Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąhttp://lt.wikipedia.org/wiki/Lietuvo...%C5%BEinkeliai
Straipsnis apie "Lietuvos geležinkelius". Būtų viskas gerai, jei ne klaida: "AB Lietuvos Geležinkeliai - Lietuvos susisiekimo bendrovė, administruojanti Lietuvos Respublikos geležinkelių tinklą (jį daugiausia sudaro 1524 mm (5 colių) pločio geležinkelio linijos <...>". 1524 mm yra 5 pėdos.
1 pėda - (1 ft; pėda) = 12 colių = 0,3048 m;
1 colis - (1 in; colis) = 0,0254 m.
Ir kiek bepildyčiau tą straipsnį, vis grąžina į pradinę versiją. Na, nebent nuotrauką tik paliko...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPatalpianu sia nuotrauka parovoz.com. Vienas komentatorius raso, kad yra buves traukinio marsrutas Kaunas - Kauno marios. Gal kas zinote apie tai daugiau?
Atvaizdas
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąTaip, per Radviliski. Net jei Turmante pakrautu vagona, per Radviliski vezti reiketu, nes nesutvarkyti traukiniu perdavimo formalumai, be to siuo metu nera grafiko liniju.
Siuo metu rinktinis traukinys vyksta iki Turmanto.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąO tai aplamai naudojama atkarpa Turmantas-Daugpilis. Ar vyksta ten koks prekiniu eismas, gal i savaite karta Turmante numeta koki vagona latviai , o paskui musu silumvezis pasiima atvaziaves su rinktiniu traukiniu. Siaip ten traukinys Vilnius - Sankt Peterburgas vaziuoja, ar verta laikyt ta atkarapa del vieno traukinio
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąO tai aplamai naudojama atkarpa Turmantas-Daugpilis. Ar vyksta ten koks prekiniu eismas, gal i savaite karta Turmante numeta koki vagona latviai , o paskui musu silumvezis pasiima atvaziaves su rinktiniu traukiniu. Siaip ten traukinys Vilnius - Sankt Peterburgas vaziuoja, ar verta laikyt ta atkarapa del vieno traukinio
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąO tai aplamai yra kokia ekonomine nauda laikyti ruoza Naujoji Vilnia - Turmantas, vistiek atstumas ner mazas o vazineja vien keleiviniai traukiniai kurie turbut pelno nenesa
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTodėl ir yra išardytas antrasis kelias. Taip pat šiame ruože veikia tik pusiau automatinė blokuotė. O priemiestiniais traukiniais šiame ruože žmonės tikrai važinėja, todėl ir buvo sutankinti grafikai. Taip pat, čia važiuoja dažniausiai keturių vagonų DR1A ir netgi keturvagoniai D1.
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąŠvenčių dienomis ir vasarą paleidžia ir 6 vagonų formavimo traukinį DR1A.
Comment
-
O gal zinote kokiu laiku galima sulaukti traukinio Neveronyse atkarpoje Palemonas-Gaiziunai, nes pvz apie 19:30 kiekviena diena per Palemono pervaza Mariu gatveje pravaziuoja 2 prekiniai traukiniai, 2 melyni siulai grafike maciau yra susikerta tuo metu Palemone, o gal koks nors yra kuris pagal grafika vaziuoja kasdien i Gaiziunus (arba atgal)
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąO tai aplamai yra kokia ekonomine nauda laikyti ruoza Naujoji Vilnia - Turmantas, vistiek atstumas ner mazas o vazineja vien keleiviniai traukiniai kurie turbut pelno nenesaI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Gal kas nors zinote apie tai placiau ir turite nuotrauku. Pvz kokie riedmenys ir lokomotyvai buvo naudoti ir pan
Š.m. spalio m÷n. 27 d. AB „Lietuvos geležinkeliai“ atliko sunkiasvorio (378 t), viršnegabaritinio krovinio
(turbogeneratoriaus rotoriaus) pervežimą iš Lietuvos į Ukrainą. Krovinio pakrova atlikta Ignalinos AE, naudojant
tris daugiau nei 100 t keliamosios galios Kone Crane kompanijos kranus Kone Crane. Pasteb÷tina tai, jog
darbų atlikimo metu visų kranų darbas tur÷jo būti sinchronizuotas iki 1 mm aukščio skirtumo, ir kaip parod÷
praktika, tai įmanoma. Riedmenys, kurie panaudoti šio krovinio pervežimui taip pat unikalūs. Tai net 28 ašių
transporterinis vagonas sudarytas iš dviejų atskirų dalių, kurios pakrovos metu atskiriamos (kitaip sakant, transporteris
dalinamas pusiau). Sumontavus krovinį ant nešamųjų konsolių, dalys sujungiamos per jas ir suformuojamas
naujas riedmuo. Jo aptarnavimui paskirta trijų specialistų komanda, kurie preciziškai atliko krovos darbų
koordinavimą, bei transporterinio vagono mazgų reguliavimus (stabdžių eigos, apsivertimo peties ir kt.).
Pats transportavimo modulis sudarytas iš papildomų penkių vagonų ir kontrolinio r÷mo, kurio pagalba
transportavimo metu specialistai steb÷jo krovinio važiavimą pro statinių art÷jimo gabaritą. Turbogeneratoriaus
pakrova ir pervežimas nebūtų įmanomas nepasitelkus įvairių sričių ir kompetencijų specialistų (nuo stoties
bud÷tojo iki inžinieriaus-konstruktoriaus) – vieni derino gabenimo maršrutus geležinkeliu, kiti – konstravo
tvirtinimo rekvizitus. S÷kmingas tokio dydžio ir svorio krovinio gabenimas įrodo, jog geležinkelio transportu
įmanoma ženkliai paprasčiau gabenti dydelius ir sunkius krovinius, nei autotransportu.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąO tai kaip atveža branduolinį kurą į IAE? Pagaliau, Visagine numatomos naujos atominės elektrinės statybos, veikia baldų fabrikas. Kažkokia pramonė yra, reikia atsivežti žaliavas ir išvežti produkciją. O kas dėl keleivinių traukinių, maršrutas Kaliningradas - Vilnius - Daugpilis - Peterburgas ganėtinai populiarus, neša pajamas (už naudojimąsi infrastruktūra) LG. Kita vertus, autokelias iš Visagino, Dūkšto, Ignalinos ir Švenčionėlių į Vilnių yra labai vingiuotas, tad traukiniu yra gerokai greičiau (manau, ir pigiau).Paskutinis taisė Darius555; 2008.12.08, 20:41.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąO tai kaip atveža branduolinį kurą į IAE? Pagaliau, Visagine numatomos naujos atominės elektrinės statybos, veikia baldų fabrikas. Kažkokia pramonė yra, reikia atsivežti žaliavas ir išvežti produkciją. O kas dėl keleivinių traukinių, maršrutas Kaliningradas - Vilnius - Daugpilis - Peterburgas ganėtinai populiarus, neša pajamas (už naudojimąsi infrastruktūra) LG. Kita vertus, autokelias iš Visagino, Dūkšto, Ignalinos ir Švenčionėlių į Vilnių yra labai vingiuotas, tad traukiniu yra gerokai greičiau (manau, ir pigiau).
Jei paimtume kokį tolimesnį tašką, tarkim Visaginą, skirtumas būtų dar didesnis.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimą...
O kas dėl keleivinių traukinių, maršrutas Kaliningradas - Vilnius - Daugpilis - Peterburgas ...
Rusai pasiduoda Baltarusijos pasieniečiams, muitininkams. Gal jiems Lietuvos pasieniečiai Kenoje ir Baltarusijos pasieniečiai Gudagojyje (ir kas dar ant BY/RU sienos?) geriau nei Latvijos pasieniečiai kažkur netoli Pytalovo...
Bet tai Rusijos geležinkelių (RŽD) vidaus reikalas. O gal kliūčių randama traukiniui kertant LT/LV ir LV/RU sienas ?..Paskutinis taisė Vitas; 2008.12.09, 01:06.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKeleivinis traukinys iš Kaliningrado į Sankt.Peterburgą važiuoja per Kybartus, Vilnių, Keną, Gudagojį, Molodečną, Polocką, Vitebską...
Rusai pasiduoda Baltarusijos pasieniečiams, muitininkams. Gal jiems Lietuvos pasieniečiai Kenoje ir Baltarusijos pasieniečiai Gudagojyje (ir kas dar ant BY/RU sienos?) geriau nei Latvijos pasieniečiai kažkur netoli Pytalovo...
Bet tai Rusijos geležinkelių (RŽD) vidaus reikalas. O gal kliūčių randama traukiniui kertant LT/LV ir LV/RU sienas ?..
Comment
Comment