Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Nuojauta neapgavo
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąBeje, maršrutu Vilnius-Šeštokai dabar važinėja tik DR1A? Vis dar tikiuosi kada nors pamatyti sąstatą su TEP60. ..Parašė Vitas Rodyti pranešimąKamuoja nuojauta, kad rudenį iš Vilniaus į Šeštokus vėl pradės važinėti TEP60 su trim keleiviniais vagonais. Gal būt klystu. Jei klystu, prašau atleidimo.
Nuojautos motyvai:
1. Vasarą daugiau vagonų reikėjo traukiniams iš Vilniaus į Klaipėdą, Maskvą, Sankt.Peterburgą, rudenį dar nustos važinėti traukinys į Simferopolį. Vagonų atliks.
2. Toks pat didesnis vadinamų klasini otipo vagonų pareikalavimas buvo susidaręs laikotarpyje tarp 2007m. Kalėdų ir 2008m. Trijų Karalių, tada į Šeštokus laikinai važinėjo taip pat DR1A.
3. Rugsėjo pradžioje rečiau važinės tranzitiniai Rusijos traukiniai į Kaliningradą, tai mažiau darbo turės šilumvežiai
TEP60. ..Parašė LT-1 Rodyti pranešimąDeja, nuojauta is kito galo veikia..TEP su vagonais vazinejo kaip tik del dyzeliniu traukiniu stygiaus, o ne atvirksciai.. TEP su 3 vagoanis leisti - baisiai neekonomiska... O tokiam marsrutui pilniausiai ir dyzelinio traukinio "komforto" uztenka..
Parašė Vitas Rodyti pranešimąIr nežinia iš kurios pusės ta nuojauta dar gali pasisukti ir kaip reikalai su tuo Šeštokų traukiniu pakrypti
Nes (...) dyzelinių (ir elektrinių) traukinių pertekliaus neįžiūriu. Nes vis nurašinėjami ir į metalo laužą priduodami (matyti iš nuotraukų forume) senutėliai D1 ir netgi elektriniai ER9M, kitiems remonto taip pat reikia...
Kiek Šančiuose prie depo pasisukioju, vis išgirstu vilčių dėl vieno ar kito D1 ar DR1A siuntimo į Vilnių anksčiausiu rytiniu reisu (iš Kaunas1 stotelės 4:14h). Vis dedamos viltys, kad vėlai vakare jis grįš paremontuotas.
Dyzelinių traukinių pareikalavimą dar padidino padažnėjęs važinėjimas iš Šiaulių į Rokiškį (vietoje savaitgalio dienų kasdien), atnaujinti reisai į Mažeikius. O kur bus "įdarbinti" nuo Klaipėdos, Maskvos, Sankt.Peterburgo, Simferopolio maršrutų atlikę vagonai, nuo Kalniningrado atlikę TEP-ai? Ką žiemą veiks visas aptarnaujantis personalas?
...Parašė Al1 Rodyti pranešimąDel komforto as suabejociau. Visgi kelione trunka virs 3 val. Be to tai tarptautinis reisas. Antra klase tiesiog butina. Sedimieji keleiviniai vagonai mazdaug ir atitinka tokia klase. Lenku traukinys gi yra lokomotyvo traukiamas, o vagonai - kupe.
...Parašė LT-1 Rodyti pranešimąNa, ziuriu tikrai filosofiniai pamastymai, kartais su realybe prasilenkiantys..O jei rimciau, tik nepergyvenkite, kad TEP-60 stoves, nes kai jie stovi - pinigai taupomi
O del personalo irgi - TEP'ai priklauso Vilniaus lokomotyvu depui, tad keleviniai masinistai kaip visada dirbs ir su krovininiais traukiniais.
Atomazga susidarė vasario 12 dieną:
maršrutu Vilnius-Šeštokai-Vilnius po daugiau kaip pusmečio pertraukos vėl važiavo TEP-as su 3 keleiviniais vagonais.
Mačiau du kartus: ~13:20h Mauručiuose (važiuojantį link Šeštokų) ir ~16:40h. Kaune prie HES-o (važiuojantį link Vilniaus).
Koks traukinys iš Vilniaus į Šeštokus išvyko vasario 11 d., nežinau. O dar diena anksčiau (vasario 10 d.) pats parvažiavau su DR1A.Paskutinis taisė Vitas; 2009.02.12, 21:34.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąToks susirašinėjimas susiformavo 2008m. rugpjūčio pabaigoje-rugsėjo pradžioje temoje http://www.miestai.net/forumas/showt...?t=423&page=67
Atomazga susidarė vasario 12 dieną:
maršrutu Vilnius-Šeštokai-Vilnius po daugiau kaip pusmečio pertraukos vėl važiavo TEP-as su 3 keleiviniais vagonais.
Mačiau du kartus: ~13:20h Mauručiuose (važiuojantį link Šeštokų) ir ~16:40h. Kaune prie HES-o (važiuojantį link Vilniaus).
Koks traukinys iš Vilniaus į Šeštokus išvyko vasario 11 d., nežinau. O dar diena anksčiau (vasario 10 d.) pats parvažiavau su DR1A.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąToks susirašinėjimas susiformavo 2008m. rugpjūčio pabaigoje-rugsėjo pradžioje temoje http://www.miestai.net/forumas/showt...?t=423&page=67
Atomazga susidarė vasario 12 dieną:
maršrutu Vilnius-Šeštokai-Vilnius po daugiau kaip pusmečio pertraukos vėl važiavo TEP-as su 3 keleiviniais vagonais.
Mačiau du kartus: ~13:20h Mauručiuose (važiuojantį link Šeštokų) ir ~16:40h. Kaune prie HES-o (važiuojantį link Vilniaus).
Koks traukinys iš Vilniaus į Šeštokus išvyko vasario 11 d., nežinau. O dar diena anksčiau (vasario 10 d.) pats parvažiavau su DR1A.Pritruko dyzeliu, tai ir vaziavo. Rytoj vel turetu dyzelis vaziuot. Ir ka - labai apsidziaugei, kad Tep'as vaziavo?
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąTaip, nes TEP 60 visų dievinama mašina, ir nesvarbu, kad ji neekonomiška
Pagal tokia logika, visus TEP'us reikia nurasyti ir garveziu uzpirkti
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąBet bent vienas gyvas galėtų būti
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąIr kas jau cia tokio, kad vel Tep'as vaziavo??Pritruko dyzeliu, tai ir vaziavo. Rytoj vel turetu dyzelis vaziuot. Ir ka - labai apsidziaugei, kad Tep'as vaziavo?
Comment
-
Kad TEP'as vazinetu kuo ilgiau be abejo visiems patiktu isskyrus LG. Puikiai suprantu ju interesus.. Siek tiek is mano puses: Pats turiu Volga, Pobeda ir pats puikiai zinau, kad norint, kad jos tarnautu gerai ir patikimai reiketu leisti ir leisti kalnus $ ju prieziurai, detalems, benzinui (ryja panasiai po 15l).Vaziavimu irgi normaliu su jomis nepavadinciau. Aisku, jos fainos, grazios, isskirtines, visi zmones sypsosi, mojuoja kai vaziuoji, jausmas tikrai geras. Bet kai reikia skaiciuot savo pinigus (ne kitu!), labai puikiai supranti, kas reikalinga darbui ir patogumui, o kas pramogai ir laisvalaikiui..Paskutinis taisė Garbanius; 2009.02.13, 18:59.
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąKad TEP'as vazinetu kuo ilgiau be abejo visiems patiktu isskyrus LG. Puikiai suprantu ju interesus.. Siek tiek is mano puses: Pats turiu Volga, Pobeda ir pats puikiai zinau, kad norint, kad jos tarnauti gerai ir patikimai reiketu leisti ir leisti kalnus $ ju prieziurai, detalems, benzinui (ryja panasiai po 15l).Vaziavimu irgi normaliu su jomis nepavadinciau. Aisku, jos fainos, grazios, isskirtines, visi zmones sypsosi, mojuoja kai vaziuoji, jausmas tikrai geras. Bet kai reikia skaiciuot savo pinigus (ne kitu!), labai puikiai supranti, kad reikalinga darbui ir patogumui, o kas pramogai ir laisvalaikiui..
O RAW tai turbut sutiktu puse savo algos atiduoti uz TEP-60 islaikyma..
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąLabai teisingas poziuris.
O RAW tai turbut sutiktu puse savo algos atiduoti uz TEP-60 islaikyma..
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąIr kas jau cia tokio, kad vel Tep'as vaziavo??Pritruko dyzeliu, tai ir vaziavo. Rytoj vel turetu dyzelis vaziuot. Ir ka - labai apsidziaugei, kad Tep'as vaziavo?
Kad dyzelių pertekliaus nėra (kad jų bet kada gali pritrūkti) ir kad žiemą TEP-ai ir keleiviniai vagonai mažiau darbo turi, rašiau aukščiau pacituotose žinutėse, bet sulaukiau tik replikų.
O šiandien (vasario 13 d., penktadienį) vėl važiavo DR1A. Jį mačiau Palemone.
Prieš traukinio Šeštokai-Vilnius atvykimą (atvyksta 16:45h.) nuo Jonavos atvažiavo ČME3 su dviem vagonais cisternomis (tai iš dalies yra atsakymas į forume paplitusį klausimą apie traukinių eismo intensyvumą geležinkelio atkarpoje Palemonas-Kalnėnai-Gaižiūnai).Paskutinis taisė Vitas; 2009.02.14, 00:54.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimą...
Važiavau 11.00h greituoju reisu. Ar verta stebėtis, kad VISAME TRAUKINYJE važiavo 14 keleivių (suskaičiavau). Kaišiadoryse 2 išlipo ir 2 įlipo. ... www.litrail.lt).
Traukinys, iš Vilniaus išvykstantis 11:00h, dabar stoja Lentvaryje, Vievyje, Žasliuose, Kaišiadoryse, Pravieniškėse, Palemone ir į Kaunas1 atvyksta 12:18 h.
Gal jau teko išmėginti?
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąnuo Jonavos atvažiavo ČME3 su dviem vagonais cisternomis (tai iš dalies yra atsakymas į forume paplitusį klausimą apie traukinių eismo intensyvumą geležinkelio atkarpoje Palemonas-Kalnėnai-Gaižiūnai).
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąApsidžiaugiau, kad neapgavo prieš pusmetį pasireiškusi nuojauta, kad Vilniaus-Šeštokų maršrute TEP-as dar pasirodys. Ir pasirodė 2009m. vasario 13 dieną, ketvirtadienį.
Kad dyzelių pertekliaus nėra (kad jų bet kada gali pritrūkti) ir kad žiemą TEP-ai ir keleiviniai vagonai mažiau darbo turi, rašiau aukščiau pacituotose žinutėse, bet sulaukiau tik replikų.
O šiandien (vasario 13 d., penktadienį) vėl važiavo DR1A. Jį mačiau Palemone.
Prieš traukinio Šeštokai-Vilnius atvykimą (atvyksta 16:45h.) nuo Jonavos atvažiavo ČME3 su dviem vagonais cisternomis (tai iš dalies yra atsakymas į forume paplitusį klausimą apie traukinių eismo intensyvumą geležinkelio atkarpoje Palemonas-Kalnėnai-Gaižiūnai).
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąApsidžiaugiau, kad neapgavo prieš pusmetį pasireiškusi nuojauta, kad Vilniaus-Šeštokų maršrute TEP-as dar pasirodys. Ir pasirodė 2009m. vasario 13 dieną, ketvirtadienį.
Kad dyzelių pertekliaus nėra (kad jų bet kada gali pritrūkti) ir kad žiemą TEP-ai ir keleiviniai vagonai mažiau darbo turi, rašiau aukščiau pacituotose žinutėse, bet sulaukiau tik replikų.
O šiandien (vasario 13 d., penktadienį) vėl važiavo DR1A. Jį mačiau Palemone.
Prieš traukinio Šeštokai-Vilnius atvykimą (atvyksta 16:45h.) nuo Jonavos atvažiavo ČME3 su dviem vagonais cisternomis (tai iš dalies yra atsakymas į forume paplitusį klausimą apie traukinių eismo intensyvumą geležinkelio atkarpoje Palemonas-Kalnėnai-Gaižiūnai).
Sekmadieni vasario 1d vaziavau per Neveroniu pervaza ir pamaciau kad link Palemono puses esantis sviesaforas (pries ileidziamaji) signalizuoja mirgsincia geltona spalva, kadangi ten PAB reskia traukinys jau tarpstotyje ir nusprendziau palaukt. Po kokiu 3min pravaziavo 2M62 su gana ilgu sastatu. Buvo ~14:00
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąSekmadieni vasario 1d vaziavau per Neveroniu pervaza ir pamaciau kad link Palemono puses esantis sviesaforas (pries ileidziamaji) signalizuoja mirgsincia geltona spalva, kadangi ten PAB reskia traukinys jau tarpstotyje ir nusprendziau palaukt. Po kokiu 3min pravaziavo 2M62 su gana ilgu sastatu. Buvo ~14:00
Comment
Comment