Rugsėjo 10 d. vyriausybė pritarė Susisiekimo ministerijos pateiktam nutarimo projektui – atidaryti Petrašiūnų geležinkelio stotį Pakruojo rajone. Apskaičiuota, kad traukinių eismo organizavimas ir sąstatų atvarymas ir nuvarymas per naują viešosios geležinkelių infrastruktūros objektą turės teigiamą ekonominį efektą: per parą AB „Lietuvos geležinkeliai“ gaus 36 tūkst. litų papildomų pajamų, per metus – beveik 8 mln. litų.
„Numatomos atidaryti Petrašiūnų geležinkelio stoties nauda – keleriopa. Bus galima vežti daugiau krovinių vagonų ir taip patenkinti augančius ūkio subjektų poreikius. Kita vertus, bus gauta papildomų pajamų ir sukurta naujų darbo vietų“, – sako susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.
Geležinkeliais vežamų krovinių kasmet daugėja. Atidaryti Petrašiūnų geležinkelio stotį pasiūlė viešosios geležinkelių infrastruktūros valdytoja AB „Lietuvos geležinkeliai“, siekdama padidinti bendradarbiavimo su dideliais pramonės objektais efektyvumą ir paslaugų klientų poreikiams tenkinti plėtros.
Atidarius Petrašiūnų geležinkelio stotį, padidės krovinių vežimo veiklos pajamos, sumažės sąnaudos ir bus užtikrintas efektyvesnis technologinis vežimo procesas.
- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Dėl neramumų rytų Europoje rusiškos vėžės šalys šiemet pagamino 26 proc. mažiau vagonų nei pernai.
Vagonų gamyba ypač sumažėjo Ukrainoje. Tris kartus mažiau pagaminta naftos cisternų, 30 proc. mažiau trąšovežių, 21 proc. mažiau platformų.
Jų kainos kol kas nekilo. Vagonų stygių gali pajusti ir Lietuva. Jau buvo atvejų, kai trūkdavo vagonų išvežti kroviniams iš Klaipėdos uosto. Mažėjant vagonų gamybai panašūs dalykai gali kartotis.
Abejotina logika paremta išvada. Prigamino mažiau, nes lėtėjant visų pirma Rusijos ekonomikai (o ji lėtėti pradėjo dar prieš karą), mažiau užsakymų jiems. Ir kainos kyla, kai vagonų nespėja gaminti, o ne kai gamyklos dirba mažomis apsukomis.
Nežinau kur rašyt , tai rašau čia. Š.m. spalio 3 dieną , 16.28h per Hes'ą pralekė Tep70 BS link Marijampolės. Numerio nemačiau , nes toli buvau. Po geros valandos , aš manau tas pats Bs'as jau su traukiniu nuvažiavo link Palemono. Gal kas plačiau ką žinote?
Nežinau kur rašyt , tai rašau čia. Š.m. spalio 3 dieną , 16.28h per Hes'ą pralekė Tep70 BS link Marijampolės. Numerio nemačiau , nes toli buvau. Po geros valandos , aš manau tas pats Bs'as jau su traukiniu nuvažiavo link Palemono. Gal kas plačiau ką žinote?
Manau, kad BS-as buvo ne tas pats. Vilniaus depe yra ne vienas...
Apie 17:30h per HES-ą važiavo RŽD keleivinis traukinys Nr 30 Kaliningradas-Maskva. Kurį RŽD traukinį vėliau į Vilnių vežė tas į Kybartus važiavęs BS-as (arba- kuris iš traukinių važiavo tą spalio 3 d. vakarą), nustastyti dabar neįstengiu - kai tik surenku www.litrail.lt, vis rodo atnaujinti pasenusią naršyklę. Bet aišku, kad vieną iš dviejų: Nr 148 Kaliningradas-Maskva arba Nr 360 Kaliningradas-Adleris.
LITHUANIAN Railways (LG) has placed an order with Škoda Vagonka for an additional three class 575 1520mm-gauge double-deck City Elefant EMUs for €27.2m.
LG is already operating 10 of the 160km/h trains and the new sets will be deployed on cross-border services between the Lithuanian capital Vilnius and the Belarussian capital, Minsk. The trains will differ from the trains already delivered by offering an additional system for energy consumption, different seats, and increased luggage capacity.
Delivery is due to start in June 2016 and be completed by the end of January 2017.
Šiandien teko galimybė pasivėžinti TGK-2 ir nugirsti naujieną , žinoma tai kolkas tik "pletkų" lygyje , bet... Lyg planuojama tiesti geležinkelio liniją iš Palemono to terminalo į Kauno LEZ. Dar , kad šalia karmėlavos oro uosto vyksta kažkokie darbai.
Šiandien teko galimybė pasivėžinti TGK-2 ir nugirsti naujieną , žinoma tai kolkas tik "pletkų" lygyje , bet... Lyg planuojama tiesti geležinkelio liniją iš Palemono to terminalo į Kauno LEZ. Dar , kad šalia karmėlavos oro uosto vyksta kažkokie darbai.
Galiu tik nuraminti, kad jau seniai svajojama apie tą liniją, tačiau kol kas nei techninis projektas, nei juo labiau darbai nėra ruošiami. Tad darbai su tuo nesusiję.
Comment