Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Bet peršasi mintis, kad dar kokiu pusvalandžiu galima sumažinti važiavimo laiką...
    Na ne karta vaziavau pas masinista kabinoje, tai kur tik imanoma "vare" 120 km/h, tiesiog kitaip grafiku niekaip neatvyksi (beje viena karta tokiu greiciu vaziavo esant itin tirstam rukui, biski nejauku buvo.)..

    Comment


      Tikrai manau kad būtų laikas čia padaryti geležinkelių subforumą
      „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

      Comment


        Padaryta. Tiesa, kol kas bandomajam laikotarpiui Taip pat siūlau kurti naujas temas, o vėliau galbūt pavyks į jas perkelti atitinkamus pranešimus iš šios temos.
        Mano galerija Flickr'yje

        Comment


          Jėga !!!

          P.S. O gal padarysi taip kad būtų nuoroda ir iš pagrindinio forumo puslapio, pvz. kaip kad yra Sportas bei Visuomenė ir Ūkis, po "Prospektu" ?
          Paskutinis taisė Taut.; 2008.01.27, 17:25.
          „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

          Comment


            Šiandien mačiau traukini (berods i Maskvą), kurio vagonai buvo nudažyti sidabrine spalva su raudona juosta per langus. Tai čia nauja LG dažymo schema ? Ir ar visus keleivinius perdažys taip, nes atrode tai geriau nei ta gelsva senoji spalva.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Šiandien mačiau traukini (berods i Maskvą), kurio vagonai buvo nudažyti sidabrine spalva su raudona juosta per langus. Tai čia nauja LG dažymo schema ? Ir ar visus keleivinius perdažys taip, nes atrode tai geriau nei ta gelsva senoji spalva.
              Taip, tai naujas LG vagonu dazymo stilius. Taip palaipsniui bus perdazyti visi keleiviniai vagonai, dyzeliniai ir elektriniai traukiniai.

              Comment


                Gal vertėtų pagaliau apsistoti ties viena dažymo schema? Nes dabar kas penkis metus vis kitaip dažo. Jau dalis vagonų naujai nudažyta, bet kiti pagal seną schemą dar dažais kvepia, tai važinėsis kelis metus visokie. Nauja schema visai nieko, bet ankstesnė šiltesnė, jei šviesu ir švarūs vagonai, tai gerai atrodė. Gal žinai kaip BS'us dažys? Ir kodėl TEP70 po kapitalinio nenudažė pagal naują schemą?
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                  Gal vertėtų pagaliau apsistoti ties viena dažymo schema? Nes dabar kas penkis metus vis kitaip dažo. Jau dalis vagonų naujai nudažyta, bet kiti pagal seną schemą dar dažais kvepia, tai važinėsis kelis metus visokie. Nauja schema visai nieko, bet ankstesnė šiltesnė, jei šviesu ir švarūs vagonai, tai gerai atrodė. Gal žinai kaip BS'us dažys? Ir kodėl TEP70 po kapitalinio nenudažė pagal naują schemą?
                  Pritariu, kad nereikia taip daznai kaitalioti spalvu, bet cia auksciausi vadai sprendzia.. Senoji schema praktiskesne buvo, nes stogas vagono tamsus buvo, tad nesimate demiu nuo dumu O silumveziu dazymu tai nesidomejau.. Kol nauji BS tai niekas ju neperdazys specialiai, o kai darys remonta tada sumastys kazka.. Beje, keleiviniai silumveziai priklauso Vilniaus lokomotyvu depui, o pastarasis - Kroviniu vezimo direkcijai. Bet aisku derina tarpsusavyje reikalus direkcijos...

                  Comment


                    Ir dar vienas klausimėlis, LT-1 gal atsakysi, prie kurių traukinių kabinami bagažo vagonai ? Nes jau kažkaip labai seniai nesu mates traukinio su bagažo vagonais, bet šiandien irgi užmačiau pora naujai perdažytų

                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                    Nauja schema visai nieko, bet ankstesnė šiltesnė, jei šviesu ir švarūs vagonai, tai gerai atrodė.
                    Man tai senoji nepatiko, dabar ta pilka spalva tarsi modernumo prideda.Prasčiausiai su senosiomis spalvomis mano nuomone atrodo TEP70, kažkaip visiškai netinka jam toks dažymas.

                    Comment


                      TEP70-0347 spalva man nepatinka, o TEP70-0335 visai neblogai atrodo.
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                        TEP70-0347 spalva man nepatinka, o TEP70-0335 visai neblogai atrodo.
                        O tai jie ne vienodai dažyti ?

                        0335: http://www.parovoz.com/newgallery/pg...D=40123&LNG=EN
                        0347 foto neradau, bet o jis kitaip atrodo ?

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                          Ir dar vienas klausimėlis, LT-1 gal atsakysi, prie kurių traukinių kabinami bagažo vagonai ? Nes jau kažkaip labai seniai nesu mates traukinio su bagažo vagonais, bet šiandien irgi užmačiau pora naujai perdažytų


                          Man tai senoji nepatiko, dabar ta pilka spalva tarsi modernumo prideda.Prasčiausiai su senosiomis spalvomis mano nuomone atrodo TEP70, kažkaip visiškai netinka jam toks dažymas.
                          Siaip tai nelabai domiuosi keleiviu vezimo subtilybemis, bet kiek zinau, tai bagazo vagonas buna kabinamas (bet nevisada) prie traukinio Vilnius- Maskva, S. Peterburgas. Daznai bagazo vagonai vaziuoja tranzitiniuose Rusijos traukiniuose.

                          Comment


                            As tai tarp ju nematau jokio skirtumo... cia turbut panasiaikaip zaidimas "surask 10 skirtumu"

                            Comment


                              Spalvų neskiri?
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                Spalvų neskiri?
                                nu jei gerai supratau, vienas is ju daugiau i geltonuma

                                Comment


                                  Parašė Ocelotas Rodyti pranešimą
                                  nu jei gerai supratau, vienas is ju daugiau i geltonuma
                                  Vienas raudonas, kitas vyšninis kažkoks, kai apniukę labai šlykščiai atrodo.
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Parašė jRamke Rodyti pranešimą
                                    Tarpukary buvo planuota įdiegti ir automatricas (automotrisas):
                                    http://foto.terpe.lt/inkelti/2008012...rica%20MAN.jpg
                                    Šaltinis? asmeninė kolekcija?
                                    Paskutinis taisė Romas; 2008.02.05, 21:03. Priežastis: Per didelė nuotrauka
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Truputis naujienų

                                      „Lietuvos geležinkeliai“ už beveik 173 mln. Lt modernizuos radijo ryšius

                                      Rasa Lukaitytė, 2008 sausio mėn. 29 d. 15:55

                                      Dviejų tarptautinių įmonių „Nortel“ ir „Belam“ konsorciumas, laimėjęs tarptautinį konkursą, už 50,5 mln. eurų (172,6 mln. Lt – DELFI) per pustrečių metų modernizuos „Lietuvos geležinkelių“ radijo ryšius.

                                      „Lietuvos geležinkeliai“ šiuo metu naudoja Europos Sąjungos reikalavimų neatitinkančią radijo ryšio sistemą, kuria traukinių tvarkdariai bendrauja su kiekvieno traukinio mašinistu.

                                      „Šiuo metu naudojame senovišką sistemą. Nelabai gerai, kad mes ją naudojame, nes sistema neatitinka darniųjų Europos standartų, dėl to mūsų jau prašė nebenaudoti“, – DELFI sakė „Lietuvos geležinkelių“ Geležinkelių infrastruktūros direkcijos Ryšių skyriaus viršininkas Laisvydas Rudžianskas.

                                      Bendrovės „Nortel“ pranešime spaudai rašoma, kad pagal sutartį GSM-R radijo ryšio sistema bus įdiegta ilgesniame nei 1563 kilometrų ruože (beveik 88 proc. Lietuvos geležinkelių).

                                      Tai pirmasis GSM-R sistemos diegimo projektas Baltijos šalyse. Projekto vykdymą iš dalies finansuos ES Sanglaudos fondas.

                                      „Sukursime modernią ir visiškai patikimą bevielę geležinkelių komunikacijų sistemą. Ji bus taikoma greitaeigiams vietiniams bei tarptautiniams traukiniams“, – bendrovės pranešime spaudai cituojamas „Nortel“ Rytų Europos rinkos prezidentas Sorin Lupu.

                                      Anot pranešimo, „Nortel“ yra sudariusi valstybines GSM-R diegimo sutartis su Austrija, Prancūzija, Vokietija ir Jungtine Karalyste, taip pat sutartis Alžyre, Kinijoje, Čekijoje, Italijoje, Indijoje, Slovakijoje, Ispanijoje, o nuo šiol ir Lietuvoje.
                                      Šaltinis: http://www.delfi.lt
                                      Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...

                                      Comment


                                        Kodel kalbant apie greicio didinama ir sparciai atnaujinant riedmenis keliones laikas ilgeja. Pries 2 metus is Vilniaus i Klaipeda buvo galima nuvykti per 4 val. 41 min. (pvz. Baltija vykdavo 06:45-11:26), po to palaipsniui laikas keliomis minutemis vis buvo ilginamas. Siuo metu keliones trukme 4 val. 51 min. Nuo vasario 1 d. kelione pailgeja 4 min. - isvykimas 06:41.
                                        Turbut beda yra su Vilniaus-Kaisiadoriu ruozu, nes keliomis minutemis leteja ir Sestoku bei Kauno traukiniai, t.y. ankstinamas ju isvykimo laikas.
                                        Gal kas zino kodel?

                                        Comment

                                        Working...
                                        X