Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nepakeis ir vienos įmonės veikloje, kalbant konkrečiai apie "Begą".
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      Rusija nusprendė nutraukti derybas su Lietuva


      Rengdamasi 2018 metų pasaulio futbolo čempionatui Rusija tikėjosi, kad Kaliningradą ir Maskvą jungiantis keleivinis traukinys važiuos trumpiau, nes Lietuvos pareigūnai keleivius tikrins traukiniui važiuojant, o ne stovint pasienio stotyse, tačiau šios derybos nutrūko, ketvirtadienį rašo dienraštis „Lietuvos žinios“.
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        Preliminarūs 2016 metų rezultatai: viršytas krovinių planas ir išaugęs keleivių skaičius
        Praėjusiais metais „Lietuvos geležinkeliai" gabeno 3,6 proc., arba 1,6 mln. tonų, daugiau krovinių nei numatyta 2016–2019 metų strateginiame veiklos plane. Tiesa, dėl geopolitinių ir makroekonominių priežasčių krovinių vežimo pajamos mažėjo, dėl to bendrovė, preliminariais duomenimis, 2016 m. patyrė 1,8 mln. Eur nuostolių.

        Tarptautiniai vežimai labiausiai buvo veikiami geopolitinių ir makroekonominių veiksnių bei ekonominių pokyčių regione, pasaulinių rinkų tendencijų. 2016 m. tarptautiniais maršrutais vežta 32,6 mln. tonų – 1 mln. tonų, arba 3 proc., mažiau nei 2015 m.
        Tačiau stebimi teigiami pokyčiai vietiniame vežime: praėjusiais metais vežta 15 mln. tonų krovinių -0,6 mln. tonų, arba 4,3 proc., daugiau nei 2015 m.
        Iš krovinių vežimo veiklos uždirbta 350,4 mln. Eur pajamų, t. y. 20,9 mln. Eur mažiau nei per 2015 m.

        Kiek kitokios tendencijos stebimos keleivių susisiekime. Praėjusiais metais vežta apie 4,4 mln. keleivių, t. y. 4,8 proc. daugiau nei 2015 m. Iš jų vietiniais maršrutais keliavo apie 3,6 mln., arba 4,4 proc., daugiau keleivių nei 2015 m., tarptautiniais – apie 848 tūkst., arba 6,5 proc., daugiau nei 2015 m.

        Comment


          Tačiau stebimi teigiami pokyčiai vietiniame vežime: praėjusiais metais vežta 15 mln. tonų krovinių - 0,6 mln. tonų, arba 4,3 proc., daugiau nei 2015 m.
          Gal kas gali pakomentuoti iš ko toks didėjimas? "fūros" atsisako pigiai vežti? Reikšmingas augimas.

          Comment


            Greičiausiai susiję su "Orlen" ir trąšų gamintojų produkcijos paklausa.
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              «Стадион Калининград»[1] — будущий футбольный[2] стадион в Калининграде.
              Вместимость 35 000
              25 000 (после ЧМ 2018)
              1. Ar tikrai pastatys?
              2. Dabar RF traukiniai - tik RF piliečiai. Vakariečiai (ES+ erdvė) paskraidys. Kiti tik su Šengeno viza, todėl tas traukinys nelabai patogus.

              Comment


                2016 m. gruodžio mėn. buvau Kaliningrade, tai teko pravažiuot šalia, tai visa infrastruktūra šalia baigta (keliai, estakados, apšvietimas), prie pat stadiono buvo išlygintas smėlis, jokių požymių, kad įrenginėja aikštelės aš šaligatvius, bet buvo žiema, o pats stadionas, tai buvo visa dėžute pastatyta ir krapštė apdailą, bokštinių kranų berods jau irgi nebuvo. Gal ir spės, jeigu bus užtikrintas finansavimas

                Comment


                  Kaliningrado valdžia jūrų keltais apeis Lietuvą
                  Rusijos Kaliningrado srities administracija paskelbė, kad linijai Baltijskas – Ust Luga aptarnauti statys 3 naujus keltus.

                  Taip Rusija aprūpindama Kaliningrado sritį stengiasi apeiti Lietuvą, kad kuo mažiau reikėtų naudotis per Lietuvą einančiais geležinkeliais.
                  http://jura.diena.lt/lt/naujienos/ju...lietuva-508765
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    Visiškai pervežimų geležinkeliu nepakeis, bet ženkliai sumažins. Bet LG nuo to ne geriau.

                    Comment


                      „Lietuvos geležinkeliai“ mažina įkainius grūdininkams

                      http://klaipeda.diena.lt/naujienos/v...ninkams-803874
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Gal žinote, ar yra maks. greičių Lietuvos geležinkeliuose žemėlapis ar sąrašas?
                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                        Comment


                          Parašė lukass Rodyti pranešimą
                          Gal žinote, ar yra maks. greičių Lietuvos geležinkeliuose žemėlapis ar sąrašas?
                          Gana senas (2009 m.), bet vis tiek neblogai, manau: Dėl didžiausio leistino traukinių ir lokomotyvų greičio geležinkelio stočių keliais ir tarpstočiais

                          Pradėjau irgi šitas informacijas įrašyti į Openstreetmapą, bet nelabai daug linijos man jau pavyko, tik Švenčioneliai - Utena ir Kretinga - Skuodas. Vizualizacija pavyzdžiui per Openrailwaymapą.

                          Comment


                            Kretinga - Skuodas tik iki Darbėnų eismas.
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Parašė Briedis
                              Žemėlapyje pavaizduota atšaka nuo Darbėnų į Latviją, nors geležinkelis ėjo į Šventąją. Per ortofoto nesunku tiksliai atsekti buvusią trasą.
                              Kolega, Jūs nesate teisus, ten pažymėtas 600 mm siaurukas, kuris ėjo į Latviją. Vėliau trasa perklota 600 mm siauruku į Šventąją ir dar vėliau - nuo Darbėnų platusis geležinkelis į Šventąją nutiestas

                              Comment


                                „Lietuvos geležinkeliai“ pristato greitųjų siuntų paslaugą

                                Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ pristato greitųjų siuntų paslaugą, kuri leis pervežti siuntinius populiariausiais maršrutais, o juos atsiimti - jau tą pačią dieną. „Lietuvos geležinkeliai“ pristato greitųjų siuntų paslaugą.

                                Kaip teigia „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas, Keleivių vežimo direkcijos direktorius Linas Baužys, siuntų vežimas traukiniais yra patogi paslauga tiems, kurie siuntas nori išsiųsti ir gauti greitai.

                                Siuntos priimamos ir išduodamos Vilniaus, Kauno, Šiaulių, Klaipėdos ir Marijampolės geležinkelio stotyse ir vežamos maršrutais Vilnius-Kaunas, Vilnius-Šiauliai, Vilnius-Klaipėda, Šiauliai-Klaipėda, Šiauliai-Kaunas, Kaunas-Klaipėda, Kaunas-Marijampolė bei atgal.
                                Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=75737585
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                  „Lietuvos geležinkeliai“ pristato greitųjų siuntų paslaugą
                                  Vežios tik keleiviniais traukiniais ar ir krovininiais?

                                  Comment


                                    Parašė r08n Rodyti pranešimą

                                    Vežios tik keleiviniais traukiniais ar ir krovininiais?
                                    O keleiviniuose yra vietos siuntoms?
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      O keleiviniuose yra vietos siuntoms?
                                      Jei sugeba sutalpinti į autobusą, gal sutalpins ir į traukinį? Ar tos siuntos jūrinio konteinerio dydžio?

                                      Comment


                                        „Lietuvos geležinkeliai“ gavo pirmąjį šalies kariuomenės užsakymą

                                        http://www.vz.lt/transportas-logisti...menes-uzsakyma

                                        Comment


                                          Vis tik nesolidžiai atrodo fantas, kad tą karinę techniką pakrauti - iškrauti galimybė yra tik Mockavos stotyje, kuri yra vos 14 km nuo sienos, o 1435 mm vėžės bėgiai ateina iki Kauno. Kodėl nebandoma papildomus bėgius tiesti ir rampas statyti pvz. Kalvarijos, Vinčų, Mauručių stotyse?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X