Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    o jeigu paskaitytum knyga "SAMYJIE BYSTRYJIE AVTAMABILY" (nepamenu nei autoriaus, nei leidyklos, nei metu) - tai suzinotum, kad 412 maskaradas buvo greiciausia pasaulyje masina.

    Comment


      Tu nešposauk ir į lankas nebėg!

      "The world's fastest diesel train is the Russian TEP80, at 273 km/h (147 mph)."

      http://www.didyouknow.cd/whatsnew/trains.htm

      Comment


        Manau Niko pranešime yra klaida 147mph bus 235 km per valandą, o ne 273 km. O greičiausias dyzelinis lokomotyvas berods britų - The Inter-City 125 (Class 43), greitis 148 mhp - 237 km per valandą...

        Comment


          Parašė Nikas Rodyti pranešimą
          Tu nešposauk ir į lankas nebėg!

          "The world's fastest diesel train is the Russian TEP80, at 273 km/h (147 mph)."

          http://www.didyouknow.cd/whatsnew/trains.htm
          sovietinė kriuomenė jau 1ojo pasaulinio karo pradžioje turėjo plaukiojančius tankus, kai tuo tarpu nei viena valstybė atitikmens neturejo net iki 2ojo pasaulionio pabaigos ir dar po to. tačiau rusijos karo muziejuje to tanko nėra ir vieša armijos pozicija yra tokia, jog tas tankas menko pabuklo ir niekada neplaukiojo. jie patys neigia savo inžinerinius stebuklus.
          NETIKĖK VISKUO KĄ RAŠO.

          Comment


            Parašė Miningan Rodyti pranešimą
            Manau Niko pranešime yra klaida 147mph bus 235 km per valandą, o ne 273 km. O greičiausias dyzelinis lokomotyvas berods britų - The Inter-City 125 (Class 43), greitis 148 mhp - 237 km per valandą...
            Anglai irgi rašo...
            Klaida tinklapy konvertuojant, jie konvertuoja pagal mylias, nors teisingas rezultatas pagal jūrmylias.
            147*1,8~273

            Štai dar informacija:
            "Самый быстрый в мире тепловоз - пассажирский тепловоз ТЭП80. Конструкционная скорость 160 км/ч, на испытаниях разогнался до 273 км/ч."

            http://parovoz.com/spravka/records.php
            Paskutinis taisė Nikas; 2007.02.21, 11:05.

            Comment


              Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
              sovietinė kriuomenė jau 1ojo pasaulinio karo pradžioje turėjo plaukiojančius tankus

              Comment


                Na ir diskusija užvirė. Tada dar pastebėjimas: 1940 m. skaitosi jau ne Smetonos laikotarpis.
                Ir dar norėčiau reziumuoti, kad bandymų metu pasiektas greitis nėra tas, kuris naudojamas eksploatuojant mašiną.

                Comment


                  >...jie konvertuoja pagal mylias, nors teisingas rezultatas pagal jūrmylias.
                  147mph x 1.6 = 235.2km/h
                  147kts x 1.852 = 272.2km/h

                  Comment


                    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                    Na ir diskusija užvirė. Tada dar pastebėjimas: 1940 m. skaitosi jau ne Smetonos laikotarpis.
                    Ir dar norėčiau reziumuoti, kad bandymų metu pasiektas greitis nėra tas, kuris naudojamas eksploatuojant mašiną.
                    Visiškai teisingai.
                    Eksploatacinis greitis visada mažesnis, tačiau dėl to TGV teturi 330km/h, o MAGLEV išvis jo neturi
                    TEP80 niekada netampė vagonų, nors turi 160km/h eksploatacinį greitį.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      ok ok. persistengiau. tankas T-37A raudonojoje armojoje pasirodė 1933 m. rugpjūčio 11 dieną.
                      tačiau tai nekeičia fakto, jog JOKIO plaukiajančio tanko po šiai dienai nėra sukūrusi nei vokietija, nei didžioji britanija, nei prancūzija (japonija turi ). ir dar - šio fakto niekaip negali pripažinti dabartinės rusijos karinė vadovybė, nors plaukiojančius tankus T-37A, T-38 ir T-40 eksponuoja įvairūs leidiniai ir net muziejai.

                      o dėl traukinio - tai tikrai niekas negali pasakyti - važiavo jis taip greit ar nevažiavo. jeigu jau jis toks geras ir greitas, tai kodel gamyba ir jo tobulinimas nebesitęsia? kodel jis paleistas tik vienu maršrutu? gal jis vienetinis? gal sovietų sąjungai pritrūko lėšų jį gamint toliau? jeigu taip - tai ne technologija, tai tiktai teorijos patirinimas praktikoje, kuri parodo, kad griozdas nėra ir nebus ekonomiškai efektyvus.
                      AŠ VISTIEK NETIKIU sovietiniais STEBUKLAIS.

                      Comment


                        Netikėt, man nuo to šilčiau ar šalčiau nepasidaro.
                        Jis išvis niekados nevažinėjo maršrutais(įdėmiau skaityk), nes buvo pagaminti tik DU vienetai. Po to iširo SSRS.

                        Comment


                          Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                          Netikėt, man nuo to šilčiau ar šalčiau nepasidaro.
                          Jis išvis niekados nevažinėjo maršrutais(įdėmiau skaityk), nes buvo pagaminti tik DU vienetai. Po to iširo SSRS.
                          tie du lokomotyvai greičio rekordą pasiekė (pasak tavęs) 1980. taigi, kaip minimum, projektavimui ir statymui, bandymams, tobulinimams (nesakyk, kad iš pirmo karto padarė), perprojektavimui, klaidų taisymui duokime dar 10 metų, vadinasi 1970 metai. SSSR žlugo 1990 (suapvaliname dėl aiškumo) taigi gauname 20 metų dviems "greičiausiems" lokomotyvams pasaulyje sukurti. VIENODIEMS. čia jau Nikai aš ne tau prieštarauju, tikiu, kad tu tiki, kur ką perskaitai. aš eilini kartą negaliu atsidžiaugti socializmo burbulais ir mažais burbuliukais, kurie dar sklando postsovietinėje erdvėje.

                          Comment


                            Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                            tie du lokomotyvai greičio rekordą pasiekė (pasak tavęs) 1980.
                            Aš nesakiau, kada jie pasiekė rekordą. Tiksliai net nežinau, bet, rodos, 1993 rudenį.

                            Ir baigęm šias diskusijas.
                            Ginčytis su amerikonų ***** laižytojais beprasmiška.
                            Ir tiegu Lietuva nors ašį vagonui pagamina, o po to šnekėsim apie šilumvėžius.

                            Comment


                              Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                              Aš nesakiau, kada jie pasiekė rekordą. Tiksliai net nežinau, bet, rodos, 1993 rudenį.

                              Ir baigęm šias diskusijas.
                              Ginčytis su amerikonų ***** laižytojais beprasmiška.
                              Ir tiegu Lietuva nors ašį vagonui pagamina, o po to šnekėsim apie šilumvėžius.
                              Diagnozė - 3 gramatinės klaidos tu gal girtas?
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Panašu į kovą tarp socializmo ir kapitalizmo...

                                Comment


                                  Parašė Miningan Rodyti pranešimą
                                  Panašu į kovą tarp socializmo ir kapitalizmo...
                                  tokia kova neįmanoma. visi žino kodėl.

                                  Comment


                                    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                    Beje, jau 80x iš Maskvos į Piterį traukiniai važiavo 200km/h greičių.
                                    tai kaip ten? ir dar - niekada nesakiau, kad amerikoniška technika geresnė nei europietiška - nors technologijų nenuneigsi - ir niekada niekam nesiūliau bučiuot ruskių *****. taip, kad nesimėtykite besvoriais pasiūlymais.

                                    Comment


                                      Panašu į egzempliorių iš "Pimp my ride" laidos
                                      Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                                      Comment


                                        Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                                        tai kaip ten? ir dar - niekada nesakiau, kad amerikoniška technika geresnė nei europietiška - nors technologijų nenuneigsi - ir niekada niekam nesiūliau bučiuot ruskių *****. taip, kad nesimėtykite besvoriais pasiūlymais.
                                        Ten taip, 80x važinėjo elektrinis ER200.
                                        O TEPai testiniai.

                                        Aš amerikonų "jankiais" nevadinu ir lietuvių "labasais" irgi, o tu rusus įžeidi.

                                        Comment


                                          Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                          Aš amerikonų "jankiais" nevadinu ir lietuvių "labasais" irgi, o tu rusus įžeidi.
                                          nevadini. tačiau aš rusų taip pat neįžeidinėju. jeigu klystu, pacituok.
                                          ir dar - jeigu tas lokomotyvas, kur greitesnis už vėją, 1993 m. greičio rekordus mušė - tai jau ne sovietų sąjunga, bro.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X