Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kam seniau buvo naudojamos sios aklinos atsakos ir peronas? Kada jis pastatytas (matosi, kad senas)? Kiek pamenu, tarybiniais laikais cia stovedavo bagazo vagonai.


    Comment


      Nuojauta neapgavo

      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
      Beje, maršrutu Vilnius-Šeštokai dabar važinėja tik DR1A? Vis dar tikiuosi kada nors pamatyti sąstatą su TEP60. ..
      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
      Kamuoja nuojauta, kad rudenį iš Vilniaus į Šeštokus vėl pradės važinėti TEP60 su trim keleiviniais vagonais. Gal būt klystu. Jei klystu, prašau atleidimo.
      Nuojautos motyvai:
      1. Vasarą daugiau vagonų reikėjo traukiniams iš Vilniaus į Klaipėdą, Maskvą, Sankt.Peterburgą, rudenį dar nustos važinėti traukinys į Simferopolį. Vagonų atliks.
      2. Toks pat didesnis vadinamų klasini otipo vagonų pareikalavimas buvo susidaręs laikotarpyje tarp 2007m. Kalėdų ir 2008m. Trijų Karalių, tada į Šeštokus laikinai važinėjo taip pat DR1A.
      3. Rugsėjo pradžioje rečiau važinės tranzitiniai Rusijos traukiniai į Kaliningradą, tai mažiau darbo turės šilumvežiai
      TEP60. ..
      Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
      Deja, nuojauta is kito galo veikia.. TEP su vagonais vazinejo kaip tik del dyzeliniu traukiniu stygiaus, o ne atvirksciai.. TEP su 3 vagoanis leisti - baisiai neekonomiska... O tokiam marsrutui pilniausiai ir dyzelinio traukinio "komforto" uztenka..
      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
      Ir nežinia iš kurios pusės ta nuojauta dar gali pasisukti ir kaip reikalai su tuo Šeštokų traukiniu pakrypti
      Nes (...) dyzelinių (ir elektrinių) traukinių pertekliaus neįžiūriu. Nes vis nurašinėjami ir į metalo laužą priduodami (matyti iš nuotraukų forume) senutėliai D1 ir netgi elektriniai ER9M, kitiems remonto taip pat reikia...
      Kiek Šančiuose prie depo pasisukioju, vis išgirstu vilčių dėl vieno ar kito D1 ar DR1A siuntimo į Vilnių anksčiausiu rytiniu reisu (iš Kaunas1 stotelės 4:14h). Vis dedamos viltys, kad vėlai vakare jis grįš paremontuotas.
      Dyzelinių traukinių pareikalavimą dar padidino padažnėjęs važinėjimas iš Šiaulių į Rokiškį (vietoje savaitgalio dienų kasdien), atnaujinti reisai į Mažeikius. O kur bus "įdarbinti" nuo Klaipėdos, Maskvos, Sankt.Peterburgo, Simferopolio maršrutų atlikę vagonai, nuo Kalniningrado atlikę TEP-ai? Ką žiemą veiks visas aptarnaujantis personalas?
      ...
      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Del komforto as suabejociau. Visgi kelione trunka virs 3 val. Be to tai tarptautinis reisas. Antra klase tiesiog butina. Sedimieji keleiviniai vagonai mazdaug ir atitinka tokia klase. Lenku traukinys gi yra lokomotyvo traukiamas, o vagonai - kupe.
      ...
      Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
      Na, ziuriu tikrai filosofiniai pamastymai, kartais su realybe prasilenkiantys.. O jei rimciau, tik nepergyvenkite, kad TEP-60 stoves, nes kai jie stovi - pinigai taupomi O del personalo irgi - TEP'ai priklauso Vilniaus lokomotyvu depui, tad keleviniai masinistai kaip visada dirbs ir su krovininiais traukiniais.
      Toks susirašinėjimas susiformavo 2008m. rugpjūčio pabaigoje-rugsėjo pradžioje temoje http://www.miestai.net/forumas/showt...?t=423&page=67


      Atomazga susidarė vasario 12 dieną:
      maršrutu Vilnius-Šeštokai-Vilnius po daugiau kaip pusmečio pertraukos vėl važiavo TEP-as su 3 keleiviniais vagonais.

      Mačiau du kartus: ~13:20h Mauručiuose (važiuojantį link Šeštokų) ir ~16:40h. Kaune prie HES-o (važiuojantį link Vilniaus).
      Koks traukinys iš Vilniaus į Šeštokus išvyko vasario 11 d., nežinau. O dar diena anksčiau (vasario 10 d.) pats parvažiavau su DR1A.
      Paskutinis taisė Vitas; 2009.02.12, 21:34.

      Comment


        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
        Toks susirašinėjimas susiformavo 2008m. rugpjūčio pabaigoje-rugsėjo pradžioje temoje http://www.miestai.net/forumas/showt...?t=423&page=67


        Atomazga susidarė vasario 12 dieną:
        maršrutu Vilnius-Šeštokai-Vilnius po daugiau kaip pusmečio pertraukos vėl važiavo TEP-as su 3 keleiviniais vagonais.

        Mačiau du kartus: ~13:20h Mauručiuose (važiuojantį link Šeštokų) ir ~16:40h. Kaune prie HES-o (važiuojantį link Vilniaus).
        Koks traukinys iš Vilniaus į Šeštokus išvyko vasario 11 d., nežinau. O dar diena anksčiau (vasario 10 d.) pats parvažiavau su DR1A.
        Na, neaisku, kaip cia su traukiniais, bet ir as simboliskai vasario 16 diena su Vilniaus-Sestoku traukiniu, tempiamo TEP60-0202, kuris dabar stovi nurasytas LT-1 kieme, vaiziavau iki Kalvarijos, o paskui is jos iki Marijampoles.

        Comment


          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
          Toks susirašinėjimas susiformavo 2008m. rugpjūčio pabaigoje-rugsėjo pradžioje temoje http://www.miestai.net/forumas/showt...?t=423&page=67


          Atomazga susidarė vasario 12 dieną:
          maršrutu Vilnius-Šeštokai-Vilnius po daugiau kaip pusmečio pertraukos vėl važiavo TEP-as su 3 keleiviniais vagonais.

          Mačiau du kartus: ~13:20h Mauručiuose (važiuojantį link Šeštokų) ir ~16:40h. Kaune prie HES-o (važiuojantį link Vilniaus).
          Koks traukinys iš Vilniaus į Šeštokus išvyko vasario 11 d., nežinau. O dar diena anksčiau (vasario 10 d.) pats parvažiavau su DR1A.
          Ir kas jau cia tokio, kad vel Tep'as vaziavo?? Pritruko dyzeliu, tai ir vaziavo. Rytoj vel turetu dyzelis vaziuot. Ir ka - labai apsidziaugei, kad Tep'as vaziavo?

          Comment


            Taip, nes TEP 60 visų dievinama mašina, ir nesvarbu, kad ji neekonomiška

            Comment


              Parašė udrius Rodyti pranešimą
              Taip, nes TEP 60 visų dievinama mašina, ir nesvarbu, kad ji neekonomiška
              Jei mastyti racionaliai, tai pasirodzius vietoje dyzeliuko TEP'ui, dziaugtis nereiketu - ne is gero gyvenimo jie leidiami ir naudojamos papildomos lesos.
              Pagal tokia logika, visus TEP'us reikia nurasyti ir garveziu uzpirkti

              Comment


                Bet bent vienas gyvas galėtų būti

                Comment


                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                  Bet bent vienas gyvas galėtų būti
                  Sutinku, kad reiketu reprezentacijai tureti tokia nors viena masina. Taciau yra kaip yra..

                  Comment


                    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                    Ir kas jau cia tokio, kad vel Tep'as vaziavo?? Pritruko dyzeliu, tai ir vaziavo. Rytoj vel turetu dyzelis vaziuot. Ir ka - labai apsidziaugei, kad Tep'as vaziavo?
                    Man irgi važiuot su tep60 ar matyti jį važiuojant yra kur kas smagiau nei DR1A. O be to ir patogiau važiuoti su klasiniais vagonais nei su dyzeliu, tuo labiau, kad kelionė ne tokia ir trumpa. Aš už tepo sugrįžimą.

                    Comment


                      Kad TEP'as vazinetu kuo ilgiau be abejo visiems patiktu isskyrus LG. Puikiai suprantu ju interesus.. Siek tiek is mano puses: Pats turiu Volga, Pobeda ir pats puikiai zinau, kad norint, kad jos tarnautu gerai ir patikimai reiketu leisti ir leisti kalnus $ ju prieziurai, detalems, benzinui (ryja panasiai po 15l).Vaziavimu irgi normaliu su jomis nepavadinciau. Aisku, jos fainos, grazios, isskirtines, visi zmones sypsosi, mojuoja kai vaziuoji, jausmas tikrai geras. Bet kai reikia skaiciuot savo pinigus (ne kitu!), labai puikiai supranti, kas reikalinga darbui ir patogumui, o kas pramogai ir laisvalaikiui..
                      Paskutinis taisė Garbanius; 2009.02.13, 18:59.

                      Comment


                        Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                        Kad TEP'as vazinetu kuo ilgiau be abejo visiems patiktu isskyrus LG. Puikiai suprantu ju interesus.. Siek tiek is mano puses: Pats turiu Volga, Pobeda ir pats puikiai zinau, kad norint, kad jos tarnauti gerai ir patikimai reiketu leisti ir leisti kalnus $ ju prieziurai, detalems, benzinui (ryja panasiai po 15l).Vaziavimu irgi normaliu su jomis nepavadinciau. Aisku, jos fainos, grazios, isskirtines, visi zmones sypsosi, mojuoja kai vaziuoji, jausmas tikrai geras. Bet kai reikia skaiciuot savo pinigus (ne kitu!), labai puikiai supranti, kad reikalinga darbui ir patogumui, o kas pramogai ir laisvalaikiui..
                        Labai teisingas poziuris.
                        O RAW tai turbut sutiktu puse savo algos atiduoti uz TEP-60 islaikyma..

                        Comment


                          Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                          Labai teisingas poziuris.
                          O RAW tai turbut sutiktu puse savo algos atiduoti uz TEP-60 islaikyma..
                          Pusės gal ir ne (reikia sąžinės turėti), bet prisidėčiau.

                          Comment


                            Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                            Ir kas jau cia tokio, kad vel Tep'as vaziavo?? Pritruko dyzeliu, tai ir vaziavo. Rytoj vel turetu dyzelis vaziuot. Ir ka - labai apsidziaugei, kad Tep'as vaziavo?
                            Apsidžiaugiau, kad neapgavo prieš pusmetį pasireiškusi nuojauta, kad Vilniaus-Šeštokų maršrute TEP-as dar pasirodys. Ir pasirodė 2009m. vasario 13 dieną, ketvirtadienį.
                            Kad dyzelių pertekliaus nėra (kad jų bet kada gali pritrūkti) ir kad žiemą TEP-ai ir keleiviniai vagonai mažiau darbo turi, rašiau aukščiau pacituotose žinutėse, bet sulaukiau tik replikų.
                            O šiandien (vasario 13 d., penktadienį) vėl važiavo DR1A. Jį mačiau Palemone.
                            Prieš traukinio Šeštokai-Vilnius atvykimą (atvyksta 16:45h.) nuo Jonavos atvažiavo ČME3 su dviem vagonais cisternomis (tai iš dalies yra atsakymas į forume paplitusį klausimą apie traukinių eismo intensyvumą geležinkelio atkarpoje Palemonas-Kalnėnai-Gaižiūnai).
                            Paskutinis taisė Vitas; 2009.02.14, 00:54.

                            Comment


                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              ...
                              Važiavau 11.00h greituoju reisu. Ar verta stebėtis, kad VISAME TRAUKINYJE važiavo 14 keleivių (suskaičiavau). Kaišiadoryse 2 išlipo ir 2 įlipo. ... www.litrail.lt).
                              Nuo 2008m. gruodžio 24 d. elektrinio traukinio reisas Nr 877 jau nebe greitasis
                              Traukinys, iš Vilniaus išvykstantis 11:00h, dabar stoja Lentvaryje, Vievyje, Žasliuose, Kaišiadoryse, Pravieniškėse, Palemone ir į Kaunas1 atvyksta 12:18 h.
                              Gal jau teko išmėginti?

                              Comment


                                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                nuo Jonavos atvažiavo ČME3 su dviem vagonais cisternomis (tai iš dalies yra atsakymas į forume paplitusį klausimą apie traukinių eismo intensyvumą geležinkelio atkarpoje Palemonas-Kalnėnai-Gaižiūnai).
                                Vievio turbūt (?).
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                  Vievio turbūt (?).
                                  Prisiminiau šilumvežio numerį: ČME3-6338

                                  Comment


                                    95 procentai, kad iš Vievio. LT-1 keli belikę nemodernizuoti.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                      Apsidžiaugiau, kad neapgavo prieš pusmetį pasireiškusi nuojauta, kad Vilniaus-Šeštokų maršrute TEP-as dar pasirodys. Ir pasirodė 2009m. vasario 13 dieną, ketvirtadienį.
                                      Kad dyzelių pertekliaus nėra (kad jų bet kada gali pritrūkti) ir kad žiemą TEP-ai ir keleiviniai vagonai mažiau darbo turi, rašiau aukščiau pacituotose žinutėse, bet sulaukiau tik replikų.
                                      O šiandien (vasario 13 d., penktadienį) vėl važiavo DR1A. Jį mačiau Palemone.
                                      Prieš traukinio Šeštokai-Vilnius atvykimą (atvyksta 16:45h.) nuo Jonavos atvažiavo ČME3 su dviem vagonais cisternomis (tai iš dalies yra atsakymas į forume paplitusį klausimą apie traukinių eismo intensyvumą geležinkelio atkarpoje Palemonas-Kalnėnai-Gaižiūnai).
                                      Vakar:

                                      Comment


                                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                        Apsidžiaugiau, kad neapgavo prieš pusmetį pasireiškusi nuojauta, kad Vilniaus-Šeštokų maršrute TEP-as dar pasirodys. Ir pasirodė 2009m. vasario 13 dieną, ketvirtadienį.
                                        Kad dyzelių pertekliaus nėra (kad jų bet kada gali pritrūkti) ir kad žiemą TEP-ai ir keleiviniai vagonai mažiau darbo turi, rašiau aukščiau pacituotose žinutėse, bet sulaukiau tik replikų.
                                        O šiandien (vasario 13 d., penktadienį) vėl važiavo DR1A. Jį mačiau Palemone.
                                        Prieš traukinio Šeštokai-Vilnius atvykimą (atvyksta 16:45h.) nuo Jonavos atvažiavo ČME3 su dviem vagonais cisternomis (tai iš dalies yra atsakymas į forume paplitusį klausimą apie traukinių eismo intensyvumą geležinkelio atkarpoje Palemonas-Kalnėnai-Gaižiūnai).

                                        Sekmadieni vasario 1d vaziavau per Neveroniu pervaza ir pamaciau kad link Palemono puses esantis sviesaforas (pries ileidziamaji) signalizuoja mirgsincia geltona spalva, kadangi ten PAB reskia traukinys jau tarpstotyje ir nusprendziau palaukt. Po kokiu 3min pravaziavo 2M62 su gana ilgu sastatu. Buvo ~14:00

                                        Comment


                                          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                          Sekmadieni vasario 1d vaziavau per Neveroniu pervaza ir pamaciau kad link Palemono puses esantis sviesaforas (pries ileidziamaji) signalizuoja mirgsincia geltona spalva, kadangi ten PAB reskia traukinys jau tarpstotyje ir nusprendziau palaukt. Po kokiu 3min pravaziavo 2M62 su gana ilgu sastatu. Buvo ~14:00
                                          Labai teisingai pasielgiai.Pervažų signalizacijos įsijungimas nepriklauso nuo blokuotės rūšies.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X