Parašė Sovijus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąNa jau dėl rūko perdėjai. Nebent D1 ar TEM2 dar padūmina, tačiau kiti lokomotyvai turi tikrai gerus variklius.
Šiaulių centras tikrai užterštas - ne kartą spaudoje rašė, kad Šiaulių, panevėžio ir Klaipėdos oro tarša labiausiai Lietuvoje viršija leistinas normas.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąir Klaipėdos oro tarša labiausiai Lietuvoje viršija leistinas normas.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Aš irgi nustebęs
Parašė praetor Rodyti pranešimąČia jau kažkoks paradoksas. Pajūrio miestuose juk vėjai viską ištaršo.
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąMes jau XXI a. gyvename, o LG vis dar XX.Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąDėl to manau kalta LG vadovybė, nesugebanti pritraukti keleivių važiuoti geležinkeliais, Del to nera ir prekybos biletais internetu....
Tam, kad LG galėtų pardavinėti bilietus internete (tarptautinio susisiekimo), būtinos sąsajos su kaimyninių valstybių (rusija, baltarusija, ukraina) informacinėmis sistemomis. Kadangi jos modernėja itin lėtai, LG tenka prie to prisitaikyti.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąDalykas tas, kad LG keleivių vežimas nėra prioritetas. Prioritetas krovinių vežimas.
Tam, kad LG galėtų pardavinėti bilietus internete (tarptautinio susisiekimo), būtinos sąsajos su kaimyninių valstybių (rusija, baltarusija, ukraina) informacinėmis sistemomis. Kadangi jos modernėja itin lėtai, LG tenka prie to prisitaikyti.
O www.rzd.ru jau ir praėjusią vasarą bilietus galima buvo pirkti. Ir net lanksti kainodara buvo.kaip?
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąTavo minėtas renginys surengtas daugiau Kauno miesto savivaldybės iniciatyva. LG tik leido jį surengti remontuojamame tunelyje.
Žiniai LG yra valstybės valdoma įmonė, todėl kaip ir mokykloms, ligoninėms, savivaldybėms ir kt. perkant įvairias paslaugas, darbus ar prekes taikomas Viešųjų pirkimų įstatymas.
Kauno tunelio renovacijos konkurse dalyvavo apie 10 potencialių rangovų. Kadangi projekto vertė nemaža, 9 iš 10 pralaimėjusių potencialių rangovų liko labai nepatenkinti, todėl sprendimą apskundė teismui. Kol vyko tąsymasis per teismus, LG negalėjo pradėti tunelio renovavimo darbų.
Šiuo metu atliekant tunelio remonto darbus paiškėjo tam tikrų užslėptų defektų, kurių ankščiau įvertinti buvo neįmanoma. Todėl jų pašalinimas užtruks ilgiau nei buvo suplanuota.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąNelabai sutinku. Italijoje kai važiavavau priemiestiniais traukiniais - tai jie gan dažnokai stodavo, išspaudė iki 159 km/h - tablo salone rodė koks greitis, kokia sekanti stotelė ir kiek min. iki jos liko.
Tai traukinio greitis 140-160 km/h nereiškia, kad traukinys turi stoti tik Kaišiadoryse. Žinoma gali važiuoti ir be sustojimų, bet ar pakaks keleivių?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąPradžiai ir vietinių užtektų
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąNa jau dėl rūko perdėjai. Nebent D1 ar TEM2 dar padūmina, tačiau kiti lokomotyvai turi tikrai gerus variklius.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąTai, kad į D49 nelabai panašu. Čia greičiau 14D40. Koks šio lokomotyvo serijos numeris?2M62K-0210
Comment
Comment