Rusijoje energoresursai visuomet bus pigesni, todėl gali ir neprireikti dotuoti. Taipogi uostų užšalimas šiais laikais jau ne tokia didelė bėda, kaip buvo prieš kelis dešimtmečius, o ir klimatas kol kas atšilęs. Rusijos kroviniai (plačiąją prasme) uoste sudaro 15-20 proc. Tai mažai? Ir absoliuti dauguma jų gabenama geležinkeliu. Galima mėtytis? Tik įdomu ką tuomet vežti reikės? Visos krovinių srautų augimo perspektyvos su kroviniais į Rusiją ir iš Rusijos ir per Rusiją iš Azijos (įskaitant ir Vidurinę Aziją). Ukraina jau atpuola, jos ir į ją krovinių ne tiek ir daug buvo. O visokios Turkijos, Balkanai ir t.t. tai kiek metų jau plėtojami visokie vikingai ir pan.? Dideli srautai? Vienas traukinys per savaitę, kartais keli per mėnesį. Kai Rusijos srautai (plačiąją prasme į uostą) eina bent po kelis sąstatus kasdien.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Didelių problemų Suomijos įlankoje buvo prieš kelis metus... Be toParašė Al1 Rodyti pranešimąLaikas - pinigai.
Mėtytis negalima ir keliais vagonais tarp Tauragės ir Klaipėdos ar pan. Bet nereikia suabsoliutinti ir gąsdinti dėl tų Rusijos krovinių, du dešimtmečius ta pati dainelė, jokio kolapso neatsitiko ir ženkliai sumažėjus jiems.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąRusiškų krovinių srautas yra pakankamas, kad jo netekus LG, uostas ir valstybė patirtų šimtų milijonų Lt per metus nuostolius.
Comment
-
Nu ką čia ginčytis. Štai pernai metų duomenys geležinkeliams:
Didžiausius krovinių srautus tarptautinių vežimų rinkoje sudaro Rusija ir Baltarusija, kurių krovinių apyvarta analizuojamu laikotarpiu sudarė atitinkamai 50,3 % ir 35,0 % visų tarptautiniais maršrutais vežtų krovinių kiekio.Bendroje krovinių vežimo struktūroje tranzitas sudarė 25,2 %:
- Kaliningrado srities kryptimi vežta 98,4 % visų tranzitinių krovinių kiekio
Vietiniai kroviniai LG sudarė 31,5 proc. Likę - tranzitas (25,2 proc.) ir tarptautiniai pervežimai, iš kurių pusė yra Rusijos kroviniai.
http://www.transp.lt/files/uploads//...20apzvalga.pdf
Nuo ketvirčio iki penktadalio krovinių praradimas tai menkniekis būtų LG, valstybei???
Comment
-
Išskirk Kaliningrado srautą ir Baltarusijos krovinius. Jei rauks Kaliningrado srautą, tai praradimai svarūs (apie tai minėjau jau pačiame pirmame pranešime), bet tai dar didesnis smūgis Kaliningrado srities geležinkeliams būtų, t.y. sau labiau pakenktų. O Klaipėdai kaip jau minėjau, skirtingai nei Latvijos ir Estijos uostams, kurie labai priklausomi nuo Rusijos krovinių.
Comment
-
Bet esmė gi nesikeičia - Rusijos srautas per Klaipėda nedidelis, o Kaliningrado jie tikrai patys neblokuos.
O dėl baltarusių mes gerokai apsileidę, kad neatidaro srauto iš Gardino - nukreips (o gal jau nukreipė) srautus per Lenkiją.
Beje, į Pariečę važiuoja 6 vagonų DR1-A.Paskutinis taisė Salvijus; 2014.05.23, 08:44.
Comment
-
Kalbame ne tik apie Klaipėdos uostą. Esmė tame, kas LG pusė krovinių yra Rusijos, iš jų pusė - Kaliningrado, kita pusė - kiti Rusijos kroviniai, įskaitant ir per uostą vežamus. Ar sutiktum atsisakyti ketvirčio atlyginimo?
Dėl Gardino - vargu ar Baltarusija vežtų krovinius per Lietuvą tokiomis kilpomis.Paskutinis taisė Al1; 2014.05.23, 08:47.
Comment
-
Lyginti nekorektiška. Tuomet iš viso jokio kito normalaus sausumos transporto nei geležinkeliai nebuvo. Vidaus vandenų transportas Lietuvoje buvo labai ribotas. Automobilių transportas didesniuose atstumuose ir jei reikėjo pervežti bent kelias tonas nebuvo joks konkurentas. Nes tiek keliamoji galia, tiek greitis, tiek ir kelių tinklas tą ribojo. Per Lietuvą ėjo nemažas TSRS tranzitas iš ir į Vokietiją. Lietuva turėjo savo 1520 mm vėžės prekinių vagonų parką. Į Ventspilį jo nereikėjo, nes į ten linija iš Lietuvos buvo 1435 mm.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKalbame ne tik apie Klaipėdos uostą. Esmė tame, kas LG pusė krovinių yra Rusijos, iš jų pusė - Kaliningrado, kita pusė - kiti Rusijos kroviniai, įskaitant ir per uostą vežamus. Ar sutiktum atsisakyti ketvirčio atlyginimo?
Dėl Gardino - vargu ar Baltarusija vežtų krovinius per Lietuvą tokiomis kilpomis.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIšeinant iš to, kad santykiai su Rusija jau nebebus geresni nei buvo, ir iš realios alternatyvos atsiradimo - Ust Lugos ir kitų išplėstų Baltijos jūros uostų Rusijoje - krovinių srautai iš Rusijos ir netgi visos Muitų sąjungos (Rusija turi poveikio priemonių) per visus Baltijos šalių uostus mažės..
Comment
-
Parašė Beginis Rodyti pranešimąSveiki, norejau paklausti, kokios perspektyvos baigus ''lokomotyvo masinisto'' specialybe cia lietuvoje? ar imanoma gauti darba ir koks uzmokestis? Rusu kalbos nemokustudijuociau VGTVPM
Aciu.
Comment
Comment