Oho,turistinio Klaipėdoje dar nesu matęs.Ir kokiu maršrutu jis kursuoja?
Tai čia tik šilumvežis LG, o vagonai europietiško standarto, (nežinau tų standartų pavadinimų, gal RIC) lenkų turbūt. Užsisakė lokomotyvą ir važiuoja kur nori
Tai čia tik šilumvežis LG, o vagonai europietiško standarto, (nežinau tų standartų pavadinimų, gal RIC) lenkų turbūt. Užsisakė lokomotyvą ir važiuoja kur nori
Įdomi atrakcija turėtų būti
O kas naujo dėl maršrutų atnaujinimo girdėti? Ar planuojama gražinti bent vieną maršutą į priemiesčius?
Vagonai tai tikrai lenkiskai atrodo... Idomu is kur juos atsitempe ar jie LGL priklauso... idomu nera kokio puslapio su info apie sia atrakcija...
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Iš Lietryčio:
„Geležinkelių transportu pirmąjį šių metų pusmetį keliavo 2,5 milijono keleivių 17 proc. mažiau nei pernai sausio-birželio mėnesiais. Keleivių vežimas vietinio susisiekimo maršrutais šiemet sumažėjo 22 proc., o keliaujančiųjų tarptautinio susisiekimo maršrutais skaičius išaugo 12 proc. Įtakos keleivių mažėjimui turėjo konkurencija su autotransporto vežėjais bei fiziškai ir morališkai pasenęs traukinių parkas.
Apie riedmenis naujienų ir senesnių žinių:
Iš numatytų modernizuoti 25 šilumvežių 2M62 23 jau modernizuoti. Šiais Metais pradėta manevrinių lokomotyvų modernizavimo programa-pradėta 5 ČME3 modernizacija. Per 2005-2006 įsigyta 300 vagonų mineralinėms trąšoms vežti. 2007 bus įsigyta 50 dengtų vagonų, 50 platforminių, ir, tikimasi, dar 50 vagonų mineralinėms trąšoms vežti.
Pasirašytos dviejų dyzelinių traukinių po du vagonus ir dviejų dyzelinių traukinių po tris vagonus, trijų naujų vagonų, dviaukščių elektrinių traukinių pirkimo sutartys. Pirmasis elektrinis dviaukštis traukinys turėtų mus pasiekti 2008-ųjų rugsėjį.
Info iš "Geležinkelininkas".
Yra dar informacijos apie kitus investicinius projektus, bet manau čia įdomiausia dalis.
Šiaip jau įdomi visa informacija apie investicijas. Jei ne čia, tuomet gal galima asmeniškai visą "Geležinkelininką" gauti (jei jis elektroninėje formoje)?
Įdomu apie kokius čia dyzelinius traukinius kalba? Pirks tuos "autobusus" РА2, apie kuriuos buvo kalbėta ar čia kokie nors latviški dyzeliai?
Turiu du klausimus:
1. Kaip tie vadinamieji "ilgabėgiai" nugabenami iki vietos, kur juos reikia pakloti (juk yra posūkiai, jie turėtų smarkiai išsilenkti..) ir kaip ten jie paklojami?
2. Kur dingo narys Nikas, gana aktyviai čia reiškęsis prieš kažkiek laiko?
Turiu du klausimus:
1. Kaip tie vadinamieji "ilgabėgiai" nugabenami iki vietos, kur juos reikia pakloti (juk yra posūkiai, jie turėtų smarkiai išsilenkti..) ir kaip ten jie paklojami?
2. Kur dingo narys Nikas, gana aktyviai čia reiškęsis prieš kažkiek laiko?
kiek esu mates, tuos ilgabėgius veža trumpus, iškrauna, o po to suvirina ir montuoja ant pabėgių.
Pataisykit, jei klystu
Šiaip jau įdomi visa informacija apie investicijas. Jei ne čia, tuomet gal galima asmeniškai visą "Geležinkelininką" gauti (jei jis elektroninėje formoje)?
Įdomu apie kokius čia dyzelinius traukinius kalba? Pirks tuos "autobusus" РА2, apie kuriuos buvo kalbėta ar čia kokie nors latviški dyzeliai?
Jei neklystu tik popierinis jis yra, o apie kokius dyzelinius kalba ir pats nežinau, bet spėju, kad tie patys bus, nes serija prasidėjo su dvejų vagonų, o neperseniausiai ir su prikabinamu vagonu (iš viso trys) pradėti gaminti.
Vis tiek nesuprantu - skaičiau čia, kad jų ilgis gali siekti iki 800 metrų. Kaip tokį ilgą slieką pakrauti, nuvežti, iškrauti ir dar pritvirtinti??? Gal kokia klaida ilgiuose įsivėlė? O jeigu veža trumpus segmentus (kaip rašė AnD) ir vietoje virina, tai kuo jie skiriasi nuo įprastinių? Juk suvirinimo vietoje irgi rato smūgis bus..
Vis tiek nesuprantu - skaičiau čia, kad jų ilgis gali siekti iki 800 metrų. Kaip tokį ilgą slieką pakrauti, nuvežti, iškrauti ir dar pritvirtinti??? Gal kokia klaida ilgiuose įsivėlė? O jeigu veža trumpus segmentus (kaip rašė AnD) ir vietoje virina, tai kuo jie skiriasi nuo įprastinių? Juk suvirinimo vietoje irgi rato smūgis bus..
Bėgiai su pabėgiais klojami nedidelėmis dalimis (/\ Eimanto pranešimas). Kitas etapas yra bėgių suvirinimas, kurio metu suvirinimo įrenginys suvirina bėgius. Suvirinimo tipas iš esmės skiriasi nuo paprasto suvirinimo, kurio metu lieka siūlė. Bėgiai suvirinimo metu "suliejami" į vientisą elementą, kartu apdirbant ir siūlės vietą. Siūlau, prie progos pasivaikščioti, ilgabėgiu keliu ir pasižiūrėti į bėgio profilį - daug kas pasidarys aišku. Beje - išmontuojant tokius bėgius, jie tiesiog pjaustomi, nes niekas tokių 800m. niekur negabena ir nesaugo. 800m -maksimalus ilgis, kuris nustatytas dėl metalo šiluminio plėtimosi, kad bėgiai neišsiraitytų.
Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...
Bėgiai su pabėgiais klojami nedidelėmis dalimis (/\ Eimanto pranešimas). Kitas etapas yra bėgių suvirinimas, kurio metu suvirinimo įrenginys suvirina bėgius. Suvirinimo tipas iš esmės skiriasi nuo paprasto suvirinimo, kurio metu lieka siūlė. Bėgiai suvirinimo metu "suliejami" į vientisą elementą, kartu apdirbant ir siūlės vietą. Siūlau, prie progos pasivaikščioti, ilgabėgiu keliu ir pasižiūrėti į bėgio profilį - daug kas pasidarys aišku. Beje - išmontuojant tokius bėgius, jie tiesiog pjaustomi, nes niekas tokių 800m. niekur negabena ir nesaugo. 800m -maksimalus ilgis, kuris nustatytas dėl metalo šiluminio plėtimosi, kad bėgiai neišsiraitytų.
pasenusi info. dabar ilgio neriboja. nuo stoties iki stoties.
anksčiau ilgabėgius virindavo iki 170 m ilgio (tiesiog gamykloje ilgesniem vietos nebuvo), o likusį ilgį suvirindavo kelyje. dabar iki 800m ir gabenama specialiais sąstatais. vagonuose yra ritinėliai, kurias bėgis rieda ir jam neleidžiama parvirsti ant šono. nežinau kaip pakrauna, bet iškrovimą teko stebėti: tiesiog paimą trosą ir vieną galą kabina už lokomotyvo sankabos, o kitą troso galą už ilgabėgio.ir viskas. lokomotyvas stovi vietoje, o kitas lokomotyvas tempia sąstatą su ilgabėgiais, o pats ilgabėgis tiesiog gražiai gulasi ant kelio. manau panašiai ir pakrauna.
Comment