Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    bent triskart pigiau, o LG nedaro jokiu isvadu... jau kelinta karta matau Peterburgo traukini sudaryta is.... 3-ju (?!?!?!?!?) vagonu: plackartinis, kupe ir restoranas...

    ar cia dar vienas siekis numarint marsruta ?
    Restorano, jau nebera. Vagonai: plackartas, kupe ir kupe-SV mixas.
    Ir visai gali buti taip, kad sis traukinys važinės tik iki rudens (yra tokių planų).
    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

    Comment




      Gal kas žino, ką šis estijos vagonas veikia Vilniuje ?

      Atsiprašau už kokybę - fotografuota per langą telefonu 2014.06.20d.

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Restorano, jau nebera. Vagonai: plackartas, kupe ir kupe-SV mixas.
        Ir visai gali buti taip, kad sis traukinys važinės tik iki rudens (yra tokių planų).
        Aš girdėjau tik apie planus leist kas antrą dieną. Reikia kažką LG galvoti, ypač kai prasidės bilietų pardavimas internetu - galbūt tai leistų pakeisti situaciją ir išsaugoti maršrutą.

        Vilnius - Maskva kažkaip jokių berods problemų kaip ir nėra

        Comment


          Bet ar pasiteisina maršrutas kas antrą dieną? Buvo tokie savo metu iki visiško panaikinimo naktinė Vilnius-Klaipėda/Mažeikiai ir Vilnius-Ryga.

          Comment


            Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
            Bet ar pasiteisina maršrutas kas antrą dieną? Buvo tokie savo metu iki visiško panaikinimo naktinė Vilnius-Klaipėda/Mažeikiai ir Vilnius-Ryga.
            nepasiteisina, bet cia budas "tyliai" dar didesnius nuostolius pripaisyti.... o tada jau galima ir uzdaryti. Nes is karto uzdarant juk didesnis triuksmas bus, o LG to nereikia

            Comment


              Paleis dyzeliuką į Daugpilį. Kam reiks persės į Rygos traukinį.
              Kaži ar dabartinis trivagonis pelningas.

              Comment


                Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                Paleis dyzeliuką į Daugpilį. Kam reiks persės į Rygos traukinį.
                Kaži ar dabartinis trivagonis pelningas.
                va cia irgi variantas neblogas

                Comment


                  Rudenį važiuosiu į S. Peterburgą, tai pažiūrėsiu (palyginsiu su 2009 m.) kaip ten su keleivių srautais.

                  Comment


                    Plackartas patvorinis?
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Kupinis

                      Comment


                        Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                        Bet ar pasiteisina maršrutas kas antrą dieną? Buvo tokie savo metu iki visiško panaikinimo naktinė Vilnius-Klaipėda/Mažeikiai ir Vilnius-Ryga.
                        Kiek prisimenu, netaip seniai kas antrą mėnesio dieną važinėta ir maršrute Vilnius-Sankt.Peterburgas. Tik vieną vasaros pradžią įsigaliojęs naujas tavrkaraštis pateikė siurprizą - į Sankt.Peterburgą kasdien.

                        Comment


                          Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                          Paleis dyzeliuką į Daugpilį. Kam reiks persės į Rygos traukinį.
                          Nemanau, kad latviai lengvai leistų tokį variantą, nes tai sudarytų Daugpilio gyventojams daugiau galimybių pasiekti Vilniaus oro uostą, kas būtų nelabai naudinga Rygos oro uostui.
                          O dėl traukinio į Peterburgą kursavimo periodiškumo - yra keletas variantų: kas antrą dieną, dukart į savaitę, panaikinti.
                          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                          Comment


                            Ar tai tikrai gali buti priezastis? Jau dabar kelione su autobusu is Daugpilio i Vilniu yra trumpesne negu kelione i Ryga... Jeigu as gyvenciau Daugpilyje man nedaug rupetu is kokios miesto skristi. Manau, kad oro uosto pasirinkimas priklauso daugiausiai nuo paskyrimo vietos ir nuo kainos.

                            O man tikrai atrodo, kad cia daug potencialo nera naudotas: Negaliu isivaizduoti, kad gana daug zmoniu vaziuoja i Turmanta (gal as neteisingas?), bet Daugpilis tikrai didelis miestas. Manau, kad bent du is penkiu traukiniu kuri kursuoja dabar Vilnius - Turmantas, turetu buti pailginti iki Daugpilio.

                            Comment


                              Parašė Felin Rodyti pranešimą
                              Ar tai tikrai gali buti priezastis? Jau dabar kelione su autobusu is Daugpilio i Vilniu yra trumpesne negu kelione i Ryga...
                              Kiek autobusų važiuoja tarp Daugpilio ir Vilniaus? - tingiu skaičiuoti, bet apie 10 į savaitę (ir dauguma jų yra tranzitiniai). Būtų traukinys (ir ne iki Vilniaus GS, o iki Oro uosto stotelės) - keleivių tikrai padaugėtų.
                              Parašė Felin Rodyti pranešimą
                              O man tikrai atrodo, kad cia daug potencialo nera naudotas: Negaliu isivaizduoti, kad gana daug zmoniu vaziuoja i Turmanta (gal as neteisingas?), bet Daugpilis tikrai didelis miestas. Manau, kad bent du is penkiu traukiniu kuri kursuoja dabar Vilnius - Turmantas, turetu buti pailginti iki Daugpilio.
                              Keleivių - vienetai, bet ne faktas, kad LDz labai lengvai suteiks "siūlus" iki Daugpilio. Viena iš priežasčių, manau, yra VNO vs RIX.
                              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                              Comment


                                Ne viena, tai kita. Ne kita, tai trečia. Jau seniai galėjo būti atnaujinatas traukinių eismas tarp Vilniaus, Rygos ir Talino. O bet tačiau..

                                Comment


                                  Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                  Ne viena, tai kita. Ne kita, tai trečia. Jau seniai galėjo būti atnaujinatas traukinių eismas tarp Vilniaus, Rygos ir Talino. O bet tačiau..
                                  Butent ir didziausias absurdas, jog LG kaltina visus, tik ne save pozicijos paslankumu. Idomu tik, kas pirmas nurinko begius nuo Mazeikiu link Renges... Netrukus visiskai neturesim ir kelio i Lenkija kiek teko gandus girdet, liks kas, "matuska" Rusija ir BLR ? ZInoma, juk LG i ta puse ir teziuri...

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Nemanau, kad latviai lengvai leistų tokį variantą, nes tai sudarytų Daugpilio gyventojams daugiau galimybių pasiekti Vilniaus oro uostą, kas būtų nelabai naudinga Rygos oro uostui.
                                    O dėl traukinio į Peterburgą kursavimo periodiškumo - yra keletas variantų: kas antrą dieną, dukart į savaitę, panaikinti.
                                    Nemanau, kad oro uostas yra lemiamas kriterijus. Iš Rygos ir pigiau ir daugiau pasiūlos yra.

                                    Comment


                                      Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                      Ne viena, tai kita. Ne kita, tai trečia. Jau seniai galėjo būti atnaujinatas traukinių eismas tarp Vilniaus, Rygos ir Talino. O bet tačiau..
                                      Eismas tarp Rygos ir Talino seniai yra (su persedimu) - tiesioginio taip ir neatnaujino. Vėl LG kalti?
                                      Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                      Nemanau, kad oro uostas yra lemiamas kriterijus. Iš Rygos ir pigiau ir daugiau pasiūlos yra.
                                      VNO: 12 Ryan + 16 Wizz = 28. RIX: 13 Ryan + 8 Wizz = 21. 28>21. Ne lemiamas, bet vienas iš kriterijų.
                                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        VNO: 12 Ryan + 16 Wizz = 28. RIX: 13 Ryan + 8 Wizz = 21. 28>21. Ne lemiamas, bet vienas iš kriterijų.
                                        Nelabai supratau šių skaičių. Suskaičiuoti vežėjai? Tai tuomet Rygoje praleisti AirBaltic ir kt.
                                        Paskutinis taisė Salvijus; 2014.06.27, 20:44.

                                        Comment


                                          Nesu nuolat besiskundžiantis žmogus, bet ir vėl turiu nusiskundimų LG darbuotojams. Šiandien kelias valandas turėjau laiko, kurias praleidau Vilniaus geležinkelio stoty stebėdama traukinius. Kasininkių elgesys švelniai tariant šokiravo. Nueinu bilietro pirktis, o ten dirbo tuo metu tik dvi kasos, eilės didžiausios. Nusprendžiau nelaukti ir nusipirkti vėliau, nueinu į lauką, pasirodo, 4 kasdininkės rūko ir blevyzgoja. Minimum 10 minučių rūkė (tiek pradžioj lauke buvau), tada neskubėdamosd grįžo, eilės iš kartą dingo. Nusipirkau bilietą, vėl einu į lauką, ir vėl tos pačios rūkyt atėjo. Žodžiu per beveik dvi valandas, ta ketveriukė atėjo 4 kartus, ilgiausias rūkymas (tiksliau dūmų pūtimas į žmones) truko 17 min. ketvirtą kartą kai atėjo sakau: "atsiprašau, o Jūsų darbo sutartyje yra įrašyta rūkymo funkcija ir Jūs gaunate už tai algą?". Jos pradėjo staugt, kad pati nieko nedirbu, tik stoty sėdžiu ir pan. bandė penktą kartą išeit parūkyt, bet pradariusios duris pamatė, kad dar aš sėdžiu, nebeišėjo. Ir pastoviai kai jos išeidavo į lauką, eilės susidarydavo didžiausios, nes prie vienos kasos sėdėjo, kaip supratau gal tik pirmom dienom dirbant kasininkė, nes su mano nuolaidų kortele nežinojo ką daryt. Suprantu, kad turi būti suteiktos pertraukėlės, bet tikrai ne kas 10-15 min.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X