Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė railman Rodyti pranešimą
    Hi, niekas ir nesakė, kad į Truskavecą traukiniai lig šiol važiuoja. O į Simferopolį važiuoja iki rugsėjo 15d. Įdomu, kiek vagonų? Jei kolegos Vytautas_LT matytas tarukinys buvo išties iš Krymo, vadinasi tik trys vagoniukai...
    Asmeniniame archyve radau nuotaruką daryta 2006 08 25; Matosi 5 LG vagonai, bet buvo ir šeštas (kitoje nuotraukoje matosi), ar buvo daugiau - nežinau. Plius, LDZ kokie aštuoni vagonai. Tikras monstras
    Keista, kad traukinys stovi ne tarptautiniame perone...

    Comment


      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
      Keista, kad traukinys stovi ne tarptautiniame perone...
      Kuris peronas yra tarptautinis, aptvertas?
      Aš draugus į Krymą lydėjau iš pirmo kelio, pats į Truskevecą išvykau berods iš to paties perono kaip ir Simferopolio traukinys nuotraukoje?

      Comment


        Parašė railman Rodyti pranešimą
        Kuris peronas yra tarptautinis, aptvertas?
        Aš draugus į Krymą lydėjau iš pirmo kelio, pats į Truskevecą išvykau berods iš to paties perono kaip ir Simferopolio traukinys nuotraukoje?
        Kaip supratau, tarptautiniame perone stoja tik tranzitiniai-tarptautiniai traukiniai. O tie, kurių maršrutas prasideda Lietuvoje, gali išvykti iš bet kurio perono.
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          iki 2012metu LG jau tures 32 ar 36 siemens lokomotyvus ,11 elektriniu traukiniu,13 RA2 ir 38 keleivinius vagonus buva parasyta delfi.lt

          Comment


            beto kada gi RA2 važines Vilnius-Turmantos ne sieni DR1A nusibodo genda daznai

            Comment


              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              Kaip supratau, tarptautiniame perone stoja tik tranzitiniai-tarptautiniai traukiniai. O tie, kurių maršrutas prasideda Lietuvoje, gali išvykti iš bet kurio perono.
              Aš taip nemanau... O kaip yra iš tikrųjų, aš nežinau...
              Štai šioje mano nuotraukoje
              http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=54801&LNG=RU
              stovi laisvai ir traukinys į Kaliningradą... Ir daugiau turiu panašių nuotraukų...

              KAS ŽINOT, kurie tarptautiniai keleiviniai traukiniai išvyksta iš tarptautinio perono, o kiti ne ir kodėl, PARAŠYKIT, PRAŠAU

              Comment


                Parašė railman Rodyti pranešimą
                Kuris peronas yra tarptautinis, aptvertas?
                Aš draugus į Krymą lydėjau iš pirmo kelio, pats į Truskevecą išvykau berods iš to paties perono kaip ir Simferopolio traukinys nuotraukoje?
                Tarptautinis tas aptvertas (berods 10 kelias). Bet, kita vertus, traukiniai Vilnius-St.Peterburgas ir Vilnius-Maskva važiuoja iš pirmo kelio.

                Tai vėlgi nebežinau kaip perprast šitą tvarką...

                Comment


                  Tai gal aptvertas ne tarptautinis, o tranzitinis?

                  Comment


                    Iš to aptvertojo važiuoja tik tranzitiniai Rusijos traukiniai, važiuojantys iš Rusijos į Rusiją (į Kaliningradą), jų keleiviai naudojasi specialiu statusu. Visi kiti, važiuojantys, pavyzdžiui, iš Ukrainos ar Baltarusijos į Kaliningradą, yra tikrinami įprastai ir gali stoti bet kur. Maskva - Kaliningradas ar Sankt Peterburgas - Kaliningradas Lietuvoje stoja tik Kenoje ir Kybartuose (pasieniuose) ir tik Vilniuje, kur yra specialus peronas. Gomelio ir Charkovo traukiniai stoja ir Kaune (iki tunelio remonto), kur jokio aptverto perono nėra.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Tai iskyla klausimas - kodel traukiniu i Lenkija vaziuoja tiek mazai zmoniu ir kodel net nezadama atnaujinti naktinio traukinio i Varsuva? Vietoj jo, jau gal kokie 5 metai vazineja autobusas. Tas vienintelis traukinys i Lenkija matyt yra tik palaikomas - va, matot, yra susisiekimas su Varsuva...
                      ...

                      Dar. DR1A gali vaziuoti 120 km/h. Deja, net ir tarp Vilniaus bei Palemono jis tokio greicio neisvysto. Vaziuoja mazdaug 100 km/h. Kam reikalingas tarptautinio traukinio sustojimas Lentvaryje? Kodel daznai dyzelinis traukinys velkasi tarp Palemono ir Jiesios? Netgi iki Mauruciu ar iki Kazlu Rudos. Kodel traukinys sustoja Mauruciuose, Jureje, Vincuose? Ar tai kokios reiksmingos stotys? Juk pries tai vyksta dyzelis Kaunas - Marijampole.
                      ...
                      Lentvaryje traukinio Vilnius-Šeštokai sustojimas reikalingas gal dėl vietinių gyventojų, kurių daug yra lenkų tautybės (kaip lietuvių Punsko krašte Lenkijoje), tai vis atsiranda sumanančių važiuoti į savo didžiąją tėvynė. Kažkada tas traukinys Lentvaryje nestodavo, tai pageidavimų jį "stabdyti" buvo. Be to, Lentvaryje yra šalimybė į šį traukinį parsėsti iš atvažiuojančių nuo Varėnos ar Trakų.
                      Kodėl traukinys Vilnius-Šeštokai "velkasi" automatinę blokiruotę turinčiame geležinkelyje iš Palemono į Jiesią? Pirma- persirikiuoti iš Vilniaus-Kauno geležinkelio į atšaką link Rokų (Kauno HES-o) reikia sumažinti greitį (šviesofore deda du geltoni), tą patį reikia daryti Jiesios stotyje. Kita priežastis - dažnai pasivejamas prekinis, kuris už Jiesios į kalną kyla lėtai. Jei šis prekinis nesustabdomas Mauručiuose, šioje stotyje stabdomas Vilniaus -Sšštokų traukinys (šiaip jam sustojimo Mauručiuose nėra). Ir stovi, kol prekinis pasiekia Jūrę (už Mauručių automatinės traukinių eismo blokiruotės nėra).

                      Comment


                        O kiek mazdaug prekiniu traukiniu per para praeina atkarpoje Kazlu-Ruda-Sestokai, kiek teko matyt ten viens M62 trauke tik prekini traukini, neteko matyt 2M62

                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                        Lentvaryje traukinio Vilnius-Šeštokai sustojimas reikalingas gal dėl vietinių gyventojų, kurių daug yra lenkų tautybės (kaip lietuvių Punsko krašte Lenkijoje), tai vis atsiranda sumanančių važiuoti į savo didžiąją tėvynė. Kažkada tas traukinys Lentvaryje nestodavo, tai pageidavimų jį "stabdyti" buvo. Be to, Lentvaryje yra šalimybė į šį traukinį parsėsti iš atvažiuojančių nuo Varėnos ar Trakų.
                        Kodėl traukinys Vilnius-Šeštokai "velkasi" automatinę blokiruotę turinčiame geležinkelyje iš Palemono į Jiesią? Pirma- persirikiuoti iš Vilniaus-Kauno geležinkelio į atšaką link Rokų (Kauno HES-o) reikia sumažinti greitį (šviesofore deda du geltoni), tą patį reikia daryti Jiesios stotyje. Kita priežastis - dažnai pasivejamas prekinis, kuris už Jiesios į kalną kyla lėtai. Jei šis prekinis nesustabdomas Mauručiuose, šioje stotyje stabdomas Vilniaus -Sšštokų traukinys (šiaip jam sustojimo Mauručiuose nėra). Ir stovi, kol prekinis pasiekia Jūrę (už Mauručių automatinės traukinių eismo blokiruotės nėra).

                        Comment


                          Parašė railman Rodyti pranešimą
                          Aš taip nemanau... O kaip yra iš tikrųjų, aš nežinau...
                          Štai šioje mano nuotraukoje
                          http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=54801&LNG=RU
                          stovi laisvai ir traukinys į Kaliningradą... Ir daugiau turiu panašių nuotraukų...

                          KAS ŽINOT, kurie tarptautiniai keleiviniai traukiniai išvyksta iš tarptautinio perono, o kiti ne ir kodėl, PARAŠYKIT, PRAŠAU
                          Ta nuotrauka is parovoz.com daryta 2006 m., kai dar vyko Vilniaus stoties tunelio ir peronu remontas. Taip pat ir pesciuju tilto. Gali buti, kad laikinai traukinys stodavo kitame perone, nors pats aptvertasis tranzitinis peronas nebuvo remontuojamas, nes yra pakankamai naujas, irengtas jau prie nepriklausomos Lietuvos. Taciau buvo kasamas (prailginamas) tunelis i ta perona, nes anksciau tunelis buvo trumpesnis.


                          Parašė Linas Rodyti pranešimą
                          Iš to aptvertojo važiuoja tik tranzitiniai Rusijos traukiniai, važiuojantys iš Rusijos į Rusiją (į Kaliningradą), jų keleiviai naudojasi specialiu statusu. Visi kiti, važiuojantys, pavyzdžiui, iš Ukrainos ar Baltarusijos į Kaliningradą, yra tikrinami įprastai ir gali stoti bet kur. Maskva - Kaliningradas ar Sankt Peterburgas - Kaliningradas Lietuvoje stoja tik Kenoje ir Kybartuose (pasieniuose) ir tik Vilniuje, kur yra specialus peronas. Gomelio ir Charkovo traukiniai stoja ir Kaune (iki tunelio remonto), kur jokio aptverto perono nėra.
                          Tai kad, jei neklystu, stodavo Kaune iki tunelio remonto visi traukiniai i (is) Kaliningrado.

                          Comment


                            Klausimas.
                            Kada buvo nutiestas sudvejintas kelias tarp Sestoku ir Mockavos?
                            Ir dar. Ar tarpukario Lietuvoje po Vilniaus krasto okupacijos nutraukus santykius su Lenkija buvo naudojamas sis gelezinkelis susisiekimui su Lenkija ir kitomis Vakaru Europos salimis? O gal susisiekiams su Vakaru Europa vyko tik per Vokietija, t.y. per Virbalio stoti (dabar Kybartu stoti) ir Tilze?

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Tai kad, jei neklystu, stodavo Kaune iki tunelio remonto visi traukiniai i (is) Kaliningrado.
                              Nežinia stodavo ar nestodavo, bet pro Kauno stotį tikrai pravažiuodavo, o kam tada jiems važiuoti ne pro HES, jei nestoja? Nelogiška.
                              „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                              Comment


                                Ta ir man vaidenasi, kad stodavo. Netgi LG tvarkarasciuose budavo ispejimas, kad bilietai tarp Vilniaus ir Kauno (ir atvirksciai) i tuos traukinius neparduodami. Kaunas pakankamai didelis miestas ir keliaujanciu i (is) Maskva ar i (is) Kaliningrada tikrai buna.

                                Comment


                                  Jeigu Šeštokų kryptim vyksta prekiniai, tai jie reikia manyt vyksta į Lenkiją ir jiems reikia keisti vėžės plotį. Kur galima rasti informacijos apie vėžės pločio keitimo įrenginius eksploatuojamus Lietuvoje, jų veikimo principą?

                                  Comment


                                    Teko pora sykiu matyti ratu ketimo procedura... vaziavau traukiniu i Berlina... pasienio punkte (kazkur Gudijoje) isformavo musu sastata... kiekviena vagona pakele su keltuvais... ratai liko ant begiu... isvare i viena puse 1520 ratus... is kitos pusej tais paciais begiais atvre 1435 ratus... pastate ant ju musu vagonus... suformavo vel sastata... ivaziavome i Lenkija...

                                    Comment


                                      Hei, ar jau žinote, kad Dima Bilanas atvažiuoja koncertuoti iš Maskvos į Vilnių traukiniu?
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                        Hei, ar jau žinote, kad Dima Bilanas atvažiuoja koncertuoti iš Maskvos į Vilnių traukiniu?
                                        Pats laikas būtų geležinkelių katastrofai
                                        „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                                        Comment


                                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                          Jeigu Šeštokų kryptim vyksta prekiniai, tai jie reikia manyt vyksta į Lenkiją ir jiems reikia keisti vėžės plotį. Kur galima rasti informacijos apie vėžės pločio keitimo įrenginius eksploatuojamus Lietuvoje, jų veikimo principą?
                                          Mockavoje yra tik vienas įrenginys, kuris "praskečia" ratus. Visi kiti vagonai važiuoja į perkrovimo terminalą Šeštokuose

                                          Comment

                                          Working...
                                          X