Lietuvos geležinkeliai visai neatsinaujina, kaip riedėjo seni rusų palikimo traukiniai, taip ir rieda.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Lašas Rodyti pranešimąLietuvos geležinkeliai visai neatsinaujina, kaip riedėjo seni rusų palikimo traukiniai, taip ir rieda.
O nežinai - nešnekėk!
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąPavažiuok - sužinosi.
O nežinai - nešnekėk!
Comment
-
Parašė Lašas Rodyti pranešimąTraukinių stotys sparčiai remontuojamos, aišku ne visur, bet traukiniai tai tiepatys kaip ir prieš daugelį metų.
Comment
-
Lašas
Užeit į mano tinklapį, ten skiltyje DR1A yra salonas. Parodyk man tokį traukinio saloną nors prieš 15 metų.
Apie varyklius nešneku, MB.
Miningan
Rusijos geležinkeliai išvystyti labiausiai pasaulyje, ir Baltijos valstybėms net kartu nepasiekti tokių rezultatų. Jei mūsų vežė būtų 1435mm, jau seniai LG būtų bankrote. Kam Europai kažką vežti čionai?
Comment
-
Matai kaip...o aš maniau, kag labiausiai geležinkeliai išvystyti JAV ( 33 procentai viso pasaulio geležinkelių tinklo), arba Japonijoje ar Prancūzijoje...http://www.youtube.com/watch?v=LJb-oUgSwN8
Comment
-
Parašė Miningan Rodyti pranešimąMatai kaip...o aš maniau, kag labiausiai geležinkeliai išvystyti JAV ( 33 procentai viso pasaulio geležinkelių tinklo), arba Japonijoje ar Prancūzijoje...http://www.youtube.com/watch?v=LJb-oUgSwN8
Tiesiog, kada girdime Jap. KG ar Pranc. KG, prisiminame TGV ar Shinkansen. Dėja, tai tik keli traukiniai. Kiti yra seni ir kai kada apleisti labiau ne mūsų.
Comment
-
Įdomus straipsnis apie geležinkelius
Uostui reikia papildomų geležinkelių
Vidmantas Matutis
Geležinkeliams vystyti 2007-2013 metais Lietuvoje iš Europos Sąjungos fondų bus skirta maždaug vienas milijardas litų.
Didžiausią dalį pinigų numatoma skirti geležinkelio magistralėms stiprinti nuo Baltarusijos sienos iki Klaipėdos uosto ir Kybartų, kur gabenami kroviniai į Kaliningrado uostą.
Krovinius gabens ilgesniais sąstatais
Lietuvos geležinkelių bendrovės geležinkelių infrastruktūros direkcijos kelių projektų skyrius pranešė, kad rengiamasi pailginti Šiaulių ir Klaipėdos ruožo geležinkelio stočių kelius. Taip pat bus pradėtas Kaišadorių ir Kybartų bei Kenos ir Radviliškio ruožų stočių kelių pailginimas.
Rangos darbus aukščiau išvardintų ruožų stotyse planuojama pradėti 2007 metais. Pailginus stotis į Klaipėdos uostą galėtų važiuoti ilgesni šešių tūkstančių tonų svorio prekiniai traukiniai. Jais būtų gabenama iki 100 vagonų. Dabar gabenama iki 80 vagonų.
Stočių keliai bus ilginami iki 1050 metrų.
I etapą, arba Šiaulių ir Klaipėdos geležinkelio linijoje esančių septynių stočių kelių ilginimą, planuojama pradėti kitų metų pavasarį, o visiškai užbaigti 2009 metais.
II etapą, arba Kenos ir Šiaulių bei Kaišiadorių ir Kybartų geležinkelio linijose esančių dešimties stočių kelių ilginimą, planuojama pradėti po konkurso paskelbimo kitais metais.
Klaipėdos aplinkkelio neties
Kol kas nėra konkrečių planų, kad būtų pagerintas krovinių gabenimas į pietinę uosto dalį. Kroviniai kaip judėjo į pietinę dalį per Girulius, Pauosčio bei Klaipėdos geležinkelio stotis, taip ir judės. Nors jau seniai pateiktas siūlymas, kaip nutiesti papildomą geležinkelio atšaką, kad kroviniai į pietinę uosto dalį judėtų aplenkdami Klaipėdos miestą. Pavojų kelia ir tai, kad miesto centre esanti geležinkelio stotis labai intensyviai apkrauta.
Artimiausių metų planuose nėra numatyta įrengti Klaipėdos miesto geležinkelio aplinkkelį. Lietuvos geležinkelių bendrovė buvo užsakiusi paruošti Klaipėdos miestą aplenkiančio į pietinę uosto dalį vedančio geležinkelio statybos studiją. Buvo tvirtinama, kad tiesti geležinkelį kainuotų per daug brangiai. Su tuo galima nesutikti. Jei Klaipėdos miesto geležinkelio stotyje įvyktų avarija ir išsilietų pavojingos medžiagos, nuostolių, jei žūtų žmonės, nepavyktų įvertinti pinigais.
Pasigenda alternatyvaus geležinkelio
Daugiau krovinių į pietinę uosto dalį galėtų būti gabenama alternatyviu geležinkeliu Radviliškis, Pagėgiai, Šilutė ir Klaipėda. Juo labiau kad tas geležinkelis naudojamas labai menkai.
Lietuvos geležinkelių bendrovės atstovai tikino, kad šiuo metu yra rengiama IA koridoriaus ruožo nuo Radviliškio iki Pagėgių ir valstybės siena su Rusija modernizavimo galimybių studija. Ji turi būti baigta iki 2007 metų balandžio. Tik parengus šią studiją paaiškės minimo ruožo rekonstrukcijos kaštai. Šiuo metu šia atšaka krovininiai traukiniai važiuoja tik esant ypatingiems atvejams, nes nerekonstruotoje atšakoje nuo Pagėgių iki Radviliškio greitis yra nedidelis.
Uostininkai siūlė sujungti geležinkelio atšaką tarp Kauno ir Kybartų nuo Pilviškio su geležinkelio atšaka nuo Radviliškio per Tauragę, Šilutę į Klaipėdą ties Taurage.
Tam reikėtų nutiesti maždaug 80 kilometrų ilgio geležinkelio liniją. Tačiau geležinkeliečiai tokios alternatyvos net nenagrinėjo. Tvirtinama, kad tai būtų pernelyg brangu, nes tektų ties Jurbarku per Nemuną statyti naują tiltą.
Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos prezidentas Aloyzas Kuzmarskis teigė, kad įrengus tokią atšaką tai būtų pats trumpiausias (maždaug 50 kilometrų trumpesnis) geležinkelio kelias į Klaipėdos uostą.
Atnaujins lokomotyvus
Šiuo metu Lietuvos geležinkeliai kroviniams gabenti turi 140 lokomotyvų 2M62 ir M62 serijų.
2005-2006 metais jie modernizuoti - sumontuoti nauji galingesni ir žymiai taupesni “Caterpillar” varikliai, nauji sinchroniniai generatoriai, pakeista aušinimo sistema, sumontuotos naujos hidrostatinės pavaros, visiškai atnaujinta mašinisto kabina, sumontuota elektroninė valdymo sistema 17-oje 2M62 serijos lokomotyvų ir remontuotas 31 abiejų serijų lokomotyvas. Lokomotyvų parko atnaujinimą ketinama užbaigti kitais metais.
Su „Siemens“ Transporto sistemų grupe jau yra pasirašyta sutartis pirkti 34 naujus prekinius lokomotyvus. Pirmasis lokomotyvas bus pristatytas kitais metais, paskutinis - 2009 metais. Nauji „Siemens“ lokomotyvai daugiausia bus naudojami kroviniams gabenti į Klaipėdos uostą.
www.klaipeda.daily.lt
Klabama, kad Lietuvoje neįsisavinama daug ES pinigų. Geležinkelininkai sako, kad per brangu statyti tiltą. Tai tegul rašo projektus ir naudojasi galimybėmis.
Comment
-
-
Gal ir ne vietoj aš čia, bet nepasakyt negaliu: TGV PASIEKĖ NAUJĄ REKORDĄ: 553 km/h
Šaltinis: http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=12145745"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Štai keli faktai, kuriuos patikrinti galite patys:
SSRS traukiniai ER200 kursavo tarp Maskvos ir S. Peterburgo, jie pasiekdavo greitį 200km/h(kas matoma iš traukinio modelio pavadinimo).
Ir dar įdomus dalykas:
Greičiauisias pasaulyje šilumvėžis - TEP80, TEP70 (kurių yra Lietuvoje) pusbrolis.
Kelios šiuo metu Rusijoje gaminamų ir eksploatuojamų traukinių nuotraukos:
Informatyvus tinklapis http://www.tmholding.ru/main/catalogPaskutinis taisė Nikas; 2007.02.20, 23:29.
Comment
-
ilestmort
o jeigu paskaitytum knyga "SAMYJIE BYSTRYJIE AVTAMABILY" (nepamenu nei autoriaus, nei leidyklos, nei metu) - tai suzinotum, kad 412 maskaradas buvo greiciausia pasaulyje masina.
Comment
Comment