Be abejo, pas tuos vaikus proto ne per daugiausia. Bet ar daugiau jo įgis įkalinimo įstaigose? Ar po 6 ar po 10 metų išeis bandziūgos ir tiek.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Viešųjų pirkimų sistemoje yra įdomi informacija apie LG planuojamą savaeigių traukinių pirkimą, kurio konkurso sąlygos turėtų būti paskelbtos IV ketvirtį. Šiaip jokios kitos informacijos apie pirkimą nėra, tik tai, kad planuojamas toks pirkimas. Skelbimas paskelbtas šių metų kovą. Įdomu, tai bus dyzeliniai traukiniai, elektriniai traukiniai ar po tokiu gan nekonkrečiu pavadinimu slepiasi kokių nors savaeigių kelio mašinų pirkimas? O gal elektrovežių? Tai kam taip maskuoti? Dar įdomiau, kad planuojam sutarties trukmė net 72 mėnesiai, t.y. 6 metai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąViešųjų pirkimų sistemoje yra įdomi informacija apie LG planuojamą savaeigių traukinių pirkimą, kurio konkurso sąlygos turėtų būti paskelbtos IV ketvirtį. Šiaip jokios kitos informacijos apie pirkimą nėra, tik tai, kad planuojamas toks pirkimas. Skelbimas paskelbtas šių metų kovą. Įdomu, tai bus dyzeliniai traukiniai, elektriniai traukiniai ar po tokiu gan nekonkrečiu pavadinimu slepiasi kokių nors savaeigių kelio mašinų pirkimas? O gal elektrovežių? Tai kam taip maskuoti? Dar įdomiau, kad planuojam sutarties trukmė net 72 mėnesiai, t.y. 6 metai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe, būtent dyzelinis ar elektrinis traukinys. Galbūt dar kelio mašina. Bet mažiau tikėtina, nors gali būti visko.
Comment
-
Prieš kelias savaites Baltarusija pradėjo vežti krovinius per Ust Lugą. Ir štai, Baltarusija jau įspėjo Lietuvą, kad gali nebevežti tranzitu per Klaipėdos uostą savo krovinių. Taigi, ir geležinkeliu.
Aišku, tikriausiai jokio staigaus atsisakymo nebus, tiesiog daro spaudimą sumažinti kainas. Nes gali rinktis iš trijų šalių uostų - Lietuvos, Latvijos ir Rusijos. Anksčiau tik iš dviejų.
https://www.rubaltic.ru/article/poli...hode-tranzita/
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrieš kelias savaites Baltarusija pradėjo vežti krovinius per Ust Lugą. Ir štai, Baltarusija jau įspėjo Lietuvą, kad gali nebevežti tranzitu per Klaipėdos uostą savo krovinių. Taigi, ir geležinkeliu.
Aišku, tikriausiai jokio staigaus atsisakymo nebus, tiesiog daro spaudimą sumažinti kainas. Nes gali rinktis iš trijų šalių uostų - Lietuvos, Latvijos ir Rusijos. Anksčiau tik iš dviejų.
https://www.rubaltic.ru/article/poli...hode-tranzita/
Ambasados pranešimas spauda 2017-12-15: http://lithuania.mfa.gov.by/ru/embas...b7b55a29e.html
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrieš kelias savaites Baltarusija pradėjo vežti krovinius per Ust Lugą. Ir štai, Baltarusija jau įspėjo Lietuvą, kad gali nebevežti tranzitu per Klaipėdos uostą savo krovinių. Taigi, ir geležinkeliu.
Aišku, tikriausiai jokio staigaus atsisakymo nebus, tiesiog daro spaudimą sumažinti kainas. Nes gali rinktis iš trijų šalių uostų - Lietuvos, Latvijos ir Rusijos. Anksčiau tik iš dviejų.
Perkalsime į 1435 ir ką tada? Rusija jiems po to kainas Baltarusijai tik kels. Nes bus 1 alternatyva.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
A|1, ar tikrinai šitą informaciją kituose šaltiniuose?
Ambasados pranešimas spauda 2017-12-15: http://lithuania.mfa.gov.by/ru/embas...b7b55a29e.html
Что же касается возможности переориентации белорусских грузов на другие порты, – этот вопрос лежит сугубо в экономической плоскости. В сфере транспорта и логистики идет серьезная борьба за клиента. Наши предприятия регулярно получают интересные предложения. Не скрою, исходят они и от латвийских, и от российских портов.
Paskutinis taisė Al1; 2017.12.19, 18:01.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAr kas nors žino, kur galima rasti atstumus tarp stočių? Anksčiau LG puslapyje žiūrint tvarkaraščius rodydavo ir atstumą km, bet dabar aišku neberodo.
https://drive.google.com/file/d/1JhX...ew?usp=sharing
Comment
-
-
Įdomi naujiena:
„Lietuvos geležinkeliai“ išbandys maršrutą Klaipėda–Sovetskas. Bendrovė pranešė, kad bandomieji du traukiniai važiuos sausio 5 ir 7 dienomis.Paskutinis taisė jevgenijb; 2017.12.29, 14:52.
Comment
-
„Lietuvos geležinkeliai“ remontuos Lenkijos lokomotyvus
Valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ įmonė Vilniaus lokomotyvų remonto depas (VLRD) remontuos 7 Lenkijos bendrovės „CTL Logistics“ lokomotyvus......„Lietuvos geležinkelių“ įmonė atliks 7 TEM2 lokomotyvų kapitalinį remontą. Pasak geležinkelių atstovo Tado Valančiaus, darbus ketinama baigti iki kitų metų pirmo ketvirčio pabaigos. Be to, sutartyje numatyta sąlyga, kad „Lietuvos geležinkelių“ bendrovė gali remontuoti daugiau lokomotyvų, jei lenkus tenkins darbų kokybė...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
Comment