Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Paaiškinkite ką ten reikėtų daryti?
    Ar kada nors sovietmečiu buvo planų elektrifikuoti ruožą iki Klaipėdos ar Šiaulių ir nuo Šiaulių iki Jelgavos, kad "broliškos respublikos" galėtų artimiau bendrauti?
    Ir ar yra tokių planų iš ES fondų tolimoje ateityje - ryšium su oro taršos mažinimu?
    Reikia naujo kontaktinio tinklo, kelio ir signalizacijos įrenginių rekonstrukcijos, naujoviškų iešmų stotyse, kelio atitvarų gyvenvietėse, požeminių perėjų ir kt.
    Tačiau sudėtingiausia susieti, kad tuo pačiu keliu galėtų važiuoti prekiniai ir keleiviniai traukiniai.

    Prieš krizę buvo planuojama, kad pagrindiniai koridoriai bus elektrifikuoti tik 2020-2025 m.

    Comment


      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
      Paaiškinkite ką ten reikėtų daryti?
      Ar kada nors sovietmečiu buvo planų elektrifikuoti ruožą iki Klaipėdos ar Šiaulių ir nuo Šiaulių iki Jelgavos, kad "broliškos respublikos" galėtų artimiau bendrauti?
      Ir ar yra tokių planų iš ES fondų tolimoje ateityje - ryšium su oro taršos mažinimu?
      Na jau dėl rūko perdėjai. Nebent D1 ar TEM2 dar padūmina, tačiau kiti lokomotyvai turi tikrai gerus variklius.

      Comment


        Parašė specialistas Rodyti pranešimą
        Na jau dėl rūko perdėjai. Nebent D1 ar TEM2 dar padūmina, tačiau kiti lokomotyvai turi tikrai gerus variklius.
        Dėl rūko aš nerašiau - kitas rašė. Tačiau yra ir kita tarša - didžioji dalis automobilių išmetamos dujos.
        Šiaulių centras tikrai užterštas - ne kartą spaudoje rašė, kad Šiaulių, panevėžio ir Klaipėdos oro tarša labiausiai Lietuvoje viršija leistinas normas.

        Comment


          Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
          ir Klaipėdos oro tarša labiausiai Lietuvoje viršija leistinas normas.
          Čia jau kažkoks paradoksas. Pajūrio miestuose juk vėjai viską ištaršo.
          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

          Comment


            Aš irgi nustebęs

            Parašė praetor Rodyti pranešimą
            Čia jau kažkoks paradoksas. Pajūrio miestuose juk vėjai viską ištaršo.
            Aš irgi taip pamaniau ir nustebau, tačiau taip rašo spauda. Gal turima omeny teršalų koncentracija pačiame centre, kur sueina visi seni maršrutiniai autobusai.

            Comment


              Įdomu už kiek metų LG (ar kita geležinkelio kompanija Lietuvoje) prades bilietus internete pardavinėti?

              Comment


                Manau greiciausiai kitam amziuje :d
                Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                Comment


                  Mes jau XXI a. gyvename, o LG vis dar XX.

                  Comment


                    Parašė agnette Rodyti pranešimą
                    Mes jau XXI a. gyvename, o LG vis dar XX.
                    mes ne svedija jei ka
                    Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                    Comment


                      /\ suprantu kad LG iki SJ kaip iki kosmoso, bet stengtis vis tik reikėtu. Kodėl Kautra gali pardavinėti bilietus inete, o LG ne?

                      Comment


                        Dėl to manau kalta LG vadovybė, nesugebanti pritraukti keleivių važiuoti geležinkeliais, Del to nera ir prekybos biletais internetu....
                        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                        Comment


                          Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                          Dėl to manau kalta LG vadovybė, nesugebanti pritraukti keleivių važiuoti geležinkeliais, Del to nera ir prekybos biletais internetu....
                          Dalykas tas, kad LG keleivių vežimas nėra prioritetas. Prioritetas krovinių vežimas.

                          Tam, kad LG galėtų pardavinėti bilietus internete (tarptautinio susisiekimo), būtinos sąsajos su kaimyninių valstybių (rusija, baltarusija, ukraina) informacinėmis sistemomis. Kadangi jos modernėja itin lėtai, LG tenka prie to prisitaikyti.

                          Comment


                            Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                            Dalykas tas, kad LG keleivių vežimas nėra prioritetas. Prioritetas krovinių vežimas.

                            Tam, kad LG galėtų pardavinėti bilietus internete (tarptautinio susisiekimo), būtinos sąsajos su kaimyninių valstybių (rusija, baltarusija, ukraina) informacinėmis sistemomis. Kadangi jos modernėja itin lėtai, LG tenka prie to prisitaikyti.
                            Pradžiai ir vietinių užtektų (Vakarų Europoj ir ne į kiekvieną sieną kertantį traukinį internetu bilietą gausi, nors dažniausiai problemų nėra).

                            O www.rzd.ru jau ir praėjusią vasarą bilietus galima buvo pirkti. Ir net lanksti kainodara buvo.
                            kaip?

                            Comment


                              Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                              Tavo minėtas renginys surengtas daugiau Kauno miesto savivaldybės iniciatyva. LG tik leido jį surengti remontuojamame tunelyje.

                              Žiniai LG yra valstybės valdoma įmonė, todėl kaip ir mokykloms, ligoninėms, savivaldybėms ir kt. perkant įvairias paslaugas, darbus ar prekes taikomas Viešųjų pirkimų įstatymas.
                              Kauno tunelio renovacijos konkurse dalyvavo apie 10 potencialių rangovų. Kadangi projekto vertė nemaža, 9 iš 10 pralaimėjusių potencialių rangovų liko labai nepatenkinti, todėl sprendimą apskundė teismui. Kol vyko tąsymasis per teismus, LG negalėjo pradėti tunelio renovavimo darbų.

                              Šiuo metu atliekant tunelio remonto darbus paiškėjo tam tikrų užslėptų defektų, kurių ankščiau įvertinti buvo neįmanoma. Todėl jų pašalinimas užtruks ilgiau nei buvo suplanuota.
                              Gal turite informacijos apie traukinių važiavimo greitį po tunelio rekonstrukcijos.

                              Comment


                                Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                Nelabai sutinku. Italijoje kai važiavavau priemiestiniais traukiniais - tai jie gan dažnokai stodavo, išspaudė iki 159 km/h - tablo salone rodė koks greitis, kokia sekanti stotelė ir kiek min. iki jos liko.
                                Tai traukinio greitis 140-160 km/h nereiškia, kad traukinys turi stoti tik Kaišiadoryse. Žinoma gali važiuoti ir be sustojimų, bet ar pakaks keleivių?
                                Deja,EJ-575,palyginant su ER-9M,nesugebetu sustoti visose stotelese del techninių priežaščių,jeigu to prireiktu,kadangi jo paskirtys ne priemiestinių,o vietinių maršrutų aptarnavimas.

                                Comment


                                  Parašė alm Rodyti pranešimą
                                  Pradžiai ir vietinių užtektų
                                  Jo, aš apie vietinius ir sakiau, nes tarptautinių pas mus kaip ir nėra. Rytai kol kas man neįdomūs, tik Vakarai.

                                  Comment


                                    Važiavimo greitis pro tunelį keleiviniams traukiniams turėtų būti apie 80 km/h.

                                    Tai, kad EJ575 kuo puikiausiai sustoja ir surenka Žaslių, Vievio ir Pravieniškių gyventojus.

                                    Comment


                                      Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                      Na jau dėl rūko perdėjai. Nebent D1 ar TEM2 dar padūmina, tačiau kiti lokomotyvai turi tikrai gerus variklius.
                                      Na na, D49 irgi varo kaip reikiant.

                                      Comment


                                        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                        Na na, D49 irgi varo kaip reikiant.

                                        Atvaizdas
                                        Tai, kad į D49 nelabai panašu. Čia greičiau 14D40. Koks šio lokomotyvo serijos numeris?

                                        Comment


                                          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                          Tai, kad į D49 nelabai panašu. Čia greičiau 14D40. Koks šio lokomotyvo serijos numeris?
                                          Tikrai D49. 2M62K-0210

                                          Comment

                                          Working...
                                          X