Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Čia matomai LG patogiau uždaryti linijas yra todėl, kad tai sudaro žymiai mažesnes sąnaudas. Kas labiau apsimoka: kelio priežiūra, remontas, naujų automatrisų įsigijimas, mažos pajamos už pervežimus ar linijų uždarymas? Manyčiau, kad paskutinis variantas.
    Grynai iš komercinės pusės suprantama, todėl tame reikale būtinas savivaldybių (apskričių (naikinti jas) ir Vyriausybės (Susisiekimo ministerijos) dalyvavimas.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      Na va chebra, žiūrėkite kokią seną tarką radau Kupiškyje



      Šiaip tai Rygos muziejus tokį aparatą su didžiausiu triukšmu rašė, kad parsivežė į muziejų, o ir vokičių chebra aiškiai pasakė - tikras raritetas

      Comment


        Gyvas? Kieno jis?
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Spėju, kad šis iš Kupiškio plytinės. Lygiai toks pats ir Matuizose yra. Buvo anksčiau du, bet vienas gal prieš 10 metų metalo lauže atsidūrė.

          Comment


            N.Vilnioje toks TGM`as kuo puikiausiai pluša.

            Comment


              Kiek pastebėjau, tai dauguma sovietinėje erdvėje dirbusių gamyklų tuos mažus garvežiukus turi. Jie gali patemti po vieną ar du vagonus. Ar čia ne tie?

              Comment


                Parašė somis Rodyti pranešimą
                Kiek pastebėjau, tai dauguma sovietinėje erdvėje dirbusių gamyklų tuos mažus garvežiukus turi. Jie gali patemti po vieną ar du vagonus. Ar čia ne tie?
                Čia ne garinis, tai ne garvežys Kiek šitas patempia nežinau, o toks http://www.parovoz.com/newgallery/pg...D=77559&LNG=RU 700 tonų patempia (žr. komentarus).

                Apie TGM1 straipsnis, bet kiek patempia neradau:
                http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%...2%D0%93%D0%9C1
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Tie tie

                  Noriu paprašyti: neklauskit daugiau čia apie maršrutų panaikinimą.
                  Tam yra LG. Būtent jie turėtų atsakyti į šiuos klausimus.

                  Comment


                    Nikui

                    "Noriu paprašyti: neklauskit daugiau čia apie maršrutų panaikinimą.
                    Tam yra LG. Būtent jie turėtų atsakyti į šiuos klausimus."

                    Nesuprantu, kodėl taip sakai. Manau kiekvienas nori diskutuoti tema, kuri kam patinka. Gal vieniems įdomiau krovinių vežimas, kitiems - keleivių. Tad kodėl vieni turėtų tylėti?
                    Juk tema ir vadinasi "Geležinkeliai Lietuvoje", todėl kiekvienas klausia ir diskutuoja taip, kaip nori. Gal žmonės domisi keleiviniu geležinkelių transportu, gal jiems tai įdomu, tad kodėl jie negali klausti? Pats ne kartą sakei, kaip sunku bendraujant su LG (dėl fotografavimo).
                    O gal vėl grįžkime į sovietinius laikus, t.y. cenzūros laikus, jeigu jų taip pasiilgstam..?
                    Galų gale, jei nepatinka - neskaityk to, kas nedomina.
                    Nieko pikto neturiu, tačiau tokia mano nuomonė.

                    Comment


                      Parašė AnD Rodyti pranešimą
                      Spėju, kad šis iš Kupiškio plytinės. Lygiai toks pats ir Matuizose yra. Buvo anksčiau du, bet vienas gal prieš 10 metų metalo lauže atsidūrė.
                      Na ne , ten TGK-2. Dėl to ir TGM1 yra sena tarka. Aišku, jie panašūs, bet deja, ne tokie patys)

                      Comment


                        Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                        galetu ir lietuvoje taip pat europine veze padaryti, i viduri imesdami tuos begius, negi taip brangiai atsieitu nors iki kokio Kauno datiest ar siaip pagrindiniu stociu?
                        As dabar bandau paskaiciuoti - rusiska 1,53, europine 1,42m - skirtumas 9cm - tai i viduri kur yra nuotraukose ideti - siauruko 0,75m? (ar asimetriskai isdelioti?

                        Comment


                          Va kaip tas kitas atrodo -tikriausiai tokį ir matėte:
                          http://www.parovoz.com/newgallery/in...#1043;К2

                          Comment


                            Parašė udrius Rodyti pranešimą
                            Va kaip tas kitas atrodo -tikriausiai tokį ir matėte:
                            http://www.parovoz.com/newgallery/in...#1043;К2
                            Link nelabai veikia

                            Comment


                              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                              Tik ne per vidurį abu bėgiai:
                              http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...=103923&LNG=RU
                              (Ukraina).
                              Cia gal siaip sapalione bus, o pvz. jeigu i viduri imestu viena begi, kad padarytu europine veze? Negi toks inzinierinis sprendimas neimanomas? ir islaidu iskart maziau
                              nors aisku man idomu ar taip manoma butu, tik gal problemu kiltu sujungimuise ir issisakojimuose
                              Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                              Comment


                                Mano manymu:
                                1. Reiketu keisti pabegius, nes jie tam nepritaikyti. O tai manyciau tikrai didelis darbas, gal beveik lygus naujos vezes tiesimui salimais.
                                2. Gali but, kad butu nemazai problemu su issisakojimais.
                                3. Kazin ar tiktu dabartine technika tokiam tiesimui ir prieziurai.
                                4. Ar tik nebus permazas tarpas tarp begiu(to "europinio" viduryje ir krastinio).?

                                Tiesiog mano pamastymai. Jei klystu pataisykit

                                Comment


                                  Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                                  Cia gal siaip sapalione bus, o pvz. jeigu i viduri imestu viena begi, kad padarytu europine veze? Negi toks inzinierinis sprendimas neimanomas? ir islaidu iskart maziau
                                  nors aisku man idomu ar taip manoma butu, tik gal problemu kiltu sujungimuise ir issisakojimuose
                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Mano manymu:
                                  1. Reiketu keisti pabegius, nes jie tam nepritaikyti. O tai manyciau tikrai didelis darbas, gal beveik lygus naujos vezes tiesimui salimais.
                                  2. Gali but, kad butu nemazai problemu su issisakojimais.
                                  3. Kazin ar tiktu dabartine technika tokiam tiesimui ir prieziurai.
                                  4. Ar tik nebus permazas tarpas tarp begiu(to "europinio" viduryje ir krastinio).?

                                  Tiesiog mano pamastymai. Jei klystu pataisykit
                                  1. yep pabėgiai, ypač gelžbetoniniai, jų reiktų visai kitokių.
                                  2. sprendimai yra ir naudojami berods Ispanijoje, kur vėžės plotis 1.6 m
                                  3. priklausytų nuo tarpo tarp dviejų gretimų bėgių. šiaip manau tiktų jei būtų erdvės, tik deja reiktų tostechnikos dvigubai daugiau - vienai ir kitai vėžei
                                  4. aha 1520-1435=85mm bėgio galvutės plotis 72 mm (apie padą nešneku), lieka vos 2 cm tarpas. o rato antbriaunio, kuris turėtų tilpti į tą tarpą, storis jei neklystu 27-33mm
                                  Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                  Comment


                                    siaip ideja,kaip tokius iseliot gali but kad....
                                    http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...=103923&LNG=RU atrodo lyg kairej pusej tarpas mazesnis nei desinej, tai jei pirmas ir trecias begiai - europiniai, antras-ketvirtas - ruskiniai - viskas kaip ir iseina - tiktai daug platesnes sankasos reiketu, patys begiai gerokai praplateja, susikirtimai - kazkaip per daug problemu atrodo...

                                    Comment


                                      Dar butu idomu pamatyt kaip ilipt/islipt i sustojusi traukini ant tolimesniu (2 ir 4) begiu

                                      Comment


                                        Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                                        As dabar bandau paskaiciuoti - rusiska 1,53, europine 1,42m - skirtumas 9cm - tai i viduri kur yra nuotraukose ideti - siauruko 0,75m? (ar asimetriskai isdelioti?
                                        Asimetriškai.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Algirdas Butkevičius dalyvaus naujų AB „Lietuvos geležinkeliai“ keleivinių vagonų pristatyme



                                          Pirmadienį, lapkričio 12 d. 15.00 val. susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius dalyvaus AB „Lietuvos geležinkeliai“ pristatant savo naujus minkštuosius dviviečius kupe tipo keleivinius vagonus.

                                          Šie vagonai kartu su naujai perdažytu sidabrine spalva traukiniu, vežiosiančiu keleivius į Maskvą ir Sankt-Peterburgą, bus pristatomi įvertinti visuomenei Vilniaus geležinkelio stoties pirmajame perone.

                                          Į renginį taip pat kviečiamiems žurnalistams bus pateikta platesnė informacija apie AB “Lietuvos geležinkeliai“ keleivinių riedmenų atnaujinimo programą.

                                          www.transp.lt

                                          Comment

                                          Working...
                                          X