O čia buvusio Jonavos-Pageležių-Ukmergės siauruko tiltas per Lokės upelį (kažkur netoli garsėjančio pramogų parko "Lokės pėda" - http://www.lokespeda.lt ) :
Ne LG, o kitoms imonems priklausantys silumveziai i LG stotis turi teise ivaziuoti daugelyje stociu. Tam reikia, kad butu sutvarkyta dokumentacija, imoniu silumveziai ir masinistai tureti reikalingus dokumentus (ivarius sertifikatus, leidimus ir t.t.). Tokiu atveju pvz. - jau mineta Duksto stotis, i Draugystes stoti turi teise atvykti Begos silumveziai, i Silainiu - Lifosos,i Pakruojo stoti - karjero silumvezis ir t.t.
Ir beje, Dukstas nera tik IAE kroviniu stotis Tai tiesiog eiline stotis, aptarnaujanti ir IAE, ir kitus klientus.
Tai taip žinau ,kad netik IAE stotis yra ir LG stotisBet viskas IAE silumveziaims yra sutvarkita gali vazineti net prisimenu IAE silumvezis vaziavo i Ignalina pries keleta metudbr IAE remontoja tai kroviniu daug gabens i Duksta o veliau i IAE
Ne paslaptis, kad populiariausi tarptautiniai maršrutai traukiniu iš Lietuvos visada buvo į Maskvą ir Sankt Peterburgą. Pastaruoju metu vykstant į S. Peterburgą problemų lyg ir nėra, o vat į Maskvą... tik per Baltarusiją; vadinasi, reikalinga transportinė viza (ji išduodama ne už ačiū). Pažiūrėjau geležinkelių žemėlapį http://branch.rzd.ru/wps/portal/popu...&image_id=9179 ir pamačiau, kad TEORIŠKAI reisas Vilnius - Daugpilis - Rėzeknė - Pskovas - Tverė - Maskva būtų įmanomas.
Gal galėtų forumiečiai, kurie dirba LG arba turi ryšių РЖД paaiškinti ar parašyti savo nuomonę kodėl vis dar nėra šio maršruto?
LG po poros - keleto metu netures tokiu lauzu kaip TEM-2 LG turi kur kas geresnes technikos nei IAE, ir tai visiskai logiska..
Tai taip LG turtinga turi geriausia technika bet pas kaip LG TEM-2 jie seni bet pas IAE ko gero naujasni TEM-2 moterizuoti Dyzelinei
ir jie isvis nepanasus i TEM-2 turimus LG
O čia buvusio Jonavos-Pageležių-Ukmergės siauruko tiltas per Lokės upelį (kažkur netoli garsėjančio pramogų parko "Lokės pėda" - http://www.lokespeda.lt ) :
Įdomu – ar dar įmanoma rasti kokių likučių ? Apie kažkada buvusį (ko gero, išardytą 1961 metais) siauruką Jonavoje jau mažai su kuo susikalbi...
Kad, kiek zinau, platusis gelezinkelis nutiestas ant siauruko pylimo. Aisku, si sustiprinant. Taip pat pastatyti nauji tilteliai ar pralaidos. Nes siauruko tiltai buvo mediniai. Ten linija eina labai jau tiesiai. Bent i zemelapi paziurejus...
O kur Jonavoje buvo siauruko stotis ir ar kas nors is jos pastatu islike?
Vilniuje, Burbiskese, ties statybiniu medziagu parduotuvemis ir visai netoli statomo tilyo virs aplinkkelio aptikau senos keleiviu platformos liekanas. Islikusi tik platforma Vilniaus stoties link. I Paneriu puse platforma turbut galutinai sulyginta pradejus aplinkkelio statyba, kai, statant tilta teko perkloti begius.
Platformos blokai ir plyteles tarybiniu laiku - gali buti kokiu astuntojo desimtmecio pradzios. Islike seni platformos apsvietimo sviestuvai ir netgi zenklas "Pirmojo vagono sustojimo vieta". Palyginti naujas, su cinkuotu stulpeliu. Tokius pradejo statyti tik gal 1998-2000 m.
Taciau as niekur neradau informacijos, kad ten kada nors butu buvusi stotele.
1987 m. ir 1991 m. priemiestinese schemose irgi nera pazymeta. Taip pat ir pats nepamenu tokios stoteles. Tiesa, as ta kryptimi iki 2000 mazai vazinejau. Kaip ji vadinosi? Nuo kada veike, kada uzdaryta?
Vilniuje, Burbiskese, ties statybiniu medziagu parduotuvemis ir visai netoli statomo tilyo virs aplinkkelio aptikau senos keleiviu platformos liekanas. Islikusi tik platforma Vilniaus stoties link. I Paneriu puse platforma turbut galutinai sulyginta pradejus aplinkkelio statyba, kai, statant tilta teko perkloti begius.
Platformos blokai ir plyteles tarybiniu laiku - gali buti kokiu astuntojo desimtmecio pradzios. Islike seni platformos apsvietimo sviestuvai ir netgi zenklas "Pirmojo vagono sustojimo vieta". Palyginti naujas, su cinkuotu stulpeliu. Tokius pradejo statyti tik gal 1998-2000 m.
Taciau as niekur neradau informacijos, kad ten kada nors butu buvusi stotele.
1987 m. ir 1991 m. priemiestinese schemose irgi nera pazymeta. Taip pat ir pats nepamenu tokios stoteles. Tiesa, as ta kryptimi iki 2000 mazai vazinejau. Kaip ji vadinosi? Nuo kada veike, kada uzdaryta?
Idedu nuotraukas....
Nuo senų laikų prisimenu, kaip atskiri į Vilnių važiuodavę dyzeliniai ir elektriniai traukiniai stodavo vos įvažiavę į stoties kelyną. Stotelė lyg tai vadinosi Vilnius-krovininė. Kažką panašaus esu aptikęs tvarkaraščių knygelėse, kurių būdavo galima nusipirkti po tvarkaraščių pekeitimų birželio pradžioje. Tie tvarkaraščiai paneigė manyje susidariusį mitą, kad traukiniai ten stoja dėl eismo sąlygų (draudžiamo signalo šviesofore ar pagal perspėjimo lapelį). Kiek pastebėjau, ten stodavo ankstyvieji rytiniai traukiniai, tame tarpe – dyzelinis iš Kauno (dabar išvykstantis 4:14h) ir lyg tai du rytiniai iš Varėnos (dabar vienas atvyksta iš Rūdiškių , kitas – iš Varėnos).
Stotelės aplinką neįžiūrėjau, nes važinėdavau daugiausia rudens-žiemos-pavasario periode, kuomet švinta vėlai, ir tamsoje pro vagono langus, kai salone įjungtas apšvietimas, ne ką įžiūrėsi, o įžiūrėti tuomet būdavo svarbu tik tiek, ar dar ne laikas lipti...
Kiek žinau, panašiais principais vienas dyzelinis traukinys dabar stoja Vaidotų stoties kelyne. Kada dyzeliniai ir elektriniai traukiniai nustojo sustoti Vilniaus-krovininėje stotelėje, neprisimenu. Apie 1998-2000 metus stengdavausi važiuoti greitaisiais, tie ten tikrai nestodavo.
Kelionė į Kauną iki šiol kainavo 12 litų, į Klaipėdą - 44 litus ir tai buvo gerokai mažiau nei keliaujant autobusu. Tačiau, kaip paaiškino Vilniaus ir Kauno geležinkelio stočių informacijos darbuotojai, nuo rugpjūčio 12 d. traukinių bilietų kainos didės nuo 80 centų iki 2 litų. Kiek brangs kelionės traukiniu, priklauso nuo maršruto, tarkime, kelionės iš Vilniaus į Kauną kaina padidės 2 litais. http://www.kaunodiena.lt/dienrastis/...obusais-107302
Vilnius - Lentvaris buvo 2.40, dabar- 3,44.
Vilniuje, Burbiskese, ties statybiniu medziagu parduotuvemis ir visai netoli statomo tilyo virs aplinkkelio aptikau senos keleiviu platformos liekanas. Islikusi tik platforma Vilniaus stoties link.
Ten sustodavo tik rytiniai traukiniai į Vilnių. Neveikia, gal dėl aplinkkelio statybos. Paskutinį kartą šioje stoteleje aš išlipau, kažkur 2005 m. vasarą.
Buvo skirta i darba vykstantiems. Aplik labai daug imoniu sovietmeciu buvo plius Vagonu depas. Nezinau ar dabar panaikino, kiek supratau laikinai.
Taip. Anksciau ten daug imoniu buvo.
Pagal tai, kas like, atrodo, jog turetu buti nenaudojama apie 10 metu.
Tai stai kodel internetiniame LG tvarkarasciu puslapyje buvo stotis Vilnius-keleiv. ir stotele Vilnius-prek. ar tai Vilnius-krov. Jei neklystu, ja is stoteliu saraso "ismete" tik siemet, kai uzdare Kauno tuneli. Tada sarase atsirado stotis Kaunas 1 ir tiesiog Vilnius.
As maniau, kad Vilnius-prek. stotele buvo kazkur ties vandentiekio bokstu. Ir ji buvo skirta tik gelezinkelio darbuotoju pavezejimui, kaip yra Vaidotuose.
Taip. Anksciau ten daug imoniu buvo.
Pagal tai, kas like, atrodo, jog turetu buti nenaudojama apie 10 metu.
Tai stai kodel internetiniame LG tvarkarasciu puslapyje buvo stotis Vilnius-keleiv. ir stotele Vilnius-prek. ar tai Vilnius-krov. Jei neklystu, ja is stoteliu saraso "ismete" tik siemet, kai uzdare Kauno tuneli. Tada sarase atsirado stotis Kaunas 1 ir tiesiog Vilnius.
As maniau, kad Vilnius-prek. stotele buvo kazkur ties vandentiekio bokstu. Ir ji buvo skirta tik gelezinkelio darbuotoju pavezejimui, kaip yra Vaidotuose.
Taip, dabar traukiniai nestoja sioje stoteleje, taciau tarnybiniuose tvarklarasciuose ji egzistuoja. Kiekvienoje didesneje stotyje kiekvienam traukiniui traukiniui eismo grafike sudarytas vaziavimo garfikas kiekvienu stoties rajonu. Keleiviams aisku tokie grafikai neplatinami, nes to visiskai nereikia (pvz. koks keleiviui skirtumas, kada traukinys Vilnius - Klaipeda pravaziuos Radviliskio stoties prekinius rajonus. Pateikiamas tik atvykimas ir isvykimas is Radviliskio keleiviniu traukiniu kelyno).
Suprantu, kad didžiausią įtaką bilietų kainų didėjimui daro brangstantis kuras, bet kam tada tiek pat branginti elektrinių traukinių bilietus Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Trakai, juk elektra taip drastiškai nebrangsta. Žinoma, LG žadėjo branginti šių maršrutų bilietus dėl modernizacijos (dviaukščių traukinių), bet iki rugsėjo vidurio jokių esminių pokyčių nenumatyta...
Comment