O tavo mastymas del saugumo pasikeis tuomet turbut, kai kas nors baisaus ivyks... Nebuk ribotas, mastyk placiau.
Sakai zvelgt placiau? Na, pazvelkime ir pamatysim kad toks slapukavimas yra visiskai beprasmis cirkas su saugumu neturintis nieko bendro.
Jei jau ka slepti, tai tik ne tai, kas akivaizdu ir nesunkiai issiaiskinama be jokiu bobuciu pagalbos. Jei kokiam nors blogieciui prireiktu, tai visiskai trivialu issiaiskinti ne vien pravaziuojanciu traukiniu kieki, bet ir laika sekundes tikslumu, greiti, vagonu kieki ir ju svori. Bobute tiek nepapasakos. Uztat galbut atsimins kas ir kada klause. Kam ta rizika?
nu tai vis del to kiek per diena traukiniu praeina atkarpoje Palemonas-Gaiziunai ir Marijampole-Sestokai neskaitant keleiviniu nes juos litrail.lt patys paziuret galim
nu tai vis del to kiek per diena traukiniu praeina atkarpoje Palemonas-Gaiziunai ir Marijampole-Sestokai neskaitant keleiviniu nes juos litrail.lt patys paziuret galim
yra tos informacijos ir internete t.y. yra paskelbti eismo grafikai (ne litraile), reikia tik susirasti juos ir pasižiūrėti.
nors aišku lengviau pasiklausti kad kiti paieškotų
Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Tai imesk linka jei rasi, pabandysiu ir aš paieškot, šiaip radau kad per para ten praeina vidutiniškai 8 traukiniai, užsifėkite google palemonas-gaižiūnai ir atsidarykite wordinį dokumentą
Tiesa prisiminiau toki bajeri, buvo 1995 ir vaziavau vasaros atostogu i kaima, nusipirkau bilieta i Kazlu-Ruda dyzeliuko, i stoti atvaziavo Vilnius-Kaliningradas, aisk mane su tuo bilietu neileido teko laukt D1,nes per pigu paemiau, buvo karsta kokia +30 ir is TEP-60 islipes ar tai masinistas ar kas kioske kuris yra prie perono nupirko deze alaus ir nusinese i lokomotyva, lokomotyve maciau buvo tikrai ne 2 zmones kaip iprasta masinistas su padejeju o minimum 4
Kažkada netyčia elektryčkoj į kabiną ilindau, tai ten sėdėjo trys darbininkai su morkavom LG liemenėm ir rašalą gėrė
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Tiesa prisiminiau toki bajeri, buvo 1995 ir vaziavau vasaros atostogu i kaima, nusipirkau bilieta i Kazlu-Ruda dyzeliuko, i stoti atvaziavo Vilnius-Kaliningradas, aisk mane su tuo bilietu neileido teko laukt D1,nes per pigu paemiau, buvo karsta kokia +30 ir is TEP-60 islipes ar tai masinistas ar kas kioske kuris yra prie perono nupirko deze alaus ir nusinese i lokomotyva, lokomotyve maciau buvo tikrai ne 2 zmones kaip iprasta masinistas su padejeju o minimum 4
Sekmadienio vakare Kūlupėnų geležinkelio stotyje užsidegė keleivius vežusio traukinio variklis.
Bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" sąstatas vyko iš Radviliškio į Klaipėdą, žmonės įvykio metu nenukentėjo - kilus gaisrui keleiviai buvo išlaipinti, o degantis šilumvežis su vienu vagonu buvo atkabintas nuo sąstato.
Pasak ugniagesių, užsidegė 1978 metais pagaminto šilumvežio D-637 MV1 variklis, gaisro metu nudegė laidai, išsilydė aliumininės, plastmasinės ir guminės detalės, išdegė sienų izoliacinė medžiaga.
Manoma, kad gaisras galėjo kilti savaime dėl kibirkščiavimo. Apgadintas šilumvežis iš Kretingos rajono nutemptas į Radviliškį.
Sekmadienio vakare Kūlupėnų geležinkelio stotyje užsidegė keleivius vežusio traukinio variklis.
Bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" sąstatas vyko iš Radviliškio į Klaipėdą, žmonės įvykio metu nenukentėjo - kilus gaisrui keleiviai buvo išlaipinti, o degantis šilumvežis su vienu vagonu buvo atkabintas nuo sąstato.
Pasak ugniagesių, užsidegė 1978 metais pagaminto šilumvežio D-637 MV1 variklis, gaisro metu nudegė laidai, išsilydė aliumininės, plastmasinės ir guminės detalės, išdegė sienų izoliacinė medžiaga.
Manoma, kad gaisras galėjo kilti savaime dėl kibirkščiavimo. Apgadintas šilumvežis iš Kretingos rajono nutemptas į Radviliškį.
Man atrodo, eiliniam skaitytojui, yra dzin, kas degė - šilumvežis ar motorvagonis. Svarbus pats faktas - degė. Juk tai skirta eiliniam skaitytojui, ne geležinkelių specialistui. Tuo labiau skaitytojui neįdomu, tas traukinys buvo D1 ar D.
Man atrodo, eiliniam skaitytojui, yra dzin, kas degė - šilumvežis ar motorvagonis. Svarbus pats faktas - degė. Juk tai skirta eiliniam skaitytojui, ne geležinkelių specialistui. Tuo labiau skaitytojui neįdomu, tas traukinys buvo D1 ar D.
Suprantu, kad skaitytojui neįdomu, bet faktas, kad žurnalistai labai dažnai rašo klaidingai.
kiek geležinkeliečių suorganizuokit kokią ekskursiją miestiečiams
Tai yra tokia ekskursija Kaune - "Rieda rieda rateliukai, arba transporto istorija Kaune". Transporto istorijos savitumu Vilnius yra tik 3 vietoje po Kauno ir Klaipėdos
Brangstant degalams atkuto geležinkelininkai 2008 m. birželio 30 d.
Brangstant degalams ir prasidėjus kelionių sezonui žmonės ieško pigesnių keliavimo būdų. Vienas iš jų – kelionė traukiniu. Lietuvos geležinkelius valdanti bendrovė keleiviams siūlo naujovių ir artimiausiu metu tikisi sulaukti daugiau klientų.
Didinamas reisų skaičius
Kaip teigė „Lietuvos geležinkelių“ keleivių vežimo valdybos Komercijos skyriaus viršininko pavaduotojas Donatas Kalvaitis vasaros sezono metu keleivių skaičius išauga tiek vietiniuose, tiek tarptautiniuose reisuose.
Vietiniuose daugiausia keliaujama poilsinėmis kryptimis – Klaipėdos, Varėnos, Ignalinos link. Tarptautiniuose vasarą suaktyvėja asmeninio pobūdžio kelionės, pavyzdžiui, giminių lankymas, turizmas, poilsinės kelionės į Lietuvos pajūrį ir pan.
Daugiausia keliaujama darbo reikalais iš priemiesčių į miestus, nemažą dalį keleivių sudaro besimokantis jaunimas.
Bendrovė tikisi, kad keleivių gausės ne tik vasaros sezono metu, bet ir šaltuoju metų laiku.
„Padidinę reisų skaičių tikimės keleivių srauto gausėjimo. Tiek vasaros, tiek žiemos metu, nemažą įtaką transporto priemonės pasirinkimui turės smarkiai brangstantis kuras. Dėl savo gebėjimo vienu metu pervežti didelį keleivių skaičių traukinių vietos savikaina yra žemiausia iš visų sausumos transporto priemonių, tai lemia ir bilietų kainas“, – tikino D. Kalvaitis.
Iš Vilniaus į Kauną – 160 km/h greičiu
Keleivių pervežimų srityje didžiausios naujovės susijusios su naujų riedmenų įsigijimu. Jau šuo metu keleivius vežioja du nauji RA-2 dyzeliniai traukiniai, dar du darbą pradės liepos pabaigoje.
„Iki metų pabaigos įsigysime ir 2 naujas automotrisas, skirtas susisiekimui trumpais atstumais, pav., tarp Vilniaus geležinkelio stoties ir oro uosto“, – teigė „Lietuvos geležinkelių“ atstovas.
Pagrindinė šių metų naujiena – daugiausia keleivių sulaukiančiam AB „Lietuvos geležinkeliai“ maršrutui tarp Vilniaus ir Kauno perkami 2 nauji dviaukščiai elektriniai traukiniai, kurie keleivius pradės vežti metų pabaigoje.
Pabaigus Kauno tunelio rekonstrukciją, šie traukiniai turėtų tapti patogiausia ir greičiausia susisiekimo priemone (konstrukcinis greitis – iki 160 km/val.) tarp didžiausių šalies miestų.
„Interrail“ sistemos Lietuvoje dar teks palaukti
Norintiems pakeliauti po Europą turbūt pigiausias ir patogiausias būdas tai padaryti yra „InterRail“ traukinių sistema, kuri ypač populiari tarp jaunimo.
„InterRail“ bilietas suteikia galimybę keliauti visose šiai sistemai priklausančiose šalyse. Tačiau nei Lietuvos, nei kitų šalių keleiviai neturi galimybės naudotis šios sistemos privalumais mūsų šalyje.
Kaip teigė D. Kalvaitis šiuo metu tam trukdo bilietų pardavimui skirta technologiškai senstelėjusi programinė įranga, kurią sunku ir brangu adaptuoti naujiems produktams.
„Per artimiausius metus planuojama bilietų užsakymo ir pardavimo sistemą pakeisti nauja, tai leis taikyti pačius įvairiausius kainodaros ir bilietų platinimo mechanizmus“, – kalbėjo D. Kalvaitis.
Sunaudoja mažiau kuro
Teigiama, kad traukiniai yra gerokai pranašesni prieš kitas transporto priemones, tačiau šios transporto rūšies populiarinimui skiriama mažai dėmesio. Visų pirma traukiniai yra žymiai ekologiškesni nei kitos transporto priemonės.
Dyzelinių traukinių kuro sunaudojimas 1 keleiviui mažesnis už lengvojo automobilio maždaug 12 kartų, už autobuso – maždaug 7 kartus. Elektrinių traukinių tarša palyginus su kelių transportu visiškai maža.
Per penkiolika metų – nė vieno nukentėjusio keleivio
Pastaruoju metu garsiai kalbama apie karą keliuose, bet jei žmonės susimąstytų apie alternatyvius keliavimo būdus, gali būti, kad žymiai sumažėtų nelaimingų atsitikimų skaičius.
„Lietuvos geležinkelių“ duomenimis automobilių keliuose kasmet žūsta virš 700 žmonių, dar apie 8000 sužalojama. Per penkiolika paskutiniųjų metų Lietuvoje keliaudamas geležinkelių transportu nenukentėjo nei vienas keleivis.
„Lietuvos geležinkelių“ atstovai pabrėžia, kad traukiniai yra pranašesni ir kalbant apie laiko bei žemės ploto sąnaudas.
Traukinių punktualumas Lietuvoje viršija 97 proc., nėra kamščių ir kitų nenumatytų aplinkybių, dėl ko kelionė užtruktų ilgiau nei planuota. Be to 1 km magistralinio automobilių kelio užima apie 3,6 kartų didesnį žemės plotą nei geležinkelio.
Comment