Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    "Lietuvos geležinkeliai" pervežė 4,5% daugiau krovinių
    vz.lt

    Sausį–lapkritį "Lietuvos geležinkeliai" vežė 50,9 mln. t krovinių. Tai 4,5% daugiau nei per tą patį 2007 m. laikotarpį, praneša Statistikos departamentas.

    Comment


      O neturėtų būti šis pranešimas temoje - "Geležinkeliai Lietuvoje" ?
      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

      Comment


        Parašė kaskas Rodyti pranešimą
        O neturėtų būti šis pranešimas temoje - "Geležinkeliai Lietuvoje" ?
        Matyt garvežių trauka tiek vežė..

        Comment


          Dar bekuisdamas internete radau tokią info:

          http://szhaman.livejournal.com/83386.html

          Čia apie sprogimą Vilniaus stotyje, kažką aš ir girdėjau, tipo kaip ir nesuveikę stabdžiai buvo... Gal kas daugiau ką žino?

          Comment


            Parašė udrius Rodyti pranešimą
            Dar bekuisdamas internete radau tokią info:

            http://szhaman.livejournal.com/83386.html

            Čia apie sprogimą Vilniaus stotyje, kažką aš ir girdėjau, tipo kaip ir nesuveikę stabdžiai buvo... Gal kas daugiau ką žino?
            http://szhaman.livejournal.com/198774.html

            Taip pat
            http://vilnius.borda.ru/?1-0-0-00000068-000-160-0

            Jei tai, kas parasyta tiesa (kad buvo nusluotas stoties pastatas), tai dabartinis Vilniaus gelezinkelio stoties pastatas yra senojo kopija, isskyrus centrine jo dali.

            Comment


              Comment


                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                ...apie sprogimą Vilniaus stotyje, kažką aš ir girdėjau, tipo kaip ir nesuveikę stabdžiai buvo... Gal kas daugiau ką žino?
                Gal ši informacija nebus labai patikima, bet paskelbsiu ką pats esu girdėjęs. Kažkada tėvas pasakojo, kaip jo tėvo (mano senelio) pusbrolis baigiantis karui privalomai po darbo eidavo gatvių tvarkyti. Pasakojo, kad žmonių galūnės mėtėsi net prie dabar stovinčio Petro Cvirkos paminklo. Nutaikęs progą, apie tai užklausiau dėstytojo universitete (Arvydo Anušausko). Jis man patvirtino, kad šis įvykis tikrai buvo 1945m. sausį. Lenkija Krajova jau buvo praktiškai išsklaidyta, tik Vilniaus apylinkėse dar laikėsi jos partizanai. Jie susekę sovietų traukinį prikrautą sprogmenų tyčia sugadino jo stabdžius ir dar paleido važiuoti. Traukinys netrukdomas įvažiavo į Vilniaus geležinkelio stotį ir jau nemažu greičiu rėžėsi į kitą krovininį traukinį; tačiau tai buvo dienos metas ir sotyje buvo nemažai žmonių, todėl nemažai žuvo.
                Tiesą sakant pats nežinau, kiek tuo tikėti. Aišku tik tai, kad tas įvykis tikrai buvo. Pvz.: man liko neaišku iš kurios pusės tas traukinys važiavo į stotį, kam tie sprogmenys buvo skirti jei artimiausias frontas tik ties Klaipėda, kaip tie krajovininkai (jeigu tai buvo tikrai jie, o ne sovietų propagandinė pasakėlė) priėjo karo metu prie sprogmenimis pakrauto traukinio (kas ji saugojo) ir t.t.?????
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                  Gal ši informacija nebus labai patikima, bet paskelbsiu ką pats esu girdėjęs. Kažkada tėvas pasakojo, kaip jo tėvo (mano senelio) pusbrolis baigiantis karui privalomai po darbo eidavo gatvių tvarkyti. Pasakojo, kad žmonių galūnės mėtėsi net prie dabar stovinčio Petro Cvirkos paminklo. Nutaikęs progą, apie tai užklausiau dėstytojo universitete (Arvydo Anušausko). Jis man patvirtino, kad šis įvykis tikrai buvo 1945m. sausį. Lenkija Krajova jau buvo praktiškai išsklaidyta, tik Vilniaus apylinkėse dar laikėsi jos partizanai. Jie susekę sovietų traukinį prikrautą sprogmenų tyčia sugadino jo stabdžius ir dar paleido važiuoti. Traukinys netrukdomas įvažiavo į Vilniaus geležinkelio stotį ir jau nemažu greičiu rėžėsi į kitą krovininį traukinį; tačiau tai buvo dienos metas ir sotyje buvo nemažai žmonių, todėl nemažai žuvo.
                  Tiesą sakant pats nežinau, kiek tuo tikėti. Aišku tik tai, kad tas įvykis tikrai buvo. Pvz.: man liko neaišku iš kurios pusės tas traukinys važiavo į stotį, kam tie sprogmenys buvo skirti jei artimiausias frontas tik ties Klaipėda, kaip tie krajovininkai (jeigu tai buvo tikrai jie, o ne sovietų propagandinė pasakėlė) priėjo karo metu prie sprogmenimis pakrauto traukinio (kas ji saugojo) ir t.t.?????

                  Ar tik ne dėl šito įvykio nevažiuoja traukiniai tarpstotyje Vilnius-Kirtimai. Kažkokioj rusiškoj knygoj skaičiau, kad būtent nuo Kirtimų tas traukinys atvažiavo, o kadangi nuokalnė didelė, tai ir greitis buvo didelis ir pasekmės tokios liūdnos.

                  Comment


                    Todel nuo to laiko ir iki dabar neleidziama vaziuoti prekiniams traukiniams is Kirtimu i Vilniu, kaip, berods, LT-1 rase...

                    Comment








                      AB “Lietuvos Geležinkeliai”
                      Mindaugo g. 12/14. Vilnius

                      Comment


                        "Lietuvos geležinkeliai" duoda "Fimai" darbų už 134,8 mln. Lt
                        vz.lt

                        AB „Lietuvos geležinkeliai“ pasirašė 134,8 mln. Lt vertės sutartį dėl Kauno stoties, aplinkkelio Palemonas – Rokai - Jiesia bei Kauno - Kybartų linijos modernizavimo.

                        Projektas įgyvendinamas pagal 2007-2013 m. laikotarpio ES Sanglaudos fondo lėšų skyrimo programą, sutartis pasirašyta su UAB „Fima“.

                        Visame Kaunas – Kybartai – Valstybės siena su Rusijos Kaliningrado sritimi ruože numatyta įdiegti kompiuterizuotą traukinių eismo reguliavimo sistemą, leisiančią iš Vilniaus eismo valdymo centro valdyti 8-ių geležinkelio stočių ir 33-jų pervažų automatiką, 110 km elektros tiekimo sistemos įrangą, kontroliuoti traukinių judėjimą.

                        Dėl naujų technologijų greitį modernizuotoje linijoje bus galima didinti iki 160 km/h.

                        Nuo 2000 m. į geležinkelių infrastruktūrą investuota per 2 mlrd. Lt.

                        Iki 2010 m. „Lietuvos geležinkeliai“ tikina užbaigsiantys visus 2004-2006 m. laikotarpio ES Sanglaudos fondo lėšomis finansuojamus projektus.

                        Comment


                          Sveiki, kazkada LT-1 buvo minejas, kad prekiniu traukiniu eismas nevyksta Turmantas-Daugpilis ruoze, taciau paziurejus http://www3.lrs.lt/c-bin/getgr?C1=bi...96896&c3=22382 matosi kas yra rezervinis siulas nuo Daugpilio link Turmanto

                          Comment


                            Dar toki pastebejima pamaciau i Turmanta keleivinis atvyksta 21:00 isvyxta 04:00, kur masinistai miega, traukini paciam (kad nenuvarytu nakty :-]) ar yra kokie nakvynes namai (del valandu nepykit jos netixlios)

                            Comment


                              Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                              Sveiki, kazkada LT-1 buvo minejas, kad prekiniu traukiniu eismas nevyksta Turmantas-Daugpilis ruoze, taciau paziurejus http://www3.lrs.lt/c-bin/getgr?C1=bi...96896&c3=22382 matosi kas yra rezervinis siulas nuo Daugpilio link Turmanto
                              O tau neatrodo, kad tas siulas, tai silumvezio, vykstancio (griztancio) keleivinio traukinio tempti?
                              Be to, pagal numeri matosi, kad rezervinis numeris yra keleivinio silumvezio (42..). Prekinio silumvezio rezervinis numeris buna 43.. (dvitrauka 44..)
                              Paskutinis taisė LT-1; 2009.01.02, 13:38.

                              Comment


                                Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                Dar toki pastebejima pamaciau i Turmanta keleivinis atvyksta 21:00 isvyxta 04:00, kur masinistai miega, traukini paciam (kad nenuvarytu nakty :-]) ar yra kokie nakvynes namai (del valandu nepykit jos netixlios)
                                Taip, stotyje yra patalpos traukinio brigadoms ilsetis.

                                Comment


                                  Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                  O tau neatrodo, kad tas siulas, tai silumvezio, vykstancio (griztancio) keleivinio traukinio tempti?
                                  Be to, pagal numeri matosi, kad rezervinis numeris yra keleivinio silumvezio (42..). Prekinio traukinio rezervinis numeris buna 43.. (dvitrauka 44..)
                                  Net nepagalvojau,dekui, o tarkim kai vyksta is depo partraukt is Daugpilio traukinio buna uzkabinami kokie vagonai silumveziui, kuriuos jis numeta kokioj Svencioneliu stoti, kad tarkim neeikvot kuro be reikalo. Realiai TEP-60 ar 70 gali patemt kelis ir prekinius vagonus

                                  Comment


                                    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                    Net nepagalvojau,dekui, o tarkim kai vyksta is depo partraukt is Daugpilio traukinio buna uzkabinami kokie vagonai silumveziui, kuriuos jis numeta kokioj Svencioneliu stoti, kad tarkim neeikvot kuro be reikalo. Realiai TEP-60 ar 70 gali patemt kelis ir prekinius vagonus
                                    Ne, su keleiviniais silumveziais krovininiu vagonu nevezama. Techniskai tai imanoma, taciau nepraktikuojama tai. Manau tai kaip ir autobusas, jei keleiviu nera, nereiskia, kad ji reikia maisu kokiu nors prikrauti ir juos vezti
                                    Anksciau beje rezerviniu siulu budavo kartais vezami prekiniai vagonai, taciau tada tokiais atvejais buvo duodamas ne TEP'as, o M62.
                                    Paskutinis taisė LT-1; 2009.01.02, 13:38.

                                    Comment


                                      Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                      O tau neatrodo, kad tas siulas, tai silumvezio, vykstancio (griztancio) keleivinio traukinio tempti?
                                      Be to, pagal numeri matosi, kad rezervinis numeris yra keleivinio silumvezio (42..). Prekinio traukinio rezervinis numeris buna 43.. (dvitrauka 44..)
                                      45........47.................ir t.t.
                                      Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                                      Comment


                                        O kodel LG neskiria vilnius-kaunas,kad prioritetas 160 km/h ir daugiau.O cia tuo marsrtutu tik tranzitiniai traukiniai vyksta?
                                        "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

                                        Comment


                                          Parašė ehnaton Rodyti pranešimą
                                          O kodel LG neskiria vilnius-kaunas,kad prioritetas 160 km/h ir daugiau.O cia tuo marsrtutu tik tranzitiniai traukiniai vyksta?

                                          O pasukt galva nenori dar karta. Mauruciai - Kybartai (PAB - Pusiau automatine blokiruote), jei butu AB (Pilnai automatine) butu zymiai didesnis ruozo pralaidumas galima buti daugiau kroviniu pravezt ir is to $ daugiau uzdirbt, o uzdirbus $ galima butu pamastyt ir apie 160km/h

                                          Comment

                                          Working...
                                          X