aušinti.
          Jokių apribojimų dėl elektrodinaminių stabdžių naudojimo ER20CF lokomotyvuose nėra.

          Jeigu EJ575 ir suges elektr. dinaminiai stabdžiai, tai yra dar dveji (elektriniai-oriniai ir oriniai).

          Comment


            Parašė specialistas Rodyti pranešimą
            Kažkodėl šis atsakymas manęs neįtikino.
            Valdant traukinį ER20CF, stabdymo metu, lokomotyvas taip pat stabdomas elektrodinaminiais stabdžiais. Jokių apribojimų dėl stabdymų skaičiaus nėra. Traukos elektros varikliuose sumontuoti įkaičio davikliai, kurie duodą signalą šilumvežio mikroprocesorinei sistemai, o ši atitinkamai reguliuoja oro srautą, skirtą traukos varikliams aušinti.
            Jokių apribojimų dėl elektrodinaminių stabdžių naudojimo ER20CF lokomotyvuose nėra.

            Jeigu EJ575 ir suges elektr. dinaminiai stabdžiai, tai yra dar dveji (elektriniai-oriniai ir oriniai).
            Dinaminiai stabdžiai naudojami tik tuo metų,kaip mašinistas nustato automatinė greičio kontrolė ir jų nerekomendojama nauduoti,kaip pagrindinius stabdžius,nes jų effektas yra palyginant su oriniais žymiai mažesnis,kadangi tai yra variklių generavimas,tai reiškia tik vieno vagono stabdymas. Nesunku pagal fizikos ir technines mechanikos formules apie dinamika is medžiagų sąvybes suprasti visą šita procesą.O variklių aušinimo sistema gali buti kitokia,kaip ER20CF lokomotyvo,nes tai tai yra skirtingi gamintojai.
            Paskutinis taisė Tano; 2009.04.08, 11:23.

            Comment


              Yra kasdieninis traukinis nuo Lietuvos i Vakarus. Vilnius-Warszawa per Sestokius. Trukme apie 9 val. Reisis yra visai patogu. LG reikia sita marsruta duagiau reklamuoti. Vilniaus ir Kauno stotyse, yra pavadinta Vilnius-Sestokai, o ne Vilnius- Warszawa.

              Comment


                Parašė Tano Rodyti pranešimą
                O variklių aušinimo sistema gali buti kitokia, kaip ER20CF lokomotyvo, nes tai tai yra skirtingi gamintojai.
                Bet GALI ir nebūti???
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Kelinta iš Vilniaus išvyksta? ir kelinta iš Kauno?
                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                  Comment


                    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                    Kelinta iš Vilniaus išvyksta? ir kelinta iš Kauno?
                    Pačiame Kaune laikinai nestoja, tik Palemone; važiuoja pro Kauno marias.
                    O šiaip tvarkaraščiams yra skirta svetainė www.litrail.lt
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Gal neverta diskutuoti apie tai, jog dviaukstis traukinys butu gainiojamas tarp Vilniaus ir Kauno su sustojimasi kiekvienoje stotyje ir stoteleje. Ar tuomet vertejo toki traukini pirkti? Gal butu buve paprasciau ir pigiau nupirkti keturvagoni Rygos vagonu gamykloje. O gal Rusijoje koki ЭД9М?

                      Comment


                        Gal ką nors sudomins.
                        Informacija iš litrail.lt:
                        Naujienos
                        2009-04-08 Paroda Lietuvos geležinkelių muziejuje


                        Balandžio 9 d. 16 val. Lietuvos geležinkelių muziejuje ( Mindaugo g. 15, Vilnius) įvyks fotografijų ir knygų parodos „Didžiosios Britanijos geležinkeliai“ atidarymas. Jame planuoja dalyvauti Lietuvos politikai, geležinkelių kompanijų vadovai, Jungtinės Karalystės ambasadorius Lietuvoje. Atidarymo metu planuojama pristatyti naują žurnalą apie Baltijos šalių geležinkelius.









                        Papildoma informacija:

                        Lietuvos geležinkelių muziejaus vedėja

                        Vitalija Lapėnienė

                        Tel.: 8 5 269 37 41

                        Comment


                          Šiaip tai klausimas, kada bus paroda Nepriklausomos Lietuvos Geležinkeliams 90 metų? Kiek žinau, jubiliejus liepos 6 d. Tiesa, saurukai šįė jubiliejų švenčia anksčiau...
                          Paskutinis taisė udrius; 2009.04.09, 06:28.

                          Comment


                            Rekonstruos geležinkelio viaduką



                            Uostamiestyje bus rekonstruojamas geležinkelio viadukas per Varnėnų gatvę. Projekto įgyvendinimui skirta 10 mln. 288 tūkst. 211 Lt.

                            Iš jų 85 proc. sudaro Europos Sąjungos Regioninės plėtros fondo, 10,5 proc. - AB "Lietuvos geležinkeliai" ir 4,5 proc. - valstybės biudžeto lėšos.

                            Bus pailgintas 42,2 m esamas ir pastatytas naujas 85,05 m ilgio viadukas. Įgyvendinus projektą padidės automobilių kelio po viaduku pralaidumas, pagerės UAB "Bega" ir AB "Baltijos laivų statykla" išaugusių krovinių kiekių gabenimas geležinkeliais, bus užtikrintas saugus eismas.

                            Rekonstravimo ir įrengimo darbų sutartį pasirašė "Lietuvos geležinkeliai" ir Jungtinės veiklos sutarties pagrindu susivienijusių partnerių grupės nariai AB "Hidrostatyba" ir UAB "Viadukas"

                            www.ve.lt
                            %)

                            Comment


                              Dešimt straipsnių, kalba jau kokius 3-4metus, darbų nulis...
                              "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Gal neverta diskutuoti apie tai, jog dviaukstis traukinys butu gainiojamas tarp Vilniaus ir Kauno su sustojimasi kiekvienoje stotyje ir stoteleje. Ar tuomet vertejo toki traukini pirkti? Gal butu buve paprasciau ir pigiau nupirkti keturvagoni Rygos vagonu gamykloje. O gal Rusijoje koki ЭД9М?
                                Tai va - tai ir yra,ką galima pavadinti neukiškumu... Nėra pas mus tiek šito geležinkelio,kad nauduoti tiek įvairių tipų riedmenų. Paimti tik priemiestinių traukinių įvairovė ir nesunku suprasti,kad kiekvienam iš jų reikia ir skirtingos remonto bazes ir specialistų kontingento,o visa tai kainuoja ir nemažai. O ištikrujų,kam tai naudinga varyti apie greitį 160km/val.,jeigu specai tai tikrai žino,kad tokio greičio visame ruože nuo Vilniaus iki Kauno užtikrinti techniškai neimanoma. Ir dar - Lietuvos geležinkelio koncepcija išgyventi - tai yra krovininių traukinių tranzitas,kuris nauduoja tuos pačius bėgius. O tai ir riedmenų greičio skyrtumas,na ir tai,kad nuo krovininių traukynių eismo kelio buklė tikrai negereja,o rezultatas - tai,aišku,kad ir greičio apribojimai,ir traukinių velavimai,na ir prasteja prestižas keleivių atžvilgiu.
                                Pernai,kaip buvo krovininių traukinių eismas labai intensivus - jie netgi turejo prioritetą prieš keleivinius,nes jeigu kokio nors elektrinuko-ekspresso nepatenkintas mašinistas pradedavo duometis,kodel jis veluoja,važiujant įkandin krovininio traukinio,jam ramiai aiškindavo: ,,Tranzitas mus maitina'' , nes tai ištikruju - tie pinigai,iš kurių tik ir gali egzistoti Nepriklausomos Lietuvos Geležinkeliai.
                                Aš už kuo mažesnį šiuolaikynių,konfortinių motrisų arba kitų riedmienų tipų kiekį,bet kas liečia rusiškų ar latviškų - ten vodka arba balzamas tai dar nieko,bet traukiniai.....???
                                Paskutinis taisė Tano; 2009.04.09, 08:55.

                                Comment


                                  Parašė LT-1
                                  Su pirma straipsnio dalimi is esmes sutinku, taciau kad prekiniai traukiniai samoningai turedavo pirmenybe pries keleivini - tikrai to nebuvo. Ka ten masinistai tarpusavyje kalba - tai ju paciu reikalas. Siaip keleviniai traukiniai pagal taisykles turi pirmenybe pries krovininius (kazkuriame savo pranesime esu rases apie traukiniu pirmuma), taciau buna atveju, kai priekyje vaziuojanti krovinini keleivinis pasiveja, o stotis, kurioje galima prekini aplenkti, dar buna uz keliu km. Tokiais atvejais kaltininkai buna arba pats masinistas, neislaikantis reikiamos eigos (greicio), arba trauukiniu eismo tvarkdarys, laiku nesustabdes krovininio aplenkimui. Aisku buna ir visokiu unikaliu atveju, taciau jie labai reti ir apie juos nesiplesime.
                                  O trumpai galima pasakyti taip - tikrai yra makslimaliai stengiamasi, kad keleiviniai traukiniai vaziuotu laiku, ir apie jokius samoningus prekiniu traukiniu paleidimus, siekiant pakenkti keleviniu traukiniu vaziavimui, negali buti ne kalbos - traukiniu eismo organizavima grieztai reglamentuoja mase viskiausiu taisykliu, o ju nesilaikantys yra baudziami.
                                  Taciau kad tranzitiniai ir kiti prekiniai traukiniai yra pagrindinis LG maitintojas (o tuo paciu ir keleiviniu traukiniu), yra visiska teisybe. Beje, pamastymams - kroviniu vezimas siaip metais LG yra zymiai nukrites.
                                  Tai kad jau nuo rudens daugelio stociu keliuose stovi dengti vagonai. Pernai vasara ju dar nebuvo.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Tai kad jau nuo rudens daugelio stociu keliuose stovi dengti vagonai. Pernai vasara ju dar nebuvo.
                                    2008 metus LG pabaigė su gerais rodikliais. Man atrodo, net su geresniais nei lyginant su 2007 metais. Na, o pirmas 2009 metų ketvirtis - tai, ką sako LT-1.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Tai kad jau nuo rudens daugelio stociu keliuose stovi dengti vagonai. Pernai vasara ju dar nebuvo.
                                      Ziemos sezonu (kuris prasuideda velyva rudeni) kiekvienais metais stovedavo tam tikra dalis prekiniu vagonu, tiesiog yra tam tikru kroviniu vezimo sezoniskumas. Taciau tiek, kiek ju stovejo siemet be darbo (ir dabar stovi), seniai kas ir bepamena..

                                      Comment


                                        IAE panaudoto branduolinio kuro pervezimui papildomam isdeginimui is pirmojo reaktoriaus i antraji sukurta transportavimo sistema.

                                        Paskutinis taisė Al1; 2009.04.10, 16:24.

                                        Comment


                                          "Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija (VKEKK) penktadienį ėmė nagrinėti nuolat milijonus litų nuostolių iš keleivių vežimo patiriančios bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ prašymą dvigubinti maksimalų keleivių vežimo tarifą – nuo 33 ct iki 70 ct už kilometrą. Tačiau žadama, kad bilietų kainos keleiviams tiek šoktelėti neturėtų."
                                          Šaltinis: http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=21645781

                                          Comment

                                          Working...
                                          X