Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    O kaip eksplotacijos kaštai? Pradedant kuro sąnaudom, baigiant greitesniu mazgų resursu. Nebus čia viskas iš ubagumo?
    Tai vat galvoju, ar nėra todėl, kad nu "ai nėr čia ko", nes biškį pigiau kainuoja, biškį mažiau priežiūros reikia. Mane labiausiai biesina, kad ubagai, sankcijų dusinami ir nublūdusio psichopato valdomi Baltarusijos geležinkeliai sugeba turėti Stadlerius, kas yra belenkaip geriau, nei bet kas LTG, kurie dar ir važiuoja greičiau.

    Comment


      Mano žiniomis, vos tik pradėjus eksploatuoti PESA 730ML minimum 3 ruožuose buvo važiuojama 140km/val. Vienas ruožas, kurį tikrai pamenu, buvo Telšiai-Lieplaukė. Deja, bet infrastruktūra nusidėvėjo (o dabar taupant, tikėtina, nusidėvės dar stipriau) ir max greitis dabar visur 120km/val.
      Be to, <10km atkarpoje nėra labai ekonomiška įsibėgėti iki 140 km/val, kai stočių kelynuose reikės stabdyti siekiant sumažinti greitį.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Juo labiau, kad visokie sovietiniai TEP60, TEP70 buvo kuriami 160km/h greičiui, tai būtų logiška, kad ir signalizacija turėtų palaikyti tokį greitį. Net sušiktoje Baltarusijoje traukiniai važiuoja 140km/h (bent jau Minsk-Baranoviči ruože), tai ten tikrai kažin ar jei turi kitokią signalizaciją, nei LTG.
        Signalizacija yra vienas dalykas, o kaip yra su riedmenų būklę (realią, o ne pagal ataskaitas vadovybei)?
        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

        Comment


          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          Signalizacija yra vienas dalykas, o kaip yra su riedmenų būklę (realią, o ne pagal ataskaitas vadovybei)?
          Manai klastoja ataskaitas?

          Comment


            Parašė dtb Rodyti pranešimą
            Mano žiniomis, vos tik pradėjus eksploatuoti PESA 730ML minimum 3 ruožuose buvo važiuojama 140km/val. Vienas ruožas, kurį tikrai pamenu, buvo Telšiai-Lieplaukė. Deja, bet infrastruktūra nusidėvėjo (o dabar taupant, tikėtina, nusidėvės dar stipriau) ir max greitis dabar visur 120km/val.
            Be to, <10km atkarpoje nėra labai ekonomiška įsibėgėti iki 140 km/val, kai stočių kelynuose reikės stabdyti siekiant sumažinti greitį.
            Šituos gandus aš girdėjau iš ne vieno šaltinio, įskaitant šiame forume. Panašiai girdėjau ir apie Vilnius-Kaunas kažkuriame ruože kažkur lyg prie Kaišiadorių, kad važiuodavo 140km/h. Visgi kiek pats esu bandęs su GPS tiek prieš kokius 6-7 metus (tiesa, tada tik labai epizodiškai, nes gyvenau ne Lietuvoje), tiek dabar, visada viršutinė riba būdavo 120km/h.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Manai klastoja ataskaitas?
              VVT kažkaip praeina techninę apžiūrą su plikom padangom ir dūmijančiais varikliais, kodėl to negalėtų daryti ir LTG?

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                VVT kažkaip praeina techninę apžiūrą su plikom padangom ir dūmijančiais varikliais, kodėl to negalėtų daryti ir LTG?
                Aš visai norėčiau, kad pro visus LTG popierius ir ypač riedmenų eksploatacijos duomenis ir principus nuodugniai praeitų kokia rimta tarptautinė transporto auditavimo kompanija, įskaitant fizinę riedmenų patikrą.

                Comment


                  O LTG elektrifikacijos puslapyje nerašoma, kad maksimalus greitis bus 160 km/h?

                  Comment


                    Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
                    O LTG elektrifikacijos puslapyje nerašoma, kad maksimalus greitis bus 160 km/h?
                    Kažkokiame straipsnyje 2020 metais rašė, kad bus 160km/h ten, kur kažką tvarko tarp Kaišiadorių ir Gaižiūnų ar kažkur toj pusėj. Bet prisimenant jų pažadus didinti greitį turbūt nuo kokių 2000 metų, tai viską vertinti reiktų labai skeptiškai.

                    Comment


                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                      O kaip eksplotacijos kaštai? Pradedant kuro sąnaudom, baigiant greitesniu mazgų resursu. Nebus čia viskas iš ubagumo?
                      O nebus taip, kad sutvarkius kreives ir bėgių skersinį profilį 160km/h greičiui, tuo keliu negalės vežti tuščių vagonų mažesniu nei 90 km/h greičiu?

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Aš visai norėčiau, kad pro visus LTG popierius ir ypač riedmenų eksploatacijos duomenis ir principus nuodugniai praeitų kokia rimta tarptautinė transporto auditavimo kompanija, įskaitant fizinę riedmenų patikrą.
                        Tada ilgiems mėnesiams greitis sumažės nuo 120 iki 0.
                        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                        Comment


                          Kleeiviu vezimas Lietuvos gelezinkeliais, taciau kalbama apie kreives ,LTG infra ir panasiai visai ne i tema.

                          Comment


                            Iš anksto atsiprašau už neišprūsimą. Gal kas galite paaiškinti kas čia per bėgiai per vidurį?
                            Attached Files

                            Comment


                              Tuneliuose, ant tiltų arba viadukų per vidurį dedami kontrbėgiai (gal Lietuvoje naudojamas kitoks terminas). Jie yra skirti sulaikyti traukinį savo judėjimo gabarite, jeigu pastarasis netyčia nulėktų nuo tikrųjų bėgių.


                              Tik anksčiau niekada neteko jų matyti stotelėse, o ir tvirtinimo prie pabėgių nesimato - gali būti, kad čia neseniai keitė/tuoj keis bėgius, o per vidurį sudėti senieji/naujieji.

                              Comment


                                Aš galvodavau, kad jie ten padėti norint neleisti žmonėms gultis tarp bėgių...
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
                                  Iš anksto atsiprašau už neišprūsimą. Gal kas galite paaiškinti kas čia per bėgiai per vidurį?
                                  Gali būti, jog pakeitė bėgius ir nespėjo laiku išvežti. Jie lyg ir nuvažinėti.

                                  Comment


                                    Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                    Aš galvodavau, kad jie ten padėti norint neleisti žmonėms gultis tarp bėgių...
                                    Kas čia gulasi tarp bėgių? Ar apie savižudžius kalbi, kurie tiesog gali bet kurioj kitoj vietoj guktis.

                                    Comment


                                      Nes padėti šie bėgiai pakankamai ilgu atstumu, jau iškart nuvažiavus nuo Vilniaus stoties ir baigiasi prieš įvažiuojant į Naujosios Vilnios stotį.

                                      Comment


                                        Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
                                        Nes padėti šie bėgiai pakankamai ilgu atstumu, jau iškart nuvažiavus nuo Vilniaus stoties ir baigiasi prieš įvažiuojant į Naujosios Vilnios stotį.
                                        nuimti ilgabėgiai, išveš po kurio laiko.

                                        Comment


                                          Tuo pačiu klausimas: ar regione yra bėgių šlifavimo mašina? Nes nudėvėjus profilį, yra du keliai - keisti bėgį, arba jį perprofiliuoti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X