Vadovavimo patirtis atrodo gana solidžiai, tai gal ims kas nors keistis į gerą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimąŠiek tiek vilčių teikia, kad keleivių srautai iškelti aukščiau efektyvaus lėšų panaudojimo.
- 3 patinka
Comment
-
„Telia“ baigė 12 mln. Eur kainavusią LTG duomenų tinklo modernizaciją
Antradienį išplatintame pranešime teigiama, kad įvykdžius modernizavimo projektą „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) duomenų perdavimo tinklas pasikeitė iš esmės.
„Atsisakyta senos įrangos, padidintas tinklo pralaidumas, patikimumas ir saugumas, o įdiegti šiuolaikiški sprendimai įgalino LTG grupę tapti lygiaverčiais Europos geležinkelių tinklų valdytojais, turinčiais galimybę diegti tinklo valdymo inovacijas“, – sako pranešime cituojama Giedrė Kaminskaitė-Salters, „Telia Lietuvos“ vadovė.
Egidijus Lazauskas, LTG generalinis direktorius, teigia, kad tai buvo vienas didžiausių viešojo sektoriaus tinklo modernizavimo projektų per pastaruosius 10 metų.
Pasak G. Kaminskaitės-Salters, LTG tinklas atnaujintas 156 skirtinguose objektuose, juose įdiegta 850 naujų tinklo įrenginių bei permigruotos paslaugos be didesnės įtakos traukinių eismui.
- 1 patinka
Comment
-
Nežinau, ar čia dedu (įdėkite kur reikia, moderatoriai).
Estijos rusas, WKAD, padarė labai šaunią Baltijos šalių geležinkelių apžvalgą, koncentruodamasis į stotis, muziejus, infranstruktūrą:
Таллинн — Рига — Вильнюс. Поездом по трем балтийским столицам в ожидании Rail Baltica
https://www.youtube.com/watch?v=JzWhdQ2yxB4&t=3951s
К 2030 году нам обещают связать Эстонию, Латвию и Литву высокоскоростной железнодорожной магистралью Rail Baltica, однако и сейчас мы можем отправиться в путешествие по Балтии на поезде, пускай и займет оно значительно больше времени.
taccido
- 4 patinka
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąEstijos rusas, WKAD, padarė labai šaunią Baltijos šalių geležinkelių apžvalgą, koncentruodamasis į stotis, muziejus, infranstruktūrą:
Manau tiks prie to paties: kitas Estijos rusas keliavo traukiniais iš Talino į Vilnių (su persėdimais Talinas-Valga, Valga-Ryga, Ryga-Vilnius). Irgi apžvelgė traukinius, stotis, infrastruktūrą.
Таллинн, Рига или Вильнюс: какая столица Балтии лучше и интереснее?
https://www.youtube.com/watch?v=Nh4h2eay_kY
Trumpai keli įstrigę momentai:
a) Teigiamai įvertino Latvijos sprendimą RB pradėti nuo Rygos centrinės stoties statybos, nes tai brangiausia projekto dalis, kurią įgyvendinti dabar yra pigiau, nei tai daryti ateityje;
b) LTG Pesa - patogiausias traukinys šiame maršrute, atkreipė dėmesį į galimybę užsisakyti gėrimų ir užkandžių iš meniu - maloni smulkmena;
c) Vilniaus geležinkelio stotį įvertino geriausiai iš visų Baltijos šalių stočių.
Įdomus filmukas, gaila tik, kad ru kalba.
- 2 patinka
Comment
-
Kadangi jie keliavo kartu, tai abiejuose video iš esmės tokia pati informacija, bei beveik identiška nuomonė išsakyta.
Dėl Rygos stoties, tai visiškai teisingai pastebėta ir adekvačios nuomonės išreikštos. Esmė, kad Rygos stotis yra pati prasčiausia, ne tik išplanavimu, esamu įveiklinimu, bet ir pačios infrastruktūros būkle - daug kas išlūžę, apgriuvę, "kolchoziškai" paremontuota ir t.t. Tai iš principo jiems ir be RB reikėtų tą stotį rekonstruotis, tai be rimtos stoties rekonstrukcios nelabai įsivaizduojamas jos išplėtimas.
Apie Vilnių irgi objektyviai pasakyta, kad stotis iš tiesų yra gera ir adekvataus dydžio esamiems poreikiams. Kas patiko, tai teigiamai atsiliepta, jog LTG kaip ir pionieriai tarptautiniam susisiekimui Baltijos šalyse ir netgi paminėta, kad laukia kol LTG pratęs traukinį iki Talino. Nors to tikriausiai nebus, bet malonu, kad iš užsieniečių toks požiūris, jog iš mūsų to galima tikėtis. Gal tik pritrūko paminėjimo apie esamą keleivinį susisiekimą su Varšuva iš Lietuvos.
- 8 patinka
Comment
-
Labai geras interviu, informacijos kiekiu tinkantis dviems dešimtims forumo temų – apie RBII, RBI, Klaipėda-Vilnius projektą, tinklo prioritetus, maršrutų planavimo koef., sinchronizavimą su valstybės/ių strateginiais prioritetais, ir t.t., ir dar t.t.
Visgi gali susidaryti ir įspūdis, kad LTG Infra yra pakabinta pateisinti pagrindinės įmonės nepadaromus paprastus dalykus, labai jau teisingai išimtus kad ir iš paprasčiausiai forumo, nesiimant pokyčių nieko į skolą keisti padėties pagerinimui. Labai įstrigo:
Dabar kas yra dėl 2028 m.? Mums gimė tokia idėja, kad 2028 metais mes galėtume susijungti su Varšuva pertvarkę seną „Rail Balticos“ infrastruktūrą – įrengę ten signalizaciją. Tai yra daugiau nei 100 milijonų eurų klausimas, užtruktų 2,5–3 metus ir jau traukiniai galėtų važiuoti aktyviai į Varšuvą. Taip, tai nebūtų 250 km per valandą greitis, bet kol statoma greitoji linija, ją jau galima būtų eksploatuoti. (...)Nes vykstant visiems tokiems geopolitiniams klausimams, norisi turėti daugiau užtikrintumo, kad tiek karinė technika galėtų važiuoti sparčiau, tiek žmonės galėtų evakuotis esant reikalui sparčiau. (...)Čia vėlgi nuo Briuselio finansavimo labai stipriai priklausys, nes mūsų šalis pati nepajėgi finansuoti tokio dydžio projektą.
Senoji vėžė yra eksploatuojama šiai dienai, bet pilnai rankiniu būdu – traukinys važiuoja maždaug 40 km/h, jeigu vyksta automobilių eismas, jie turi sustoti – kažkada pastatyta, bet ne iki galo, toks pamestas vaikas.Geležinkelio infrastruktūra besirūpinančios „Lietuvos geležinkelių“ įmonės „LTG Infra“ vadovas Vytis Žalimas interviu 15min metu nurodėPaskutinis taisė bato_usai; 2024.09.13, 18:10.
- 2 patinka
Comment
-
Iš FB grupės Geležinkelių entuziastai:
Šiandien vienoje iš klimato kaitos konferencijų LTG grupės tvarumo vadovas pasidalino va tokia LTG vizija po 2040 m.
Žemėlapis truputį kreivai šleivai padarytas, bet verta pasižiūrėt.
Įdomu, ar iš tikrųjų jau toks didžiulis tikslas būtų turėti RB į Klaipėda atskirai nuo Šiaulių trasos? Kroviniams geriau turėti trumpesnę trasą į Klaipėdą, bet keleivinių traukinių eismas labiau išsisklaidys, trasos statyba ir išlaikymas bus daug brangesnis.
Įdomus ruožas nuo maždaug Garliavos per Prienus ir Alytų į Druskininkus. Jeigu geležinkelis praeitų ne tik per Prienus, bet ir Birštoną, daug keleivių ir turistų naudotųsi tokiu traukiniu. Iš pietų Lietuvos pasiekus Kauną, atsiranda daug galimybių judėti toliau: Panevėžys, Šiauliai... Tačiau būtų daug protingiau statyti normalų lėtesnį geležinkelį (100-120 km/h?), kad jis lengviau įsipaišytų į reljefą ir būtų pigesnis.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 5 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąNaikinamas tarptautinis susisiekimas iš Šiaulių į Rygą? Joniškis išvis netenka galežinkelio?
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Prienai ... perkeliami?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąIš FB grupės Geležinkelių entuziastai:
Žemėlapis truputį kreivai šleivai padarytas, bet verta pasižiūrėt...
...Įdomus ruožas nuo maždaug Garliavos per Prienus ir Alytų į Druskininkus. Jeigu geležinkelis praeitų ne tik per Prienus, bet ir Birštoną, daug keleivių ir turistų naudotųsi tokiu traukiniu. Iš pietų Lietuvos pasiekus Kauną, atsiranda daug galimybių judėti toliau: Panevėžys, Šiauliai... Tačiau būtų daug protingiau statyti normalų lėtesnį geležinkelį (100-120 km/h?), kad jis lengviau įsipaišytų į reljefą ir būtų pigesnis.
O dabar galėtų trasa eiti Kaunas-Garliava-Ilgakiemis-Išlaužas-Prienai-Balbieriškis-Alytus-Seirijai-Leipalingis-Druskininkai ir tiltas per Nemuną link Marcinkonių.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Sigua Rodyti pranešimąŠakių rajono ateinančiam 2025–2035 metų strateginiam plėtros plane 57 lape galimą matyti planuojamą kazlų rūda - tauragė jungtį. Pridėjau nuorodą.
Comment
Comment