O tavo mastymas del saugumo pasikeis tuomet turbut, kai kas nors baisaus ivyks... Nebuk ribotas, mastyk placiau.
Sakai zvelgt placiau? Na, pazvelkime ir pamatysim kad toks slapukavimas yra visiskai beprasmis cirkas su saugumu neturintis nieko bendro.
Jei jau ka slepti, tai tik ne tai, kas akivaizdu ir nesunkiai issiaiskinama be jokiu bobuciu pagalbos. Jei kokiam nors blogieciui prireiktu, tai visiskai trivialu issiaiskinti ne vien pravaziuojanciu traukiniu kieki, bet ir laika sekundes tikslumu, greiti, vagonu kieki ir ju svori. Bobute tiek nepapasakos. Uztat galbut atsimins kas ir kada klause. Kam ta rizika?
nu tai vis del to kiek per diena traukiniu praeina atkarpoje Palemonas-Gaiziunai ir Marijampole-Sestokai neskaitant keleiviniu nes juos litrail.lt patys paziuret galim
nu tai vis del to kiek per diena traukiniu praeina atkarpoje Palemonas-Gaiziunai ir Marijampole-Sestokai neskaitant keleiviniu nes juos litrail.lt patys paziuret galim
yra tos informacijos ir internete t.y. yra paskelbti eismo grafikai (ne litraile), reikia tik susirasti juos ir pasižiūrėti.
nors aišku lengviau pasiklausti kad kiti paieškotų
Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Tai imesk linka jei rasi, pabandysiu ir aš paieškot, šiaip radau kad per para ten praeina vidutiniškai 8 traukiniai, užsifėkite google palemonas-gaižiūnai ir atsidarykite wordinį dokumentą
Tiesa prisiminiau toki bajeri, buvo 1995 ir vaziavau vasaros atostogu i kaima, nusipirkau bilieta i Kazlu-Ruda dyzeliuko, i stoti atvaziavo Vilnius-Kaliningradas, aisk mane su tuo bilietu neileido teko laukt D1,nes per pigu paemiau, buvo karsta kokia +30 ir is TEP-60 islipes ar tai masinistas ar kas kioske kuris yra prie perono nupirko deze alaus ir nusinese i lokomotyva, lokomotyve maciau buvo tikrai ne 2 zmones kaip iprasta masinistas su padejeju o minimum 4
Kažkada netyčia elektryčkoj į kabiną ilindau, tai ten sėdėjo trys darbininkai su morkavom LG liemenėm ir rašalą gėrė
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Tiesa prisiminiau toki bajeri, buvo 1995 ir vaziavau vasaros atostogu i kaima, nusipirkau bilieta i Kazlu-Ruda dyzeliuko, i stoti atvaziavo Vilnius-Kaliningradas, aisk mane su tuo bilietu neileido teko laukt D1,nes per pigu paemiau, buvo karsta kokia +30 ir is TEP-60 islipes ar tai masinistas ar kas kioske kuris yra prie perono nupirko deze alaus ir nusinese i lokomotyva, lokomotyve maciau buvo tikrai ne 2 zmones kaip iprasta masinistas su padejeju o minimum 4
Sekmadienio vakare Kūlupėnų geležinkelio stotyje užsidegė keleivius vežusio traukinio variklis.
Bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" sąstatas vyko iš Radviliškio į Klaipėdą, žmonės įvykio metu nenukentėjo - kilus gaisrui keleiviai buvo išlaipinti, o degantis šilumvežis su vienu vagonu buvo atkabintas nuo sąstato.
Pasak ugniagesių, užsidegė 1978 metais pagaminto šilumvežio D-637 MV1 variklis, gaisro metu nudegė laidai, išsilydė aliumininės, plastmasinės ir guminės detalės, išdegė sienų izoliacinė medžiaga.
Manoma, kad gaisras galėjo kilti savaime dėl kibirkščiavimo. Apgadintas šilumvežis iš Kretingos rajono nutemptas į Radviliškį.
Sekmadienio vakare Kūlupėnų geležinkelio stotyje užsidegė keleivius vežusio traukinio variklis.
Bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" sąstatas vyko iš Radviliškio į Klaipėdą, žmonės įvykio metu nenukentėjo - kilus gaisrui keleiviai buvo išlaipinti, o degantis šilumvežis su vienu vagonu buvo atkabintas nuo sąstato.
Pasak ugniagesių, užsidegė 1978 metais pagaminto šilumvežio D-637 MV1 variklis, gaisro metu nudegė laidai, išsilydė aliumininės, plastmasinės ir guminės detalės, išdegė sienų izoliacinė medžiaga.
Manoma, kad gaisras galėjo kilti savaime dėl kibirkščiavimo. Apgadintas šilumvežis iš Kretingos rajono nutemptas į Radviliškį.
Man atrodo, eiliniam skaitytojui, yra dzin, kas degė - šilumvežis ar motorvagonis. Svarbus pats faktas - degė. Juk tai skirta eiliniam skaitytojui, ne geležinkelių specialistui. Tuo labiau skaitytojui neįdomu, tas traukinys buvo D1 ar D.
Man atrodo, eiliniam skaitytojui, yra dzin, kas degė - šilumvežis ar motorvagonis. Svarbus pats faktas - degė. Juk tai skirta eiliniam skaitytojui, ne geležinkelių specialistui. Tuo labiau skaitytojui neįdomu, tas traukinys buvo D1 ar D.
Suprantu, kad skaitytojui neįdomu, bet faktas, kad žurnalistai labai dažnai rašo klaidingai.
kiek geležinkeliečių suorganizuokit kokią ekskursiją miestiečiams
Tai yra tokia ekskursija Kaune - "Rieda rieda rateliukai, arba transporto istorija Kaune". Transporto istorijos savitumu Vilnius yra tik 3 vietoje po Kauno ir Klaipėdos
Comment