Kur matei iškrovimą?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė naglisc Rodyti pranešimąpasenusi info. dabar ilgio neriboja. nuo stoties iki stoties.
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąO kaip su šiluminiu plėtimusi? Tarp įprastinių bėgių (trumpabėgių) yra kompensaciniai tarpeliai, o kaip su ilgabėgiais? Ar gal ten koks nors spec. lydinys?Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąVa labai staigiai man labai prireikė vienos info -
nuo kada tiksliau panaikintas keleivinis traukinys Vilnius - Ryga - Vilnius ir ar geležinkelio ruožas nuo Joniškio Meitenės link iš tikrųjų buvo dvikelis?Paskutinis taisė Eimantas; 2008.10.26, 21:56.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąVa labai staigiai man labai prireikė vienos info -
nuo kada tiksliau panaikintas keleivinis traukinys Vilnius - Ryga - Vilnius
Tiksliau nepasakysiu
Comment
-
Parašė bronius Rodyti pranešimąTuriu du klausimus:
1. Kaip tie vadinamieji "ilgabėgiai" nugabenami iki vietos, kur juos reikia pakloti (juk yra posūkiai, jie turėtų smarkiai išsilenkti..)
Comment
-
Ką „geležinkelininkai“ galėtų pasakyt apie tai:
Iš Kauno miesto 2005–2015 metų strateginio plano priedo (patvirtinta 2005 m. birželio 16 d.).
Kad tai bus RB atšakos, tikėtis turbūt beprotiška. Kaip suprasti „greitasis geležinkelis“? Bus atnaujinta esama infrastruktūra? Koks tada bus maksimalus tų trasų greitis?
Peržiūrėjau 2005 metų gruodžio mėnesio laidą, kur kalbama apie greitojo (>300 km/h) geležinkelio nuo Vilniaus pro Kauną iki Klaipėdos projektavimą. Ten teigiama, kad 25% keleivių vietoj autotransporto tada rinktųsi tą geležinkelį ir tai būtų ekonomiškai naudinga. Kažin, ar čia rašoma apie tą pačią idėją.Paskutinis taisė Aš; 2007.10.01, 03:29.
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąApie "Lietuvos geležinkelius" galima pasakyti tik blogai arba nieko nepasakyti.
Comment
-
Sveiki visi.
Turiu tokį klausimą dėl geležinkelių. Ką Lietuvoje galiojančios instrukcijos numato daryti mašinistui pamačius žmogų ant bėgių: stabdyti, arba nestabdyti o tik "konstatuoti faktą" (suprantama, kokį). Ką privalo daryti mašinistas, jei jau partrenkė žmogų: sustoti, ar nestoti ir važiuoti toliau, kam apie tai pranešti? Kaip vyksta tokių įvykių tyrimas, ar buvo kada nors mašinistas pripažintas dėl to kaltas?
Comment
-
Parašė Ocelotas Rodyti pranešimąPerskaiciau visa foruma ir maciau, kad buvo rasoma apie subaciaus traukiniu "kapines". Tai va, jos is tiesu buvo ir gana ilgai, karta per menesi, o dabar dar dazniau, pravaziuoju traukiniu pro subaciu, tai tu traukiniu pasigedau tik pavasari. Kiek man yra teke girdet, juos visus nuvare kazkur prie vilniaus, atsieit arciau detales... O tu traukiniu ten buvo
LABAI DAUG, buvo ir apipaisytu, visokiu, D1, keleiviniu vagonu, garveziu... Net juokas ima pasiziurint i vaizdo kameros, kurios dabar yra bevertes...
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...=104929&LNG=RU
O garvežiai, jei neklystu, Radviliškyje stovi.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąGal kas žinot ar iš Gardino per Brūzgi, Kuznicą tebevažiuoja traukiniai Bialystok, t.y. tuo maršrutu, kurie anksčiau važiavo Vilnius-Warszawa peer Gardiną? Teko girdėt, kad aškų keitimo įrenginiai ten išardyti. O gal europinė vėžė eina iki Gardino?
Ir dar - kai suprantu iš Barltarusijos geležinkelių traukinių tvarkaraščių, baltarusiai savo teritorijoje ruožo Pariečė - Druskininkai neišardė, nes du kartus per dieną iki Lietuvos sienos eina traukinys Gardinas - Ūčitel per Pariečę, Černūchą. Ar kaip čia yra?
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...=101163&LNG=RU
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...D=55383&LNG=RU
Comment
-
Parašė Recoiler Rodyti pranešimągaletu ir lietuvoje taip pat europine veze padaryti, i viduri imesdami tuos begius, negi taip brangiai atsieitu nors iki kokio Kauno datiest ar siaip pagrindiniu stociu?
http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...=103923&LNG=RU
(Ukraina).
Tai iki Kauno ir bus europinio pločio vėžė.
Beje tą nuotrauką įkėliau ir dėl pačio objekto ant bėgių, tokius bėginius autobus (automotrises) reikia pirkti, o ne uždarinėti linijas ir ardyti bėgius, atrodo tikrai neblogai (nėra net ko lyginti su antikvariniais mažųjų autobusų parkų autobusais, pvz. garsiaisiais mėlynaisiais Molėtų VOLVO)
Jis lenkų gamybos, berods ir vokiečiai prisidėjo, štai daugiau nuotraukų (ir salono):
http://parovoz.com/newgallery/index....SCR=620М
Pasak ministro, Maskvoje Lietuvai gaminami keturi dyzeliniai traukiniai keleiviams vežti.
http://parovoz.com/newgallery/index....=RU&NO_ICONS=0Paskutinis taisė Eimantas; 2007.11.04, 20:31.
Comment
-
Rugpjūčio mėnesį pačiam teko Lvove matyti "ukrainiečių" automatrisą 620M. Mašina atrodo išvaizdžiai, gražus dizainas, tyliai dirbantis variklis, bet įdomu, kokios eksploatacinės savybės, kaip pati mašina elgiasi kelyje. Mano fotografija:
http://lietuva.photos.us.com/p44600118.html
Taip pat viena latvių gamybos automatrisė AR2-02 (kurios buvo pagaminti vos 2 vienetai) vis dar važinėja tarp Kauno ir Marijampolės.
Eimantas sako:
tokius bėginius autobus (automotrises) reikia pirkti, o ne uždarinėti linijas ir ardyti bėgius
Comment
Comment