Parašė railman
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąKeista, kad traukinys stovi ne tarptautiniame perone...
Aš draugus į Krymą lydėjau iš pirmo kelio, pats į Truskevecą išvykau berods iš to paties perono kaip ir Simferopolio traukinys nuotraukoje?
Comment
-
Parašė railman Rodyti pranešimąKuris peronas yra tarptautinis, aptvertas?
Aš draugus į Krymą lydėjau iš pirmo kelio, pats į Truskevecą išvykau berods iš to paties perono kaip ir Simferopolio traukinys nuotraukoje?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKaip supratau, tarptautiniame perone stoja tik tranzitiniai-tarptautiniai traukiniai. O tie, kurių maršrutas prasideda Lietuvoje, gali išvykti iš bet kurio perono.
Štai šioje mano nuotraukoje
http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=54801&LNG=RU
stovi laisvai ir traukinys į Kaliningradą... Ir daugiau turiu panašių nuotraukų...
KAS ŽINOT, kurie tarptautiniai keleiviniai traukiniai išvyksta iš tarptautinio perono, o kiti ne ir kodėl, PARAŠYKIT, PRAŠAU
Comment
-
Parašė railman Rodyti pranešimąKuris peronas yra tarptautinis, aptvertas?
Aš draugus į Krymą lydėjau iš pirmo kelio, pats į Truskevecą išvykau berods iš to paties perono kaip ir Simferopolio traukinys nuotraukoje?
Tai vėlgi nebežinau kaip perprast šitą tvarką...
Comment
-
Iš to aptvertojo važiuoja tik tranzitiniai Rusijos traukiniai, važiuojantys iš Rusijos į Rusiją (į Kaliningradą), jų keleiviai naudojasi specialiu statusu. Visi kiti, važiuojantys, pavyzdžiui, iš Ukrainos ar Baltarusijos į Kaliningradą, yra tikrinami įprastai ir gali stoti bet kur. Maskva - Kaliningradas ar Sankt Peterburgas - Kaliningradas Lietuvoje stoja tik Kenoje ir Kybartuose (pasieniuose) ir tik Vilniuje, kur yra specialus peronas. Gomelio ir Charkovo traukiniai stoja ir Kaune (iki tunelio remonto), kur jokio aptverto perono nėra.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai iskyla klausimas - kodel traukiniu i Lenkija vaziuoja tiek mazai zmoniu ir kodel net nezadama atnaujinti naktinio traukinio i Varsuva? Vietoj jo, jau gal kokie 5 metai vazineja autobusas. Tas vienintelis traukinys i Lenkija matyt yra tik palaikomas - va, matot, yra susisiekimas su Varsuva...
...
Dar. DR1A gali vaziuoti 120 km/h. Deja, net ir tarp Vilniaus bei Palemono jis tokio greicio neisvysto. Vaziuoja mazdaug 100 km/h. Kam reikalingas tarptautinio traukinio sustojimas Lentvaryje? Kodel daznai dyzelinis traukinys velkasi tarp Palemono ir Jiesios? Netgi iki Mauruciu ar iki Kazlu Rudos. Kodel traukinys sustoja Mauruciuose, Jureje, Vincuose? Ar tai kokios reiksmingos stotys? Juk pries tai vyksta dyzelis Kaunas - Marijampole.
...
Kodėl traukinys Vilnius-Šeštokai "velkasi" automatinę blokiruotę turinčiame geležinkelyje iš Palemono į Jiesią? Pirma- persirikiuoti iš Vilniaus-Kauno geležinkelio į atšaką link Rokų (Kauno HES-o) reikia sumažinti greitį (šviesofore deda du geltoni), tą patį reikia daryti Jiesios stotyje. Kita priežastis - dažnai pasivejamas prekinis, kuris už Jiesios į kalną kyla lėtai. Jei šis prekinis nesustabdomas Mauručiuose, šioje stotyje stabdomas Vilniaus -Sšštokų traukinys (šiaip jam sustojimo Mauručiuose nėra). Ir stovi, kol prekinis pasiekia Jūrę (už Mauručių automatinės traukinių eismo blokiruotės nėra).
Comment
-
O kiek mazdaug prekiniu traukiniu per para praeina atkarpoje Kazlu-Ruda-Sestokai, kiek teko matyt ten viens M62 trauke tik prekini traukini, neteko matyt 2M62
Parašė Vitas Rodyti pranešimąLentvaryje traukinio Vilnius-Šeštokai sustojimas reikalingas gal dėl vietinių gyventojų, kurių daug yra lenkų tautybės (kaip lietuvių Punsko krašte Lenkijoje), tai vis atsiranda sumanančių važiuoti į savo didžiąją tėvynė. Kažkada tas traukinys Lentvaryje nestodavo, tai pageidavimų jį "stabdyti" buvo. Be to, Lentvaryje yra šalimybė į šį traukinį parsėsti iš atvažiuojančių nuo Varėnos ar Trakų.
Kodėl traukinys Vilnius-Šeštokai "velkasi" automatinę blokiruotę turinčiame geležinkelyje iš Palemono į Jiesią? Pirma- persirikiuoti iš Vilniaus-Kauno geležinkelio į atšaką link Rokų (Kauno HES-o) reikia sumažinti greitį (šviesofore deda du geltoni), tą patį reikia daryti Jiesios stotyje. Kita priežastis - dažnai pasivejamas prekinis, kuris už Jiesios į kalną kyla lėtai. Jei šis prekinis nesustabdomas Mauručiuose, šioje stotyje stabdomas Vilniaus -Sšštokų traukinys (šiaip jam sustojimo Mauručiuose nėra). Ir stovi, kol prekinis pasiekia Jūrę (už Mauručių automatinės traukinių eismo blokiruotės nėra).
Comment
-
Parašė railman Rodyti pranešimąAš taip nemanau... O kaip yra iš tikrųjų, aš nežinau...
Štai šioje mano nuotraukoje
http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=54801&LNG=RU
stovi laisvai ir traukinys į Kaliningradą... Ir daugiau turiu panašių nuotraukų...
KAS ŽINOT, kurie tarptautiniai keleiviniai traukiniai išvyksta iš tarptautinio perono, o kiti ne ir kodėl, PARAŠYKIT, PRAŠAU
Parašė Linas Rodyti pranešimąIš to aptvertojo važiuoja tik tranzitiniai Rusijos traukiniai, važiuojantys iš Rusijos į Rusiją (į Kaliningradą), jų keleiviai naudojasi specialiu statusu. Visi kiti, važiuojantys, pavyzdžiui, iš Ukrainos ar Baltarusijos į Kaliningradą, yra tikrinami įprastai ir gali stoti bet kur. Maskva - Kaliningradas ar Sankt Peterburgas - Kaliningradas Lietuvoje stoja tik Kenoje ir Kybartuose (pasieniuose) ir tik Vilniuje, kur yra specialus peronas. Gomelio ir Charkovo traukiniai stoja ir Kaune (iki tunelio remonto), kur jokio aptverto perono nėra.
Comment
-
Klausimas.
Kada buvo nutiestas sudvejintas kelias tarp Sestoku ir Mockavos?
Ir dar. Ar tarpukario Lietuvoje po Vilniaus krasto okupacijos nutraukus santykius su Lenkija buvo naudojamas sis gelezinkelis susisiekimui su Lenkija ir kitomis Vakaru Europos salimis? O gal susisiekiams su Vakaru Europa vyko tik per Vokietija, t.y. per Virbalio stoti (dabar Kybartu stoti) ir Tilze?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad, jei neklystu, stodavo Kaune iki tunelio remonto visi traukiniai i (is) Kaliningrado.„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Teko pora sykiu matyti ratu ketimo procedura... vaziavau traukiniu i Berlina... pasienio punkte (kazkur Gudijoje) isformavo musu sastata... kiekviena vagona pakele su keltuvais... ratai liko ant begiu... isvare i viena puse 1520 ratus... is kitos pusej tais paciais begiais atvre 1435 ratus... pastate ant ju musu vagonus... suformavo vel sastata... ivaziavome i Lenkija...
Comment
-
Hei, ar jau žinote, kad Dima Bilanas atvažiuoja koncertuoti iš Maskvos į Vilnių traukiniu?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąHei, ar jau žinote, kad Dima Bilanas atvažiuoja koncertuoti iš Maskvos į Vilnių traukiniu?„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąJeigu Šeštokų kryptim vyksta prekiniai, tai jie reikia manyt vyksta į Lenkiją ir jiems reikia keisti vėžės plotį. Kur galima rasti informacijos apie vėžės pločio keitimo įrenginius eksploatuojamus Lietuvoje, jų veikimo principą?
Comment
Comment