Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal dvigubins reisų skaičių, leis traukinius į Šilutę, Joniškį, Pagėgius. Dar žadėjo maršrutą Kaunas-Klaipėda.

    Kiek pamenu estam pavyko gerokai padidinti keleivių skaičių atnaujinus riedmenis bei padažninus kursavimą.
    Paskutinis taisė lukass; 2018.06.22, 21:00.
    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    Comment


      Nu nėra potencialių keleivių tiek, kas padvigubėtų keleivių skaičius. Potencialūs keleiviai tai tik keleiviai, pervilioti iš autobuso. Bert juk, dar kartą kartoju, autobusu galima nuvykti į daug kur, net ir ten, kur nėra geležinkelio. O norint iš automobilio iškrapštyti, tai reikia pačiai valstybei imtis nepopuliarių ekonominės prievartos priemonių - automobilius apmokestinti kelių tūkstančių eurų mokesčiu, mokamu kasmet ar pan. ir vystyti VT. Už kokius pinigus ir ar bus politinė valia priimti nepopuliarius sprendimus?

      Comment


        Patrauklus kursavimo dažnis bei tvarkaraštis, naujesni riedmenys ir pervilios keleivius iš autobusų. Juk ne veltui traukiniai į Klaipėdą/Šiaulius perpildyti.
        Keleivių skaičius išaugtų sukūrus Vilniaus priemiesčių linijas, bilietus sujungus su vilniečio kortele (deramasi jau senokai).
        Paskutinis taisė lukass; 2018.06.22, 21:58.
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Trečia kartą kartoju, kad potencialių keleivių tuose autobusų maršrutuose, kurie dubliuojasi su traukinių, nėra tiek, kad keleivių pastaruosiuose padvigubėtų. Iš esmės tai ne VT gerinimas, o paklodės tampymas tarp traukinių ir autobusų, ne žmonių iškrapštymas iš automobilių, kurio būtent ir reikia. Na gerai, dalis keleivių iš autobusų pabėgs į traukinius. Tai teks uždaryti kai kuriuos autobusų maršrutus arba vietoj autobusų leisti bjaurius mikrobus. O juk ir susisiekimas autobusais Lietuvoje nėra geras, jis tik pablogėtų. Žodžiu, kol nebus rimtos VT politikos iš valstybės pusės, tol nieko gero ir nebus.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Trečia kartą kartoju, kad potencialių keleivių tuose autobusų maršrutuose, kurie dubliuojasi su traukinių, nėra tiek, kad keleivių pastaruosiuose padvigubėtų. Iš esmės tai ne VT gerinimas, o paklodės tampymas tarp traukinių ir autobusų, ne žmonių iškrapštymas iš automobilių, kurio būtent ir reikia. Na gerai, dalis keleivių iš autobusų pabėgs į traukinius. Tai teks uždaryti kai kuriuos autobusų maršrutus arba vietoj autobusų leisti bjaurius mikrobus. O juk ir susisiekimas autobusais Lietuvoje nėra geras, jis tik pablogėtų. Žodžiu, kol nebus rimtos VT politikos iš valstybės pusės, tol nieko gero ir nebus.
            Keliavimo komfortas bei tvarkaraštis natūraliai didins keleivių srautus ir mažins keliavimą automobiliais. Autobusai iš automobilių nepajėgūs vilioti klientų, nes jie ne tokie patogūs: kratymasis nuo nelygaus kelio, negalėjimas prasivaikščiot, negalima mėgautis kava ir pan.

            P.S. Ankstesniam poste vietoj autobusų turėjo būt automobilių.
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              Deja, tai nepakankamos priemonės iškrapštyti žmones iš automobilio. Reikia visos VT sistemos, nuo miestų, priemiesčio iki tolimojo susisiekimo, tiek geležinkeliu, tiek ir autobusais gerinimo. Dar ir to nepakanka. Reikia prievartinio iškrapšymo iš automobilio ekonominėmis priemonėmis, draudimais ir pan. O tam jau valdžios kinkos per silpnos, ir valios bei supratimo nėra.

              Comment



                „Lietuvos geležinkeliai“ veš krovinius Lenkijoje

                Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=78410181

                Comment


                  Įdomu, kaip su lokomotyvais? Nuomosis, ar užsakys VLRD modernizuoti (greičiau pritaikyti Lenkijai) dar porą M62? Nes esamų dviejų lokomotyvų 1435 mm vėžei nepakaks manevravimo darbams ir giliam prasiskverbimui į Lenkiją. Dar jei iki Suvalkų, tai būtų galima apsieiti su dabar turimais šilumvežiais.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Įdomu, kaip su lokomotyvais? Nuomosis, ar užsakys VLRD modernizuoti (greičiau pritaikyti Lenkijai) dar porą M62? Nes esamų dviejų lokomotyvų 1435 mm vėžei nepakaks manevravimo darbams ir giliam prasiskverbimui į Lenkiją. Dar jei iki Suvalkų, tai būtų galima apsieiti su dabar turimais šilumvežiais.
                    Įdomu ar tai nesusiję su šia naujiena? Auginant krovinių srautą iš Kinijos per Lietuvą į Vakarų Europą gal visai tikslinga ir paslaugas teikti ilgesniame maršrute. Per Lietuvą geležinkeliais vežamų Kinijos krovinių srautas šiemet – didžiausias

                    litrail.lt
                    šiemet planuojama pervežti apie 60 traukinių su Kinijos kroviniais.

                    Comment


                      Tai taip. Bet kad jas teikti, reikia vežti su savo šilumvežiais. Priešingu atveju viskas nuo Mockavos į vakarus atitenka lenkams.

                      Comment


                        Dar gali būti lenkų šilumvežių nuoma.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          M. Bartuška: penkerius metus smukę „Lietuvos geležinkeliai“ atsitiesė

                          Penkerius metus smukusi ir užpernai nuostolinga tapusi įmonių grupė „Lietuvos geležinkeliai“ atsitiesė ir uždirbo 27 mln. eurų grynojo pelno, sako „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.

                          Anot M. Bartuškos, įmonės įprastai veikia pagal tarptautinius standartus, o „Lietuvos geležinkeliai“ iki šiol to neturėjo, dėl to buvo sunku lyginti veiklos rezultatus. Dabar pirmą kartą „Lietuvos geležinkelių“ veikla vertinta pagal Tarptautinį finansinės atskaitomybės standartą.

                          M. Bartuškos teigimu, pagal audituotus metinius rezultatus, pernai „Lietuvos geležinkelių“ įmonių grupei buvo lūžio metai - grupė dirbo pelningai. Bendras grupės pelnas siekė 27 mln. eurų. „Lietuvos geležinkeliai“ 2017 m. uždirbo papildomai 448 mln. eurų pajamų, vežė 10,5 proc. daugiau krovinių nei užpernai - 52,6 mln. tonų, keleivių skaičius augo 5 proc. - iki 4,7 mln.

                          Skaičiuojama, kad grupės sąnaudos sumažėjo 9 proc., pajamos padidėjo 11 proc...
                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                          Comment


                            Penki įspūdingiausi Lietuvos geležinkelių maršrutai

                            1919 m. liepos 6 dieną iš Kaišiadorių stoties į Radviliškį išvyko pirmasis Nepriklausomos Lietuvos traukinys. Šios svarbios datos proga norisi paminėti gražiausius Lietuvos geležinkelių maršrutus, apie kuriuos išsamiau pasakojo kelionių traukiniais organizatorius, kelionių agentūros „superkelionės.lt“ vadovas, – Udrius Armalis. Kelionės: Lietuvos, Latvijos, Estijos, Baltarusijos ir Kaliningrado geležinkeliais, kurių metu keliauta ne tik traukiniais, bet garvežiais ir drezinomis – tokia šių nišinių kelionių organizatoriaus, daugiau kaip 10 metų trunkanti, patirtis.
                            Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...tai-642-995958

                            Comment


                              Netolima ateitis: „Geležinė akis“ stebės aplinką Lietuvos geležinkelių keliuose

                              VšĮ Lietuvos verslo paramos agentūra ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ pasirašė projekto „Prietaiso skirto investicinių projektų stebėjimui, elektros tinklų ir augmenijos priežiūrai geležinkelio ruožuose sukūrimas (Geležinė akis)“ finansavimo ir administravimo sutartį pagal priemonę „Ikiprekybiniai pirkimai LT“.

                              Projekto metu bus siekiama įvykdyti pirkimą, skirtą prietaiso „Geležinė akis“ prototipo sukūrimui, kuris galėtų: stebėti aplinką; aptikti ir fiksuoti objektus, atpažinti ir identifikuoti objektus panaudojant atpažinimo algoritmą, atvaizduoti duomenis, informuoti apie situaciją bei kylančius pavojus, perduoti duomenis edukacinės ar išplėstinės realybės žaidimui bei būti pritaikytas skirtingoms transporto rūšims.

                              Prietaisas „Geležinė akis“ galės stebėti arti geležinkelio tinklo esančią infrastruktūrą tokią kaip: pastatai, bėgiai, laidai, antenos, tiltai, viadukai, sankryžos ir t.t. Prietaisas stebės ir vertins objektų būklės pasikeitimus, siekiant išsiaiškinti ar objektai nekelia pavojaus...
                              Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...eliu-keliuose/ .

                              Reiktų ne geležinės, o visa matančios akies.
                              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                              Comment


                                „Lietuvos geležinkeliai” per 10 metų suremontuos didžiąją dalį kelių
                                Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai” per 10 metų ketina suremontuoti didesnę dalį kelių. Anot įmonės, keleiviams dėl to keliauti bus patogiau, taip pat bus sutaupoma lėšų.

                                Pasak „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojo, Infrastruktūros direkcijos direktoriaus Karolio Sankovski, visiškai įgyvendinus visą remonto programą, keleiviai sutaupys daugiau kaip 30 minučių kelionei iš Vilniaus į Klaipėdą...
                                ...„Iki 2027 metų esame susidėlioję remontų programą ir visas atstumas, kuriam tenka šie remontai, yra 450 kilometrų kapitaliniam remontui ir sustiprintam paprastajam bei apie 600 kilometrų paprastajam...
                                ...Anot K. Sankovskio, traukinių vėlavimų, kuriuos sukelia transporto darbai, per 2-3 metus turėtų nelikti...
                                Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ja-dali-keliu/ .
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  „Lietuvos geležinkeliai“ planuoja naują infrastruktūrą ir modernų vagonų parką

                                  Augant gamybos pajėgumams šalies regionuose, bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ ketina plėsti gelžinkelio infrastruktūrą šiaurės Lietuvoje ir iš esmės atnaujinti vagonų parką.

                                  Nauja „Lietuvos geležinkelių“ plėtros kryptis susijusi su penktadienį Akmenės rajone Vakarų medienos grupės (VMG) pradėtomis Vakarų medienos grupės medžio drožlių plokštės gamyklos statybomis.

                                  „Lietuvos geležinkeliai“ prisideda prie besiplečiančios pramonės šalies regionuose. Bendradarbiaudami su verslu ir geriau pažindami jų poreikius, galime pasiūlyti naujas, konkurencingas ir efektyvias logistikos paslaugas. Šiuo atveju Akmenėje ilgalaikės ir tvarios parnterystės pagrindu planuojame įrengti modernią infrastruktūrą ir pasiūlyti šiuolaikišką vagonų parką krovinių pervežimui“, – sakė „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška, kuris dalyvavo gamyklos statybų pradžios renginyje.

                                  Bendradarbiaudama su VMG, „Lietuvos geležinkeliai“ planuoja nutiesti naują magistralinio geležinkelio atkarpą nuo Alkiškiai-Karpėnai ruožo iki Akmenės laisvosios ekonominės zonos (LEZ), taip pat – įrengti privažuojamąjį kelią LEZ teritorijoje. Artimiausiu metu numatoma paskelbti rangos konkursą geležinkelio infrastruktūros plėtrai.

                                  Nuo 2019 metų vidurio „Lietuvos geležinkeliai“ taip pat pasiūlys skiedros pervežimo paslaugas. Tam kitąmet numatoma įsigyti naujus skiedrovežius. Tai bus vienas didžiausių bendrovės vagonų parko atnaujinimų per pastaruosius metus. Dalis naujų skiedrovežių bus skirta Akmenės rajone statomos gamyklos poreikiams.
                                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                  Comment


                                    Ajajai, kiek daug piaro. Akmenės LEZ tai teritorija šalia Akemnės geležinkelio stoties, buvusi kalkių degimo gamykla. Ten ir taip geležinkelio keliai yra. Aišku ,dalis demontuota, bet nemažai dar likę. Ar dabar kiekvieną privažiuojamąjį kelią, kurį LG sutvarkys, reikia pristatinėti kaip kažkokį superpasiekimą? O kiek privažiuojamųjų kelių savo laiku LG pardavė į metalo laužą, demontavo, pusdykiai prakalė įmonėms, kurių teritorijose jie ėjo ir jos tuos kelius išardė... Va, jei Lg rekonstruotų tokius ruožus kaip Alytaus, Utenos, Skuodo, atnaujintų nutrauktą susisiekimą kai kuriais ruožais, tai būtų kita kalba.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Ajajai, kiek daug piaro. Akmenės LEZ tai teritorija šalia Akemnės geležinkelio stoties, buvusi kalkių degimo gamykla. Ten ir taip geležinkelio keliai yra. Aišku ,dalis demontuota, bet nemažai dar likę. Ar dabar kiekvieną privažiuojamąjį kelią, kurį LG sutvarkys, reikia pristatinėti kaip kažkokį superpasiekimą? O kiek privažiuojamųjų kelių savo laiku LG pardavė į metalo laužą, demontavo, pusdykiai prakalė įmonėms, kurių teritorijose jie ėjo ir jos tuos kelius išardė... Va, jei Lg rekonstruotų tokius ruožus kaip Alytaus, Utenos, Skuodo, atnaujintų nutrauktą susisiekimą kai kuriais ruožais, tai būtų kita kalba.
                                      Utenos stoty pakeista dalis pabėgių neseniai. Didžiulė krūva senų guli šalia. Matosi, nesiruošia visiškai apleisti šito ruožo.

                                      Comment


                                        Parašė artexs Rodyti pranešimą

                                        Utenos stoty pakeista dalis pabėgių neseniai. Didžiulė krūva senų guli šalia. Matosi, nesiruošia visiškai apleisti šito ruožo.
                                        2014 buvo pirkimai skelbiami visame ruože keisti pabėgius.

                                        Comment


                                          Ar kas nors vyksta dėl elektrifikavimo, nes pagal infrastructure.litrail.lt elektrifikacija turi prasidėt šiemet:
                                          6. Vilniaus geležinkelio mazgo elektrifikavimas 2018-2022 250.000.000
                                          7. Ruožo Kaišiadorys - Radviliškis elektrifikavimas
                                          8. Ruožo Radviliškis-Klaipėda (Draugystės st.) elektrifikavimas
                                          P.S. visiem 3 punktam skirtas laikotarpis ir kaina, lentelė nevykusiai įsiterpė.
                                          Paskutinis taisė lukass; 2018.08.13, 14:05.
                                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X