Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    ER20 i Baltarusija bent jau kol kas nevaziuoja.
    Čia dėl to, kad baltarusiai "užpavydėję" nekonfiskuotų?

    Comment


      Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
      Čia dėl to, kad baltarusiai "užpavydėję" nekonfiskuotų?
      Jo, pataikei kaip pirstu i aki Is kur tokia slapta informacija turi?

      Comment


        Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
        Baltarusių 2TE10 tempia iki 5500 tonų.
        O maždaug koks maksimalus tempiamas svoris 2M62, 2M62M(CAT), ER20? Kiek suprantu, tai sudvejintas ER20 negali tempti dvigubai daugiau.

        Comment


          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
          O maždaug koks maksimalus tempiamas svoris 2M62, 2M62M(CAT), ER20? Kiek suprantu, tai sudvejintas ER20 negali tempti dvigubai daugiau.
          tempiamas svoris yra kiekviename ruoze skirtingas, ir tai salygoja kelio profilis. Pvz. is vaidotu i Radviliski 2M62 ir ER-20 (viena sekcija) tempia iki 4000 tonu, 2M62M - 5000 tonu. Dvigubas ER-20 tiksliai nepamenu, bet tempia gerokai daugiau nei 2M62M

          Comment


            Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
            tempiamas svoris yra kiekviename ruoze skirtingas, ir tai salygoja kelio profilis. Pvz. is vaidotu i Radviliski 2M62 ir ER-20 (viena sekcija) tempia iki 4000 tonu, 2M62M - 5000 tonu. Dvigubas ER-20 tiksliai nepamenu, bet tempia gerokai daugiau nei 2M62M
            O kaip dėl traukinių ruože Radviliškis - Klaipėda? Ypač dėl nuokalnės Telšių - Lieplaukės atkarpoje.

            Comment


              Parašė robertas Rodyti pranešimą
              O kaip dėl traukinių ruože Radviliškis - Klaipėda? Ypač dėl nuokalnės Telšių - Lieplaukės atkarpoje.
              Radviliskis - Klaipeda (per Kuzius) svoriai tokie patys kaip Vaidotai - Radviliskis.

              Comment


                Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                tempiamas svoris yra kiekviename ruoze skirtingas, ir tai salygoja kelio profilis. Pvz. is vaidotu i Radviliski 2M62 ir ER-20 (viena sekcija) tempia iki 4000 tonu, 2M62M - 5000 tonu. Dvigubas ER-20 tiksliai nepamenu, bet tempia gerokai daugiau nei 2M62M
                Kur vienas ER20 4000 tempia, jų dviejų sistema tempia 7000 berods, tik realiai ar jau buvo maksimalus svoris abejoju.
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                  Kur vienas ER20 4000 tempia, jų dviejų sistema tempia 7000 berods, tik realiai ar jau buvo maksimalus svoris abejoju.
                  Tokių sąstatų Lietuvoje turbūt nebuvę Baltarusai su savo 2TE10 tokių svorių neeatitempia...

                  Comment


                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                    Kur vienas ER20 4000 tempia, jų dviejų sistema tempia 7000 berods, tik realiai ar jau buvo maksimalus svoris abejoju.
                    Paneriuose jau du kartus atsitiktinai mačiau sudvejintus ER20.
                    Matyt to prireikia 5000< t sąstatui...
                    Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.12.04, 21:18.

                    Comment


                      Labai dažnai du būna.
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        http://www.delfi.lt/news/economy/aut...19518748&com=1

                        Štai ką turim dėl valdininkų nesugebėjimo prisivilioti žmones... Kažkaip man pasidarė gėda dėl to, nors pats traukiniu naudojuosi gan dažnai.
                        You might surprise yourself.

                        Miestai.net FB

                        Comment


                          [QUOTE=Vytautas_LT;306402]Paneriuose jau du kartus atsitiktinai mačiau sudvejintus ER20.
                          Matyt to prireikia 5000< t sąstatui...

                          Atvaizdas


                          [URL=http://lh5.ggpht.com/_ZQo07SKmMY0/STEZDcU-alI/AAAAAAAAAgs/JODfKatHXW8/s912/DSC05489.JPG]Atvaizdas

                          Teoriskai dvejinti jau reikia, jei nustatytas svoris vienam lokomotyvui virsija bent 1tona. Realiai kelias tonas virs normos dar dazniausiai vezama.
                          Paskutinis taisė LT-1; 2008.12.04, 06:25.

                          Comment


                            Nžn, mano pasakymas čia vėl sukels daug diskusijų turbūt, bet daug kas sako ir aš manau, kad šita vakarietiška technika ne mūsų chebrai. Aš ir važiuodamas į Klaipėdą labai daug kur pastebėjau siemensų dvitrauką, t.y. 24 mln kartu. Tai negi tikrai nebuvo galima nusipirkti tokių žaisliukų , su kuriais tempimas nesukeltų jokio galvos skausmo. Aišku prisimenu, kad LT-1 sakė ir pats žinau, kad į gerą techniką investuoti pinigai greitai atsiperka, bet ar tikrai, tarkim, šie 2te70 tokie nepatikimi, ir vis dėl to reikėtų žiūrėti ir kaip sutaupyti, nepatiriant nuostolių. Nenoriu pasirodyti protingesnis, bet norėčiau žinoti "už" ir "prieš", kas lemia tokią LG politiką?

                            Comment


                              Parašė RAW Rodyti pranešimą
                              Nžn, mano pasakymas čia vėl sukels daug diskusijų turbūt, bet daug kas sako ir aš manau, kad šita vakarietiška technika ne mūsų chebrai. Aš ir važiuodamas į Klaipėdą labai daug kur pastebėjau siemensų dvitrauką, t.y. 24 mln kartu. Tai negi tikrai nebuvo galima nusipirkti tokių žaisliukų Atvaizdas
                              , su kuriais tempimas nesukeltų jokio galvos skausmo. Aišku prisimenu, kad LT-1 sakė ir pats žinau, kad į gerą techniką investuoti pinigai greitai atsiperka, bet ar tikrai, tarkim, šie 2te70 tokie nepatikimi, ir vis dėl to reikėtų žiūrėti ir kaip sutaupyti, nepatiriant nuostolių. Nenoriu pasirodyti protingesnis, bet norėčiau žinoti "už" ir "prieš", kas lemia tokią LG politiką?
                              O nepagalvoji, kad yra ES vidiniai interesai - kam duoti uzdirbti Rusijai, kad galima saviems (siuo atveju SIEMENSUI) uzdirbti. Net ir siam supergigantui (SIEMSNUI) tai jau visai padorus sanderis pagaminti 34+10lokomotyvus.. O kurie geriau butu reikia ilgu analiziu.. Gali buti, kad Siemensai savo technologiju patikimumu ir efektyvumu duos didesne ekonomine nauda (ziurint i ilga laiko tarpa).

                              Comment


                                Tai vadinasi, siemensai buvo pirkti neatlikus jokių naudingumo tyrimų? Aišku, aš prieš siemens nieko prieš neturiu, bet mūsų geležinkelis yra Rusijos palikimas ir nuo to nepabėgsi, kaip ir tas faktas, kad Rusija turi krovinius į Kaliningradą gabenti per mus, o juk ji irgi to nenorėtų.
                                Beje, tada kodėl RA2 buvo pirkti? Ir vėl gi, per jo pristatymą aš ir juo per daug nesusižavėjau, bet va teko važiuoti, ir tikrai likau labai patenkintas. Vietos daugybė, patogu ir tyliai važiuoja. O kodėl jie neleidžiami į oro uostą?

                                Comment


                                  Parašė RAW Rodyti pranešimą
                                  Tai vadinasi, siemensai buvo pirkti neatlikus jokių naudingumo tyrimų? Aišku, aš prieš siemens nieko prieš neturiu, bet mūsų geležinkelis yra Rusijos palikimas ir nuo to nepabėgsi, kaip ir tas faktas, kad Rusija turi krovinius į Kaliningradą gabenti per mus, o juk ji irgi to nenorėtų.
                                  Beje, tada kodėl RA2 buvo pirkti? Ir vėl gi, per jo pristatymą aš ir juo per daug nesusižavėjau, bet va teko važiuoti, ir tikrai likau labai patenkintas. Vietos daugybė, patogu ir tyliai važiuoja. O kodėl jie neleidžiami į oro uostą?
                                  Tikrai buvo daryti visokie tyrimai, kokie - neturiu tikslios informacijios (jei ir tureciau - cia daug ko negaliu viesinti) . Juk Siemsnsai buvo gaminami ir projektuojami pagal musu reikalavimus, tad musu darbo grupe tikrai daug dirbo, skaiciavo ir t.t.
                                  Del keleviniu riedmenu gal kas kitas (daugiau info apie juos turintis) pakomentuos

                                  Comment


                                    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                    Tikrai buvo daryti visokie tyrimai, kokie - neturiu tikslios informacijios (jei ir tureciau - cia daug ko negaliu viesinti) . Juk Siemsnsai buvo gaminami ir projektuojami pagal musu reikalavimus, tad musu darbo grupe tikrai daug dirbo, skaiciavo ir t.t.
                                    Del keleviniu riedmenu gal kas kitas (daugiau info apie juos turintis) pakomentuos
                                    Aš manau, kad RAW norėjo paklausti, kodėl nebuvo perkami 2TE70 krovinių vežimui, kai keleivių vežimui naudojami TEP70BS...
                                    2TE70 Lietuvai ko gero per galingi. Kokio ilgio ir svorio turėtų būti sąstatas, kad pilnai išnaudoti šio lokomotyvo virš 8000 AG? Manau kad jis labiausiai tinkamas naudoti kalnuose.

                                    Comment


                                      Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                                      Aš manau, kad RAW norėjo paklausti, kodėl nebuvo perkami 2TE70 krovinių vežimui, kai keleivių vežimui naudojami TEP70BS...
                                      2TE70 Lietuvai ko gero per galingi. Kokio ilgio ir svorio turėtų būti sąstatas, kad pilnai išnaudoti šio lokomotyvo virš 8000 AG? Manau kad jis labiausiai tinkamas naudoti kalnuose.
                                      Mūsų dvigubas siemensiukas ne maziau uz si 2TE70 tempia Siemsnsiukas nors ir pagal arklio jegas silpnesnis, taciau del novatoriskesniu technologiju patemptu daugiau . Jei ziuresime i ilgalaikes traukos kiloniutonus, tai 2TE-70 (viena sekcija) ju turi 304, musu ER20 - 353.
                                      O keleiviu vezimui nelabai is ko daugiau buvo rinktis, o vokieciam neteiksi pasiulymo suprojektuoti 4 silumvezius..(ekonomiskai nenaudinga butu LG)
                                      Paskutinis taisė LT-1; 2008.12.04, 14:30.

                                      Comment


                                        Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                        Mūsų dvigubas siemensiukas ne maziau uz si 2TE70 tempia Siemsnsiukas nors ir pagal arklio jegas silpnesnis, taciau del novatoriskesniu technologiju patemptu daugiau . Jei ziuresime i ilgalaikes traukos kiloniutonus, tai 2TE-70 (viena sekcija) ju turi 304, musu ER20 - 353.
                                        O keleiviu vezimui nelabai is ko daugiau buvo rinktis, o vokieciam neteiksi pasiulymo suprojektuoti 4 silumvezius..(ekonomiskai nenaudinga butu LG)
                                        Siemens'ai berods gali turėti maksimalų 160 km/h greitį,berods taip rašo Siemens'as savo saite apie ER30. Ar aš neteisus?

                                        Comment


                                          1.Kiek aš žinau, tai er20 gali pasiekti iki 120km/h. Daugiau mums ir nereikia, kroviniai nebus greičiau tempiami pas mus dar oi kiek laiko.
                                          2.Aš tik pateikiau pavyzdį, o dar galimi variantai, netokie galingi, tai 2TE25K , pagerintas variantas 2TE25A
                                          3.Pas lenkus tai PESA galėjo užsakyti, aš manau, kad priderinimas technikos pagal kitus standartus vien jau kiek kainuoja.
                                          4.ER20 skirtas tempti viena sekcija, aišku gali būti sukabintos ir daugiau, bet tada jau vienam sąstatui bus naudojami 24mln ar daugiau, o tai, manyčiau, jau yra nukrypimas nuo normos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X