Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Nelabai supratau šių skaičių. Suskaičiuoti vežėjai? Tai tuomet Rygoje praleisti AirBaltic ir kt.
    Loukostų kryptys. Iš Vilniaus jie skrenda į daugiau oro uostų. Todėl geras ir dažnas susisiekimas tarp Daugpilio ir VNO nelabai patinka latvijai.
    Paskutinis taisė Aleksio; 2014.06.27, 19:36.
    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

    Comment


      Temoje kalbama apie galimybę tariamai uždarius dėl nuostolių Vilniaus-S. Peterburgo traukinį atvykti į Daugpilį ir persėsti į Ryga-S. Peterburgas.
      Niekaip nematau ryšio su lėktuvais

      Comment


        Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
        Temoje kalbama apie galimybę tariamai uždarius dėl nuostolių Vilniaus-S. Peterburgo traukinį atvykti į Daugpilį ir persėsti į Ryga-S. Peterburgas.
        Niekaip nematau ryšio su lėktuvais
        Ryšys, jo nuomone, toks:
        latviai neduot gali bėgių maršrutui Daugpilis - Vilnius, nes bijo, kad daugpiliečiai pradės skraidyti iš VNO pasinaudoję traukiniu.

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą
          Ryšys, jo nuomone, toks:
          latviai neduot gali bėgių maršrutui Daugpilis - Vilnius, nes bijo, kad daugpiliečiai pradės skraidyti iš VNO pasinaudoję traukiniu.
          cia jau is fantastikos srities... tikrai nieks taip "giliai nekapsto"

          Comment


            Filosofai filosofai... Yra dvi priežastys, kodėl traukinių iki Daugpilio nebus.

            1. Nei vienas LT dyzelinis traukinys lig šiol nėra sertifikuotas ir neturi licenzijos LV teritorijoje. Norint sertifikuoti ir gauti licenziją, oi kokius kryžių kelius reikia praeiti... KIek žinau M62K vis dar nelicenzijuotas Latvijoje, nors apie tai kalba gal jau 4 metus.
            2. Infrastruktūros mokestis yra be proto be proto brangus. Tarkime, kad kirsti LT-RU39 sieną man teko pakloti už 2 km 10 000 lt. Tai kiek toks pratęsimas iki Daugpilio pabrangintų bilietą?

            Taip kad neiškokite povandeninių srovių, ten kur nėra.

            Comment


              Parašė udrius Rodyti pranešimą
              Filosofai filosofai... Yra dvi priežastys, kodėl traukinių iki Daugpilio nebus.

              1. Nei vienas LT dyzelinis traukinys lig šiol nėra sertifikuotas ir neturi licenzijos LV teritorijoje. Norint sertifikuoti ir gauti licenziją, oi kokius kryžių kelius reikia praeiti... KIek žinau M62K vis dar nelicenzijuotas Latvijoje, nors apie tai kalba gal jau 4 metus.

              Taip kad neiškokite povandeninių srovių, ten kur nėra.
              pezalai, o ES sertifikatai ir galioja ES, net TEM-TMH i Sovetska vaziuoja
              Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

              Comment


                Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                Nelabai supratau šių skaičių. Suskaičiuoti vežėjai? Tai tuomet Rygoje praleisti AirBaltic ir kt.
                Krypčių skaičius skaičiuotas čia buvo, aptarnaujamas LCC vežėjų. Jei kalbėti tik apie pačius vežėjus - Vilniuje jų daugiau.

                Comment


                  Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                  pezalai, o ES sertifikatai ir galioja ES, net TEM-TMH i Sovetska vaziuoja
                  Neturi jie B dalies berods. taip kad ne pezalai

                  Comment


                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                    1. Nei vienas LT dyzelinis traukinys lig šiol nėra sertifikuotas ir neturi licenzijos LV teritorijoje. Norint sertifikuoti ir gauti licenziją, oi kokius kryžių kelius reikia praeiti...
                    Net Latvijoje pagaminti ir ten eksploatuojami tokie patys DR1A?
                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                    KIek žinau M62K vis dar nelicenzijuotas Latvijoje, nors apie tai kalba gal jau 4 metus.
                    2M62 licenzijavo, ER20 licenzijavo, o M62K negali?
                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                    Infrastruktūros mokestis yra be proto be proto brangus. Tarkime, kad kirsti LT-RU39 sieną man teko pakloti už 2 km 10 000 lt. Tai kiek toks pratęsimas iki Daugpilio pabrangintų bilietą?
                    2013 (nežinau, ar yra naujesnių) dyzelinių traukinių mokėstis už infrastruktūrą Lavijoje buvo 6.8$/km, atstumas nuo sienos iki Daugpilio yra 25km, suma į vieną pusę bus 6.8*25=170$ (~425 litai).
                    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      Net Latvijoje pagaminti ir ten eksploatuojami tokie patys DR1A?
                      2M62 licenzijavo, ER20 licenzijavo, o M62K negali?
                      2013 (nežinau, ar yra naujesnių) dyzelinių traukinių mokėstis už infrastruktūrą Lavijoje buvo 6.8$/km, atstumas nuo sienos iki Daugpilio yra 25km, suma į vieną pusę bus 6.8*25=170$ (~425 litai).
                      paskutiniasi mano duomenimis ( tas buvo praetais metais rudenį) M62K , kuris tinakmas keleivių vežimui lig šiol nelicenzijuotas.

                      Kertant sieną taikomi visai kiti tarifai, ne vietiniai .

                      Comment


                        Dėl mokesčio visgi nesuprantu diskusijos esmės - juk už dabartinį keleivinį infrastruktūos mokestis mokamas jau dabar (ir seniai).
                        O dėl lėktuvų - niekas netrukdo atvažiuot į Kauną ar Vilnių autobusu.

                        Comment


                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          Kertant sieną taikomi visai kiti tarifai, ne vietiniai .
                          Kokie? Kiek pinigų?
                          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            2013 (nežinau, ar yra naujesnių) dyzelinių traukinių mokėstis už infrastruktūrą Lavijoje buvo 6.8$/km, atstumas nuo sienos iki Daugpilio yra 25km, suma į vieną pusę bus 6.8*25=170$ (~425 litai).
                            su tokiais įkainiais iš tiesų pigiau paleist autobusą. Įdomu koks mokestis yra tarptautiniams autobusams LV teritorijoje?

                            Comment


                              Gal kas žinot, ar vaizdingas yra Ignalina-Vilnius maršrutas? Visai norėčiau pasidaryti atrakciją ir juo pakeliauti, tik ar verta? Žinoma, norėtusi važiuoti ne PESA.

                              Comment


                                Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
                                Gal kas žinot, ar vaizdingas yra Ignalina-Vilnius maršrutas? Visai norėčiau pasidaryti atrakciją ir juo pakeliauti, tik ar verta? Žinoma, norėtusi važiuoti ne PESA.
                                Seniai važiavau, ir tai tik iki Švenčionėlių, tačiau sakyčiau, kad taip. Aišku, vietomis užstoja krūmai, tačiau kartais gali pamatyti Žeimeną, tekančią šalimais.

                                Comment


                                  Hello everybody!

                                  Firstly sorry for the English, but I'm Hungarian. I will travel to the Baltic states this weekend, and on 29th I would like to travel from Vilnius to Daugavpils by train (I'm a train enthusiast). I saw that there is only one train from Vilnius to Daugavpils departing at 18:15 and arriving at 22:00. Is it possible to buy single ticket for this train at the Vilnius train station, into a simple second-class carriage? If yes, than what is the price of it?

                                  Thank you for your kind answer in advance.
                                  Best regards from Hungary: gmarc

                                  Comment


                                    http://www.litrail.lt/en/tvarkarasci...ck&routeType=2

                                    The train is Vilnius - Sankt Peterburg.
                                    Departure time: 19:50.
                                    Lower seat: 116 Lt (33,6 eu)
                                    Upper seat: 98 Lt (28,5 eu)

                                    Have a nice journey
                                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                    Comment


                                      Variantas taupiems:
                                      Traukiniu Vilnius - Turmantas:
                                      Tvarkaraštis
                                      19,70 LT (5,71 Euro)

                                      2 km pėščiomis geležinkeliu iki Zemgale
                                      0 LT (0 Euro)

                                      Autobusu Zemgale-Daugavpils
                                      Tvarkaraštis
                                      Atrodo 1,4 Euro.

                                      Pirmasis traukinys beveik suderintas su autobusu
                                      Paskutinis taisė rimsenas; 2014.07.22, 23:45.
                                      http://www.maps4u.lt/ Puslapis apie istorinius žemėlapius.

                                      Comment


                                        Parašė rimsenas Rodyti pranešimą
                                        Variantas taupiems:
                                        Traukiniu Vilnius - Turmantas:
                                        Tvarkaraštis
                                        19,70 LT (5,71 Euro)

                                        2 km pėščiomis geležinkeliu iki Zemgale
                                        0 LT (0 Euro)

                                        Autobusu Zemgale-Daugavpils
                                        Tvarkaraštis
                                        Atrodo 1,4 Euro.

                                        Pirmasis traukinys beveik suderintas su autobusu
                                        Čia atsakymas gmarc'ui? Reiktų išversti:

                                        An option for cheap bastards:

                                        1) Train Vilnius -- Turmantas (schedule)
                                        19,70 LT (5,71 Euro)

                                        2) 2 km on foot by rail to Zemgale (priceless!)

                                        3) A bus Zemgale -- Daugavpils (schedule). The price seems to be 1.4 Eur.

                                        The first train almost matches the bus schedule.

                                        Comment


                                          Parašė r08n Rodyti pranešimą
                                          Čia atsakymas gmarc'ui? Reiktų išversti:

                                          An option for cheap bastards:

                                          1) Train Vilnius -- Turmantas (schedule)
                                          19,70 LT (5,71 Euro)

                                          2) 2 km on foot by rail to Zemgale (priceless!)

                                          3) A bus Zemgale -- Daugavpils (schedule). The price seems to be 1.4 Eur.

                                          The first train almost matches the bus schedule.
                                          Thank you guys, it seems to be a good option, but I think we better take a direct bus from Vilnius, or we take the plackart...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X