Įdomi diskusija išsiplėtojo. Gaila, kad Lietuvos geležinkeliai pirmiausia (ir iš esmės vien tik) galvoja apie krovinių vežimą. Taip, kroviniai neša pelną. Taip, reikia juos pritraukti. Tačiau įdomu, kas trukdo pagalvoti apie įvairesnes keleivių pervežimo palengvinimo formas? Buvo užsiminta daug variantų - ir lankstesni grafikai, ir patogesnis jų sujungimas, ir dienos/savaitės bilietų įvedimas. Gal ateityje visa tai bus realizuota... Tikiuosi.
Šiuokart tenorėčiau palyginti dviejų šalių - Lietuvos ir Kroatijos geležinkelius ir jų vežimus pastaraisiais metais:
Geležinkelių ilgis (iš jų elektrifikuoti); pervežti keleiviai/metus; kroviniai/metus:
LT - apie 2000 km (apie 110 km); apie 6 mln/m; apie 54 mln. t./m;
HR - apie 2700 km (apie 900 km); apie 62 mln/m; apie 16 mln. t./m.
Klausimėlis: kodėl ir kaip Kroatijos geležinkeliams apsimoka ir sugeba vežti tiek keleivių (ir turbūt nedaug nuostolingi), o LG - ne (net ir vežant daugiau nei 3 kartus krovinių nei Kroatija)?
Šiuokart tenorėčiau palyginti dviejų šalių - Lietuvos ir Kroatijos geležinkelius ir jų vežimus pastaraisiais metais:
Geležinkelių ilgis (iš jų elektrifikuoti); pervežti keleiviai/metus; kroviniai/metus:
LT - apie 2000 km (apie 110 km); apie 6 mln/m; apie 54 mln. t./m;
HR - apie 2700 km (apie 900 km); apie 62 mln/m; apie 16 mln. t./m.
Klausimėlis: kodėl ir kaip Kroatijos geležinkeliams apsimoka ir sugeba vežti tiek keleivių (ir turbūt nedaug nuostolingi), o LG - ne (net ir vežant daugiau nei 3 kartus krovinių nei Kroatija)?
Comment