Parašė goolfietis
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė SveciasNereikia jokių atskirų linijų. Kiek tokių traukinių, kurie stoja prie kievieno stulpo, reikia ? Maksimum 4 per parą pilnai užtektų, o kiti galėtų būti greitieji, kurie stotų tik Kaišiadoryse.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Parašė blitzNetiesiant naujos linijos greitajam traukiniui būtų sunku aplenkti lėtąjį.Parašas :)
Comment
-
Kokios ten 30-40 minučių? Aš norėjau nuvažiuoti į Kauną futbolo pažiūrėti ir grįžti į Vilniu traukiniu. Aišku ir alučio Kaune išgerti norėjauTai ką tu, man stotyje informacijoje gražiai paaiškino, kad paskutinis traukinys iš Kauno išvyksta apie 21 val su minutėmis. Futbolo rungtyniu pradžia buvo irgi panašiu metu, jei neklystu, apie 21 val. O artimiausias traukinys į Vilnių - apie 4 ar 5 val. nakties ir tai tarpmiestini iš Kaliningrado ar kažkoks kitas, tiksliai neatsimenu, nes pernai tai buvo. Va tau ir intensyvus traukinių judėjimas ir Vilniaus -Kauno dvimiestis. Teko su savo auto važiuoti ten ir atgal ir alų tik parvykus gerti....
Paskutinis taisė Svecias; 2006.06.06, 16:23.Parašas :)
Comment
-
Gal biškelį nuklysiu nuo jūsų temos, bet..
teko kelis mėnesiukus pastudijuot Čekijoj, o ten traukiniai tai itin populiarus, nors amžius jų sovietinis, ir pritraukia jie keleivius visokioms nuolaidom, kaip, pvz.: nuolaidos grupem (gan nemažos), vienos dienos bilietas visiems traukiniams šalies teritorijoje taip pat su didele nuolaida ir pan... Tai mes vien traukiniais ten tekeliaudavom. Žinoma jie bėgių keliskart daugiau pakloję nei Lietuvoj, bet vistik prigaminus traukiniu darbas dar nesibaigia
Comment
-
Lietuvoje LABAI truksta tokio dalyko kaip kainu vadyba ir visokiu nuolaidu politiku ... perku anksciau moku pigiau ir t.t. Kadangi lietuvos gelezinkeliai tik ir tesiorientuoja i krovinius tai jiems ir keleivis tera krovinys, kuris sumoka uz pervezima ir nelabai reikia rupintis aptarnavimu ir pan... teko veztis dvirati, tai ojojoi isikelti bent jau padeda, o toliau jau pasiusk: reikia dvirati piestu statyti, kad pro tas vagono katakombas pravezti, niekas nepadeda jo iskleti, tenka issokti is traukinio ... puliai kazkokie (beje kol dviraciui bilieta duoda tai 10 min reikia laukti... beje jei jau tokius tik vagonus teturite, tai malonekite peronus paaukstinti, kad tiesiog reiktu ikelti kojas(manau daug vyresniu zmoniu tas atbaido), arba reikia pirkti naujus vagonus ... ka tikrai galetu labai lengvai padaryti, o ne kaip dabar svaisto pinigus visokiems niekalams: griauna pastatus stotyse, perka vien tik naujausias masinas(aptarnavimui mersus naudoja - neuztektu kokiu prastesniu
) ir t.t. zodziu elgiasi kaip grynas monopolininkas. Gal ir geriau butu jei keleiviu vezimus parduotu kelioms firmoms(duotu valstybes dotacijas) tai iskarto kokybe isaugtu visko... galeciau testi, bet jau atsibodo
Comment
-
Parašė tricky_kidLietuvoje LABAI truksta tokio dalyko kaip kainu vadyba ir visokiu nuolaidu politiku ... perku anksciau moku pigiau ir t.t. Kadangi lietuvos gelezinkeliai tik ir tesiorientuoja i krovinius tai jiems ir keleivis tera krovinys, kuris sumoka uz pervezima ir nelabai reikia rupintis aptarnavimu ir pan...
Gal ir geriau butu jei keleiviu vezimus parduotu kelioms firmoms(duotu valstybes dotacijas) tai iskarto kokybe isaugtu visko... galeciau testi, bet jau atsibodo
Grupines nuolaidos irgi saunu butu, weekend tickets kaip pas lenkus 60zl zmogui visam savaitgaliui + svenciu dienos ar pas vokiecius 30€ - 5 zmonem tik visam sestadieniu arba sekmadiniuitik kad grafikai levoki pas mus o tokia savoka kaip persedimas is vis svetima...
Dar toki nesamone prisiminiau kaip kad LT bilietus pardavineja traukiniui tam tikrai valandai jukUzsieny daug gudriau - bilietas bet kuriam traukiniu ta diena, o piko metu ryte ir vakare kai visi i darbus vaziuoja biski brangesnis bilietas...
Apskritai ten tam interviu LGL vado - nuostolis is keleiviu vezimo 130 limonu - automotrisa kur "vienas mašinistas tarsi autobusu veža apie 50 keleivių" - 2 lemonai, nu jei 5 paimtu tai net nepajaustu tu nuostoliu padidejimo - o tolko kiek... kokia akcija - atrakcija - "vaziuok is Vilniaus i Trakus ar Varena - nauju tiuninguotu traukiniu"
Ai dar pamastymui:
Is Londono i Aberdyna Skotijoj ~800km, bilieta perkant ne is anksto:
Traukiniu vaziuot 8 val ~100£ taciau +10£ ir jau gaunas bilietas i abi puses, beje su wireless ale nemokamas tik pirmos klases keleiviams - kitiems
Autobusu vaziuot 12 val 15-20£
Lektuvu skrist valanda 30-60£ perkant bent pries savaite ir skrendant ne savaitgali
daba is emules siunciuos: Documentary - "Seven Wonders Of The Industrial World 4 - Transcontinental Railway" turetu geras butPaskutinis taisė zanaz; 2006.06.08, 03:01.You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
...
Dėl traukinių, tai esmė ta, jog ir patys žmonės yra labiau suinteresuoti rinktis alternatyviąsias transporto priemones. Ne kainoj, ar rinkodaroj problema. Tiesiog traukinys niekad nenuveš iš taško A į tašką B, o Lietuvos viešasis transportas nėra taip puikiai pritaikytas, kad galima būtų apseiti be savo automobilio... O mašinas šiais laikais įperka visi.Paskutinis taisė sanomiz; 2006.06.08, 15:51.
Comment
-
Parašė sanomizTavo žodynas nerealus. Po tuo pačiu kartu jaučiasi, jog kalba ne lievas, o krūtai prisipompavęs žmogus.
Dėl traukinių, tai esmė ta, jog ir patys žmonės yra labiau suinteresuoti rinktis alternatyviąsias transporto priemones. Ne kainoj, ar rinkodaroj problema. Tiesiog traukinys niekad nenuveš iš taško A į tašką B, o Lietuvos viešasis transportas nėra taip puikiai pritaikytas, kad galima būtų apseiti be savo automobilio... O mašinas šiais laikais įperka visi.
Kas link transporto pritaikymo tai manau esme galvoje... "As vaziuosiu masina (dzin kad kledaras) o tu levas nes vaziuosi visuomeniniu transportu"
+ reik gerokai pamastyt kaip greiciausiai/pigiausiai nusigaut is tasko A is tasko B, ne taip paprasta kaip uzsieny - suvedei gatves pavadinimus ir tau ismeta visus variantus - su lektuvais traukiniais autobusais - tik rinkis
+ kaip mineta anksciau keliai pas mus geri visom prasmem ir nera beprotisku kamsciu, todel masina maltis po miesta ir uz jo visaivisai priimtina... bet viena diena visas tas geris uzhsikisPaskutinis taisė zanaz; 2006.06.08, 03:03.You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
LG niekada nebus keleivine. Paprasčiausiai tai yra ekonomiškai nepagrįsta. Geležinkelio infrastruktūra Lietuvoje nepritaikyta keleiviams, ypač vietinio susisiekimo. O žmonės savo ruožtu neprisitaikę važinėti traukiniais.
Pora pavyzdžių: niekam net į galvą neateina, kad įmanomas greitas susisiekimas A.Paneriai-Ž.Paneriai-Vilkpėdė-Stotis arba Stotis-Salininkai-Juodšiliai-Pagiriai, Gariūnai-Grigiškės-Stotis ir pan.
Naujų bėgių, stočių statyba kainuotų fantastiškus pinigus ir vis vien nepasiteisintų, jei jie būtų nutolę nuo tankiai apgyvendintų rajonų ir svarbiausių krypčių.
Seniau kalbėta apie kažkokio transporto mazgo kūrimą šiaurinėje Vilniaus dalyje. Galima jį būtų sujungti palei būsimą miesto aplinkelį iki Vievio, gal net atliekas į Kazokiškes vežti vagonais.
Comment
-
Parašė zanazNu kad as visai paprastas zmogus, kurie zodziai tie nerealus... turiu itarima, bandysiu reabilituotis
Kas link transporto pritaikymo tai manau esme galvoje... "As vaziuosiu masina (dzin kad kledaras) o tu levas nes vaziuosi visuomeniniu transportu"
+ reik gerokai pamastyt kaip greiciausiai/pigiausiai nusigaut is tasko A is tasko B, ne taip paprasta kaip uzsieny - suvedei gatves pavadinimus ir tau ismeta visus variantus - su lektuvais traukiniais autobusais - tik rinkis
+ kaip mineta anksciau keliai pas mus geri visom prasmem ir nera beprotisku kamsciu, todel masina maltis po miesta ir uz jo visaivisai priimtina... bet viena diena visas tas geris uzhsikis
Beje, ir Baltarusijoje (tai irgi užsienis) galima suvesti gatvės pavadinimą ir tau išmestų kokiais būdais gali ten nuvykti?
O didžiuosiuose miestuose kamščių tikrai netrūksta, gali tuo būti tikrasMano galerija Flickr'yje
Comment
-
Parašė LinasGal tu ir teisus. Bet ne vien tai suveiktų. Lietuviai pasidarė tokie individualistai, kad jiems ne visada veikia ekonominiai dėsniai, elementarus patogumas, romantika ir dar kas tik nori. Nesvarbu, kad gelda vos važiuoja, gal 20 metų amžiaus, bet vis tiek važiuos, terš aplinką, nes kaip čia derinsies prie kažko. Įmanytų, kai kurie į lovą mašina įvažiuotų.
Kai kuriose europos salyse ,kur yra tie greitaeigiai traukiniai-vazineja zmones ,o Lietuvoje su jos praeito simtmecio gelezinkelio sistema...Nuvaziuok is Vilniaus i Kauna su traukiniu. Autobusu greiciau ir patogiau bus
Comment
-
[QUOTE=Sula]...
Naujų bėgių, stočių statyba kainuotų fantastiškus pinigus ir vis vien nepasiteisintų, jei jie būtų nutolę nuo tankiai apgyvendintų rajonų ir svarbiausių krypčių.
...QUOTE]
Taip, keleiviams pervezti svarbus rodiklis yra tai kad linijos eitu per tankiai apgyvendintus rajonus - pvz jei butu linija ukmerges gatve iki centro - tikrai kaip gyventojas ir dirbantysis - automobiliu nesinaudociau. Bet jeigu taip butu tai ko gero tai jau butu ne gelezinkelis o metro
Comment
-
Parašė praeivisNuvaziuok is Vilniaus i Kauna su traukiniu. Autobusu greiciau ir patogiau bus
Tik is kur ta mintis kad autiku patogiau vaziuot! Nuesi i tulika autike, pasivaisciosi? Pagaliau jei traukinys nepilnas tai net prigult galima budavo tose trvietse placiose sedynese , tik daba nezinau ar liko nors vienas traukinys su jom...
Beje gal kas turi foto tu atnaujintu Vilnius-Kaunas elektricku viduj?You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
Comment