O maždaug koks maksimalus tempiamas svoris 2M62, 2M62M(CAT), ER20? Kiek suprantu, tai sudvejintas ER20 negali tempti dvigubai daugiau.
tempiamas svoris yra kiekviename ruoze skirtingas, ir tai salygoja kelio profilis. Pvz. is vaidotu i Radviliski 2M62 ir ER-20 (viena sekcija) tempia iki 4000 tonu, 2M62M - 5000 tonu. Dvigubas ER-20 tiksliai nepamenu, bet tempia gerokai daugiau nei 2M62M
tempiamas svoris yra kiekviename ruoze skirtingas, ir tai salygoja kelio profilis. Pvz. is vaidotu i Radviliski 2M62 ir ER-20 (viena sekcija) tempia iki 4000 tonu, 2M62M - 5000 tonu. Dvigubas ER-20 tiksliai nepamenu, bet tempia gerokai daugiau nei 2M62M
O kaip dėl traukinių ruože Radviliškis - Klaipėda? Ypač dėl nuokalnės Telšių - Lieplaukės atkarpoje.
tempiamas svoris yra kiekviename ruoze skirtingas, ir tai salygoja kelio profilis. Pvz. is vaidotu i Radviliski 2M62 ir ER-20 (viena sekcija) tempia iki 4000 tonu, 2M62M - 5000 tonu. Dvigubas ER-20 tiksliai nepamenu, bet tempia gerokai daugiau nei 2M62M
Kur vienas ER20 4000 tempia, jų dviejų sistema tempia 7000 berods, tik realiai ar jau buvo maksimalus svoris abejoju.
Nžn, mano pasakymas čia vėl sukels daug diskusijų turbūt, bet daug kas sako ir aš manau, kad šita vakarietiška technika ne mūsų chebrai. Aš ir važiuodamas į Klaipėdą labai daug kur pastebėjau siemensų dvitrauką, t.y. 24 mln kartu. Tai negi tikrai nebuvo galima nusipirkti tokių žaisliukų , su kuriais tempimas nesukeltų jokio galvos skausmo. Aišku prisimenu, kad LT-1 sakė ir pats žinau, kad į gerą techniką investuoti pinigai greitai atsiperka, bet ar tikrai, tarkim, šie 2te70 tokie nepatikimi, ir vis dėl to reikėtų žiūrėti ir kaip sutaupyti, nepatiriant nuostolių. Nenoriu pasirodyti protingesnis, bet norėčiau žinoti "už" ir "prieš", kas lemia tokią LG politiką?
Nžn, mano pasakymas čia vėl sukels daug diskusijų turbūt, bet daug kas sako ir aš manau, kad šita vakarietiška technika ne mūsų chebrai. Aš ir važiuodamas į Klaipėdą labai daug kur pastebėjau siemensų dvitrauką, t.y. 24 mln kartu. Tai negi tikrai nebuvo galima nusipirkti tokių žaisliukų Atvaizdas , su kuriais tempimas nesukeltų jokio galvos skausmo. Aišku prisimenu, kad LT-1 sakė ir pats žinau, kad į gerą techniką investuoti pinigai greitai atsiperka, bet ar tikrai, tarkim, šie 2te70 tokie nepatikimi, ir vis dėl to reikėtų žiūrėti ir kaip sutaupyti, nepatiriant nuostolių. Nenoriu pasirodyti protingesnis, bet norėčiau žinoti "už" ir "prieš", kas lemia tokią LG politiką?
O nepagalvoji, kad yra ES vidiniai interesai - kam duoti uzdirbti Rusijai, kad galima saviems (siuo atveju SIEMENSUI) uzdirbti. Net ir siam supergigantui (SIEMSNUI) tai jau visai padorus sanderis pagaminti 34+10lokomotyvus.. O kurie geriau butu reikia ilgu analiziu.. Gali buti, kad Siemensai savo technologiju patikimumu ir efektyvumu duos didesne ekonomine nauda (ziurint i ilga laiko tarpa).
Tai vadinasi, siemensai buvo pirkti neatlikus jokių naudingumo tyrimų? Aišku, aš prieš siemens nieko prieš neturiu, bet mūsų geležinkelis yra Rusijos palikimas ir nuo to nepabėgsi, kaip ir tas faktas, kad Rusija turi krovinius į Kaliningradą gabenti per mus, o juk ji irgi to nenorėtų.
Beje, tada kodėl RA2 buvo pirkti? Ir vėl gi, per jo pristatymą aš ir juo per daug nesusižavėjau, bet va teko važiuoti, ir tikrai likau labai patenkintas. Vietos daugybė, patogu ir tyliai važiuoja. O kodėl jie neleidžiami į oro uostą?
Tai vadinasi, siemensai buvo pirkti neatlikus jokių naudingumo tyrimų? Aišku, aš prieš siemens nieko prieš neturiu, bet mūsų geležinkelis yra Rusijos palikimas ir nuo to nepabėgsi, kaip ir tas faktas, kad Rusija turi krovinius į Kaliningradą gabenti per mus, o juk ji irgi to nenorėtų.
Beje, tada kodėl RA2 buvo pirkti? Ir vėl gi, per jo pristatymą aš ir juo per daug nesusižavėjau, bet va teko važiuoti, ir tikrai likau labai patenkintas. Vietos daugybė, patogu ir tyliai važiuoja. O kodėl jie neleidžiami į oro uostą?
Tikrai buvo daryti visokie tyrimai, kokie - neturiu tikslios informacijios (jei ir tureciau - cia daug ko negaliu viesinti) . Juk Siemsnsai buvo gaminami ir projektuojami pagal musu reikalavimus, tad musu darbo grupe tikrai daug dirbo, skaiciavo ir t.t.
Del keleviniu riedmenu gal kas kitas (daugiau info apie juos turintis) pakomentuos
Tikrai buvo daryti visokie tyrimai, kokie - neturiu tikslios informacijios (jei ir tureciau - cia daug ko negaliu viesinti) . Juk Siemsnsai buvo gaminami ir projektuojami pagal musu reikalavimus, tad musu darbo grupe tikrai daug dirbo, skaiciavo ir t.t.
Del keleviniu riedmenu gal kas kitas (daugiau info apie juos turintis) pakomentuos
Aš manau, kad RAW norėjo paklausti, kodėl nebuvo perkami 2TE70 krovinių vežimui, kai keleivių vežimui naudojami TEP70BS...
2TE70 Lietuvai ko gero per galingi. Kokio ilgio ir svorio turėtų būti sąstatas, kad pilnai išnaudoti šio lokomotyvo virš 8000 AG? Manau kad jis labiausiai tinkamas naudoti kalnuose.
Aš manau, kad RAW norėjo paklausti, kodėl nebuvo perkami 2TE70 krovinių vežimui, kai keleivių vežimui naudojami TEP70BS...
2TE70 Lietuvai ko gero per galingi. Kokio ilgio ir svorio turėtų būti sąstatas, kad pilnai išnaudoti šio lokomotyvo virš 8000 AG? Manau kad jis labiausiai tinkamas naudoti kalnuose.
Mūsų dvigubas siemensiukas ne maziau uz si 2TE70 tempia Siemsnsiukas nors ir pagal arklio jegas silpnesnis, taciau del novatoriskesniu technologiju patemptu daugiau . Jei ziuresime i ilgalaikes traukos kiloniutonus, tai 2TE-70 (viena sekcija) ju turi 304, musu ER20 - 353.
O keleiviu vezimui nelabai is ko daugiau buvo rinktis, o vokieciam neteiksi pasiulymo suprojektuoti 4 silumvezius..(ekonomiskai nenaudinga butu LG)
Mūsų dvigubas siemensiukas ne maziau uz si 2TE70 tempia Siemsnsiukas nors ir pagal arklio jegas silpnesnis, taciau del novatoriskesniu technologiju patemptu daugiau . Jei ziuresime i ilgalaikes traukos kiloniutonus, tai 2TE-70 (viena sekcija) ju turi 304, musu ER20 - 353.
O keleiviu vezimui nelabai is ko daugiau buvo rinktis, o vokieciam neteiksi pasiulymo suprojektuoti 4 silumvezius..(ekonomiskai nenaudinga butu LG)
Siemens'ai berods gali turėti maksimalų 160 km/h greitį,berods taip rašo Siemens'as savo saite apie ER30. Ar aš neteisus?
1.Kiek aš žinau, tai er20 gali pasiekti iki 120km/h. Daugiau mums ir nereikia, kroviniai nebus greičiau tempiami pas mus dar oi kiek laiko.
2.Aš tik pateikiau pavyzdį, o dar galimi variantai, netokie galingi, tai 2TE25K , pagerintas variantas 2TE25A
3.Pas lenkus tai PESA galėjo užsakyti, aš manau, kad priderinimas technikos pagal kitus standartus vien jau kiek kainuoja.
4.ER20 skirtas tempti viena sekcija, aišku gali būti sukabintos ir daugiau, bet tada jau vienam sąstatui bus naudojami 24mln ar daugiau, o tai, manyčiau, jau yra nukrypimas nuo normos.
Comment