Jeigu tai tik apie įvykį, tegul pastovi prie Lentvario geležinkelio stotyje esančios pervažos. Manau, kad pamatys daug, daug ilgų traukinių, kad net pradės keiktis.
Jeigu tai tik apie įvykį, tegul pastovi prie Lentvario geležinkelio stotyje esančios pervažos. Manau, kad pamatys daug, daug ilgų traukinių, kad net pradės keiktis.
Visiškai pritariu. Ir faktai pro šalį: "du dviaukščiai traukiniai kainavo per 100 mln. litų". Greičiausiai sąmoningai rašo netiesą, netikiu, kad šitiek neprofesionalius žurnalistus LR laikytų. Pakanka pagooglinti keletą minučių - kontrakto suma 23M USD (http://www.csis.org/media/csis/pubs/...7january12.pdf). Tarp kitko, kad suma "normali" galima įsitikinti palyginus su kitu kontraktu (http://www.railwaygazette.com/news_v...uary_2009.html):
Slovakia: Skoda Vagónka is to supply ZSSK with 10 three-car double-deck EMUs based on the CityElefant design developed for Czech Railways. They will be delivered within four years at a cost of €96·1m to replace 1970s stock on services between Trencín, Zilina and Kosice.
Visiškai pritariu. Ir faktai pro šalį: "du dviaukščiai traukiniai kainavo per 100 mln. litų". Akivaizdžiai sąmoningai rašo netiesą, netikiu, kad šitiek neprofesionalius žurnalistus LR laikytų. Pakanka pagooglinti keletą minučių - kontrakto suma 23M USD (http://www.csis.org/media/csis/pubs/...7january12.pdf). Tarp kitko, kad suma "normali" galima įsitikinti palyginus su kitu kontraktu (http://www.railwaygazette.com/news_v...uary_2009.html):
Pritariu ir aš. Sumos oficialiai buvo skelbiamos žymiai mažesnės - tai tada koks tikslas LG yra meluoti. Skaitant šį straipsnį aiškiai matosi, kad "susiūta baltais siūlais". Aišku taip pat, kad žurnalistai Lietuvoje seniai perlenkė lazdą ir patarimas - tokios spaudos kaip, kad Respublika ir Lietuvos rytas neskaityti - bus ramiau gyventi.
...ir as manau kad straipsnis uzsakytas,
o del zurnalistu zioplumo tai net nestebina pvz:
pries 2 savaites buvo kalbama apie Stoties- TVOU marsruta,
tai per Lietuvos radijo rytines zinias buvo stipriai akcentuojama, jog
Pesa yra elektrinis traukinys...
...ir as manau kad straipsnis uzsakytas,
o del zurnalistu zioplumo tai net nestebina pvz:
pries 2 savaites buvo kalbama apie Stoties- TVOU marsruta,
tai per Lietuvos radijo rytines zinias buvo stipriai akcentuojama, jog
Pesa yra elektrinis traukinys...
Deja, jo net pavara nėra elektrinė. Tad dvigubai pro šalį...
Patikėkit manim. Vienas EJ 575 serijos dviaukštis elektrinis traukinys tikrai kainavo beveik 20 mln. Lt. Į šią kainą įeiną ne vien traukinys, bet ir dvejų netų garantiją, atsarginės dalys, sertifikavimas ir nuolatinė čekų priežiūra garantiniu metu.
Palyginimui: Siemens kompanijoje pagamintas vienas
ER20CF serijos lokomotyvas LG kainavo beveik 13 mln. Lt.
Patikėkit manim. Vienas EJ 575 serijos dviaukštis elektrinis traukinys tikrai kainavo beveik 20 mln. Lt. Į šią kainą įeiną ne vien traukinys, bet ir dvejų netų garantiją, atsarginės dalys, sertifikavimas ir nuolatinė čekų priežiūra garantiniu metu.
Palyginimui: Siemens kompanijoje pagamintas vienas
ER20CF serijos lokomotyvas LG kainavo beveik 13 mln. Lt.
Nieko nuostabaus dėl tokių kainų, manau visiškai normalu.
Turint omenyje, kad Vilniuje važinėjančių Solaris 15 vieno troleibuso kaina yra apie 1,5 mln. Lt.
Nieko nuostabaus dėl tokių kainų, manau visiškai normalu.
Turint omenyje, kad Vilniuje važinėjančių Solaris 15 vieno troleibuso kaina yra apie 1,5 mln. Lt.
Ar tu tikrai zinai ka sakai?Jei tokios troleibusu kainos,tai labiau apsimoka uz tuos pinigus nupirkti 30 minivenu ir visus vezioti kaip su taksi. fura su priekaba saldytuvu kainuoja 5 kartus pigiau. man kazkaip atrodo,kad tu sita skaiciu islauzei is pirsto.
Patikėkit manim. Vienas EJ 575 serijos dviaukštis elektrinis traukinys tikrai kainavo beveik 20 mln. Lt. Į šią kainą įeiną ne vien traukinys, bet ir dvejų netų garantiją, atsarginės dalys, sertifikavimas ir nuolatinė čekų priežiūra garantiniu metu.
Palyginimui: Siemens kompanijoje pagamintas vienas
ER20CF serijos lokomotyvas LG kainavo beveik 13 mln. Lt.
O ar gali detalizuoti? pasakyti kainas atsirai: kiek kainuoja lokomotyvas ir kiek visi ten tie priedai.
Traukinukų kainą lemią itin griežti saugos reikalavimai. Kad keleiviams būtų patogu ir saugu važiuoti, traukinukas prifarširuotas aibe įvairių modernių sistemų. Tam, kad galima būtų pradėti jį naudoti reikia atlikti tūkstančius įvairiausių testų, įsitikinti, kad kiekviena traukinio detalė tikrai patikima ir jos naudojimas nekelia grėsmės.
O ar gali detalizuoti? pasakyti kainas atsirai: kiek kainuoja lokomotyvas ir kiek visi ten tie priedai.
Tai labai sunku įvertinti. Perkant lokomotyvus dažnai sutariama dėl bendros kainos ir susitariama dėl sąlygų.
Pavyzdžiui: garantinio laikotarpio, techninės priežiūros ir kt. Kad ir kokia tobula technika būtų, vis vien jos naudojimo (garantinio) eigoje atsiranda gedimų, kuriuos gamintojas dažniausiai šalina savo sąskaita.
Iš anksto numatyti kas suges ir kiek tai kainuos - praktiškai neįmanoma.
Traukinukų kainą lemią itin griežti saugos reikalavimai. Kad keleiviams būtų patogu ir saugu važiuoti, traukinukas prifarširuotas aibe įvairių modernių sistemų. Tam, kad galima būtų pradėti jį naudoti reikia atlikti tūkstančius įvairiausių testų, įsitikinti, kad kiekviena traukinio detalė tikrai patikima ir jos naudojimas nekelia grėsmės.
Manau,kad tai tiesioginis pinigu plovimas. lygnu su autobusais. tie taip pat vezioja po 100 ir daugiau zmoniu, vazineja didesniais greiciais nei tie traukinukai ir niekas nekelia tokiu reikalavimu ir nedaro jokiu testu. Jei traukiniams prigalvota tokiu testu-tai tik tam,kad butu kur sukisti pinigus.
Manau,kad tai tiesioginis pinigu plovimas. lygnu su autobusais. tie taip pat vezioja po 100 ir daugiau zmoniu, vazineja didesniais greiciais nei tie traukinukai ir niekas nekelia tokiu reikalavimu ir nedaro jokiu testu. Jei traukiniams prigalvota tokiu testu-tai tik tam,kad butu kur sukisti pinigus.
Palauk kai baigsis pereinamasis laikotarpis - ir mes už autobusus mokėsim auksinę kainą. Vakariečiai skubėjo jų atsikratyt - visą metalo laužą mums atsiuntė. Šiauliuose negaliu žiūrėt į miestinius autobusus - toks įspūdis, kad senieji "Ikarus" buvo geresni (arba pamiršom kaip jie atrodė).
Ar tu tikrai zinai ka sakai?Jei tokios troleibusu kainos,tai labiau apsimoka uz tuos pinigus nupirkti 30 minivenu ir visus vezioti kaip su taksi. fura su priekaba saldytuvu kainuoja 5 kartus pigiau. man kazkaip atrodo,kad tu sita skaiciu islauzei is pirsto.
Atsakau už savo žodžius. Tai anaiptol ne iš piršto. Informacija iš I troleibusų parko direkcijos. Perteikiu informaciją tokią, kokią man suteikė. Solaris 15 AC ~400 tūkst. EUR, Volvo 7700A ~250 tūkst. EUR.
Žinoma, jei esi pats toks protingas, įrodyk kodėl turėtume tikėti tavimi.
Labai klysti. Autobusai taip pat testuojami. Netestuoja gal tik kinkinio.
Tik autobusų ar automobilių išbandymai yra žymiai paprastesni. Ir kadangi didžiulės automobilius gaminančios bendrovės pagamina vienos serijos tūkstančius automobilių, tai sudaro labai mažą dalį automobilio kainos. Trakim LG pirko tik 34 ER20CF serijos lokomotyvus, kuriuos Siemens pagamino specialiai mums, pritaikė mūsų geležinkelių infrastruktūrai, todėl bandymų kain sudaro nemažą dalį.
Comment