Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    O po keliu metu geležinkeliai tikrai, manau, tureėtų atsigauti.
    Dabar tu man, kaip šios srities specas paaiškink keletą dalykų.
    Kodėl prieš 100 metų geležinkelių plėtra buvo sparti, santykinai pigi ir poreikis buvo didžiulis?
    Vieną paaiškinimą turiu - tai automobilinio transporto išsivystimas. Bet neturiu paaiškinimo dėl nesvietiškai išaugusių kainų.
    Kiek žinau geležinkelininkai per karą vos per kelis mėnesius persiuvo iš rusiškos į europines vežes ir vėl atgal tūkstančius km bėgių. O dabar verkšlenama dėl kelių šimtų kilometrų, dejuojama dėl milijardinių sumų. O juk technika gerokai išsivystė per tą laiką. XX a. pradžios kainomis geležinkelis irgi buvo gana brangus malonumas.
    Traukinių greitis nuo 1930-ųjų išaugo vos keliolika km per valandą ir t.t.

    Comment


      kaip manot ar yra galima tokia iliuzija, kad kadanors atsiras begiai nuo panevezio iki vilniaus ar kauno ar bent jau iki vilnius radviliskis begiu ir susikirstu?

      Comment


        Parašė dts Rodyti pranešimą
        kaip manot ar yra galima tokia iliuzija, kad kadanors atsiras begiai nuo panevezio iki vilniaus ar kauno ar bent jau iki vilnius radviliskis begiu ir susikirstu?
        a ko tau dabartiniai blogi, kad naujų nori?

        Comment


          Iki Vilniaus dabar nėra.
          Manau neatsiras.

          Comment


            Parašė dts Rodyti pranešimą
            kaip manot ar yra galima tokia iliuzija, kad kadanors atsiras begiai nuo panevezio iki vilniaus ar kauno ar bent jau iki vilnius radviliskis begiu ir susikirstu?
            Turbut realus variantas butu begiai nuo Panevezio iki Kauno, tokiu atveju jei RailBaltica butu tiesiamas pro Panevezi o ne per Siaulius. Kiek zinau, del to dar neapsispresta.
            Snowflakes will attack U <3

            Comment


              Parašė F!R3S7ON3 Rodyti pranešimą
              Turbut realus variantas butu begiai nuo Panevezio iki Kauno, tokiu atveju jei RailBaltica butu tiesiamas pro Panevezi o ne per Siaulius. Kiek zinau, del to dar neapsispresta.
              Kol mūsiškiai spręs per ką turi eiti geležinkelis, tas projektas apskritai bus išbrauktas iš ES programos. Čia matyt trūksta staliniškos politikos, kad paimtų liniuotę ir nubrėžtų ant žemėlapio kur eis linija. Tai kaip mat su mūsų klerkais būtų išspręsta, nes matyt kitaip neįmanoma.

              Atsiprašau čia šiek tiek ne į temą

              Comment


                panevezys kazkaip atskirtas nuo gelezinkeliu, nes yra tik i siaulius o kitus didelius miestus lietuvostuscia

                Comment


                  Parašė dts Rodyti pranešimą
                  panevezys kazkaip atskirtas nuo gelezinkeliu, nes yra tik i siaulius o kitus didelius miestus lietuvostuscia
                  Manau Lietuvos prioritetas priešingai nei Lenkijos buvo geri keliai, tad jų tinklas neblogai išplėtotas, na, o geležinkeliai liko apleisti. Iš Alytaus irgi bėgiai yra tik iki Marijampolės.

                  Comment


                    Parašė Llinass Rodyti pranešimą
                    Manau Lietuvos prioritetas priešingai nei Lenkijos buvo geri keliai, tad jų tinklas neblogai išplėtotas, na, o geležinkeliai liko apleisti. Iš Alytaus irgi bėgiai yra tik iki Marijampolės.
                    Na tikrai ne, bėgiai eina iki Kauno, o jei žiūrėti konkrečią liniją - tai iki Kazlų Rūdos. Čia jau reikia žiūrėti į istoriją. Pro Alytų ėjo linija Varėna - Suvalkai, lenkams užgrobus Vilniaus kraštą, Lietuvoje liko tik ruoželis Šeštokai - Senoji Varėna, bet jis buvo nefunkcionalus, be to po I Pasaulinio karo Alytuj per Nemuną buvo atstatytas tik medinis tiltas, greitai pasidaręs pavojingu, be to nebuvo kur per jį važiuoti. Taigi iki 1924 metų šis geležinkelis neveikė, kol buvo nutiesta linija Šeštokai - Kazlų Rūda ir taip jis buvo prijungtas prie Lietuvos geležinkelių sistemos.

                    Comment


                      Parašė Linas Rodyti pranešimą
                      Na tikrai ne
                      Kas ne? Pažiūrėk į Lenkijos geležinkelių tiklą kur patogiai traukiniu gali nuvykti iš betkurio didesnio miesto į betkurį kitą ir pažiūrėk į jų apgailėtiną kelių tinklą. Tuo tarpu Lietuvoje atvirkščiai geri keliai ir apgailėtinas geležinkelių tinklas.

                      Comment


                        Parašė Llinass Rodyti pranešimą
                        Kas ne? Pažiūrėk į Lenkijos geležinkelių tiklą kur patogiai traukiniu gali nuvykti iš betkurio didesnio miesto į betkurį kitą ir pažiūrėk į jų apgailėtiną kelių tinklą. Tuo tarpu Lietuvoje atvirkščiai geri keliai ir apgailėtinas geležinkelių tinklas.
                        Sakydamas ne turėjau omeny, kad bėgiai eina ne tik iki Marijampolės.

                        Comment


                          Parašė Linas Rodyti pranešimą
                          Sakydamas ne turėjau omeny, kad bėgiai eina ne tik iki Marijampolės.
                          Tai bėgiai eina ir ne iki Kauno, o iki Vilniaus, nors ne greičiau jau iki Maskvos. , bet kažin ar labai patogu nuo Alytaus važiuoti į Vilnių ar Kauną traukiniu. Abejoju. Na, o į Marijampolę galima būtų tik įdomų kokiu greičiu traukinys važiuoja šiuo maršrutu?

                          Comment


                            Parašė Linas Rodyti pranešimą
                            Pro Alytų ėjo linija Varėna - Suvalkai, lenkams užgrobus Vilniaus kraštą, Lietuvoje liko tik ruoželis Šeštokai - Senoji Varėna, bet jis buvo nefunkcionalus, be to po I Pasaulinio karo Alytuj per Nemuną buvo atstatytas tik medinis tiltas, greitai pasidaręs pavojingu, be to nebuvo kur per jį važiuoti. Taigi iki 1924 metų šis geležinkelis neveikė, kol buvo nutiesta linija Šeštokai - Kazlų Rūda ir taip jis buvo prijungtas prie Lietuvos geležinkelių sistemos.
                            Kiek zinau sovietmeciu buvo planai sia linija atstatyti. Is planu net ir siandien si galimybe nera isbraukta, bet kaskodel viskas stovi vietoje. Dar yra svarstoma sujungti Druskininkus su Vilnius - Varena - Marcinkonys linija.
                            "Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"

                            Comment


                              Atsakymas į visus klausimas vienas - pas mus geležinkelis tampa visiškai krovininis ir, pagrinde, magistralinis. Niekam tie keleiviai nereikalingi.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Atsakymas į visus klausimas vienas - pas mus geležinkelis tampa visiškai krovininis ir, pagrinde, magistralinis. Niekam tie keleiviai nereikalingi.
                                Panašu, kad taip ir bus, nebent greitaaeigį keleivinį traukinį tarp Kauno ir Vilniaus (gal dar ir iki Klaipėdos).
                                When a man lies, he murders some part of the world

                                Comment


                                  Parašė topstarcanada Rodyti pranešimą
                                  Kiek zinau sovietmeciu buvo planai sia linija atstatyti. Is planu net ir siandien si galimybe nera isbraukta, bet kaskodel viskas stovi vietoje. Dar yra svarstoma sujungti Druskininkus su Vilnius - Varena - Marcinkonys linija.
                                  o tai Druskininkų linijos dar neišardė?

                                  Comment


                                    Nea turbut tikriausiai gelezinkelis yra, bet nenaudojamas...kaip ir saurieji siaures Lietuvoje zole apauge, medziais apzele, o ir begius vagys turbut bus isarde...

                                    Comment


                                      Nenorėjau dėti daug nuotraukų į šią didelę temą
                                      Besidomintys gali pasidalinti įspūdžiais temoje Traukiniu iš VLN į KLP
                                      Paskutinis taisė Romas; 2006.10.31, 22:35.

                                      Comment


                                        Trumpas interview apie geležinkelius. Gal kam bus įdomu.

                                        1. Užsienyje...pvz. JAV ilguose geležinkelio ruožuose kur nėra stočių, o geležinkelis vienkelis (arba dvikelis) yra irengtos pralankos - kraštutiniai bėgiai šalia pagrindinų...Pvz. prekinys traukinys pralankoje praleidzia keleivini nes Šis važiuoja lėčiau. Ar Lietuvoje yra kur nors irengtos pralankos traukiniams prasilenkti ar traukiniai prasilenkia tik stotyse?

                                        2.1 Mašinisto kabina ko ten tik nera...seniau is vieno geležinkeliuose dirbančio žmogaus girdėjau, kad irengta tokia sistema, kad traukinio mašnistas neuzmigtu bevažiuodamas rodos kas minute turi nuspausti kažkoki mygtuką ar pedalą, nes kitaip traukinys sustos...Ar dabar taikoma tokia ar kokia nors panaši sistema, kad mašnistai bevažiuodami neužmigtu ?
                                        2.2 Klausimas susijes su tuo pačiu...Kanadoje nepamenu tiksliai kuriais metais krovininio traukinio mašinistas ar keli norėdami miegoti rodos ant to pedalo kuri reik spaudinėti kas minute padėjo kažkoki sunku daiktą kad nereiktu spaudinėti to pedalo ir užmigo. Traukinys pralankoje ignoraves raudoną šviesoforo signalą ir kiek toliau pavažiaves susidūrė su keleiviniu ekspresu...gal esi girdėjes apie šia katastrofą ?

                                        3. Stabdžiai vagonuose. Keleiviniuose vagonuose yra užrašai atsarginis stabdis, avarinis stabdis - ar jie veikia ? Ar atjungti ?
                                        Nes vienas žmogus dirbantis geležinkeliuose sako, kad nieks ten neveikia

                                        4. Planuose ar žemelapiuose būna pažymėta ar parašyta - geležinkelio atšakos ar aklakeliai. Atšaka tai suprantu pvz. bėgiai nuvesti pie sandėlio...o kas yra tas aklakelis ?

                                        5.Ar pasaulyje geležinkeliai kertasi kur nors kertasi kryžmai ?
                                        Na ta prasme kaip keliai-sankryža taip geležinkeliai kaip ar kertasi kaip pagaliukai kryžiuje?
                                        Atsakau:
                                        1. Lietuvoje nėra ilgų GK ruožų, traukiniai prasilenkia stotyse. JAV praktika yra perdaug avaringa. Rusijoje yra dvikeliai(ir daugiau) keliai (перегон rus.) kur greitieji traukiniai aplenkia prekinius, bet kaip minėjau, ši praktika avaringa ir beveik nenaudojama.

                                        2.1 Taikoma, ir dar kaip. Yra mygtukas ir pedalas. Jei nepaspaudi per tam tikrą laiką(gali skirtis, atsižvelgiant į greitį) tai pirmiausia užsidega lemputė kabinoje, po to labai garsus ir nemalonus siganalas(ne kartą teko girdėti), galiausiai suveikia automatinis stabdymas. Traukinis sustoja. Naujuose traukniuose(žinau, kad RF tikrai) yra įmontuota nauja sistema - žmogaus funkcijų daviklis(pvz. ant piršto, matuoja pulsą, temperatūra). Ją apgauti labai sunku, ji supranta, kada žmogui bloga ar jis girtas. "Mašinistas juokavo, kad dar geriau jei ant kedės būtų elektrodai - kai užmiegi, kad kelis voltus leistų "

                                        2.2 Pagal 2.1 atsakymą, manau aišku, kad tai nereali istorija. Tačiau gal Kanadoje sistemos kitos, ir jas galima apgauti. Pats netikiu. Negirdėjau.

                                        3. Viskas veikia, tai ne juokai. Tik daug kur vietoj STABDIS, parašyta STABDAS. Bet čia ne į tema.

                                        4.Aklakelis - GK, kuris turi pabaigą su užtvaru.

                                        Stotis TRAKAI - irgi yra aklakelis.

                                        5. Kertasi, ir tai vadinama X-RAILS.

                                        Comment


                                          Lapkričio 10 dieną iš Bialystoko į Suvalkus pradėjo kursuoti kątik nupirktas naujas modernus keleivinis traukinys, Lenkijoje vadinamas šynobusu (szynobus). Tokį nupirko Podlesės vaivadijos administracija.
                                          Suvalkuose išlipusius keleivius pasitiko Padlesės vaivadijos maršalka Janušas Kryževskis (Janusz Krzyżewski) ir Suvalkų prezidentas Juzefas Gajevskis (Józef Gajewski).
                                          Tai antras bėginis autobusas (szynobus), kursuojantis maršrutu Suvalkai-Bialystokas. Pirmas toks šioje geležinkelio linijoje važinėja nuo 2006m. spalio 24 d.
                                          Tai jau penktas bėginis autobusas, Podlesės vaivadijos (Wojewodstwa Podlaskiego) administracijos nupirktas per paskutinius tris metus.
                                          Plačiau (lenkų k.) su naujo traukinio nuotraukomis Suvalkų geležinkelio stotyje - http://www.um.suwalki.pl/PortalVBVS/..._suwalkach.htm
                                          P.S.: toks modernus keleivinis traukinys į Šeštokus dar neatvažiuoja, nors nuo Suvalkų lieka tik 52 km, nors geležinkelio techninės galimybės atvažiuoti leidžia. Vieninteliu sieną kertančiu traukiniu Varšuva-Šeštokai-Varšuva nuvažiuoti iš Lietuvos į Lenkiją (nuo Šeštokų iki Suvalkų) ir grįžti atgal per dieną šansų vis nėra, kai maršrutu Kuznica-Gardinas per parą abiem kryptimis Lenkijos-Baltarusijos sieną kerta po keturis keleivinius traukinius.


                                          is http://www.biteplius.lt/lt/2forum.de...1-=(651597871?






                                          nu jei vaziuotu iki Sestoku tai vos ne ekskursija galima butu daryt tenai pasiziuret jo
                                          You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X