„Lietuvos geležinkeliai“ kviečia visus dalyvauti konkurse dėl perkamų dviaukščių elektrinių traukinių pavadinimo. Pasiūlymus galima teikti iki 2007 m. gegužės 20 d.
Nuo gegužės 27-osios keisis traukinių eismo tvarkaraščiai.
Pasak bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ Klaipėdos keleivių aptarnavimo centro viršininkės Ritos Grigalaitienės, nuo sekmadienio traukinys Klaipėda-Radviliškis iš uostamiesčio stoties išvyks šiek tiek anksčiau.
„Pirmasis reisas - 7.00 val., o buvo 7.16 val. Dieną į Radviliškį traukinys išvyks 14.43 val., tai yra 22 minutėmis anksčiau nei dabar“, - sakė viršininkė.
Į uostamiestį iš Radviliškio traukinys rytą atriedės 9.38 val., o vakare 19.53 val., tai yra keletą minučių anksčiau.
Iš Vilniaus greitieji traukiniai į uostamiestį atvyks 11.36 val. ir 21.51 val., tai yra 10 minučių vėliau nei dabar.
Iš Klaipėdos į sostinę greitieji traukiniai dundės kaip ir anksčiau - 6.45 val. ir 17 val.
Šiemet nebus atnaujintas reisas į Maskvą.
„Į Rusijos sostinę bus galima nuvykti iš Šiaulių ir Vilniaus“, - teigė R.Grigalaitienė. www.klaipeda.daily.lt
Iš Vilniaus greitieji traukiniai į uostamiestį atvyks 11.36 val. ir 21.51 val., tai yra 10 minučių vėliau nei dabar.
Iš Klaipėdos į sostinę greitieji traukiniai dundės kaip ir anksčiau - 6.45 val. ir 17 val
Įdomu,ar dar kada nors atgaivins senesnius maršutus į priemiesčius bei kitus artimesnius miestus,ar taip ir liks Klaipėdos stotis su 5 ar 4 maršutais? Man pačiam tai nėra labai aktualu,bet,kiek prisimenu,anksčiau traukiniai vienas po kito važinėdavo įvairiomis krytpimis,o dabar
Įdomu,ar dar kada nors atgaivins senesnius maršutus į priemiesčius bei kitus artimesnius miestus,ar taip ir liks Klaipėdos stotis su 5 ar 4 maršutais? Man pačiam tai nėra labai aktualu,bet,kiek prisimenu,anksčiau traukiniai vienas po kito važinėdavo įvairiomis krytpimis,o dabar
Dabar liko tik vienas dyzelinis į Radviliškį, tai greičiau jau šitą užlenks, nei atkurs senus maršrutus. Buvo į Skuodą anksčiau ir iki Pagėgių (vėliau sutrumpino iki Šilutės, ir visai panaikino). Mano manymo vieno ar dviejų vagonų automotrisės nebūtų tuščios šiuose maršrutuose.
Dabar liko tik vienas dyzelinis į Radviliškį, tai greičiau jau šitą užlenks, nei atkurs senus maršrutus. Buvo į Skuodą anksčiau ir iki Pagėgių (vėliau sutrumpino iki Šilutės, ir visai panaikino). Mano manymo vieno ar dviejų vagonų automotrisės nebūtų tuščios šiuose maršrutuose.
Man iki išol nesuvokiama,kam reikėjo šiuos maršutus panakinti? Buvo geras susisiekimas su kitais apskrities bei jai artimais miestais,miesteliais ir bum,viską panakino Panašu,kad iš miesto atimimas normalus susiekimas su aplinkiniais. Bet,galbūt,ateičiai planuojama paleisti modernesnių bei ekonomiškesnių traukinių?
Ech,kaip norėtųsi tikėti,kad neliksime eilinė stotelė
Keleivių vežimas LG nuostolingas ir kompensuojamas iš krovinių vežimo, todėl ir stengiasi visur kur tik gali panaikinti. Aišku visko nepanaikins.
Bet nesamonė Galėjo sumažinti traukinių skaičių,bet bent po vieną į dieną palikti Gerai būtų,jei naujų,trumpesnių,bet modernesnių traukinių įsigytų ir nevažinėtų be reikalo pustuščiai.
2007.05.17 Berlyno politikai ir transporto verslo atstovai svečiavosi AB „Lietuvos geležinkeliai“
Tarp pastarųjų tai parodos apie Vokietijos geležinkelius atvežimas į Lietuvą bei demonstracinio traukinio maršrutu Berlynas – Vilnius – Berlynas kelionės organizavimas.
Is anksto atsiprasau uz off topic'a. Noriu isreiksti nepasitenkinima (konkreciai AB "Lietuvos geležinkeliai" filialui "Vilniaus geležinkelių infrastruktūra") Gal jau laikas nustot issidirbineti ir isbraukti is konkursu salygu reikalavima prideti sodros knyguciu kopijas? Gal bent oficialiuose dokumentuose neprasilenkinekit su istatymais ir sveiku protu?
Kam cia dar diskutuot
Cia viena is strategiju - nuimami traukiniai ir paliekamas vienas reisas, o paskui ir tas nuimamas (pavyzdziu - ne vienas) Taip atbaidomi keleiviai.
Manau situacija nepasikeis, kol vazines neenomiski traukiniai (kaip kad D1) ir ir toliau tetures viena matrise. O jomis keleiviu vezimo problemos butu jei ne visiskai, tai bent didziaja dalimi issprestos.
Kam cia dar diskutuot
Cia viena is strategiju - nuimami traukiniai ir paliekamas vienas reisas, o paskui ir tas nuimamas (pavyzdziu - ne vienas) Taip atbaidomi keleiviai.
Manau situacija nepasikeis, kol vazines neenomiski traukiniai (kaip kad D1) ir ir toliau tetures viena matrise. O jomis keleiviu vezimo problemos butu jei ne visiskai, tai bent didziaja dalimi issprestos.
Tai būtent.Nauji traukiniai ir yra vienintelė viltis,tikriausiai
Man iki išol nesuvokiama,kam reikėjo šiuos maršutus panakinti? Buvo geras susisiekimas su kitais apskrities bei jai artimais miestais,miesteliais ir bum,viską panakino Panašu,kad iš miesto atimimas normalus susiekimas su aplinkiniais. Bet,galbūt,ateičiai planuojama paleisti modernesnių bei ekonomiškesnių traukinių?
Ech,kaip norėtųsi tikėti,kad neliksime eilinė stotelė
Paaiskinimas labai paprastas - monopolija. Jie uzdirba pinigus ten kur lengviausia ir nieko galvoti nereikia: susitarei del kroviniu srauto ir viskas, o del keleiviu stengtis reikia, optimizuoti tvarkarascius, reklamuoti gelezinkelius. Negi save gerbiantys seno raugo dedules gelezinkeliuosia uzsiims tokia "glupstva". Jie gi daro rimta bizini, panasiai kaip telekomas kokiais 1998 metais ar Lietuvos pastas dabar. Taip po truputi ir numarins keleivinius traukinius funkcionieriai. Na o kai bus krize su kroviniais tai paprasys is valstybes paramos keliu milijardu. Negi kazkas naujo - tiesiog seno raugo valstybine ir dar be viso kito monopoline kontora tie Lietuvos gelezinkeliai.
Paaiskinimas labai paprastas - monopolija. Jie uzdirba pinigus ten kur lengviausia ir nieko galvoti nereikia: susitarei del kroviniu srauto ir viskas, o del keleiviu stengtis reikia, optimizuoti tvarkarascius, reklamuoti gelezinkelius. Negi save gerbiantys seno raugo dedules gelezinkeliuosia uzsiims tokia "glupstva". Jie gi daro rimta bizini, panasiai kaip telekomas kokiais 1998 metais ar Lietuvos pastas dabar. Taip po truputi ir numarins keleivinius traukinius funkcionieriai. Na o kai bus krize su kroviniais tai paprasys is valstybes paramos keliu milijardu. Negi kazkas naujo - tiesiog seno raugo valstybine ir dar be viso kito monopoline kontora tie Lietuvos gelezinkeliai.
Taip,nėra kuo stebėtis Liūdna,dar viena apleista institucija
Baugu žiūrėti į mirštančią stotį ir kelis traukinukus pro ją kursuojančius.
Per Balticum TV rodė prieš 2 mėn. apie tuos tramvajus ir metro Klaipėdoje ir minėjo, kad jei bus paleistas metro tai sakė, kad teks atgaivinti susisiekimą su Šilute-Klaipėda-Kretinga-Plungė..., o kur toliau kažkaip neįstrigo tikriausiai iki Vilniaus
Comment