jo as irgi laukiau vakar vilniuj traukinio i kauna tai traukinys i kena buvo pustustis beto paziurejus is kitos puses nauji traukiniai galbut pritrauktu nauju keleiviu ar bent railfanu kurie noretu isbandyt sia "atrakcija" vis pinigeliai butu.
Manai, kad daug tu railfanu yra? Ju tikrai simtus kartu maziau, nei "bambalinio zaibo" gerbeju.
Pastariesiems i viska nusispjaut.Tokia realybe...
as ir nesakau kad jie ten simtais buruosis, o vienas kitas
- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Jei traukinys rusiškas, tai nereiškia, kad jis labai daug kuro ryja. Pvz. RA-2 varikliai vokiški. Modernizuoti DR1A taip pat turi naujus variklius ir tikrai ne rusiškus. Apie modernizuotus D1, deja, nežinau (nors pastarieji ir nebuvo rusiški). Gal šiais klausimais galėtų apšviesti LT-1?
Jei traukinys rusiškas, tai nereiškia, kad jis labai daug kuro ryja. Pvz. RA-2 varikliai vokiški. Modernizuoti DR1A taip pat turi naujus variklius ir tikrai ne rusiškus. Apie modernizuotus D1, deja, nežinau (nors pastarieji ir nebuvo rusiški). Gal šiais klausimais galėtų apšviesti LT-1?
Taip, modernizuoti DR-1A turi vokiskus variklius. Tik naujausias modernizuotas DR-1A 300 kazkodel paliktas su senaisiais varikliais.. Vengriskiems D-1 atliekama tik salono modernizacija, o visi kiti mazgai lieka tie patys. I tokius senus traukinius kazka deti labai naujo tiesiog neapsimoka - jie jau pernelyg seni..
http://www.mokslasirtechnika.lt/moks...u-keleivi.html
Šiek tiek senoka, bet užkliuvo:
gale citatos rašoma "Dar du tokie pat dyzeliniai traukiniai Lietuvos geležinkeliuose pasirodys šių metų liepos mėnesį." Tai ką reiškia, kad šių traukinių yra keturi?
Naujieji vagonai yra sertifikuoti ir gali važiuoti 1520 mm pločio geležinkeliais 160 km/h greičiu.
Šie metai reikšmingi Keleivių vežimo direkcijai dar ir tuo, jog gauti du naujos kartos dyzeliniai RA-2 traukiniai, skirti priemiestiniam keleivių vežimui 1522 mm vėžės pločio keliais vidutinio klimato sąlygomis, esant aplinkos temperatūrai nuo – 30°C iki + 40°C. Tokio tipo traukiniai jau eksploatuojami Europos Sąjungos geležinkeliuose. Juos turėtų pamėgti ir mūsų šalies keleiviai. Modernūs dyzeliniai traukiniai jau kursuoja maršrutais Vilnius–Turmontas–Vilnius ir Vilnius–Šeštokai–Vilnius.
– Nauji modernūs traukiniai, kurių trumpiausias eksploatavimo laikas yra 28 metai, – aiškino A. Ragauskis, – iš kitų panašios paskirties traukinių išsiskiria puikiomis techninėmis savybėmis ir šiuolaikišku interjeru. RA-2 gali būti suformuotas iš dviejų variklinių vagonų, o tarp jų prijungus prikabinamuosius vagonus gali būti formuojamas trijų arba keturių vagonų traukinys. Trijų vagonų traukinyje yra 222 sėdimos vietos. Po 68 vietas įrengta varikliniuose vagonuose ir 88 vietos – prikabinamame vagone. Varikliniuose vagonuose įrengti modernūs ekologiški vakuuminiai tualetai. Mašinisto kabinoje oras kondicionuojamas. Visuose vagonuose įrengta gaisro aptikimo ir gesinimo sistema, priverstinė ventiliacija.
Dar du tokie pat dyzeliniai traukiniai Lietuvos geležinkeliuose pasirodys šių metų liepos mėnesį.
Manyčiau, kad Liną (kuris myli Kauną) dviese puolate be pagrindo.
Lenkijos PKP lokomotyvai į Lietuvą iš Šeštokų atvažiuodami tikriausiai uždirba už pervežtus krovinius ir keleivius. Lygiai taip Baltarusijos atvažiuodami iki Vilniaus, Vaidotų, Panerių, Latvijos iki Radviliškio ar Mažeikių (kiek žinau, iš Jelgavos per Rengę į Mažeikius prekiniai važinėja), Rusijos (Kaliningrado, Černiachovsko) – iki Kybartų. Ir tikriausiai uždirba daugiau nei išleidžia? LG lokomotyvai su keleiviniais traukiniais pavažinėja iki Nesterovo, Daugpilio.
„Fūrų“ vairuotojai taip pat moka mokesčius už naudojimąsi kitų šalių keliais. Bet lietuviai vairuotojai ant sienos savo puspriekabes ant lenkų vilkikų neperkabinėja.
Jei tikrai nenaudinga mokėti už LG lokomotyvo naudojimąsi kitos šalies infrastruktūra (nors automatinės blokiruotės nuo Trakiškių iki Suvalkų tikriausiai nėra) ir naudinga, kai kitų šalių lokomotyvai naudojasi lietuviška, tai gal apsimoka Kaliningrado lokomotyvams leisti atvažiuoti iki Vilniaus, Baltarusijos – iki Kybartų, Radviliškio ar Klaipėdos?
O būsima „Rail Baltica“ nejaugi važinės tik Lenkijos PKP lokomotyvai? Nes Lietuvoje apie 1435mm vėžės lokomotyvų depo statybą dar nekalbama.
P.S.: būsimo „Rail Baltica“ geležinkelio trasą per Prienų rajoną ir dalelę Kauno rajono nesunku įžiūrėti Prienų rajono žemėlapyje http://www.prienai.lt/popup2.php?item_id=6737
Vasarą mėginsiu paturistauti prie Rokelių, Ilgakiemio, Juodbūdžio, Leskavos, Plutiškių, Jiestrakio ir gal jau pastebėsiu „Rail Baltica“ statybos pradžios pėdsakų?
iš Jelgavos per Rengę į Mažeikius jau begiu nera
Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
nzn kal kas teko tik gardeles nurinkti.
kiek tiesos nezinau bet kalba jog tai atsakas i latviu nenora
savo ruoza i klaipeda tvarkyt.
todel i jelgava is mazeikiu naftos sastatus vezam is radviliskio
Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
nzn kal kas teko tik gardeles nurinkti.
kiek tiesos nezinau bet kalba jog tai atsakas i latviu nenora
savo ruoza i klaipeda tvarkyt.
todel i jelgava is mazeikiu naftos sastatus vezam is radviliskio
Čia tik lietuviai taip tik sugeba. Kelias buvo geros būklės, kam jį naikinti... Gerai, kad vasarą spėjau paskutinį kartą juo pravažiuoti. O latviai nelabai ir gali tvarkyti ruožą į klaipėdą, nes techniką turi atvežti per Liepoją, o iš liepojos į priekulę, tai kelias uždarytas... Žodžiu...
nzn kal kas teko tik gardeles nurinkti.
kiek tiesos nezinau bet kalba jog tai atsakas i latviu nenora
savo ruoza i klaipeda tvarkyt.
todel i jelgava is mazeikiu naftos sastatus vezam is radviliskio
nzn kal kas teko tik gardeles nurinkti.
kiek tiesos nezinau bet kalba jog tai atsakas i latviu nenora
savo ruoza i klaipeda tvarkyt.
todel i jelgava is mazeikiu naftos sastatus vezam is radviliskio
Jo as ir ta dalyka pastebejau, kad pradetas ruozas ardyti. Bet ir gana juokingai atrodo- begiu jau nebera, o sviesoforas raudona spalva rodo , tik jau kazin kam......
- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Palaukit, tai kaip yra iš tikrųjų, paaiškinkit, kas tikrai žinot, kaip yra realiai.
Tai kuris čia ruožas pradėtas ardyti (ar rekonstruoti) ? Kalbama apie liniją Mažeikiai - Laižuva - Rengė? Ar apie Mažeikiai - Priekulė - Skuodas?
Palaukit, tai kaip yra iš tikrųjų, paaiškinkit, kas tikrai žinot, kaip yra realiai.
Tai kuris čia ruožas pradėtas ardyti (ar rekonstruoti) ? Kalbama apie liniją Mažeikiai - Laižuva - Rengė? Ar apie Mažeikiai - Priekulė - Skuodas?
Mažeikiai - Laižuva - Rengė tas pradetas ardyt. O kas del Skuodas-Kretinga, tai jis vis dar sėkmingai pūdomas
Sveiki. Susidarė nemažai klausimų, tad gal kas nepatingės ir atsakys.
Kaip ir daugumai mažų vaikų vaikystėje patiko traukiniai, bet dėl tam tikrų priežasčių (šeimos automobilio turėjimas, giminaičių, kur galėtų tiesiai traukiniu nuvykt neturėjimas ir pan.) su jais teko keliaut labai nedaug. Traukiniai buvo taip pat ne kokios kokybės, ypač tie su mediniais suolais (D1 berods?), tik greitieji "Pajūris" ir "Baltija" buvo malonūs važiuot.
Taigi prie esmės. Vakar visai netyčia aptikau "LG" naujuosius traukinukus ir supratau, kad LG nemerdėja dar. Kadangi esu moksleivis (11 kl.) ir dar neapsisprendęs kur stoti, susidomėjau geležinkelių inžinerija VGTU universitete. Įdomu ar ši specialybė bus perspektyvi po 5-6m.? Ar įmanoma sudaryt kokią sutartį su LG, kad baigus studijas žmogus iš karto gautų pas juos darbą? Mačiau yra darbuotojų iš LG, tai gal kas galės pakometuoti.
Dar šiek tiek klausimų.
Kodėl jau senai nebevažiuoja traukinys Iš Klaipėdos į Vilnių per Kauną? Bėgiai, kaip suprantu, tebėra. Nejaugi tas ~60km. padaro tiek nuostolių, kad neapsimoka traukiniui užsukt į Kauną? Visgi ir studentų nemažai turbūt studijuoja Kauno universitetuose iš Žemaitijos ir šiaip žmonių manau atsirastų važiuojančių į Kauną. Dabar norint patekti į Kauną reikia važiuoti iki Jonavos, o paskui persėst į kokį autobusą, tai nelabai malonu.
Kadangi gyvenu Telšiuose, tai būtų įdomu sužinot, kokie tarnautojai dirba Telšių stotyje ir kas ten užima aukščiausias pareigas. Kiek žinau yra kasininkė, traukinio palydovė (as), keletas paprastų darbininkų ir šilumvežio vairuotojų. O yra koks nors stoties viršininkas ar kažkas pan.?
Kokį maksimalų maždaug greitį pasiekia "greitieji" traukiniai Pajūris ir Baltija ir ar jų neketinama pakeist naujais traukiniais?
Ir apskritai važinėja dar kokie nauji (neskaitant atnaujintų) traukiniai Žemaitijoje be Ra-2, jei ne ar neketinama jų nupirkt? Jei šioje temoje ir buvo kur minėta, tai atsiprašau, nes perskaityti 120psl. reikia daug noro ir kantrybės.
Tai pat įdomu, ar juda projektas "Rail Baltica", o galbūt jo jau atsisakyta?
Kodėl jau senai nebevažiuoja traukinys Iš Klaipėdos į Vilnių per Kauną? Bėgiai, kaip suprantu, tebėra. Nejaugi tas ~60km. padaro tiek nuostolių, kad neapsimoka traukiniui užsukt į Kauną? Visgi ir studentų nemažai turbūt studijuoja Kauno universitetuose iš Žemaitijos ir šiaip žmonių manau atsirastų važiuojančių į Kauną. Dabar norint patekti į Kauną reikia važiuoti iki Jonavos, o paskui persėst į kokį autobusą, tai nelabai malonu.
Galbut is kauno mazai vazineja ir neatsiperka bet vasarom tai marsrutas butu labai populiarus.
Tai pat įdomu, ar juda projektas "Rail Baltica", o galbūt jo jau atsisakyta?
projektas juda tik lenku ir lietuviu deka galbut veze eis tik iki kauno ir bus skirta tik prekiniams o po keliu metu gal ir keleiviniams
- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Comment