Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
    Savo firma? tai vadinas LG direktorius generalinis esi
    Jo, generaliniams labai patinkla cia rasinetis su railfanais
    Paskutinis taisė LT-1; 2008.06.29, 20:43.

    Comment


      Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
      Jo, generaliniams labai patinkla cia rasinetis su railfanais
      LOL? O ka čia gali žinoti? Gal ir generaliniams rūpi pakelt reitingus ir atsakinėt i mūsų railfanų klausimus
      Paskutinis taisė _TuaReG_; 2008.06.29, 20:41.
      Не мы такиe, жизнь такaя...

      Comment


        Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
        O tavo mastymas del saugumo pasikeis tuomet turbut, kai kas nors baisaus ivyks... Nebuk ribotas, mastyk placiau.
        Sakai zvelgt placiau? Na, pazvelkime ir pamatysim kad toks slapukavimas yra visiskai beprasmis cirkas su saugumu neturintis nieko bendro.

        Jei jau ka slepti, tai tik ne tai, kas akivaizdu ir nesunkiai issiaiskinama be jokiu bobuciu pagalbos. Jei kokiam nors blogieciui prireiktu, tai visiskai trivialu issiaiskinti ne vien pravaziuojanciu traukiniu kieki, bet ir laika sekundes tikslumu, greiti, vagonu kieki ir ju svori. Bobute tiek nepapasakos. Uztat galbut atsimins kas ir kada klause. Kam ta rizika?

        Comment


          nu tai vis del to kiek per diena traukiniu praeina atkarpoje Palemonas-Gaiziunai ir Marijampole-Sestokai neskaitant keleiviniu nes juos litrail.lt patys paziuret galim

          Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
          Negrafikiniu traukiniu - tvarkdarys, o jei vaziuojama pagal grafika, jis buna numatytas is anksto (kasdien (ar kas keleta dienu) toks pats).

          Comment


            Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
            nu tai vis del to kiek per diena traukiniu praeina atkarpoje Palemonas-Gaiziunai ir Marijampole-Sestokai neskaitant keleiviniu nes juos litrail.lt patys paziuret galim
            yra tos informacijos ir internete t.y. yra paskelbti eismo grafikai (ne litraile), reikia tik susirasti juos ir pasižiūrėti.

            nors aišku lengviau pasiklausti kad kiti paieškotų
            Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

            Comment


              Tai imesk linka jei rasi, pabandysiu ir aš paieškot, šiaip radau kad per para ten praeina vidutiniškai 8 traukiniai, užsifėkite google palemonas-gaižiūnai ir atsidarykite wordinį dokumentą

              Parašė aesde Rodyti pranešimą
              yra tos informacijos ir internete t.y. yra paskelbti eismo grafikai (ne litraile), reikia tik susirasti juos ir pasižiūrėti.

              nors aišku lengviau pasiklausti kad kiti paieškotų

              Comment


                Reikės pas kažką pakaulyti tarnybinių grafikų knygutę. Keleivinių traukinių tokią knygutę turiu...

                Comment


                  Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                  girti nesusisnekejo i kuria puse traux ir tempe skirtingomis
                  jeigu jei klabejo taip kiap Darius555 raso tai neiko nuostabsau kat neusisnekejo cia ir bliavas sunkiai surpastu

                  Comment


                    Tiesa prisiminiau toki bajeri, buvo 1995 ir vaziavau vasaros atostogu i kaima, nusipirkau bilieta i Kazlu-Ruda dyzeliuko, i stoti atvaziavo Vilnius-Kaliningradas, aisk mane su tuo bilietu neileido teko laukt D1,nes per pigu paemiau, buvo karsta kokia +30 ir is TEP-60 islipes ar tai masinistas ar kas kioske kuris yra prie perono nupirko deze alaus ir nusinese i lokomotyva, lokomotyve maciau buvo tikrai ne 2 zmones kaip iprasta masinistas su padejeju o minimum 4

                    Comment


                      Kažkada netyčia elektryčkoj į kabiną ilindau, tai ten sėdėjo trys darbininkai su morkavom LG liemenėm ir rašalą gėrė
                      „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                      Comment


                        Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                        Kažkada netyčia elektryčkoj į kabiną ilindau, tai ten sėdėjo trys darbininkai su morkavom LG liemenėm ir rašalą gėrė
                        Vieną kartą ir aš mačiau, kai jau reiso pradžioje mašinistas sau ramiai alų plempė. Bet tai buvo maždaug prieš 4 metus.

                        Comment


                          Bet ten paeme visa deze kazkokio sudino alaus, jauciat koks ten tusas kabinoj prie Kybartu buvo

                          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                          Tiesa prisiminiau toki bajeri, buvo 1995 ir vaziavau vasaros atostogu i kaima, nusipirkau bilieta i Kazlu-Ruda dyzeliuko, i stoti atvaziavo Vilnius-Kaliningradas, aisk mane su tuo bilietu neileido teko laukt D1,nes per pigu paemiau, buvo karsta kokia +30 ir is TEP-60 islipes ar tai masinistas ar kas kioske kuris yra prie perono nupirko deze alaus ir nusinese i lokomotyva, lokomotyve maciau buvo tikrai ne 2 zmones kaip iprasta masinistas su padejeju o minimum 4
                          Paskutinis taisė 99; 2008.07.01, 16:21.

                          Comment


                            Ai jei rasala tai priklauso kaip uz kemsmingas salygas, padvotkeje irgi duodavo atominej :-)

                            Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                            Kažkada netyčia elektryčkoj į kabiną ilindau, tai ten sėdėjo trys darbininkai su morkavom LG liemenėm ir rašalą gėrė
                            Paskutinis taisė 99; 2008.07.01, 16:20.

                            Comment


                              kiek geležinkeliečių suorganizuokit kokią ekskursiją miestiečiams

                              Comment


                                Užsidegė šilumvežis

                                Sekmadienio vakare Kūlupėnų geležinkelio stotyje užsidegė keleivius vežusio traukinio variklis.

                                Bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" sąstatas vyko iš Radviliškio į Klaipėdą, žmonės įvykio metu nenukentėjo - kilus gaisrui keleiviai buvo išlaipinti, o degantis šilumvežis su vienu vagonu buvo atkabintas nuo sąstato.

                                Pasak ugniagesių, užsidegė 1978 metais pagaminto šilumvežio D-637 MV1 variklis, gaisro metu nudegė laidai, išsilydė aliumininės, plastmasinės ir guminės detalės, išdegė sienų izoliacinė medžiaga.

                                Manoma, kad gaisras galėjo kilti savaime dėl kibirkščiavimo. Apgadintas šilumvežis iš Kretingos rajono nutemptas į Radviliškį.

                                www.ve.lt
                                MIX diskusijų forumas

                                Comment


                                  Parašė Gaxas Rodyti pranešimą
                                  Užsidegė šilumvežis

                                  Sekmadienio vakare Kūlupėnų geležinkelio stotyje užsidegė keleivius vežusio traukinio variklis.

                                  Bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" sąstatas vyko iš Radviliškio į Klaipėdą, žmonės įvykio metu nenukentėjo - kilus gaisrui keleiviai buvo išlaipinti, o degantis šilumvežis su vienu vagonu buvo atkabintas nuo sąstato.

                                  Pasak ugniagesių, užsidegė 1978 metais pagaminto šilumvežio D-637 MV1 variklis, gaisro metu nudegė laidai, išsilydė aliumininės, plastmasinės ir guminės detalės, išdegė sienų izoliacinė medžiaga.

                                  Manoma, kad gaisras galėjo kilti savaime dėl kibirkščiavimo. Apgadintas šilumvežis iš Kretingos rajono nutemptas į Radviliškį.

                                  www.ve.lt
                                  Dvi klaidos:

                                  1 - tai ne šilumvežis, o dyzelinio traukinio motorinis vagonas;

                                  2 - tai ne D, o D1.

                                  Comment


                                    Man atrodo, eiliniam skaitytojui, yra dzin, kas degė - šilumvežis ar motorvagonis. Svarbus pats faktas - degė. Juk tai skirta eiliniam skaitytojui, ne geležinkelių specialistui. Tuo labiau skaitytojui neįdomu, tas traukinys buvo D1 ar D.

                                    Comment


                                      Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                      Man atrodo, eiliniam skaitytojui, yra dzin, kas degė - šilumvežis ar motorvagonis. Svarbus pats faktas - degė. Juk tai skirta eiliniam skaitytojui, ne geležinkelių specialistui. Tuo labiau skaitytojui neįdomu, tas traukinys buvo D1 ar D.
                                      Suprantu, kad skaitytojui neįdomu, bet faktas, kad žurnalistai labai dažnai rašo klaidingai.

                                      Comment


                                        Parašė Hunte-r Rodyti pranešimą
                                        kiek geležinkeliečių suorganizuokit kokią ekskursiją miestiečiams
                                        Tai yra tokia ekskursija Kaune - "Rieda rieda rateliukai, arba transporto istorija Kaune". Transporto istorijos savitumu Vilnius yra tik 3 vietoje po Kauno ir Klaipėdos

                                        Comment


                                          Brangstant degalams atkuto geležinkelininkai
                                          2008 m. birželio 30 d.


                                          Brangstant degalams ir prasidėjus kelionių sezonui žmonės ieško pigesnių keliavimo būdų. Vienas iš jų – kelionė traukiniu. Lietuvos geležinkelius valdanti bendrovė keleiviams siūlo naujovių ir artimiausiu metu tikisi sulaukti daugiau klientų.

                                          Didinamas reisų skaičius

                                          Kaip teigė „Lietuvos geležinkelių“ keleivių vežimo valdybos Komercijos skyriaus viršininko pavaduotojas Donatas Kalvaitis vasaros sezono metu keleivių skaičius išauga tiek vietiniuose, tiek tarptautiniuose reisuose.

                                          Vietiniuose daugiausia keliaujama poilsinėmis kryptimis – Klaipėdos, Varėnos, Ignalinos link. Tarptautiniuose vasarą suaktyvėja asmeninio pobūdžio kelionės, pavyzdžiui, giminių lankymas, turizmas, poilsinės kelionės į Lietuvos pajūrį ir pan.

                                          Daugiausia keliaujama darbo reikalais iš priemiesčių į miestus, nemažą dalį keleivių sudaro besimokantis jaunimas.

                                          Bendrovė tikisi, kad keleivių gausės ne tik vasaros sezono metu, bet ir šaltuoju metų laiku.

                                          „Padidinę reisų skaičių tikimės keleivių srauto gausėjimo. Tiek vasaros, tiek žiemos metu, nemažą įtaką transporto priemonės pasirinkimui turės smarkiai brangstantis kuras. Dėl savo gebėjimo vienu metu pervežti didelį keleivių skaičių traukinių vietos savikaina yra žemiausia iš visų sausumos transporto priemonių, tai lemia ir bilietų kainas“, – tikino D. Kalvaitis.

                                          Iš Vilniaus į Kauną – 160 km/h greičiu

                                          Keleivių pervežimų srityje didžiausios naujovės susijusios su naujų riedmenų įsigijimu. Jau šuo metu keleivius vežioja du nauji RA-2 dyzeliniai traukiniai, dar du darbą pradės liepos pabaigoje.

                                          „Iki metų pabaigos įsigysime ir 2 naujas automotrisas, skirtas susisiekimui trumpais atstumais, pav., tarp Vilniaus geležinkelio stoties ir oro uosto“, – teigė „Lietuvos geležinkelių“ atstovas.

                                          Pagrindinė šių metų naujiena – daugiausia keleivių sulaukiančiam AB „Lietuvos geležinkeliai“ maršrutui tarp Vilniaus ir Kauno perkami 2 nauji dviaukščiai elektriniai traukiniai, kurie keleivius pradės vežti metų pabaigoje.

                                          Pabaigus Kauno tunelio rekonstrukciją, šie traukiniai turėtų tapti patogiausia ir greičiausia susisiekimo priemone (konstrukcinis greitis – iki 160 km/val.) tarp didžiausių šalies miestų.

                                          „Interrail“ sistemos Lietuvoje dar teks palaukti

                                          Norintiems pakeliauti po Europą turbūt pigiausias ir patogiausias būdas tai padaryti yra „InterRail“ traukinių sistema, kuri ypač populiari tarp jaunimo.

                                          „InterRail“ bilietas suteikia galimybę keliauti visose šiai sistemai priklausančiose šalyse. Tačiau nei Lietuvos, nei kitų šalių keleiviai neturi galimybės naudotis šios sistemos privalumais mūsų šalyje.

                                          Kaip teigė D. Kalvaitis šiuo metu tam trukdo bilietų pardavimui skirta technologiškai senstelėjusi programinė įranga, kurią sunku ir brangu adaptuoti naujiems produktams.

                                          „Per artimiausius metus planuojama bilietų užsakymo ir pardavimo sistemą pakeisti nauja, tai leis taikyti pačius įvairiausius kainodaros ir bilietų platinimo mechanizmus“, – kalbėjo D. Kalvaitis.

                                          Sunaudoja mažiau kuro

                                          Teigiama, kad traukiniai yra gerokai pranašesni prieš kitas transporto priemones, tačiau šios transporto rūšies populiarinimui skiriama mažai dėmesio. Visų pirma traukiniai yra žymiai ekologiškesni nei kitos transporto priemonės.

                                          Dyzelinių traukinių kuro sunaudojimas 1 keleiviui mažesnis už lengvojo automobilio maždaug 12 kartų, už autobuso – maždaug 7 kartus. Elektrinių traukinių tarša palyginus su kelių transportu visiškai maža.

                                          Per penkiolika metų – nė vieno nukentėjusio keleivio

                                          Pastaruoju metu garsiai kalbama apie karą keliuose, bet jei žmonės susimąstytų apie alternatyvius keliavimo būdus, gali būti, kad žymiai sumažėtų nelaimingų atsitikimų skaičius.

                                          „Lietuvos geležinkelių“ duomenimis automobilių keliuose kasmet žūsta virš 700 žmonių, dar apie 8000 sužalojama. Per penkiolika paskutiniųjų metų Lietuvoje keliaudamas geležinkelių transportu nenukentėjo nei vienas keleivis.

                                          „Lietuvos geležinkelių“ atstovai pabrėžia, kad traukiniai yra pranašesni ir kalbant apie laiko bei žemės ploto sąnaudas.

                                          Traukinių punktualumas Lietuvoje viršija 97 proc., nėra kamščių ir kitų nenumatytų aplinkybių, dėl ko kelionė užtruktų ilgiau nei planuota. Be to 1 km magistralinio automobilių kelio užima apie 3,6 kartų didesnį žemės plotą nei geležinkelio.

                                          Verslo savaitės informacija
                                          www.ve.lt
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X