Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai gal "ant vienos" sekcijos eina?

    Comment


      Parašė robertas Rodyti pranešimą
      Tai gal "ant vienos" sekcijos eina?
      Ant abiejų. Ten toks vaizdas, kad mašinistas specialiai "užlaužė". Tik išvažiavo iš to posūkio ir nustojo dūmint.

      Comment


        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
        Ant abiejų. Ten toks vaizdas, kad mašinistas specialiai "užlaužė". Tik išvažiavo iš to posūkio ir nustojo dūmint.
        Ar šis traukinys įvažiuoja į Vaidotus iš Valčiūnų (Nemėžio)?

        Comment


          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
          Ar šis traukinys įvažiuoja į Vaidotus iš Valčiūnų (Nemėžio)?
          Į Kyviškes nuo Vaidotų.

          Comment


            Na tada viskas aišku. Prieš Nemėžio kalną užvedė antrą šilumvežio sekciją. Mašinistai-parazitai taip taupo dyzeliną.

            Comment


              Parašė specialistas Rodyti pranešimą
              Na tada viskas aišku. Prieš Nemėžio kalną užvedė antrą šilumvežio sekciją. Mašinistai-parazitai taip taupo dyzeliną.
              Be abejonės. Tokia praktika netoleruotina.

              Comment


                Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                Na tada viskas aišku. Prieš Nemėžio kalną užvedė antrą šilumvežio sekciją. Mašinistai-parazitai taip taupo dyzeliną.
                Ar labai sutaupo? Jei po to šitaip užforsuoti reikia...

                Comment


                  Už sutaupytą dyzeliną mašinistai kas tris mėnesius gauną premiją (50 proc. sutaupyto dyzelino kainos). Kai kurie sugeba sutaupyti po keletą tonų.

                  Akyvaizdu, kad šis užvedė vienos sekcijos variklį tik prieš pat kalną. Tai turi labai neigiamą poveikį dyzeliui, ypač šaltu laikotarpiu.

                  Comment


                    Viskas Vytautai_LT Per Tave mašinistai premijų nematys Paskundei brolyti

                    Comment


                      Dūmina ir be jokių machinacijų kiti D49 pakankamai...
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Na, su MTU ar Caterpillar greitaeigiais varikliais aišku nepalyginsi. Tačiau D49 lyginant su 14D40 tikrai žymiai mažiau dūmina. D49 varikliai turi vieną konstrukcinį trūkumą - užvedimo metu ar staigiai apkrovus variklį dėl deguonies trūkumo tam tikrą laiką padūmina, kol turbokompresoriai įsisuka ir paduoda reikiamą kiekį oro.

                        Comment


                          Parašė agnette Rodyti pranešimą
                          Jo, aš apie vietinius ir sakiau, nes tarptautinių pas mus kaip ir nėra. Rytai kol kas man neįdomūs, tik Vakarai.
                          Bet tik i Rytus yra daug traukiniu... I Vakarus tik vienas per diena...

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            ... I Vakarus tik vienas per diena...
                            į Kaliningradą?

                            Comment


                              Parašė udrius Rodyti pranešimą
                              Viskas Vytautai_LT Per Tave mašinistai premijų nematys Paskundei brolyti
                              Bent nesudroš variklių taip greit.

                              Comment


                                Parašė Bensons Rodyti pranešimą
                                į Kaliningradą?
                                Geografine prasme tai irgi vakarai.

                                Comment


                                  Gal ka zinote apie tarpukariu Vokietijoje egzistavusios aukstos klases miegamuju vagonu ir restoranu-vagonu kompanijos "Mitropa" (priklause DRB, dabar DB uzsiima tik maitinimu DB ) vagonu vaziavima i Lietuva ir per Lietuva.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Geografine prasme tai irgi vakarai.
                                    Rytai vakaruose.

                                    Comment


                                      O Japonija - Vakarai rytuose. Dėja iki ten traukiniu nenuvažiuosi.

                                      Comment


                                        Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                        Važiavimo greitis pro tunelį keleiviniams traukiniams turėtų būti apie 80 km/h.

                                        Tai, kad EJ575 kuo puikiausiai sustoja ir surenka Žaslių, Vievio ir Pravieniškių gyventojus.
                                        EJ-575 nesugebetu aptarnauti reisus su sustojimais visose stotelese...

                                        Comment


                                          Parašė Tano Rodyti pranešimą
                                          EJ-575 nesugebetu aptarnauti reisus su sustojimais visose stotelese...
                                          Ar tik ne todėl kad jo vidutinė ašies apkrova didesnė ir tai sudaro problemų dažnai stabdant?
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X