Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    bet pirma turi baigt masinisto mokykla o po to i radviliski
    Paskutinis taisė bbd; 2008.11.27, 16:15.

    Comment


      Parašė bbd Rodyti pranešimą
      noriu tapti masinistu bet nezinau kaip
      pradzioje norek tapti masinisto padejeju
      Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

      Comment




        Kas nematė kaip atrodo geležinkelio pravažiuojantis.

        Comment


          Patalpianu sia nuotrauka parovoz.com. Vienas komentatorius raso, kad yra buves traukinio marsrutas Kaunas - Kauno marios. Gal kas zinote apie tai daugiau?


          Comment


            Parašė Zorro Rodyti pranešimą
            Atvaizdas


            Kas nematė kaip atrodo geležinkelio pravažiuojantis.
            Geras,galvojau bus kažkas panašaus į autobuso pravažiavimą,o čia kažkoks lapelis

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Patalpianu sia nuotrauka parovoz.com. Vienas komentatorius raso, kad yra buves traukinio marsrutas Kaunas - Kauno marios. Gal kas zinote apie tai daugiau?
              Atvaizdas
              Važiuoti neteko, bet tokį traukinio maršrutą Kauno geležinkelio stoties tvarkaraštyje egzistavus prisimenu. Lyg tai per dieną pirmyn ir atgal buvo du reisai (rytą ir pavakare).
              Vaikystėje ne kartą stebėjau situaciją, kaip vienas D1 atvažiuoja iš Marijampolės, kitas iš Kauno marių, juos sukabina ir dvigubas išvažiuoja į Vilnių.
              Kiek žinau, kai į Petrašiūnus pradėjo važinėti troleibusai, šis traukinio maršrutas Kaunas-Kauno marios išnyko. Bet peronas tarp viaduko per gatvę į Pažaislį (Tito Masiulio) ir HES-o egzistavo dar ilgai.

              Comment


                Parašė X3dO Rodyti pranešimą
                Geras,galvojau bus kažkas panašaus į autobuso pravažiavimą,o čia kažkoks lapelis
                Tas "pravažiuojantis" labai jau ausį rėžia. Jau geriau rašyti PROIEZDNOI BILIET, arba mėnesinis, nuolatinis, terminuotas, daugkartinis.
                Nežinau, kuris žodelis - teisingiausias, bet tik ne "pravažiuojantis bilietas"...

                Comment


                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                  Važiuoti neteko, bet tokį traukinio maršrutą Kauno geležinkelio stoties tvarkaraštyje egzistavus prisimenu. Lyg tai per dieną pirmyn ir atgal buvo du reisai (rytą ir pavakare).
                  Vaikystėje ne kartą stebėjau situaciją, kaip vienas D1 atvažiuoja iš Marijampolės, kitas iš Kauno marių, juos sukabina ir dvigubas išvažiuoja į Vilnių.
                  Kiek žinau, kai į Petrašiūnus pradėjo važinėti troleibusai, šis traukinio maršrutas Kaunas-Kauno marios išnyko. Bet peronas tarp viaduko per gatvę į Pažaislį (Tito Masiulio) ir HES-o egzistavo dar ilgai.
                  Traukinys vazinejo tikriausiai per Palenoma? O gal per Rokus?

                  Comment


                    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                    Atvaizdas


                    Kas nematė kaip atrodo geležinkelio pravažiuojantis.
                    Toks traukinio bilietas prajuokino ir mane...
                    Kažkada mėnesinius bilietus pirkdavau dažnai – apsimokėjo...
                    Jie atrodydavo gražiai, ir pasibaigus galiojimo laikui nesinorėdavo išmesti.
                    Prisiminiau nutikimus su mėnesiniais bilietais 1995 metais Estijos traukinyje „Balti ekspress“, kuris tada atvažiavęs į Šeštokus vykdydavo vietino susisiekimo reisą maršrutu Šeštokai- Kaunas-Šeštokai. Į jį bilietus pardavinėdavo ne kaip „kasos čekius“. Jie buvo labai panašūs į mėnesinius. Mėnesiniai bilietai tame traukinyje kažkodėl negaliojo. Bet važiuoti su jais norinčių atsirasdavo. Įlipant į traukinį bilietus tikrindavusios estės vagonų palydovės lietuvių kalbos nemokėjo, jų traukinyje negaliojančio mėnesinio bilieto neatpažindavo ir į vagoną įleisdavo. Tačiau jei traukinyje pasitaikydavo kontrolierius (revizorius), jam mėnesinis bilietas nepatikdavo...
                    Vieną kartą tokio pareigūno išdrįsau paklausti, kaip gi į traukinį patenka „zuikiai“, jei įlipant bilietus tikrina palydovė...

                    Comment


                      Parašė railman Rodyti pranešimą
                      Tas "pravažiuojantis" labai jau ausį rėžia. Jau geriau rašyti PROIEZDNOI BILIET, arba mėnesinis, nuolatinis, terminuotas, daugkartinis.
                      Nežinau, kuris žodelis - teisingiausias, bet tik ne "pravažiuojantis bilietas"...
                      Atsiprašau jeigu kažkas ne taip,bet esu taip įprates tarti ir tiek

                      Comment


                        Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                        Atvaizdas

                        Kas nematė kaip atrodo geležinkelio pravažiuojantis.
                        Ar teisingai supratau: galioja du mėnesius, ir mėnesio kaina - 71,06Lt?
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                          O kaip siaip prekiniu traukiniu eismas toje atkarpoje, man kartais ispuola galimybe vaziuot i Klaipeda per SIlute, tai viena karta prie kiekvienos pervazos teko stot, turbut remontavo kelia per Siaulius i Klaipeda, o siaip kartais net horizonte jokio traukinio nepamatai nes begiai salia kelio eina ir viskas matosi, praeita karta kai vaziavau jokio judejimo nemaciau absoliuciai cia gal buvo pries 4men, o atgal gryztant maciau vaziavo M62 su keliais vagonais priesinga man kryptim, taigi jo praleidinet pervazose neteko
                          Tai matyt tą patį traukinį praleidinėjai, nes kelias daug kartų kertasi su geležinkeliu, o važiavimo greitis panašus
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                            Ar teisingai supratau: galioja du mėnesius, ir mėnesio kaina - 71,06Lt?
                            Teisingai. Bet yra ir vieno, dviejų ir trijų mėnesių bilietai.
                            Vieno mėnesio bilieto kaina:
                            visomis dienomis - 92.40 lt,
                            darbo dienomis - 83.60 lt.

                            Comment


                              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                              Tai matyt tą patį traukinį praleidinėjai, nes kelias daug kartų kertasi su geležinkeliu, o važiavimo greitis panašus
                              Nut tai ir eziukui aisku kad ta paty :-), vaziavo 2M62 su ilgu sastatu,siaip kaip suprantu ten suintensyveja eismas kai remontas buna Siauliai-Klaipeda

                              Comment


                                Naujienos
                                2008-11-17
                                Aptarti bendradarbiavimo klausimai tarp Lietuvos ir Rusijos geležinkelių


                                Lapkričio 13-14 dienomis Vilniuje vyko Lietuvos - Rusijos darbo grupės bendradarbiavimo tarp Lietuvos ir Rusijos geležinkelių vystymosi klausimais posėdis, kuriam pirmininkavo AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka, Lietuvos pramonininkų konfederacijos prezidentas dr. Bronislovas Lubys ir OAO „Rusijos geležinkeliai“ („RŽD“) viceprezidentas Aleksandr Bobrešov.

                                Posėdžio metu aptarti svarbūs bendradarbiavimo tarp Lietuvos ir Rusijos geležinkelių klausimai: krovinių vežimo per Klaipėdos uostą ir Kaliningrado sritį apimtys bei tarifinės sąlygos 2009 metams, vežimas sunkiasvoriais traukiniais, aprūpinimas vagonais ir kt. Aptartas ir šiuo metu ypač aktualus klausimas - krovinių vežimo perspektyvos artėjant pasaulinei finansinei-ekonominei krizei.

                                Susitikimo metu dalyviai susitarė artimiausiu metu atlikti krovinių vežimo Klaipėdos uosto ir Kaliningrado srities kryptimis trumpalaikės perspektyvos marketingo tyrimus bei vykdyti krovinių vežimo politiką, susietą su vežimo apimčių didinimu esant finansinės-ekonominės krizės sąlygoms. Šalys susitarė vykdyti bendrus veiksmus, nukreiptus į konkurencingų sąlygų krovinių vežimui Klaipėdos uosto ir Kaliningrado srities kryptimis formavimą.

                                Siekdami optimizuoti geležinkelio transporto veiklą mažinant patiriamas sąnaudas, gerinant lokomotyvų bei vagonų darbo efektyvumą, dalyviai susitarė artimiausiu metu išnagrinėti galimybę naudoti krovinių vežimui sunkiasvorius traukinius (iki 71 sąlyginių vienetų) tarp Baltarusijos, Lietuvos ir Kaliningrado geležinkelių. Šalys dar kartą pabrėžė būtinybę laikytis nustatytų taisyklių grąžinant tuščius vagonus po iškrovos tarp Lietuvos ir Rusijos.

                                Kitą darbo grupės posėdį nutarta organizuoti 2009 m. antrąjį ketvirtį Rusijos Federacijoje.
                                www.litrail.lt

                                dalyviai susitarė artimiausiu metu išnagrinėti galimybę naudoti krovinių vežimui sunkiasvorius traukinius (iki 71 sąlyginių vienetų) tarp Baltarusijos, Lietuvos ir Kaliningrado geležinkelių.
                                LT-1 turbūt pasakys koks tokio traukinio svoris būtų?
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  turbut apie 5500-6000t.
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                                    turbut apie 5500-6000t.
                                    panasiai.. Į 71 sutartiniu vagonu sastata galima sutalpinti 82 keturases cisternas. Jei jos yra didesnio kalibro ir pilnai krautos, traukinio svoris siektu apie 7800 t. Krautu (pilnai) pusvagoniu 71 s.v. satatas svertu apie 6600 t. Taciau tokie traukiniai (kai visi vagonai maksimaliai krauti) ne taip daznai ir vaziuoja. Dazniausiai buna traukiniai is ivairiu vagonu. Tokiu 71 s.v. sastato vidutine mase butu apie 4000-6000 t.
                                    2M62M is Molodecno gali tempti iki 6000 t. sastata. ER20 i Baltarusija bent jau kol kas nevaziuoja.
                                    Paskutinis taisė LT-1; 2008.12.03, 11:22.

                                    Comment


                                      O baltarusiai maksimaliai vienu lokomotyvu kiek atitempia?
                                      Reiškia daugeliu atveju 2M62M užteks, nors yra tikimybė išvysti ir dvitrauką įvairių kombinacijų.
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                        O baltarusiai maksimaliai vienu lokomotyvu kiek atitempia?
                                        Reiškia daugeliu atveju 2M62M užteks, nors yra tikimybė išvysti ir dvitrauką įvairių kombinacijų.
                                        Baltarusių 2TE10 tempia iki 5500 tonų.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X