Bet kodėl čia yra Latvijos geležinkelių muziejų foto?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąBet kodėl čia yra Latvijos geležinkelių muziejų foto?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Kauno geležinkelio tunelio remonto darbai baigsis vėliau
Nors traukinių eismas tuneliu turėjo būti atnaujintas rugpjūtį, tai bus padaryta mėnesiu vėliau. Rekonstrukcijos darbų pabaigos itin laukia nepatogumų patiriantys ir laikina stotimi besinaudojantys keleiviai. Atšilus orams, statybininkai intensyviai vejasi darbų grafiką. Tunelis rekonstrukcijai uždarytas praėjusių metų vasarį.
Vykstantiems į sostinę ar grįžtantiems iš Vilniaus keleiviams tenka išlipti ne centrinėje stotyje miesto centre, bet Petrašiūnuose įrengtoje laikinoje stotelėje. Tunelio rekonstrukcijos darbų pabaigos dėl patiriamų nepatogumų laukia ne tik traukinių keleiviai.
„Lietuvos geležinkelių“ Keleivių vežimo direkcijos duomenimis, dėl to per metus bendrovė prarado maždaug 10 proc. keleivių.
Iš viso per metus maršrutu Kaunas-Vilnius pervežama apie 1 mln. keleivių.
Šaltinis: http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=21170641Paskutinis taisė Wycka; 2009.03.26, 10:25.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąNuo balandžio 1 d. vietoj tr. nr. 655 Vilnius - Rūdiškės pradės važiuoti motrisė iki Senųjų Trakų (išv. 20:35, atv. 21.11). Iš Senųjų Trakų į Vilnių ji išvyks 21.35, į Vilnių atvyks 22.07 (stos tik Lentvaryje).Paskutinis taisė Wycka; 2009.03.27, 20:56.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąIš kur šie duomenys? Nes man šis reisas atrodo kažkoks nelogiškas. Juk Senuosiuose Trakuose stoja "električka" NV-N.Trakai, + dyzeliniai traukiniai Vilnius - Varėna ir Vilnius - Marcinkonys. Pagaliau rudenį pats važiavau į Senuosius Trakus (apie tai jau aprašiau šiame forume: http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=128) ir kiek mačiau ten keliaujančiųjų tėra 2-3 keleiviai per reisą. Nežinau...
Kai kuriems dieną Vilniaus proletariato gretas papildantiems Lentvario ir Senųjų Trakų gyventojams šie traukiniai iš darbo grįžti yra ankstoki. Matyt, jie pademonstravo savo vienybę ir parašė galingą peticiją dėl nuimtų traukinių 20:35h į Rūdiškes ir 20:42h į Kauną, tai išsireikalavo automotrisę išv.20:35 h iki Senųjų Trakų.
Beje, nuo balandžio 1 d. (kaip sužinojau, ne tos dienos pokštas) atsiranda pakeitimų tvarkaraštyje iš Vilniaus į Kauną. Dviaukštis traukinys atskirais reisais stos ne vien Kaišiadoryse (suprantama, į Kauną važiuos ilgiau, nes kiekvienas sustojimas kelionę prailgina dviem minutėmis). Matyt, čia įtakojo Lentvario, Vievio, Pravieniškių ir aplinkinių vietovių gyventojų prašymai.
P.S.: Ech, kad tai tokią vienybę rodytų Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio miestų ir jų priemiesčių gyventojai...Paskutinis taisė Vitas; 2009.03.28, 10:33.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąBeje, nuo balandžio 1 d. (kaip sužinojau, be tos dienos pokštas) atsiranda pakeitimų tvarkaraštyje iš Vilniaus į Kauną. Dviaukštis traukinys atskirais reisais stos ne vien Kaišiadoryse (suprantama, į Kauną važiuos ilgiau, nes kiekvienas sustojimas kelionę prailgina dviem minutėmis). Matyt, čia įtakojo Lentvario, Vievio, Pravieniškių ir aplinkinių vietovių gyventojų prašymai.
P.S.: Ech, kad tai tokią vienybę rodytų Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio miestų ir jų priemiesčių gyventojai...
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąTai jei ekspresas stos tuose miesteliuose, tai gal ir kaina jo sumažės iki 15.40 ? Nes tai jau nebus ekspresas.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąIš Vilniaus į Trakus „posledniaja električka“ išvyksta 17:39h, į Varėną – 18:29 h ... Paskutinis į Lentvarį – 19:35h (važiuojantis į Kauną).
Kai kuriems dieną Vilniaus proletariato gretas papildantiems Lentvario ir Senųjų Trakų gyventojams šie traukiniai iš darbo grįžti yra ankstoki. Matyt, jie pademonstravo savo vienybę ir parašė galingą peticiją dėl nuimtų traukinių 20:35h į Rūdiškes ir 20:42h į Kauną, tai išsireikalavo automotrisę išv.20:35 h iki Senųjų Trakų.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Balandžio 1 d. vakare į Senuosius Trakus
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąNuo balandžio 1 d. vietoj tr. nr. 655 Vilnius - Rūdiškės pradės važiuoti motrisė iki Senųjų Trakų (išv. 20:35, atv. 21.11). Iš Senųjų Trakų į Vilnių ji išvyks 21.35, į Vilnių atvyks 22.07 (stos tik Lentvaryje).
Žinoma, reikėtų psichologiškai pasiruošti galimam LG balandžio pirmosios pokštui, jei darbą Oro uosto maršrute baigusį traukinuką paleistų į depą, o į Senuosius Trakus išleistų iš kito maršruto grįžusį D1 ar latvišką automotrisą AR2. Kaip ten bebūtų, geležinkelių fotografavimo temoje norėtųsi sulaukti nuotraukos su traukinio išvykimu balandžio 1 d. 20:35h iš Vilniaus į Senuosius Trakus.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKaip ten bebūtų, geležinkelių fotografavimo temoje norėtųsi sulaukti nuotraukos su traukinio išvykimu balandžio 1 d. 20:35h iš Vilniaus į Senuosius Trakus.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąO koks tikslas tokio norėjimo fotoreportažo? Gal gan ir fakto apie konkretaus riedmens išriedėjimą į reisą. Juk visi ir taip žino, kaip atrodo visi išvardytieji riedmenys.
Comment
-
Lietuvos žinios. 1922, gruodžio 22 dienos
Del tvarkos ant Lietuvos gelžkelių jau ne kartą buvo rašyta. Man gan dažnai važinėjant įvairiais gelžkeliais, dar neteko patirti tokių atsitikimų, kokius turėjau Lietuvoje. Visame pasaulyje labai stropiai prižiūrima gelžkelių tvarkos, nes visų Suprantama, kad gelžkelis, kaip ir paštas, yra visu svarbiausi krašto, ekonominio, taip sakysim, organizmo areterija. Bet pas mus, Lietuvoje, nedaug to tėra.
Čia gelžkelių valdininkai netik tos tvarkos kaip kur nežiūri, bet dažnai ir pačią publiką priveda prie nuostolių, visai nesiskaitydami su gelžkelių pareiga — duoti publikai kuogeriausį patarnavimą, apsaugoti ją nuo nuostolių, duoti geriausius, kaip galint patogumus.
Rašydamas šį laišką, turiu omenyje keletą faktų, kuriuos iliustracijos dėliai čia paminėsiu. Žiemai užėjus, labai dažnai vagonai būna taip šalti, jog keleiviai juose stirsta; naktimis važiuojant, vagonai retai kur tėra apšviečiami. Gi kas del to, kad gelžkelio valdininkai pasirūpintų nevarginti keleivių — apie tai ir nekalbėk. Čia faktai:
17 d. spalių keliavau iš Laižuvos per Mažeikius į Kauną. Traukinys iš Laižuvos ateina tokiu laiku, kad tiesioginio susisiekimo su Kaunu jau nėra, nes traukinys iš Mažeikių išeina į Kauną 10 minučių pirm to, kaip Mažeikius pasiekia traukinys iš Laižuvos. Tad šito traukinio keleiviai ir yra priversti
laukti Mažeikiuose kelias valandas. Paklausus delko taip yra, delko traukinys iš Mažeikių į Kauną negali išeiti 15 minučių vėliau, negu kaip dabar, kad galėtų paimti keleivius nuo Laižuvos traukinio, valdininkai atsako kad nedaug tebūna tokių keleivių.
Bet daug ar nedaug — visvien susisiekimas turėtų būti geriau suderintas. Paminėtą dieną Mažeikiuose buvo daug keleivių, laukusių traukinio į Kauną, išeinančio apie 8 ar 9 val. ryto.
Bilietų kasa, kaip visados, atidaroma tiktai prieš pat traukiniui išeisiant. Keleiviai, šiek tiek numanydami, kokiu laiku kasa bus atdara, renkasi prie langelio ir, išnetyčių, tarp visos eilės paskelbimų ant langučio pamato parašą, kad jų traukinys išeis tiktai 2 valandą popietų (t. y. 14 valandą); vadinasi, keleiviai, išlaukę apie 5 ar 6 valandas, tiktai šeštą valandą
tesužino, kad turi laukti dar 6 ar 7 valandas. Susivėlinimo priežastis - ties Kuršėnais taisoma tiltas. Stoties valdininkai žinojo tą priežastį, tad jų pareiga buvo išanksto pranešti keleiviams taip, kad visi žinotų, kada išeina jų traukinys. Daugelis keleivių galėtų nueiti į miestą pernakvoti ir pasilsėti..
Apie tai mano buvo stoties viršininkui užsiminta, kurs atsakė, kad jam nerūpi, ar keleiviai turėjo iš tos priežasties patogumą ar nuostolių, ar ne.!
Antras faktas — tai jau visai nedovanotinas gelžkelio apsileidimas, padaręs daug nuostolių man asmeniškai ir ne vienam dar iš kitų keleivių (jų buvo apie 60). Gruodžio 10 d. Panevėžio
stotyje. Traukinys Nr. 84 turi išeiti iš Panevėžio 9:05 ryte; atvykstame į stotį 8:40 ir pasirodo, kad
traukinio jau nėra. Stotyje mums aiškinama, kad, girdi, traukinys Nr. 14, kuris turi išeiti iš Panevėžio apie 4:20 ryto, susivėlino 3 valandomis ir iš Gelžkelių Valdybos gauta įsakymas prijungti prie to traukinio vagonus traukinio Nr. 84 ir išleisti; tuo įsakymu, reiškia, atmainyta traukinys Nr.
84 ir jis išėjo ne 9:05, bet 7 v. rytą!..
Klausiant, kas galėjo tokį neišmintingą įsakymą duoti, publikai buvo pačių stoties valdininkų atkartotinai sakoma, kad gelžkelių valdyboje sėdi „p.... " todėl tokius „išmintingus" įsakymus
duoda. Publikoje kilo sumanymas reikalauti, kad būtų duotas ekstra garvežys ir vagonas, kad būtu galima nuvykti į Radviliškį ir ten gauti traukinį į Kauną, Publika pareiškė, kad už ekstrą traukinį bus užmokėtą.
Stoties budėtojas tris kartus telefonavo į Gelžkelių Valdybą ir, pagaliaus, sužinojome, kad garvežio negalima, nes neapsimoka! Tarp keleivių girdėjau kalbant, kad tokių atsitikimų, girdi, ir Rusijoje nėra buvę.
Kas čia kaltas — ne man spręsti. Man tik rūpi konstatuoti faktą, kariam pateisinti argumentų nereikia ir negali būti, Jei stoties viršininkas ir būtų gavęs tokį įsakymą, tai jo pareigą buvo
atsižvelgti į vietos sąlygas ir sulaikyti traukinį Nr. 14 ligi 9:05 v. kuomet turi išeiti traukinys Nr. 85 ir
abiejų traukinių keleivius drauge išleiti
Comment
-
Lietuvos žinios. 1922, birželio 21 dienos
Gelžkelių Valdybos byla. (Inž. Grinkevičiaus, Strebeikos, Janavičiaus ir J. Richievičiaus).
Š. m. birželio 16 ir 17 d. Kauno Apygardos Teismo kriminalis skyrius nagrinėjo įžymią bylą buv. gelžkelių direktoriaus Silvestro Grinkevičiaus, gelžkelių traukos tarnybos viršininko Mykolo Strebeikos, ūkio tarnybos viršininko pavaduotojo Janavičiaus ir Virbalio depo viršininko Juliaus Richlevičiaus, kurie buvo kaltinami tuo, kad 1920 m. rugpiūčio — rugsėjo m. laikotarpiu užimdami aukščiau minėtas vietas neparodė per savo apsileidimą laike gabenimo Lietuvon Vokietijoj
užpirktų anglių reikiamos valdžios veiklumo ir atatinkamo savo pareigų ėjimo, dėliai ko tapo priimta Virbalyje apie 2000 tonų netikusių anglių su 50 suvirs % nedegamosios medžiagos kas davė valstybei apie 700.000 auks. nuostolių. Bylą nagrinėjant paaiškėjo, kad 1920 m. valdžia užpirko iš Vokiečių firmos anglis be techniškų sąlygų, nes vokiečiai kitaip nesutikę sakydami, kad jie patys nežino, kokios anglys jiems teks, kadangi taikos sutartim einant vokiečiai nebėra savo kasyklose šeimininkai, tik buvę žinoma, kad užpirktosios anglys busią iš Vestfalijos kosyklų ir todel pasitikėta
buvę, kad jos bus geros ir tiks garvežiams kurenti. Tas anglis vokiečiai sutikę parduoti tik todel, kad Lietuvos valdžia buvusi sustabdžiusi popiermedžio išvežimą iš Lietuvos norėdama jį rekvizuoti garvežiams kurenti. Užpirktosios anglys iš pradžių buvo siunčiamos per Pažerūnus, kurias priiminėti
buvo nuo mūsų gelžkelių valdybos buvo pasiųstas inž. Hofmanas; jis kelioką vegonų su netikusiomis anglimis grąžino atgal vokiečiams. Paskui anglis pradeda siųsti per Virbalių, kur anglis neva priiminėjo Virbalio depo viršininkas Richlevičius kuris apie anglių rušį labai menką supratimą teturėjo ir tokiu būdu buvo priimta netikusių anglių apie 129 vagonai. Ir kuomet mašinistai ėmė atsisakinėti imti šitas anglis garvežiams, tai gelžkelių valdyba apsižiūrėjo ir davė įsakymą nebepriiminėti blogų anglių ir likusius 7o vagonų buvo gauta jau tinkamų anglių. Klausant bylą kreipė domę toji aplinkybė,
kaip gelžkelių Valdyba galėjo pavesti anglių priiminėjimą kokiam tai buv. mašinistui kuris priegtam apie anglis supratimo neturėjo, tuo labiau, kad jau pirmiau paaiškėjo, kad vokiečiai siunčia ir visai netikusių anglių, kurias inž. Hofmanas buvo sugrąžinęs. Ypač kuomet nebuvo sutartyje nustatyta
technikos sąlygų, kaip tik svarbu buvo ant sienos pastatyti koks inžinieris, kurjs ir nedarydamas analizo galėtų maždaug numatyti apie anglių rušį. Dabar draug su netikusiomis anglimis buvo priimta nemaža net akmenų bei žemių. Vokiečiai, matyt, norėjo iškišti blogasias anglis ir todel
inž. Hofmanui vokiečių firmos koks tai žmogus siūlęs net kyšio, bet tasai vis tik blogų anglių nepriėmęs. Liūdininkai buvo pašaukti be daugelio kitų taipgi ministeriai Galvanauskis, Dobkevičius, kontrolieris Zubrickas. Galvanauskas ir Dobkevičius išradinėjo, kad anglių operacija drauge su popiermedžio išleidimu davusi pozityvių rezultatų ir kad formaliu atžvilgiu netikusias anglis nepriimti nebuvę pagrindo, nes sutartyje nebuvę nustatyta anglių rušis Seimo gi nariai inž Račkauskis
ir Kairys irgi kaipo liūdininkai, kurie tirinėjo šį reikalą prieš bylą iškeliant, pareiškė, kad per gelžkelių
valdybos kaltę padaryta valstybei nuostoliai priimant netikusias anglis.
Teisiamam posėdy kaltino valst.gynėjo pav. Paulavičius kaltinamuosius gynė advokatai Leonas, Venslauskis ir Skipitis. Nors prokuratūra kaltino valstybei padarius 700.000 auks. nuostolius,
bet valdžia civilinio reikimo t. y. kad kaltinamieji grąžintų tuos nuostolius, nepareiškė. Labai keistas apsireiškimas! Seimo komisija tirinėja, paskui eina prirengiamasai tardymas pagalios prokuratūra kelia kaltinimą, paremta didelių valstybei nuostolių padarymu, o ateina teisman ministeriai ir pareiškia, kad jokių nuotolių nebūta: Apygardos Teismas išnagrinėjęs šią bylą kalt. Janavičių pateisino, o kitus atrado kaltais ir eidamas Baudž. Stat. 1 d. 639 ir 21 str. 1919 m. sausio 31 d. papild. § 2 ir B. Stat. 59 str. nusprendė nubausti inž. Grinkevičių 7 dienomis, inž. Strebeiką 5 dienomis ir Richlevičių 3 dienomis namų arešto ir be to paskirti piniginę pabaudą Grinkevičiui 70.000 auks., Strebeikai 50.000 auks., kurios neišsigalint sumokėti laikyti juos po 6 mėnesius
arešto. Šiai bylai pradžią padarė gelžkelininkų Sąjunga pranešdama apie tai Seimui. Skr.
Kaži kada dabar bus baudžiami žmonės už "otkatą" ? Tai tik mažas pavyzdėlis tokių bylų... Įdėjau tik dėl to, kad susiję su geležinkeliais...
Comment
Comment