Na, 2Pack, Udriau, Linai, kada jūs paskutinį kartą važiavote traukiniu Lietuvoje???
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąNa, 2Pack, Udriau, Linai, kada jūs paskutinį kartą važiavote traukiniu Lietuvoje???
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąNa, 2Pack, Udriau, Linai, kada jūs paskutinį kartą važiavote traukiniu Lietuvoje???
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąDabar dėl trasos Vilnius -Varėna - Gardinas. Tai tiesiausias kelias iš Vilniaus į Lenkiją. Na gerai, reiketų kirsti Baltarusijos muitinę, bet šis kelias puikiausiai tinka kroviniams vežti.
Tarp Lietuvos ir Lenkijos juk muitinės kaipo tokios nėra - nes prekių vežimas ES viduje nėra eksportas.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąAr esi kada susidūręs su Baltarusijos muitine? Nieko sau smulkmena, baltarusių muitinė!
Comment
-
Parašė LT-1Tad pries rasydami isigilinkite gerai i viska ir tada reikeskite savo mintis, o jei kazko nezinote, tai geriau nuo savo komentaru isvis susilaikykite.
Atsiprašau už pasakymą, bet kodėl čia visus apskritai tildai? Daugelį kartų buvo paklausta, kada LG derėjosi su vyriausybe dėl didesnių keleivių vežimo nuostolių dengimo, atsakymas - atviras.
Diskutuojam apie ką norim, kiekvinas reiškia savo nuomones ir tai nėra blogai.
Papasakoji čia kažkokių nuotrupų iš LG vidaus (tiksliau padejuoji), perpasakoji vidines LG nuotaikas ir jau manai, kad esi labai apsiskaitęs ir tik tu teisus/ Labai visus kritikuoji už nepasiskaitymą, bet pats pasiskaityk, ka apie muziejų parašei. Negi tu iš tikrųjų taip galvoji???
Comment
-
Parašė LT-1O keleiviu vezimo direkcija kaip dirba taip dirba, turite pasiulumu, rasykite jiems
O šiaip niekas netugdo sukurti temą - Krovinių vežimas LG ir LG pasiekimas
Comment
-
Parašė somis Rodyti pranešimąLT-1:
dėl ko pernai sumažėjo krovininių traukinių duodamas pelnas LG nežinai?
Ir kad būtų į temą - kiek Rusija valdo geležinkelių transporto įmonių už Rusijos ribų? Gal žinai?
Comment
-
Svarbiausia, kad tranzitiniai vezimai nemazejo, nes tai didziausias pajamas duodantys pervezimai.
Būk geras, diskutuojam vienoje (jau senai sukurtoje) temoje Nes jau dabar jos dubliuojasi, ir mažiau kreipk dėmesio į atskirų narių pasisakymus, kiekvienas gali išsakyti savo nuomonę, tam forumai ir yra.
Ar negalėjo tuo pačiu kontraktu užsakyti porą ar kelis keleivinės modifikacijos Siemensus su 160km/h konstrukciniu greiciu? Nes jau girdisi kalbų, kad porą ER20 nusuks keleivinius traukinius tampyti, kas būtų nesąmonė.
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąman atrodo kad keleiviniai traukiniai persunkus ir dėl to daug lokomotyvo energijos naudojama neefektyviai. Įdomu koks yra keleivinio vagono svoris ir kiek jis veža keleiviu, koks yra tarp jų santykis, ir koki santyki turi sakykime tramvajus? ...autobusas?
Panagrinekime viena pavyzdi: sunkus prekinis traukinys sveria 5000 tonu. Atmetame taros svori - aipie 1200 tonu, tad gryno krovinio kiekis lieka 3800 tonu. Lokomotyvo galia yra (2M-62, nemodernizuotas) 4000 a.j. Padalinkime traukinio netto svori (3800) is 24 tonu -tiek, kiek veza galingas sunkvezimis. gausime 158 sunkvezimius. Dabar lokomotyvo galinguma (4000 a.j.) padalinkime is sunkvezimiu skaiciaus (158) - gauname skaiciu 25. Tiek arklio jegu turetu sunkvezimio variklis, jei kroviniams vezti jam pakaktu lokomotyvo galingumo tokiam krovinio kiekio vezimui. Na bet 25 a.j. varikli turi net motociklai galingesni. O sunkvezimiai turi 250-450 a.j. (ar daugiau) galingumo varkli. Nezinau, gal painiai as cia pavaizdavau, taciau is siu skaiciu (kas juos supras, taip chaotiskai pateiktus ) isryskeja didelis gelezinkelio transporto privalumas. Manau panasiai butu ir su keleiviu pervezimu. Beje, gelezinkelio patrauklumas buna maksimalus, jei kroviniai vezami dideliais kiekiais, toli, ir jei siuntejas ir gavejas turi privaziuojamuosius kelius (nes tada kroviniu nereikia perkrauti i kita transporto rusi).
Comment
Comment