Parašė fow
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Paskutinis taisė LT-1; 2008.01.29, 22:34.
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimą......
Himleriui: kas del skaiciu, tai jie kaip visada veluoja pora metuSilpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąGrafiko sudarymas - itin sudetingas procesas. Prisegiau vieno is daugelio LG grafiko (jau negaliojancio) fragmenta, tikiuosi, kad matysis.. Cia yra vaziuojanciu pro Vilniu traukiniu grafikas. Tie "siulai" - tai traukiniai (raudoni keleiviniai, melyni ir juodi - prekiniai). Kaip matot, prie Vilniaus "siulu" raizgalyne, taciau ten yra islaikyti visi reikiami prasilenkimo, aplenkimo intervalai, intervalai tarp traukiniu ir t.t. Ir sia raizgalyne reikia susieti su visais LG ruozais, o traukiniu, vaziuojanciu uz lietuvos ribu ir su kaimyniniu valstybiu gelezinkeliu analogiskais grafikais. Kas del traukinio Sestokai - Vilnius, tai nepamirskite, kad jis vaziuos per Rokus, o ne per tuneli, tad ir jo grafikas koreguojamas. Sudarant grafika, buna atveju, kad niekaip nepavyksta ikisti tarp esanciu "siulu" kito traukinio "siulo", tada pavelinamas arba paankstinamas isvykimo laikas is pradines stoties. Taip isvengiama nereikalingo stovejimo pakeliui. O visokiu niuansu sudarant grafika yra begalybe, bet as to suprantamai vargiai ar paaiskinsiu..
Vis delto gaila, kad per nepilnus 2 metus greitieji traukiniai "Baltija" ir "Pajuris", ko gero patogiausi is visu Baltijos salyse vazinejanciu vietiniu traukiniu, per nepilnus 2 metus suletejo 14 min.
Sestoku traukinys, anksciau buves vienu greiciausiu ruoze Kaunas-Vilnius, irgi suletejo. Dabar 1h10 min (nuo vasario 1 d.) uztruks kelione nuo Palemono iki Vilniaus, kai anksciau tiek uztrukdavo nuo Kauno. Tikiu, kad tunelio rekonstrukcija prisidejo prie paainkstinimu ir pailginimu, tiesiog siek tiek gaila.
LT-1: Gal zinai, kiek is viso uzsakyta modernizuoti vagonu PESA'oje, kiek ju pristatyta ir kiek dar turetu buti pristatyta?
Turiu omenyje "Baltijos" ir "Pajurio" sedimuosius vagonus, Maskvos restorano ir 1-os klases vagonus.
Beje, kada atvyks pirmieji RA-2?
Pagaliau turiu dar viena klausima: Anksciau, jei neklystu, traukinys Kaunas-Maskva-Vilnius vadindavosi "Lietuva". Ar sis pavadinimas islikes ir naudojamas vadinti traukiniui nr. 6 Vilnius-Maskva?
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąko taip kukliai. grafikas nera jokia paslaptis. jis yra paskelbtas Valstybes ziniose.
Himleriui: kas del skaiciu, tai jie kaip visada veluoja pora metu
Comment
-
Parašė fow Rodyti pranešimąAciu uz paaiskinima, LT-1. Ispudingai atrodo grafikas. Kokiomis priemonemis jis braizomas?
Vis delto gaila, kad per nepilnus 2 metus greitieji traukiniai "Baltija" ir "Pajuris", ko gero patogiausi is visu Baltijos salyse vazinejanciu vietiniu traukiniu, per nepilnus 2 metus suletejo 14 min.
Sestoku traukinys, anksciau buves vienu greiciausiu ruoze Kaunas-Vilnius, irgi suletejo. Dabar 1h10 min (nuo vasario 1 d.) uztruks kelione nuo Palemono iki Vilniaus, kai anksciau tiek uztrukdavo nuo Kauno. Tikiu, kad tunelio rekonstrukcija prisidejo prie paainkstinimu ir pailginimu, tiesiog siek tiek gaila.
LT-1: Gal zinai, kiek is viso uzsakyta modernizuoti vagonu PESA'oje, kiek ju pristatyta ir kiek dar turetu buti pristatyta?
Turiu omenyje "Baltijos" ir "Pajurio" sedimuosius vagonus, Maskvos restorano ir 1-os klases vagonus.
Beje, kada atvyks pirmieji RA-2?
Pagaliau turiu dar viena klausima: Anksciau, jei neklystu, traukinys Kaunas-Maskva-Vilnius vadindavosi "Lietuva". Ar sis pavadinimas islikes ir naudojamas vadinti traukiniui nr. 6 Vilnius-Maskva?O sudaromas jis pasitelkiant specialia programa (pries desimtmeti sis darbas buvo visiskai "rankinis", nebuvo jokiu kompiuteriniu pagalbininku..
Va del keleiviniu traukiniu tai nelabai ka atsakysiu, nes siuo metu siek tiek esu atitoles nuo aktyvaus domejimosi keleiviu pervezimu.. 3
O traukinys Vilnius - Maskva jau seniai "Lietuva" nesivadina..
Comment
-
http://www3.lrs.lt/c-bin/getgr?C1=bi...96896&c3=22384
Kaip čia Šiauliai-Mažeikiai tooooks ruožo greitis?Kas ten per trasa?
Comment
-
Parašė Meier Rodyti pranešimąhttp://www3.lrs.lt/c-bin/getgr?C1=bi...96896&c3=22384
Kaip čia Šiauliai-Mažeikiai tooooks ruožo greitis?Kas ten per trasa?
Butu gerai tokiu greiciu (198 km/h) is Mazeikiu naftos vezti produkcija
Bet, tokio greicio LG nebus dar labai ilgai (o gal ir isvis nebus)
Paskutinis taisė LT-1; 2008.01.30, 22:22.
Comment
-
o man del grafiku vienas toks "techninis" klausimas kilo - jei vietoj TEP60 dirba eMka - kai kazkada buvo pamineta - traukinys pradeda veluot - kaip tada su grafiku elgiamasi - ar kazkuris krovininis sastatas paaukojamas (parai pralaukt) ar tie grafikai yra padaryti maksimaliu apkrovimu ir kai kuriu traukiniu duotu momentu nebuna?
Comment
-
Parašė mskapss Rodyti pranešimąo man del grafiku vienas toks "techninis" klausimas kilo - jei vietoj TEP60 dirba eMka - kai kazkada buvo pamineta - traukinys pradeda veluot - kaip tada su grafiku elgiamasi - ar kazkuris krovininis sastatas paaukojamas (parai pralaukt) ar tie grafikai yra padaryti maksimaliu apkrovimu ir kai kuriu traukiniu duotu momentu nebuna?
Neeliniai :
avariniai ir gaisriniai traukiniai, sniegvaliai;
lokomotyvai be vagonu, automotrises ir sunkiosios autodrezinos, skirtos eismui atkurti ir gaisrams gesinti;
Eiliniai:
Tarptautiniai ekspresai;
vietiniai ekspresai;
tarptautiniai greitieji;
vietiniai greitieji;
kiti keleiviniai traukiniai;
pasto ir bagazo;
kariniai eselonai;
prekiniai-keleiviniai;
prekiniai;
ukiniai traukiniai ir lokomotyvai be vagonu;
Traukiniai, skiriami isimtiniais atvejais
Ju eiles tvarka nustatoma pries juos skiriant.
Tad tai yra ir daroma - jei veluojantis keleivinis pradeda kirstis su prekinio grafiku - prekinis keleivini praleidzia.
Kitas pvz., jei veluotu "Baltija", ir jo grafikas kirstusi su elekriniu ar dyzeliniu traukiniu - pastarieji praleistu i prieki veluojanti aukstesnes kategorijos traukini.
Comment
-
Gyventi prie bėgių bus saugiau
Giedrė Balčiūtė
Klaipėdoje girdėsis mažiau traukinių bildesio, o virš geležinkelio bėgių nusidrieks naujas pėsčiųjų viadukas, kuriuo bus saugiau pereiti iš vienos miesto dalies į kitą.
Po septynerių metų diskusijų pagaliau žadama pradėti naujo pėsčiųjų tilto, jungsiančio Priestočio ir Kretingos gatves, statybą.
Naujasis viadukas turėtų būti pastatytas 2014 metais, tačiau jeigu viskas seksis sklandžiai, apie 300 metrų ilgio tiltas galėtų atsirasti 2009 metų pabaigoje ar 2010-aisiais.
Žadama, kad naujuoju viaduku galės naudotis ir dviratininkai, ir neįgalieji, ir mamos su vežimėliais.
Vakar uostamiestyje lankęsis bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka žadėjo, kad gyventojams daugiau patogumų turėtų rastis modernizavus ir išplėtus miesto geležinkelių mazgą, kurį sudaro Klaipėdos, Pauosčio, „Draugystės“ ir Rimkų geležinkelio stotys. Modernizuojant Klaipėdos geležinkelio stotį planuojama įvesti dviejų lygių važiavimo juostas, kurios padėtų traukiniams lengviau manevruoti. Dėl to turėtų sumažėti traukinių keliamas triukšmas.
Pertvarkius geležinkelio bėgius taip, kad neliktų sandūrų, irgi turėtų būti tyliau. Nuo triukšmo turėtų apsaugoti ir bėgius apjuosiančios apie 500 metrų ilgio bei trijų metrų aukščio garso izoliacinės sienelės.
Jas nuo Manto gatvės iki Poilsio parko planuojama pastatyti jau šiemet.
Tokių sienelių prašo ir Rimkų gyventojai, bet čia bus tik modernizuojami bėgiai. Triukšmą centre sumažintų ir tai, jei dalis krovos, tenkančios Klaipėdos geležinkelio stočiai, būtų nukreipta į Pauosčio stotį, kuri galėtų aptarnauti ir KLASCO terminalą.
Per geležinkelio stotį riedančių traukinių turėtų sumažėti ir nutiesus liniją Pagėgių link.
S.Dailydka pažadėjo, kad bus patobulintas ir keleivių pervežimas. Jau šią vasarą ar rudenį planuojama sugrąžinti susisiekimą traukiniais su Šilute.
Kartu bus atnaujintas ir maršrutas į Dituvą, kuris buvo uždarytas tiesiant Šiaurinį išvažiavimo kelią iš uosto.
Taip pat žadama įsigyti modernesnių traukinių, kurie būtų ne tik patogesni, patikimesni, bet ir greitesni. Jie turėtų kursuoti tarp Vilniaus ir Klaipėdos.
„Iki 2013 metų traukiniai tarp šių miestų turėtų važiuoti iki 160 kilometrų per valandą greičiu. Taigi kelionė truktų valanda trumpiau negu dabar“, – žadėjo generalinis direktorius.
www.klaipeda.daily.lt
išplėtus miesto geležinkelių mazgą, kurį sudaro Klaipėdos, Pauosčio, „Draugystės“ ir Rimkų geležinkelio stotys.
Modernizuojant Klaipėdos geležinkelio stotį planuojama įvesti dviejų lygių važiavimo juostas, kurios padėtų traukiniams lengviau manevruoti.
Triukšmą centre sumažintų ir tai, jei dalis krovos, tenkančios Klaipėdos geležinkelio stočiai, būtų nukreipta į Pauosčio stotį, kuri galėtų aptarnauti ir KLASCO terminalą.
Per geležinkelio stotį riedančių traukinių turėtų sumažėti ir nutiesus liniją Pagėgių link.
S.Dailydka pažadėjo, kad bus patobulintas ir keleivių pervežimas. Jau šią vasarą ar rudenį planuojama sugrąžinti susisiekimą traukiniais su Šilute.
Taip pat žadama įsigyti modernesnių traukinių, kurie būtų ne tik patogesni, patikimesni, bet ir greitesni. Jie turėtų kursuoti tarp Vilniaus ir Klaipėdos.
„Iki 2013 metų traukiniai tarp šių miestų turėtų važiuoti iki 160 kilometrų per valandą greičiu. Taigi kelionė truktų valanda trumpiau negu dabar“, – žadėjo generalinis direktorius.
Comment
-
Vilnių - 160 km per valandą greičiu
Šimtus milijonų litų kainuosiančią geležinkelio plėtrą uostamiestyje numačiusi AB "Lietuvos geležinkeliai" vadovybė dievagojasi su miesto valdžios pagalba šiemet jau išrinksianti rangovą prašmatniam pėsčiųjų tiltui, jungsiančiam Kretingos bei Priestočio gatves, statyti.
Pasak "Lietuvos geležinkelių" generalinio direktoriaus Stasio Dailydkos, pėsčiųjų tiltas turėtų būti pastatytas maždaug per metus - iki 2009-ųjų pabaigos. Naujasis tiltas bus 300 metrų ilgio, turės nuovažas neįgaliesiems, dviratininkams ir mamoms su vežimėliais.
Šiemet planuojama pradėti rūpintis ir garsą izoliuojančių sienučių įrengimu ties Herkaus Manto ir Geležinkelio gatvėmis. Sienutės iš abiejų geležinkelio pusių tiesis po 500 metrų.
S. Dailydka pateikė gerą žinią ir "Dituvos" bendrijoje sodus turintiems klaipėdiečiams - vasarą arba rudenį žadama atnaujinti ir maršrutą į Šilutę, kuris buvo nutrauktas rekonstruojant geležinkelio viaduką per Liepų gatvę.
Tolimesnėje ateityje - 2010-2012 metais - "Lietuvos geležinkeliai" planuoja pakeisti maršrutą Vilnius-Klaipėda aptarnaujančius traukinius. Naujieji galės važiuoti iki 160 km/h greičiu. Tačiau dėl didelio stotelių skaičiaus, kelionės trukmę tai leis sumažinti tik valanda. Dabar kelione trunka daugiau nei puspenktos valandos.
"Lietuvos geležinkelių" planuojama Klaipėdos geležinkelių mazgo plėtra, kurią tikimasi įgyvendinti iki 2014 metų, atsieis apie 261 mln. litų. 39 mln. litų turėtų būti skirti iš valstybės biudžeto, likusią dalį finansuos Europos Sąjunga. Įgyvendinant planus turėtų būti pertvarkomi keliai ir iešmynai Klaipėdos, "Draugystės", Rimkų stotyse, Pauosčio kelyne.
Maždaug penktadaliu turėtų sumažėti pro patį uostamiestį važiuojančių traukinių - planuojamas papildomas kelias, kuriuo iš Šiaulių atvažiuojantys traukiniai suks per Pagėgius į "Draugystę" aplenkdami Klaipėdos stotį.
Anot S. Dailydkos, klaipėdiečiams geležinkelininkų planai reiškia mažiau triukšmo ir taršos, uostui - didesnį konkurencingumą, susijusį su krovinių gabenimu, patiems "Lietuvos geležinkeliams" - mažesnes sąnaudas.
Uostamiesčio meras Rimantas Taraškevičius minėtuose planuose dar pasigedo dviejų lygių pervažos Rimkuose, kur klaipėdiečiams ir miesto svečiams praleidžiant traukinius tenka stovėti po 10-20 minučių.
Giedrė NORVILAITĖ
www.ve.lt
Tolimesnėje ateityje - 2010-2012 metais - "Lietuvos geležinkeliai" planuoja pakeisti maršrutą Vilnius-Klaipėda aptarnaujančius traukinius. Naujieji galės važiuoti iki 160 km/h greičiu. Tačiau dėl didelio stotelių skaičiaus, kelionės trukmę tai leis sumažinti tik valanda. Dabar kelione trunka daugiau nei puspenktos valandos.
Comment
-
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąPanagrinėjęs www.litrail.lt esantį tvarkaraštį, netrunki rasti vieną išimtį. Traukinys Nr.891, iš Vilniaus darbo dienomis išvykstantis 20:30 h.(paskutinis) važiuos ne iki laikinosios stotelės Petrašiūnuose, o aplinkiniu keliu per Rokus į senąją Kauno stotį (į ją atvyks 22:40h). Priešinga kryptimi (Kaunas-Vilnius) traukinys Nr.872 (anksčiausias rytinis) darbo dienomis 3:40 h Ryto išvyks iš senosios Kauno stoties ir važiuos aplinkiniu keliu per Rokus (atvykimo laikas į Vilnių nesikeis -6:09h).
Traukinys Nr 891 kaip ir kiti Vilniaus-Kauno maršrute važiuos iki laikinosios stotelės Kaunas1. Anksti rytą traukinys Nr872 4:16 h. išvyks taip pat iš jos. O taip svajojau apie vasaros laikotarpio "vakarinę progulką" traukiniu aplink Kauną: iš Palemono per HES-ą, Rokus, Jiesią iki senosios Kauno stoties...
Beje, nuo vasario 1 d. šiek tiek pasikeitė traukinių išvykimo laikai iš Vilniaus.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąLG pastoviai dejuoja, koks nuostolingas yra keleivių vežimas. Nuostolius dengia iš krovinių, o ne karto neteko girdėti apie rimtas derybas su vyriausybe dėl nuostolių kompensavimo.
Kaip yra Vokietijoje? Taip, tiesa, nuostolius čia dengia valstybė. Kita vertus, čia nevažiuoja seni sukriošę gargarai (kaip D1). Priemiestinius maršrutus aptarnauja paprastai dviejų vagonų sąstatai arba vieno-dviejų vagonų automatrisės, todėl, reikia manyti, taip sumažina eksploatacijos išlaidas.
Dėl maršruto Gardinas - Pariečė - Uzberež. Mažiausiai trys iš keturių reisų (bent jau traukinys, iš Gardino išvykstantis 8.20 tai tikrai) tėra sutrumpinti Gardino - Marcinkonių reisai.
Ir kaip matyti iš nuotraukų (pvz., http://www.parovoz.com/newgallery/pg...D=87963&LNG=RU) iki pat Lietuvos sienos važiuoja nemažai keleivių.
Beje, prieš du mėn., iki Lietuvos-Baltarusijos sienos (Uzberež) dar važiavo ir vėlyvasis (iš Gardino išvykdavęs 20.30) traukinys Grodno-Uzberež, dabar jo jau nėra, turbūt irgi sumažino reisų skaičių...
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąPlanu tikrai yra labai daug.. Tolimuose planuose - netgi dvikelis iki pacios klaipedos. Taciau ne taip paprasta viska is karto padaryti (ir del techniniu ir del finansiniu priezasciu). O kai vienkeliu intarpu nedaug - tai gerokai mazesne blogybe, nei kad tik dvikeliai intarpai
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąJei rekonstruos kelią per Pagėgius ir ten dar padarys automatinę blokuotę, tai su dvikeliu iki Klaipėdos galima ir neskubėti.
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąRuozui per pagegius teks paluketi, nes dabar diegiama automatine blokuote Kuziai - Klaipeda, paskui bus vykdomi tokie patys darbai ruoze Maruciai - Kybartai. Pastarajame tai ypac aktualu, nes cia didelis judejimas - kroviniu tranzitas, tranzitiniai keleiviniai, o tarpstociai netrumpi.. Tad eisma organizuoti ten sunku..Paskutinis taisė Eimantas; 2008.02.01, 22:34.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąDėl blokuotės tai suprantama, o kaip dėl pačio kelio perklojimo? Nes didelė atkarpa dar "žvyrkelis".
Comment
Comment