bet pirma turi baigt masinisto mokykla o po to i radviliski
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė bbd Rodyti pranešimąnoriu tapti masinistu bet nezinau kaipDrąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPatalpianu sia nuotrauka parovoz.com. Vienas komentatorius raso, kad yra buves traukinio marsrutas Kaunas - Kauno marios. Gal kas zinote apie tai daugiau?
Atvaizdas
Vaikystėje ne kartą stebėjau situaciją, kaip vienas D1 atvažiuoja iš Marijampolės, kitas iš Kauno marių, juos sukabina ir dvigubas išvažiuoja į Vilnių.
Kiek žinau, kai į Petrašiūnus pradėjo važinėti troleibusai, šis traukinio maršrutas Kaunas-Kauno marios išnyko. Bet peronas tarp viaduko per gatvę į Pažaislį (Tito Masiulio) ir HES-o egzistavo dar ilgai.
Comment
-
Parašė X3dO Rodyti pranešimąGeras,galvojau bus kažkas panašaus į autobuso pravažiavimą,o čia kažkoks lapelis
Nežinau, kuris žodelis - teisingiausias, bet tik ne "pravažiuojantis bilietas"...
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąVažiuoti neteko, bet tokį traukinio maršrutą Kauno geležinkelio stoties tvarkaraštyje egzistavus prisimenu. Lyg tai per dieną pirmyn ir atgal buvo du reisai (rytą ir pavakare).
Vaikystėje ne kartą stebėjau situaciją, kaip vienas D1 atvažiuoja iš Marijampolės, kitas iš Kauno marių, juos sukabina ir dvigubas išvažiuoja į Vilnių.
Kiek žinau, kai į Petrašiūnus pradėjo važinėti troleibusai, šis traukinio maršrutas Kaunas-Kauno marios išnyko. Bet peronas tarp viaduko per gatvę į Pažaislį (Tito Masiulio) ir HES-o egzistavo dar ilgai.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimą
Kažkada mėnesinius bilietus pirkdavau dažnai – apsimokėjo...
Jie atrodydavo gražiai, ir pasibaigus galiojimo laikui nesinorėdavo išmesti.
Prisiminiau nutikimus su mėnesiniais bilietais 1995 metais Estijos traukinyje „Balti ekspress“, kuris tada atvažiavęs į Šeštokus vykdydavo vietino susisiekimo reisą maršrutu Šeštokai- Kaunas-Šeštokai. Į jį bilietus pardavinėdavo ne kaip „kasos čekius“. Jie buvo labai panašūs į mėnesinius. Mėnesiniai bilietai tame traukinyje kažkodėl negaliojo. Bet važiuoti su jais norinčių atsirasdavo. Įlipant į traukinį bilietus tikrindavusios estės vagonų palydovės lietuvių kalbos nemokėjo, jų traukinyje negaliojančio mėnesinio bilieto neatpažindavo ir į vagoną įleisdavo. Tačiau jei traukinyje pasitaikydavo kontrolierius (revizorius), jam mėnesinis bilietas nepatikdavo...
Vieną kartą tokio pareigūno išdrįsau paklausti, kaip gi į traukinį patenka „zuikiai“, jei įlipant bilietus tikrina palydovė...
Comment
-
Parašė railman Rodyti pranešimąTas "pravažiuojantis" labai jau ausį rėžia. Jau geriau rašyti PROIEZDNOI BILIET, arba mėnesinis, nuolatinis, terminuotas, daugkartinis.
Nežinau, kuris žodelis - teisingiausias, bet tik ne "pravažiuojantis bilietas"...
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąAtvaizdas
Kas nematė kaip atrodo geležinkelio pravažiuojantis.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąO kaip siaip prekiniu traukiniu eismas toje atkarpoje, man kartais ispuola galimybe vaziuot i Klaipeda per SIlute, tai viena karta prie kiekvienos pervazos teko stot, turbut remontavo kelia per Siaulius i Klaipeda, o siaip kartais net horizonte jokio traukinio nepamatai nes begiai salia kelio eina ir viskas matosi, praeita karta kai vaziavau jokio judejimo nemaciau absoliuciai cia gal buvo pries 4men, o atgal gryztant maciau vaziavo M62 su keliais vagonais priesinga man kryptim, taigi jo praleidinet pervazose neteko
Comment
-
Susiję pranešimai perkelti ir (ar) nukopijuoti į jau buvusias temas:
Panaikinti geležinkelio ruožai ir uždarytos stotys
Geležinkelių fotografavimas
Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai
Siaurieji geležinkeliai
Geležinkeliai Šiaurės Amerikoje
LV: Geležinkeliai Latvijoje
Buvusios TSRS šalių geležinkeliai
Maršrutas Vilnius-Kaunas
LG Lokomotyvai Šią temą reikia skaidyti.
Geležinkelių muziejus Lietuvoje
Geležinkelio pervažos
Nenutiesti geležinkelio ruožai
Peronų aukščiai
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
Geležinkelio vagonai pastaroji tema atrakinta ir papildyta.
Iš šios temos perkelti ir (ar) nukopijuoti pranešimai į naujas temas:
Geležinkelių rinkos liberalizavimas Lietuvoje ir kitur Europoje
Geležinkelio linija Kretinga - Skuodas - Mažeikiai
Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje
Maršrutas Vilnius - RygaPaskutinis taisė Eimantas; 2008.12.02, 04:08.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąAr teisingai supratau: galioja du mėnesius, ir mėnesio kaina - 71,06Lt?
Vieno mėnesio bilieto kaina:
visomis dienomis - 92.40 lt,
darbo dienomis - 83.60 lt.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTai matyt tą patį traukinį praleidinėjai, nes kelias daug kartų kertasi su geležinkeliu, o važiavimo greitis panašus
Comment
-
Naujienos
2008-11-17
Aptarti bendradarbiavimo klausimai tarp Lietuvos ir Rusijos geležinkelių
Lapkričio 13-14 dienomis Vilniuje vyko Lietuvos - Rusijos darbo grupės bendradarbiavimo tarp Lietuvos ir Rusijos geležinkelių vystymosi klausimais posėdis, kuriam pirmininkavo AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka, Lietuvos pramonininkų konfederacijos prezidentas dr. Bronislovas Lubys ir OAO „Rusijos geležinkeliai“ („RŽD“) viceprezidentas Aleksandr Bobrešov.
Posėdžio metu aptarti svarbūs bendradarbiavimo tarp Lietuvos ir Rusijos geležinkelių klausimai: krovinių vežimo per Klaipėdos uostą ir Kaliningrado sritį apimtys bei tarifinės sąlygos 2009 metams, vežimas sunkiasvoriais traukiniais, aprūpinimas vagonais ir kt. Aptartas ir šiuo metu ypač aktualus klausimas - krovinių vežimo perspektyvos artėjant pasaulinei finansinei-ekonominei krizei.
Susitikimo metu dalyviai susitarė artimiausiu metu atlikti krovinių vežimo Klaipėdos uosto ir Kaliningrado srities kryptimis trumpalaikės perspektyvos marketingo tyrimus bei vykdyti krovinių vežimo politiką, susietą su vežimo apimčių didinimu esant finansinės-ekonominės krizės sąlygoms. Šalys susitarė vykdyti bendrus veiksmus, nukreiptus į konkurencingų sąlygų krovinių vežimui Klaipėdos uosto ir Kaliningrado srities kryptimis formavimą.
Siekdami optimizuoti geležinkelio transporto veiklą mažinant patiriamas sąnaudas, gerinant lokomotyvų bei vagonų darbo efektyvumą, dalyviai susitarė artimiausiu metu išnagrinėti galimybę naudoti krovinių vežimui sunkiasvorius traukinius (iki 71 sąlyginių vienetų) tarp Baltarusijos, Lietuvos ir Kaliningrado geležinkelių. Šalys dar kartą pabrėžė būtinybę laikytis nustatytų taisyklių grąžinant tuščius vagonus po iškrovos tarp Lietuvos ir Rusijos.
Kitą darbo grupės posėdį nutarta organizuoti 2009 m. antrąjį ketvirtį Rusijos Federacijoje.
www.litrail.lt
dalyviai susitarė artimiausiu metu išnagrinėti galimybę naudoti krovinių vežimui sunkiasvorius traukinius (iki 71 sąlyginių vienetų) tarp Baltarusijos, Lietuvos ir Kaliningrado geležinkelių.
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąturbut apie 5500-6000t.Į 71 sutartiniu vagonu sastata galima sutalpinti 82 keturases cisternas. Jei jos yra didesnio kalibro ir pilnai krautos, traukinio svoris siektu apie 7800 t. Krautu (pilnai) pusvagoniu 71 s.v. satatas svertu apie 6600 t. Taciau tokie traukiniai (kai visi vagonai maksimaliai krauti) ne taip daznai ir vaziuoja. Dazniausiai buna traukiniai is ivairiu vagonu. Tokiu 71 s.v. sastato vidutine mase butu apie 4000-6000 t.
2M62M is Molodecno gali tempti iki 6000 t. sastata. ER20 i Baltarusija bent jau kol kas nevaziuoja.Paskutinis taisė LT-1; 2008.12.03, 11:22.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO baltarusiai maksimaliai vienu lokomotyvu kiek atitempia?
Reiškia daugeliu atveju 2M62M užteks, nors yra tikimybė išvysti ir dvitrauką įvairių kombinacijų.
Comment
Comment