Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Tai sakyk konkrečiau, kokios tarptautinės sutarties kokį punktą pažeistume, ar panašių argumentų.


    Aš nesakau kad Žalimas teisus, gi ir (iš dalies) panašų teisinį precedentą jau turime su išardytu Rengės ruožu ir 20 mln.€ bauda.
    Bet sakant kad Žalimas šiuo klausimu neteisus, norėtųsi konkretumo.
    O kaip pats manai, Lietuvai kiltų problemų, išardžius geležinkelius?

    Comment


      Šiaip tai off-topikas. Reikia kelti prie geležinkelių temos.
      Yra išardyta seniausio Lietuvoje geležinkelio atkarpa (o ir likusi - leisgyvė), ir nė cypt.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        Šiaip tai off-topikas. Reikia kelti prie geležinkelių temos.
        Yra išardyta seniausio Lietuvoje geležinkelio atkarpa (o ir likusi - leisgyvė), ir nė cypt.
        Ar ja anksčiau važiavo rusijos tranzitas i kaliningrada?
        When a man lies, he murders some part of the world

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Šiaip tai off-topikas. Reikia kelti prie geležinkelių temos.
          Yra išardyta seniausio Lietuvoje geležinkelio atkarpa (o ir likusi - leisgyvė), ir nė cypt.
          Kuri čia naudojama mainline atkarpa išardytas buvo, kuria vyko susisiekimas tarp svarbiausių Lietuvos miestų?

          Comment


            Parašė liutass Rodyti pranešimą
            Ar ja anksčiau važiavo rusijos tranzitas i kaliningrada?
            Mums rūpi išskirtinai jisai ?
            Šiaip jau tranzitas juda visur, kur įmanoma. Jei nekalbėti apie specialią supaprastintą tvarką.

            Parašė John Rodyti pranešimą

            Kuri čia naudojama mainline atkarpa išardytas buvo, kuria vyko susisiekimas tarp svarbiausių Lietuvos miestų?
            Vėl gi, apsispręskim, apie ką čia diskutuojam.
            Paskutinis taisė Sula; 2023.09.06, 09:22.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Vėl gi, apsispręskim, apie ką čia diskutuojam.
              Apie rusiškos vėžės geležinkelių išardymo pasekmes Lietuvoje.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Apie rusiškos vėžės geležinkelių išardymo pasekmes Lietuvoje.
                Ardymas kokiu laikotarpiu vyks? Beje, iki 1940 m. Lietuvoje buvo europinė vežė.
                Iš dalies tai techninis dalykas. Visai galimas scenarijus, kad iki 2035-2040 m. diduma Lietuvos geležinkelių gali būti persiūti į europinę. Ir nepriklausomai nuo jokių Žalimų ar Vėgėlių.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  Ardymas kokiu laikotarpiu vyks? Beje, iki 1940 m. Lietuvoje buvo europinė vežė.
                  Iš dalies tai techninis dalykas. Visai galimas scenarijus, kad iki 2035-2040 m. diduma Lietuvos geležinkelių gali būti persiūti į europinę. Ir nepriklausomai nuo jokių Žalimų ar Vėgėlių.
                  Koks tikslas keisti vėžę, o ne turėti abi?

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Koks tikslas keisti vėžę, o ne turėti abi?
                    Vilnius-Kaunas atkristų daug darbo jei tiesiog perstatytų esamą vėžę.

                    Šiaip variantas tranzitui būtų sujungt Alytų su Varėna sena vėže ir duot tranzitą per ten. Baltarusijos tranzitas į uostą irgi ateityje galėtų eit Gardinas -> Varėna -> Alytus -> Klaipėda.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Koks tikslas keisti vėžę, o ne turėti abi?
                      Išlaikymo kaštai.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Išlaikymo kaštai.
                        O pajamos?

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Vilnius-Kaunas atkristų daug darbo jei tiesiog perstatytų esamą vėžę.

                          Šiaip variantas tranzitui būtų sujungt Alytų su Varėna sena vėže ir duot tranzitą per ten. Baltarusijos tranzitas į uostą irgi ateityje galėtų eit Gardinas -> Varėna -> Alytus -> Klaipėda.
                          Vilnius-Kaunas RB eis kitoje vietoje, tai bet kokie svarstymai apie "perstatymą" atkrenta.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Vilnius-Kaunas RB eis kitoje vietoje, tai bet kokie svarstymai apie "perstatymą" atkrenta.
                            Eis praktiškai toj pačioj vietoj, tik su n+k darbo kurio galima būtų išvengti.

                            Daug geriau būtų perstatyti patiesinant vėžę kur reikia, o sutaupytus pinigus išleisti pvz Elektrėnų atšakai ar dar kokias Grigiškes pajungt priemiestiniam susisiekimui.

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Eis praktiškai toj pačioj vietoj, tik su n+k darbo kurio galima būtų išvengti.

                              Daug geriau būtų perstatyti patiesinant vėžę kur reikia, o sutaupytus pinigus išleisti pvz Elektrėnų atšakai ar dar kokias Grigiškes pajungt priemiestiniam susisiekimui.
                              ES finansuoja 85% ir visas atšakas buvo galima pasistatyti už tai. Tiesą sakant, turbūt ir dabar nėra vėlu, bet akivaizdu, kad tai nėra Lietuvos prioritetas.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                ES finansuoja 85% ir visas atšakas buvo galima pasistatyti už tai. Tiesą sakant, turbūt ir dabar nėra vėlu, bet akivaizdu, kad tai nėra Lietuvos prioritetas.
                                ES pinigai tuo pačiu ir mūsų pinigai. Visi tie pajungimai reikalauja ir planavimo, žemių paėmimo ir t.t.. Kiek žmogiškųjų resursų nukreipta greta statyti naują vėžę, būtų galima išnaudoti minimuose dalykuose.

                                Comment


                                  Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                  Arba traukinys galėtu važiuoti ratu Vilnius - Šiauliai - Ryga - Daugpilis ir atv.

                                  Ir atstatyt liniją į Liepoją.
                                  Šiaip įdomu, kodėl ardomas geležinkelis tarp Klaipėdos ir Latvijos? Čia matosi berods ardomi bėgiai. Ir taip tas geležinkelio tinklas mažas, bet ir tą ardo...

                                  https://www.google.com/maps/@56.0160...8192?entry=ttu
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Šiaip įdomu, kodėl ardomas geležinkelis tarp Klaipėdos ir Latvijos? Čia matosi berods ardomi bėgiai. Ir taip tas geležinkelio tinklas mažas, bet ir tą ardo...

                                    https://www.google.com/maps/@56.0160...8192?entry=ttu
                                    Nes nėra mąstymo į priekį, viskas apie čia ir dabar.

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Šiaip įdomu, kodėl ardomas geležinkelis tarp Klaipėdos ir Latvijos? Čia matosi berods ardomi bėgiai. Ir taip tas geležinkelio tinklas mažas, bet ir tą ardo...

                                      https://www.google.com/maps/@56.0160...8192?entry=ttu
                                      Išlaidos priežiūrai. Link Liepojos nėra ką vežti, Skuodas irgi atsiveža sunkvežimėliu. Darbėnuose dar akmens skaldykla gal kažkiek duoda krovinių.
                                      Ir gali būti, jos stotys aplink Klaipėdą naudojamos kaip vagonų kaupyklos.
                                      Paskutinis taisė ejs-ejs; 2023.12.23, 13:58.

                                      Comment


                                        Taigi net nėra geležinkelio Latvijos pusėje, ir turbūt neplanuojamas atstatymas.

                                        Comment


                                          „LTG Link“ vadovaus K. Meidė

                                          Skaityti daugiau: https://www.diena.lt/naujienos/versl...-meide-1158989

                                          Comment

                                          Working...
                                          X