Greitis nėra ypatingas, tačiau TEP70 (tiksliau jo mod. TEP80) yra greičiausias pasaulio šilumvežis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąLG pastoviai dejuoja, koks nuostolingas yra keleivių vežimas. Nuostolius dengia iš krovinių, o nė karto neteko girdėti apie rimtas derybas su vyriausybe dėl nuostolių kompensavimo.
Kaip yra Vokietijoje? Taip, tiesa, nuostolius čia dengia valstybė. ...
O gal kam teko ????????
Comment
-
Parašė Metropolis Rodyti pranešimąLG info:
Naujieji čekiški dviaukščiai elektriniai keleiviniai traukiniai galės išvystyti iki 160 kilometrų per valandą greitį. Vagonuose įrengti oro kondicionieriai, žemos, prie peronų pritaikytus jų grindys ir plačios durys bei speciali įranga leis į vagonus lengvai patekti taip pat ir neįgaliesiems ar pasiimti į kelionę didesnius daiktus. Vagonuose bus įrengti karštų ir gaivinamųjų gėrimų pardavimo automatai, ekranai teikiantys keleiviams garsinę bei vaizdinę informaciją. Šiuose traukiniuose numatyta ir dar viena naujovė – pirmą kartą Lietuvos transporte svarbiausi vagonuose esantys užrašai pateikti ir neregiams skirtu brailio raštu.
„Lietuvos geležinkeliai“ kviečia visus dalyvauti konkurse dėl perkamų dviaukščių elektrinių traukinių pavadinimo. Pasiūlymus galima teikti iki 2007 m. gegužės 20 d.
Plačiau:
http://www.litrail.lt/
Beje, iš Vokietijos atvežtą dviaukštį vagoną (apačioje baras, viršuje-restoranas) 1992m. liepos 7 d. mačiau Šeštokuose geležinkelio į Lenkiją atidarymo šventėje.
Tikėkimės, nauji čekiški elektriniai traukiniai šiemet iš Vilniaus į Kauną važinėti pradės...
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąVa čia tai yra į ką "akis paganyti" : http://images.google.lt/imgres?imgur...%3Dlt%26sa%3DN
http://intl.parovoz.com/newgallery/i...=RU&NO_ICONS=0
Comment
-
Parašė LT-1Bus kazkas panasaus i sita. O ziuriu chebra cia tik keleivinias traukiniais domisi Reikia ir prekiniais dometis, juk tik ju deka LG keleiviniai siuo metu vazineja
O šiaip labai gaila, juk elektriniai traukiniai tiek švaresni gamtai už automobilius ar autobusus (atominė energija iš principo neišskiria anglies dvideginio).
Comment
-
Parašė LT-1Keleiviniai yra ne maziau pelningi o tiesiog labai NUOSTOLINGI. Kasmet patiriama apytiksliai apie 120 mln. (!) nuostolių. Siemet sis skaicius bus dar didesnis. Aisku aiskintis siu nuostoliu priezastis galima butu ilgai, bet 120 mln. tai ne 1,2 ar 12 mln. Ju taip lengvai nepanaikinsi. Kaip pvz galima pateikti reisa i Marcinkonis - traukiniu atvyksta keletas senuku. Nuostoli galima butu siek tiek sumazinti leidziant motrise, taciau ta atkarpa kroviniai nevezami, tad nuostoliai dar labiau padideja, nes infrastrukturos islaikymas kainuoja labai brangiai, o ta infrastruktura islaikoma tik del keleto per diena pravaziuojanciu traukiniu.
Del ekologiskumo tai taip, gelezinkelis - pati ekologiskiausia transporto priemone, net jei traukos riedmenu parkas vien dyzelinis, o ne elekrinis.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąVa čia tai yra į ką "akis paganyti" : http://images.google.lt/imgres?imgur...%3Dlt%26sa%3DNSenoji Klaipėda
F.Nietzsche - "There are no facts, only interpretations."
Comment
-
Parašė laSSas_ Rodyti pranešimąLabai įdomus argumentas santvarkai nustatyti. Pagal tokį kriterijų Vokietijoje irgi turbūt socializmas?
Comment
-
Parašė LT-1O ziuriu chebra cia tik keleivinias traukiniais domisi Reikia ir prekiniais dometis, juk tik ju deka LG keleiviniai siuo metu vazineja
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąNuvežk mūsų medinukus į Vokietiją, iš karto DB bankrutuotų, nes nevažiuotų nei vienas vokietis. Norint keleivių, prieš tai reikia investuoti į vagonus, nes nebe tie laikai, kai į ekskursijas sunkvežimiu važinėdavo.
Pvz. Regional Bahn (traukiniai kur kiekviename kaimelyje ir miestelyje stoja) vagonai yra beveik 1:1 mūsiškų "električkų".
"Privačiose" vietinėse linijose traukinukai apskritai į autobusus panašesniPaskutinis taisė Tomas; 2008.01.02, 16:19.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė LT-1Keleiviniai yra ne maziau pelningi o tiesiog labai NUOSTOLINGI. Kasmet patiriama apytiksliai apie 120 mln. (!) nuostolių. Siemet sis skaicius bus dar didesnis. Aisku aiskintis siu nuostoliu priezastis galima butu ilgai, bet 120 mln. tai ne 1,2 ar 12 mln. Ju taip lengvai nepanaikinsi. Kaip pvz galima pateikti reisa i Marcinkonis - traukiniu atvyksta keletas senuku. Nuostoli galima butu siek tiek sumazinti leidziant motrise, taciau ta atkarpa kroviniai nevezami, tad nuostoliai dar labiau padideja, nes infrastrukturos islaikymas kainuoja labai brangiai, o ta infrastruktura islaikoma tik del keleto per diena pravaziuojanciu traukiniu.
Del ekologiskumo tai taip, gelezinkelis - pati ekologiskiausia transporto priemone, net jei traukos riedmenu parkas vien dyzelinis, o ne elekrinis.
O kad žmonės nevažiuoja - tai yra priežastys. Galbūt tvarkaraščiai nepalankūs, galbūt ten negyvena žmonės, kur traukiniai važiuoja?
Bet Jūs nesakykite man, jog tuščias Vilnius-Kaunas traukinys yra todėl, jog nėra norinčių važiuoti. LG nepadarė šio maršruto patogiu. Suprantama, kad nėra one-size-fits-all sprendimo, bet užsieny gerų pavyzdžių užtenka...
Comment
-
Gal ir Ne visai apie Lietuva, bet apie musu saly irgi uzsiminta vienoj vietoj
Traukiniai Japonijoje lėks 500 km/h greičiu
Gintaras Gimžauskas
gintaras.gimzauskasatcharvz.lt 2008.01.02 13:55
Toks bus naujojo Japonijos greitaeigio traukinio greitis. Apie tai oficialiai praneša šios šalies geležinkelių operatorė "Central Japan Railway Co.".
Tinklalapyje gadgetell.com skelbiama, jog šis pranešimas reiškia, kad japonų kompanija pradės greičiausios pasaulyje traukinių linijos statybas. Ji nusidrieks tarp Tokijo ir centrinės Japonijos.
Šis projektas kompanijai atsieis 44,7 mlrd. USD (apie 105 mlrd. Lt). Palyginimui, praeitų metų Lietuvos biudžeto devynių mėnesių pajamos buvo penkis kartus mežesnės.
Planuojama, kad šis projektas bus baigtas iki 2025 metų.
"Central Japan Railway Co." kol kas nenusprendė koks bus galutinis greitaeigio traukinio maršruto taškas. Manoma, kad pirmajame etape juo bus Nagoja, o vėliau kelias bus nutiestas ir iki Osakos.
Kompanijos atstovas spaudai teigia, kad naujieji "maglev" traukiniai bus tikrai greitesni už dabar vienintelį veikiantį tokio tipo traukinį Šanchajuje. Jis išvysto, maždaug, 400 km/h greitį.
Traukinys, sutrumpintai vadinamas "maglev", veikia magnetinės levitacijos pagrindu. Tai reiškia, kad jis judėdamas nesiliečia su kelio paviršiumi. Išsilaikyti kelių centimetrų aukštyje virš bėgių traukiniui padeda stiprus elektromagnetinis laukas.
Tokia technologija, pasak jos šalininkų, užtikrina tylesnį ir gerokai greitesnį judėjimą, nei įprastų ratinių traukinių. Tačiau yra ir tokių, kurie teigia, kad šio transporto priemonės keliamas garsas keleivius erzina labiau, nei įprastų tarpmiestinių traukinių garsas.
Comment
-
Parašė LT-1Kas del nuostoliu - tai jie tikrai nesidubliuoja su kroviniu vezimu, nes LG yra 3 direkcijos - infrastrukturos, keleiviu, kroviniu vezimo. Visos jos turi atskiras saskaitas, ir viena su kita atsiskaitineja.
Comment
-
Norint turėti pelingus (keleivių atžvilgiu) geležinkelius, visų pirma reikia išspirti 80% dabartinių snukių kurie sėdi LG pastate Vilniuje.Būtent 80% jų užsilikę nuo sovietmečio, ir 70% ten dirbančių nemoka lietuviškai.Mes nepriklausoma valstybė ?„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
Comment