Tai gal "ant vienos" sekcijos eina?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąTai gal "ant vienos" sekcijos eina?
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąAnt abiejų. Ten toks vaizdas, kad mašinistas specialiai "užlaužė". Tik išvažiavo iš to posūkio ir nustojo dūmint.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąAr šis traukinys įvažiuoja į Vaidotus iš Valčiūnų (Nemėžio)?
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąNa tada viskas aišku. Prieš Nemėžio kalną užvedė antrą šilumvežio sekciją. Mašinistai-parazitai taip taupo dyzeliną.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąNa tada viskas aišku. Prieš Nemėžio kalną užvedė antrą šilumvežio sekciją. Mašinistai-parazitai taip taupo dyzeliną.
Comment
-
Na, su MTU ar Caterpillar greitaeigiais varikliais aišku nepalyginsi. Tačiau D49 lyginant su 14D40 tikrai žymiai mažiau dūmina. D49 varikliai turi vieną konstrukcinį trūkumą - užvedimo metu ar staigiai apkrovus variklį dėl deguonies trūkumo tam tikrą laiką padūmina, kol turbokompresoriai įsisuka ir paduoda reikiamą kiekį oro.
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąJo, aš apie vietinius ir sakiau, nes tarptautinių pas mus kaip ir nėra. Rytai kol kas man neįdomūs, tik Vakarai.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąViskas Vytautai_LT Per Tave mašinistai premijų nematys Paskundei brolyti
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąVažiavimo greitis pro tunelį keleiviniams traukiniams turėtų būti apie 80 km/h.
Tai, kad EJ575 kuo puikiausiai sustoja ir surenka Žaslių, Vievio ir Pravieniškių gyventojus.
Comment
-
Parašė Tano Rodyti pranešimąEJ-575 nesugebetu aptarnauti reisus su sustojimais visose stotelese...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment