Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Lietuvos geležinkeliai visai neatsinaujina, kaip riedėjo seni rusų palikimo traukiniai, taip ir rieda.

    Comment


      Jau ne visiškai tiesa...
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Parašė Lašas Rodyti pranešimą
        Lietuvos geležinkeliai visai neatsinaujina, kaip riedėjo seni rusų palikimo traukiniai, taip ir rieda.
        Pavažiuok - sužinosi.
        O nežinai - nešnekėk!

        Comment


          Beveik sutinku su Lašas nuomone, aišku pasikeitimų yra bet ne esminių. Rusijoje geležinkeliai, visa jų infrastruktūra turbūt gersnė negu Lietuvoje...kalta rusiška vėžė, korupcija ir dar šimtai priežasčių...

          Comment


            Parašė Nikas Rodyti pranešimą
            Pavažiuok - sužinosi.
            O nežinai - nešnekėk!
            Traukinių stotys sparčiai remontuojamos, aišku ne visur, bet traukiniai tai tiepatys kaip ir prieš daugelį metų.

            Comment


              Parašė Lašas Rodyti pranešimą
              Traukinių stotys sparčiai remontuojamos, aišku ne visur, bet traukiniai tai tiepatys kaip ir prieš daugelį metų.
              Tai, kad išoriškai jie nedaug pasikeitė, dar nereiškia, jog ir vidus liko toks pats. Sparčiai modernėja traukiniai, kur kas labiau nei atrodo iš pirmo žvilgsnio. Ir greitis padidėjo, ir komfortas, ir kainos draugiškos. Tiktais... Lieka keletas bėdų, kurios nors tu ką... Kad ir tas aukštas įlipimas į traukinį, kaip tai yra nepatogu su lagaminu!

              Comment


                Lašas
                Užeit į mano tinklapį, ten skiltyje DR1A yra salonas. Parodyk man tokį traukinio saloną nors prieš 15 metų.
                Apie varyklius nešneku, MB.

                Miningan
                Rusijos geležinkeliai išvystyti labiausiai pasaulyje, ir Baltijos valstybėms net kartu nepasiekti tokių rezultatų. Jei mūsų vežė būtų 1435mm, jau seniai LG būtų bankrote. Kam Europai kažką vežti čionai?

                Comment


                  Manau, kad atsinaujina musiškiai traukinukai ir labai neblogai.
                  Girdėjau, ne užilgo baigsis kokursėlis, Lietuvos geležinkeliai ketina investuoti i savo ryšių sitemą iki 55 mln eurų.

                  Comment


                    Matai kaip...o aš maniau, kag labiausiai geležinkeliai išvystyti JAV ( 33 procentai viso pasaulio geležinkelių tinklo), arba Japonijoje ar Prancūzijoje...http://www.youtube.com/watch?v=LJb-oUgSwN8

                    Comment


                      Parašė Miningan Rodyti pranešimą
                      Matai kaip...o aš maniau, kag labiausiai geležinkeliai išvystyti JAV ( 33 procentai viso pasaulio geležinkelių tinklo), arba Japonijoje ar Prancūzijoje...http://www.youtube.com/watch?v=LJb-oUgSwN8
                      Išsivystymas, tai ne tik greitis.
                      Tiesiog, kada girdime Jap. KG ar Pranc. KG, prisiminame TGV ar Shinkansen. Dėja, tai tik keli traukiniai. Kiti yra seni ir kai kada apleisti labiau ne mūsų.

                      Comment


                        Įdomus straipsnis apie geležinkelius

                        Uostui reikia papildomų geležinkelių

                        Vidmantas Matutis

                        Geležinkeliams vystyti 2007-2013 metais Lietuvoje iš Europos Sąjungos fondų bus skirta maždaug vienas milijardas litų.

                        Didžiausią dalį pinigų numatoma skirti geležinkelio magistralėms stiprinti nuo Baltarusijos sienos iki Klaipėdos uosto ir Kybartų, kur gabenami kroviniai į Kaliningrado uostą.

                        Krovinius gabens ilgesniais sąstatais

                        Lietuvos geležinkelių bendrovės geležinkelių infrastruktūros direkcijos kelių projektų skyrius pranešė, kad rengiamasi pailginti Šiaulių ir Klaipėdos ruožo geležinkelio stočių kelius. Taip pat bus pradėtas Kaišadorių ir Kybartų bei Kenos ir Radviliškio ruožų stočių kelių pailginimas.

                        Rangos darbus aukščiau išvardintų ruožų stotyse planuojama pradėti 2007 metais. Pailginus stotis į Klaipėdos uostą galėtų važiuoti ilgesni šešių tūkstančių tonų svorio prekiniai traukiniai. Jais būtų gabenama iki 100 vagonų. Dabar gabenama iki 80 vagonų.

                        Stočių keliai bus ilginami iki 1050 metrų.

                        I etapą, arba Šiaulių ir Klaipėdos geležinkelio linijoje esančių septynių stočių kelių ilginimą, planuojama pradėti kitų metų pavasarį, o visiškai užbaigti 2009 metais.

                        II etapą, arba Kenos ir Šiaulių bei Kaišiadorių ir Kybartų geležinkelio linijose esančių dešimties stočių kelių ilginimą, planuojama pradėti po konkurso paskelbimo kitais metais.

                        Klaipėdos aplinkkelio neties

                        Kol kas nėra konkrečių planų, kad būtų pagerintas krovinių gabenimas į pietinę uosto dalį. Kroviniai kaip judėjo į pietinę dalį per Girulius, Pauosčio bei Klaipėdos geležinkelio stotis, taip ir judės. Nors jau seniai pateiktas siūlymas, kaip nutiesti papildomą geležinkelio atšaką, kad kroviniai į pietinę uosto dalį judėtų aplenkdami Klaipėdos miestą. Pavojų kelia ir tai, kad miesto centre esanti geležinkelio stotis labai intensyviai apkrauta.

                        Artimiausių metų planuose nėra numatyta įrengti Klaipėdos miesto geležinkelio aplinkkelį. Lietuvos geležinkelių bendrovė buvo užsakiusi paruošti Klaipėdos miestą aplenkiančio į pietinę uosto dalį vedančio geležinkelio statybos studiją. Buvo tvirtinama, kad tiesti geležinkelį kainuotų per daug brangiai. Su tuo galima nesutikti. Jei Klaipėdos miesto geležinkelio stotyje įvyktų avarija ir išsilietų pavojingos medžiagos, nuostolių, jei žūtų žmonės, nepavyktų įvertinti pinigais.

                        Pasigenda alternatyvaus geležinkelio

                        Daugiau krovinių į pietinę uosto dalį galėtų būti gabenama alternatyviu geležinkeliu Radviliškis, Pagėgiai, Šilutė ir Klaipėda. Juo labiau kad tas geležinkelis naudojamas labai menkai.

                        Lietuvos geležinkelių bendrovės atstovai tikino, kad šiuo metu yra rengiama IA koridoriaus ruožo nuo Radviliškio iki Pagėgių ir valstybės siena su Rusija modernizavimo galimybių studija. Ji turi būti baigta iki 2007 metų balandžio. Tik parengus šią studiją paaiškės minimo ruožo rekonstrukcijos kaštai. Šiuo metu šia atšaka krovininiai traukiniai važiuoja tik esant ypatingiems atvejams, nes nerekonstruotoje atšakoje nuo Pagėgių iki Radviliškio greitis yra nedidelis.

                        Uostininkai siūlė sujungti geležinkelio atšaką tarp Kauno ir Kybartų nuo Pilviškio su geležinkelio atšaka nuo Radviliškio per Tauragę, Šilutę į Klaipėdą ties Taurage.

                        Tam reikėtų nutiesti maždaug 80 kilometrų ilgio geležinkelio liniją. Tačiau geležinkeliečiai tokios alternatyvos net nenagrinėjo. Tvirtinama, kad tai būtų pernelyg brangu, nes tektų ties Jurbarku per Nemuną statyti naują tiltą.

                        Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos prezidentas Aloyzas Kuzmarskis teigė, kad įrengus tokią atšaką tai būtų pats trumpiausias (maždaug 50 kilometrų trumpesnis) geležinkelio kelias į Klaipėdos uostą.


                        Atnaujins lokomotyvus

                        Šiuo metu Lietuvos geležinkeliai kroviniams gabenti turi 140 lokomotyvų 2M62 ir M62 serijų.

                        2005-2006 metais jie modernizuoti - sumontuoti nauji galingesni ir žymiai taupesni “Caterpillar” varikliai, nauji sinchroniniai generatoriai, pakeista aušinimo sistema, sumontuotos naujos hidrostatinės pavaros, visiškai atnaujinta mašinisto kabina, sumontuota elektroninė valdymo sistema 17-oje 2M62 serijos lokomotyvų ir remontuotas 31 abiejų serijų lokomotyvas. Lokomotyvų parko atnaujinimą ketinama užbaigti kitais metais.

                        Su „Siemens“ Transporto sistemų grupe jau yra pasirašyta sutartis pirkti 34 naujus prekinius lokomotyvus. Pirmasis lokomotyvas bus pristatytas kitais metais, paskutinis - 2009 metais. Nauji „Siemens“ lokomotyvai daugiausia bus naudojami kroviniams gabenti į Klaipėdos uostą.

                        www.klaipeda.daily.lt

                        Klabama, kad Lietuvoje neįsisavinama daug ES pinigų. Geležinkelininkai sako, kad per brangu statyti tiltą. Tai tegul rašo projektus ir naudojasi galimybėmis.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Malonu girdet kad reikalai pamazu juda i prieki. O kaip vystosi Kauno gelezineklio stoties modernizacija? Kiek darbu jau yra atlikta? Isvysti fotografiju idomu butu...

                          Comment


                            va kur geris:

                            http://www.railfaneurope.net/pix/de/...u/445/pix.html
                            You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                            Comment


                              Tas geris, galėjo likti prototipu.

                              Comment


                                Nekonkretus straipsnis, parašė apie ką girdėjo ir viskas.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Gal ir ne vietoj aš čia, bet nepasakyt negaliu: TGV PASIEKĖ NAUJĄ REKORDĄ: 553 km/h
                                  Šaltinis: http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=12145745
                                  "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                  Comment


                                    Štai keli faktai, kuriuos patikrinti galite patys:
                                    SSRS traukiniai ER200 kursavo tarp Maskvos ir S. Peterburgo, jie pasiekdavo greitį 200km/h(kas matoma iš traukinio modelio pavadinimo).


                                    Ir dar įdomus dalykas:
                                    Greičiauisias pasaulyje šilumvėžis - TEP80, TEP70 (kurių yra Lietuvoje) pusbrolis.



                                    Kelios šiuo metu Rusijoje gaminamų ir eksploatuojamų traukinių nuotraukos:






                                    Informatyvus tinklapis http://www.tmholding.ru/main/catalog
                                    Paskutinis taisė Nikas; 2007.02.20, 23:29.

                                    Comment


                                      o jeigu paskaitytum knyga "SAMYJIE BYSTRYJIE AVTAMABILY" (nepamenu nei autoriaus, nei leidyklos, nei metu) - tai suzinotum, kad 412 maskaradas buvo greiciausia pasaulyje masina.

                                      Comment

                                      Working...
                                      X