Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai vat per tris menesius siandien pirma karta pamaciau traukini Neveroniu pervazoja (Palemonas-Gaiziunai atkarpa) vaziavo M62 be vagonu buvo apie 15:30-16:00h idomu kur jis vaziavo partemt kroviniu is Gaiziunu ar koki numirusi TEP'a su satatu tempt?

    Comment


      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
      Tai vat per tris menesius siandien pirma karta pamaciau traukini Neveroniu pervazoja (Palemonas-Gaiziunai atkarpa) vaziavo M62 be vagonu buvo apie 15:30-16:00h idomu kur jis vaziavo partemt kroviniu is Gaiziunu ar koki numirusi TEP'a su satatu tempt?
      Tai tikriausiai kad vaziavo kroviniu parsitempt,kazkaip del tep'o man nelebai atrodo kad jis galejo vaziuot ji pasiimt.

      Comment


        „(kauno diena)
        „Fima" už 159 mln. litų modernizuos geležinkelio linijas

        Per ketverius metus bendrovė „Fima" už 159 mln. litų modernizuos vadinamąjį IX D koridorių, tai yra, atnaujins Kauno stoties, aplinkkelio Palemonas - Rokai - Jiesia ir Kauno - Kybartų linijos signalizacijos ir elektros tiekimo įrenginius.

        Darbus bendrovė atliks kartu su partneriu čekų bendrove „AŽD Praha".

        IX D geležinkelio koridorius yra viena iš pagrindinių geležinkelio arterijų, jungianti Rusijos federaciją su Kaliningrado sritimi, o „Fima" planuojama atlikti modernizacija pagerins šio svarbaus geležinkelio ruožo patikimumą ir saugumą.

        Visame Kauną, Kybartus bei valstybės sieną su Rusijos Federacijos Kaliningrado sritimi jungiančiame geležinkelio ruože numatyta įdiegti šiuolaikišką kompiuterizuotą traukinių eismo reguliavimo sistemą. Ji padės iš Vilniaus eismo valdymo centro kontroliuoti 8-ių geležinkelio stočių ir 33-jų pervažų automatiką, 110 km ilgio elektros tiekimo sistemos įrangą bei valdyti traukinių judėjimą.

        Ši nauja moderni traukinių eismo valdymo technologija ateityje traukinių greitį modernizuotoje linijoje leis padidinti iki 160 km/h.

        Projekto išskirtinumas - projekto suma, už kurią bus atliekami darbai, yra didžiausia per visą ligšiolinę „Fima" istoriją. Lietuvoje šis projektas yra išskirtinis savo apimtimi ir inžinerinių sprendimų sudėtingumu.

        Comment


          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
          Tai vat per tris menesius siandien pirma karta pamaciau traukini Neveroniu pervazoja (Palemonas-Gaiziunai atkarpa) vaziavo M62 be vagonu buvo apie 15:30-16:00h idomu kur jis vaziavo partemt kroviniu is Gaiziunu ar koki numirusi TEP'a su satatu tempt?
          Siaip idomus esate, pamatet silumvezi ir jau kyla mase klausimu Kita vertus koks jums skirtumas, kur jis ten vaziavo O siaip greiciausiai manau ten vaziavo silumvezis, aptarnaujantis Gaiziunu stoti. Jam periodiskai reikia atlikti technines prieziuros darbus. O kadangi sia stoti aptarnauja Kauno depo silumvezis ir masinistas, tu darbu atlikti vykstama i Kauno depa. Jei buna vagonu, kartu nutempiami ir jie, jei nebuna - silumvesis vyksta rezervu.

          Comment


            Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
            Siaip idomus esate, pamatet silumvezi ir jau kyla mase klausimu Kita vertus koks jums skirtumas, kur jis ten vaziavo O siaip greiciausiai manau ten vaziavo silumvezis, aptarnaujantis Gaiziunu stoti. Jam periodiskai reikia atlikti technines prieziuros darbus. O kadangi sia stoti aptarnauja Kauno depo silumvezis ir masinistas, tu darbu atlikti vykstama i Kauno depa. Jei buna vagonu, kartu nutempiami ir jie, jei nebuna - silumvesis vyksta rezervu.

            O tai kodel gaiziunams skirtas M62 o ne TEM-2, ka tas M62 kaip manevrinis ten dirba

            Comment


              Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
              O tai kodel gaiziunams skirtas M62 o ne TEM-2, ka tas M62 kaip manevrinis ten dirba
              Tampo sastatus is Achemos.

              Comment


                Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                Kodel Gaižiūnams skirtas M62 o ne TEM-2, ka tas M62 kaip manevrinis ten dirba
                .

                Ne kartą mačiau, kaip per R.Kalantos gatvę Petrašiūnuose Kaune (geležinkelininkų teriminologija kalbant, atšakoje iš Palemono stoties į Petrašiūnų pramoninį rajoną) stumdo ir tampo ne TEM2, o M62. Palemonas ir Gaižiūnai yra atskiros stotys, o situacija ta pati. O gal ir tas pats M62 spėja aptarnauti?
                Konkrečių šilumvežių (kaip ir dyzelinių bei elektrinių traukinių) važinėjimų sekimas kai kuo primena paparacių sekiojimą įkandin Velso princesės Dianos (iki jos žūties avarijoje), kai kuo - paukščių migracijos stebėjimus.

                Comment


                  Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                  Tampo sastatus is Achemos.
                  Nu seniau mano kaimyno draugas dirbo Gaiziunuose ant M62, bet is jo kalbu supratau kad M62 pacios achemos buvo, sake darbas neduok Dieve geriau uzkabina beprotiska sastata o ten ikalne po tiltu kaip pravaziuoju kur ir Rukla kelias eina ir nuvykt is Kauno problema kaip keleivinius nueme traukinius.

                  Comment


                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                    .

                    Ne kartą mačiau, kaip per R.Kalantos gatvę Petrašiūnuose Kaune (geležinkelininkų teriminologija kalbant, atšakoje iš Palemono stoties į Petrašiūnų pramoninį rajoną) stumdo ir tampo ne TEM2, o M62. Palemonas ir Gaižiūnai yra atskiros stotys, o situacija ta pati. O gal ir tas pats M62 spėja aptarnauti?
                    Konkrečių šilumvežių (kaip ir dyzelinių bei elektrinių traukinių) važinėjimų sekimas kai kuo primena paparacių sekiojimą įkandin Velso princesės Dianos (iki jos žūties avarijoje), kai kuo - paukščių migracijos stebėjimus.
                    Ten vazineju l.daznai neteko niekada matyt M62 buna TEM-2 arba TGM'as vietinis

                    Comment


                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      .

                      Ne kartą mačiau, kaip per R.Kalantos gatvę Petrašiūnuose Kaune (geležinkelininkų teriminologija kalbant, atšakoje iš Palemono stoties į Petrašiūnų pramoninį rajoną) stumdo ir tampo ne TEM2, o M62. Palemonas ir Gaižiūnai yra atskiros stotys, o situacija ta pati. O gal ir tas pats M62 spėja aptarnauti?
                      Konkrečių šilumvežių (kaip ir dyzelinių bei elektrinių traukinių) važinėjimų sekimas kai kuo primena paparacių sekiojimą įkandin Velso princesės Dianos (iki jos žūties avarijoje), kai kuo - paukščių migracijos stebėjimus.
                      Panevėžio stotyje taip pat manevruoja ne koks TEM2, o M62 ir M62K

                      Comment


                        Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                        Tampo sastatus is Achemos.
                        Visąlaik LG šilumvežis ištempia,ar ir Achemos turi teisę į Gaižiūnų stotį važiuoti? LG šilumvežio Gaižiūnuose mašinistai vietiniai ir keičiasi pamainas Gaižiūnuose?

                        Kas važiuoja į Rizgonis? Radviliškiečiai su M62 ar kauniečiai? ar tas pats Gaižiūnų šilumvežis?
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                          Ten vazineju l.daznai neteko niekada matyt M62 buna TEM-2 arba TGM'as vietinis
                          O man teko ir nekarta. M62 su LG simbolika. Bet pasirodė tik 2008 (anksčiau nemačiau)

                          Comment


                            Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                            Nu seniau mano kaimyno draugas dirbo Gaiziunuose ant M62, bet is jo kalbu supratau kad M62 pacios achemos buvo, sake darbas neduok Dieve geriau uzkabina beprotiska sastata o ten ikalne po tiltu kaip pravaziuoju kur ir Rukla kelias eina ir nuvykt is Kauno problema kaip keleivinius nueme traukinius.
                            Pasakojimai gal ir įdomūs. Bet būtų maloniau skaityti, jei informacija nebūtų suplakama į vieną sakinį, būtų dedami kableliai kur reikia ir būtų išvis puiku, jei vartotum lietuviškas raides. Dabar tamstos pranešimus skaitau po keliskart, kol suprantu esmę. Ačiū.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė amiko Rodyti pranešimą
                              Pasakojimai gal ir įdomūs. Bet būtų maloniau skaityti, jei informacija nebūtų suplakama į vieną sakinį, būtų dedami kableliai kur reikia ir būtų išvis puiku, jei vartotum lietuviškas raides. Dabar tamstos pranešimus skaitau po keliskart, kol suprantu esmę. Ačiū.
                              Na o as kiek skaiciau tiek nesupratau...gal galima butu normaliai parasyti,kad visi suprastu?

                              Comment


                                AB „Lietuvos geležinkeliai“

                                "Žalias" koridorius intermodaliniam transportui

                                Sausio 19 - 20 d. akcinėje bendrovėje „Lietuvos geležinkeliai“ vyko Lietuvos intermodalinio transporto technologijų platformos (LITTP) ir Baltijos jūros regioninio bendradarbiavimo projekto „Rytų - Vakarų transporto koridorius II“ (EWTC II) mūsų šalies ir partnerių iš Švedijos, Danijos, Vokietijos, Kaliningrado srities (Rusija) bendras renginys, skirtas efektyvaus intermodalinio transporto „žaliojo“ koridoriaus sukūrimo idėjai.

                                Comment


                                  SUTARTIS TARP LIETUVOS RESPUBLIKOS IR LENKIJOS
                                  RESPUBLIKOS DĖL GELEŽINKELIŲ SUSISIEKIMO. SUDARYTA
                                  VARŠUVOJE, 1938 METŲ GEGUŽĖS MĖN. 25 DIENĄ.


                                  http://untreaty.un.org/unts/60001_12...4/00037165.pdf

                                  Comment


                                    Kiek teisybes yra tose kalbose apie LG privatizavima?
                                    Не мы такиe, жизнь такaя...

                                    Comment


                                      Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
                                      Kiek teisybes yra tose kalbose apie LG privatizavima?
                                      Turbut nera jokios. Ne pirma karta snekama.

                                      Comment


                                        /\tikiuosi, niekas neužmiršo brolių estų patirties privatizuojant, o paskui nacionalizuojant geležinkelius. Nemanau, kad Lietuvai to reikia.
                                        Pvz.: visoje Lotynų Amerikoje išskyrus Kubą įvairiais laikotarpiais buvo privatizuoti geležinkeliai ir tik Kuboje šiai dienai geležinkeliais vežami keleiviai.

                                        Comment


                                          Kažkada ruošiausi ekskursijai ir buvau ištraukęs tokią knygelę :"Nepriklausimos lietuvos ryšiai ir transportas 1919-1940" . Kai kurias citatas, jei nieko prieš, paskelbsiu:
                                          Kalba apie keleivinius traukinius
                                          1) 1921 metais is Kauno i Virbalį traukinys ėjo mažiausiai 2 val. 45 min., 1929 m. - 1 val. 25 min. ir 1937 m. - 1 val. 14 min.
                                          (dabar - 1:33)
                                          2) 1921 m. iš Šiaulių į Kauną traukinys ėjo 4 val. 50 min.; 1929 m. - 3 val. 8 min. ir 1937 m. - 2 val. 19 min.
                                          (dabar traukinio 2:29 iš Kaunas I, iš Kauno dar 2-3 min vėliau)
                                          3) 1921 m. iš Šiaulių i Joniškį traukinys ejo 2 val. 45 min.; 1929 m. -1 val. 50 min. ir 1937 m. - 40 min.
                                          (turėtų būti 32 min, traukinio nėra)
                                          4) 1921 m. is Šiaulių i Klaipėdą (per Mažeikius) traukinys ejo 13 val. 5 min.; 1929 m. - 6 val. 43 min. ir 1937 m. - 3 val. 05 min. (per Telšius).
                                          (palyginimui imame lėtajį 2:58)
                                          5) 1921 m. is Radviliškio i Obelius traukinys ejo 8 val. 15 min., 1929 m. - 5 val. 17 min. ir 1937 m. - 3 val. 08 min. (automotrisa).
                                          (Radviliškis - Rokiškis 2:12)

                                          1920 metais didžiausias traukinių greitis buvo 40 km/val, ir pirmame mūsų geležinkelių gyvenimo dešimtmetyje keleiviniai traukiniai tegalejo pasiekti 75 km/val. greiti, o dabar patobulintas kelias ir tinkamos traukos priemonės leidžia pasiekti 95 km/val. greiti, o automotrisoms iki 120 km/val.

                                          Kroviniai traukiniai:

                                          Pvz., seniau is Kauno į Klaipedą ir atvirkščiai prekės vidutiniskai buvo vežamos 3-4 paras, o dabar iš Kauno į Klaipedą arba iš Klaipedos i Kauną kroviniai perežami ir gavėjui atiduodami per nepilnas
                                          12 valandų.

                                          Kiek suprantu tas perdavimas su pristatymu į kiemą. Na o kiti komentarai nereikalingi....

                                          Comment

                                          Working...
                                          X