Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bet kodėl čia yra Latvijos geležinkelių muziejų foto?

    Comment


      Parašė udrius Rodyti pranešimą
      Bet kodėl čia yra Latvijos geležinkelių muziejų foto?
      Neįsivaizduoju. Nuotrauką perkėliau iš to paties www.kelias.net
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Kauno geležinkelio tunelio remonto darbai baigsis vėliau



        Nors traukinių eismas tuneliu turėjo būti atnaujintas rugpjūtį, tai bus padaryta mėnesiu vėliau. Rekonstrukcijos darbų pabaigos itin laukia nepatogumų patiriantys ir laikina stotimi besinaudojantys keleiviai. Atšilus orams, statybininkai intensyviai vejasi darbų grafiką. Tunelis rekonstrukcijai uždarytas praėjusių metų vasarį.
        Vykstantiems į sostinę ar grįžtantiems iš Vilniaus keleiviams tenka išlipti ne centrinėje stotyje miesto centre, bet Petrašiūnuose įrengtoje laikinoje stotelėje. Tunelio rekonstrukcijos darbų pabaigos dėl patiriamų nepatogumų laukia ne tik traukinių keleiviai.
        „Lietuvos geležinkelių“ Keleivių vežimo direkcijos duomenimis, dėl to per metus bendrovė prarado maždaug 10 proc. keleivių.
        Iš viso per metus maršrutu Kaunas-Vilnius pervežama apie 1 mln. keleivių.


        Šaltinis: http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=21170641
        Paskutinis taisė Wycka; 2009.03.26, 10:25.
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Svarbu, kad iš viso kažkas daroma. Jeigu ne LG tasymamsis su potencialiais rangovais per teismus, tai tunelis jau prieš du metus būtų suremontuotas.

          Comment


            Nuo balandžio 1 d. vietoj tr. nr. 655 Vilnius - Rūdiškės pradės važiuoti motrisė iki Senųjų Trakų (išv. 20:35, atv. 21.11). Iš Senųjų Trakų į Vilnių ji išvyks 21.35, į Vilnių atvyks 22.07 (stos tik Lentvaryje).

            Comment


              Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
              Nuo balandžio 1 d. vietoj tr. nr. 655 Vilnius - Rūdiškės pradės važiuoti motrisė iki Senųjų Trakų (išv. 20:35, atv. 21.11). Iš Senųjų Trakų į Vilnių ji išvyks 21.35, į Vilnių atvyks 22.07 (stos tik Lentvaryje).
              Iš kur šie duomenys? Nes man šis reisas atrodo kažkoks nelogiškas. Juk Senuosiuose Trakuose stoja "električka" NV-N.Trakai, + dyzeliniai traukiniai Vilnius - Varėna ir Vilnius - Marcinkonys. Pagaliau rudenį pats važiavau į Senuosius Trakus (apie tai jau aprašiau šiame forume: http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=128) ir kiek mačiau ten keliaujančiųjų tėra 2-3 keleiviai per reisą. Nežinau...
              Paskutinis taisė Wycka; 2009.03.27, 20:56.
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Šiandien Vilniaus stoty iškabinta informacija apie tai. Turėtų ir litrail.lt būti berods.

                Comment


                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                  Iš kur šie duomenys? Nes man šis reisas atrodo kažkoks nelogiškas. Juk Senuosiuose Trakuose stoja "električka" NV-N.Trakai, + dyzeliniai traukiniai Vilnius - Varėna ir Vilnius - Marcinkonys. Pagaliau rudenį pats važiavau į Senuosius Trakus (apie tai jau aprašiau šiame forume: http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=128) ir kiek mačiau ten keliaujančiųjų tėra 2-3 keleiviai per reisą. Nežinau...
                  Iš Vilniaus į Trakus „posledniaja električka“ išvyksta 17:39h, į Varėną – 18:29 h ... Paskutinis į Lentvarį – 19:35h (važiuojantis į Kauną).
                  Kai kuriems dieną Vilniaus proletariato gretas papildantiems Lentvario ir Senųjų Trakų gyventojams šie traukiniai iš darbo grįžti yra ankstoki. Matyt, jie pademonstravo savo vienybę ir parašė galingą peticiją dėl nuimtų traukinių 20:35h į Rūdiškes ir 20:42h į Kauną, tai išsireikalavo automotrisę išv.20:35 h iki Senųjų Trakų.
                  Beje, nuo balandžio 1 d. (kaip sužinojau, ne tos dienos pokštas) atsiranda pakeitimų tvarkaraštyje iš Vilniaus į Kauną. Dviaukštis traukinys atskirais reisais stos ne vien Kaišiadoryse (suprantama, į Kauną važiuos ilgiau, nes kiekvienas sustojimas kelionę prailgina dviem minutėmis). Matyt, čia įtakojo Lentvario, Vievio, Pravieniškių ir aplinkinių vietovių gyventojų prašymai.

                  P.S.: Ech, kad tai tokią vienybę rodytų Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio miestų ir jų priemiesčių gyventojai...
                  Paskutinis taisė Vitas; 2009.03.28, 10:33.

                  Comment


                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                    Beje, nuo balandžio 1 d. (kaip sužinojau, be tos dienos pokštas) atsiranda pakeitimų tvarkaraštyje iš Vilniaus į Kauną. Dviaukštis traukinys atskirais reisais stos ne vien Kaišiadoryse (suprantama, į Kauną važiuos ilgiau, nes kiekvienas sustojimas kelionę prailgina dviem minutėmis). Matyt, čia įtakojo Lentvario, Vievio, Pravieniškių ir aplinkinių vietovių gyventojų prašymai.

                    P.S.: Ech, kad tai tokią vienybę rodytų Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio miestų ir jų priemiesčių gyventojai...
                    Tai jei ekspresas stos tuose miesteliuose, tai gal ir kaina jo sumažės iki 15.40 ? Nes tai jau nebus ekspresas.

                    Comment


                      Parašė disident Rodyti pranešimą
                      Tai jei ekspresas stos tuose miesteliuose, tai gal ir kaina jo sumažės iki 15.40 ? Nes tai jau nebus ekspresas.
                      Nesumažės, nes kaina skaičiuojama pagal klasę. Važiavimas antrąja klase savaime yra brangesnis, juolab pirmąja.

                      Comment


                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                        Iš Vilniaus į Trakus „posledniaja električka“ išvyksta 17:39h, į Varėną – 18:29 h ... Paskutinis į Lentvarį – 19:35h (važiuojantis į Kauną).
                        Kai kuriems dieną Vilniaus proletariato gretas papildantiems Lentvario ir Senųjų Trakų gyventojams šie traukiniai iš darbo grįžti yra ankstoki. Matyt, jie pademonstravo savo vienybę ir parašė galingą peticiją dėl nuimtų traukinių 20:35h į Rūdiškes ir 20:42h į Kauną, tai išsireikalavo automotrisę išv.20:35 h iki Senųjų Trakų.
                        Na čia bent jau pakvipo logika. Bet ar jos nebūtų dar daugiau, jei LG „posledniaja električka“ apie 20:00h paleistų iš NV į N.Trakus, kuri grįždama apie 21:00h surinktų iš Senųjų Trakų ir Lentvario geidžiančiuosius nakvoti Vilniuje???
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Daugiausiai vakare tai iki Lentvario važiuoja, o atgal keleivių beveik nebus.

                          Comment


                            Balandžio 1 d. vakare į Senuosius Trakus

                            Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                            Nuo balandžio 1 d. vietoj tr. nr. 655 Vilnius - Rūdiškės pradės važiuoti motrisė iki Senųjų Trakų (išv. 20:35, atv. 21.11). Iš Senųjų Trakų į Vilnių ji išvyks 21.35, į Vilnių atvyks 22.07 (stos tik Lentvaryje).
                            Per dieną į Oro uostą važinėjusios lenkiškos automotrisos 2009m. balandžio 1 d. (trečiadienį) 20:35 h. išvykimas ne tradiciniu maršrutu, o į Senuosius Trakus turėtų būti naujoviško traukinuko atvykimo švente Lentvario ir Senųjų Trakų stotyse, naujų kadrų ir siužetų medžiokle traukinių fotografuotojams ir filmuotojams.
                            Žinoma, reikėtų psichologiškai pasiruošti galimam LG balandžio pirmosios pokštui, jei darbą Oro uosto maršrute baigusį traukinuką paleistų į depą, o į Senuosius Trakus išleistų iš kito maršruto grįžusį D1 ar latvišką automotrisą AR2. Kaip ten bebūtų, geležinkelių fotografavimo temoje norėtųsi sulaukti nuotraukos su traukinio išvykimu balandžio 1 d. 20:35h iš Vilniaus į Senuosius Trakus.

                            Comment


                              Jo butu visai nieko fotoreportazas
                              - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                              - Rusija su Amerika kariauja.
                              - Ir ką, kaip ten reikalai?
                              - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                              - O amerikiečiai?
                              - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                              Comment


                                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                Kaip ten bebūtų, geležinkelių fotografavimo temoje norėtųsi sulaukti nuotraukos su traukinio išvykimu balandžio 1 d. 20:35h iš Vilniaus į Senuosius Trakus.
                                O koks tikslas tokio norėjimo fotoreportažo? Gal gan ir fakto apie konkretaus riedmens išriedėjimą į reisą. Juk visi ir taip žino, kaip atrodo visi išvardytieji riedmenys.
                                Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                Comment


                                  Parašė praetor Rodyti pranešimą
                                  O koks tikslas tokio norėjimo fotoreportažo? Gal gan ir fakto apie konkretaus riedmens išriedėjimą į reisą. Juk visi ir taip žino, kaip atrodo visi išvardytieji riedmenys.
                                  Ne tau suprast tokius dalykus

                                  Comment


                                    Lietuvos žinios. 1922, gruodžio 22 dienos

                                    Del tvarkos ant Lietuvos gelžkelių jau ne kartą buvo rašyta. Man gan dažnai važinėjant įvairiais gelžkeliais, dar neteko patirti tokių atsitikimų, kokius turėjau Lietuvoje. Visame pasaulyje labai stropiai prižiūrima gelžkelių tvarkos, nes visų Suprantama, kad gelžkelis, kaip ir paštas, yra visu svarbiausi krašto, ekonominio, taip sakysim, organizmo areterija. Bet pas mus, Lietuvoje, nedaug to tėra.
                                    Čia gelžkelių valdininkai netik tos tvarkos kaip kur nežiūri, bet dažnai ir pačią publiką priveda prie nuostolių, visai nesiskaitydami su gelžkelių pareiga — duoti publikai kuogeriausį patarnavimą, apsaugoti ją nuo nuostolių, duoti geriausius, kaip galint patogumus.
                                    Rašydamas šį laišką, turiu omenyje keletą faktų, kuriuos iliustracijos dėliai čia paminėsiu. Žiemai užėjus, labai dažnai vagonai būna taip šalti, jog keleiviai juose stirsta; naktimis važiuojant, vagonai retai kur tėra apšviečiami. Gi kas del to, kad gelžkelio valdininkai pasirūpintų nevarginti keleivių — apie tai ir nekalbėk. Čia faktai:
                                    17 d. spalių keliavau iš Laižuvos per Mažeikius į Kauną. Traukinys iš Laižuvos ateina tokiu laiku, kad tiesioginio susisiekimo su Kaunu jau nėra, nes traukinys iš Mažeikių išeina į Kauną 10 minučių pirm to, kaip Mažeikius pasiekia traukinys iš Laižuvos. Tad šito traukinio keleiviai ir yra priversti
                                    laukti Mažeikiuose kelias valandas. Paklausus delko taip yra, delko traukinys iš Mažeikių į Kauną negali išeiti 15 minučių vėliau, negu kaip dabar, kad galėtų paimti keleivius nuo Laižuvos traukinio, valdininkai atsako kad nedaug tebūna tokių keleivių.
                                    Bet daug ar nedaug — visvien susisiekimas turėtų būti geriau suderintas. Paminėtą dieną Mažeikiuose buvo daug keleivių, laukusių traukinio į Kauną, išeinančio apie 8 ar 9 val. ryto.
                                    Bilietų kasa, kaip visados, atidaroma tiktai prieš pat traukiniui išeisiant. Keleiviai, šiek tiek numanydami, kokiu laiku kasa bus atdara, renkasi prie langelio ir, išnetyčių, tarp visos eilės paskelbimų ant langučio pamato parašą, kad jų traukinys išeis tiktai 2 valandą popietų (t. y. 14 valandą); vadinasi, keleiviai, išlaukę apie 5 ar 6 valandas, tiktai šeštą valandą
                                    tesužino, kad turi laukti dar 6 ar 7 valandas. Susivėlinimo priežastis - ties Kuršėnais taisoma tiltas. Stoties valdininkai žinojo tą priežastį, tad jų pareiga buvo išanksto pranešti keleiviams taip, kad visi žinotų, kada išeina jų traukinys. Daugelis keleivių galėtų nueiti į miestą pernakvoti ir pasilsėti..
                                    Apie tai mano buvo stoties viršininkui užsiminta, kurs atsakė, kad jam nerūpi, ar keleiviai turėjo iš tos priežasties patogumą ar nuostolių, ar ne.!

                                    Antras faktas — tai jau visai nedovanotinas gelžkelio apsileidimas, padaręs daug nuostolių man asmeniškai ir ne vienam dar iš kitų keleivių (jų buvo apie 60). Gruodžio 10 d. Panevėžio
                                    stotyje. Traukinys Nr. 84 turi išeiti iš Panevėžio 9:05 ryte; atvykstame į stotį 8:40 ir pasirodo, kad
                                    traukinio jau nėra. Stotyje mums aiškinama, kad, girdi, traukinys Nr. 14, kuris turi išeiti iš Panevėžio apie 4:20 ryto, susivėlino 3 valandomis ir iš Gelžkelių Valdybos gauta įsakymas prijungti prie to traukinio vagonus traukinio Nr. 84 ir išleisti; tuo įsakymu, reiškia, atmainyta traukinys Nr.
                                    84 ir jis išėjo ne 9:05, bet 7 v. rytą!..
                                    Klausiant, kas galėjo tokį neišmintingą įsakymą duoti, publikai buvo pačių stoties valdininkų atkartotinai sakoma, kad gelžkelių valdyboje sėdi „p.... " todėl tokius „išmintingus" įsakymus
                                    duoda. Publikoje kilo sumanymas reikalauti, kad būtų duotas ekstra garvežys ir vagonas, kad būtu galima nuvykti į Radviliškį ir ten gauti traukinį į Kauną, Publika pareiškė, kad už ekstrą traukinį bus užmokėtą.
                                    Stoties budėtojas tris kartus telefonavo į Gelžkelių Valdybą ir, pagaliaus, sužinojome, kad garvežio negalima, nes neapsimoka! Tarp keleivių girdėjau kalbant, kad tokių atsitikimų, girdi, ir Rusijoje nėra buvę.
                                    Kas čia kaltas — ne man spręsti. Man tik rūpi konstatuoti faktą, kariam pateisinti argumentų nereikia ir negali būti, Jei stoties viršininkas ir būtų gavęs tokį įsakymą, tai jo pareigą buvo
                                    atsižvelgti į vietos sąlygas ir sulaikyti traukinį Nr. 14 ligi 9:05 v. kuomet turi išeiti traukinys Nr. 85 ir
                                    abiejų traukinių keleivius drauge išleiti

                                    Comment


                                      prieš skaitydamas nepažiūrėjau į straipsnio datą
                                      skaitydamas įsivaizdavau kad rašo emigrantas 20 metų nebuvęs Lietuvoj, arba straipsnis tvano-maro laikų

                                      Comment


                                        Ale va klausimas - ar daug kas pasikeitė nuo to laiko?

                                        Comment


                                          Lietuvos žinios. 1922, birželio 21 dienos

                                          Gelžkelių Valdybos byla. (Inž. Grinkevičiaus, Strebeikos, Janavičiaus ir J. Richievičiaus).

                                          Š. m. birželio 16 ir 17 d. Kauno Apygardos Teismo kriminalis skyrius nagrinėjo įžymią bylą buv. gelžkelių direktoriaus Silvestro Grinkevičiaus, gelžkelių traukos tarnybos viršininko Mykolo Strebeikos, ūkio tarnybos viršininko pavaduotojo Janavičiaus ir Virbalio depo viršininko Juliaus Richlevičiaus, kurie buvo kaltinami tuo, kad 1920 m. rugpiūčio — rugsėjo m. laikotarpiu užimdami aukščiau minėtas vietas neparodė per savo apsileidimą laike gabenimo Lietuvon Vokietijoj
                                          užpirktų anglių reikiamos valdžios veiklumo ir atatinkamo savo pareigų ėjimo, dėliai ko tapo priimta Virbalyje apie 2000 tonų netikusių anglių su 50 suvirs % nedegamosios medžiagos kas davė valstybei apie 700.000 auks. nuostolių. Bylą nagrinėjant paaiškėjo, kad 1920 m. valdžia užpirko iš Vokiečių firmos anglis be techniškų sąlygų, nes vokiečiai kitaip nesutikę sakydami, kad jie patys nežino, kokios anglys jiems teks, kadangi taikos sutartim einant vokiečiai nebėra savo kasyklose šeimininkai, tik buvę žinoma, kad užpirktosios anglys busią iš Vestfalijos kosyklų ir todel pasitikėta
                                          buvę, kad jos bus geros ir tiks garvežiams kurenti. Tas anglis vokiečiai sutikę parduoti tik todel, kad Lietuvos valdžia buvusi sustabdžiusi popiermedžio išvežimą iš Lietuvos norėdama jį rekvizuoti garvežiams kurenti. Užpirktosios anglys iš pradžių buvo siunčiamos per Pažerūnus, kurias priiminėti
                                          buvo nuo mūsų gelžkelių valdybos buvo pasiųstas inž. Hofmanas; jis kelioką vegonų su netikusiomis anglimis grąžino atgal vokiečiams. Paskui anglis pradeda siųsti per Virbalių, kur anglis neva priiminėjo Virbalio depo viršininkas Richlevičius kuris apie anglių rušį labai menką supratimą teturėjo ir tokiu būdu buvo priimta netikusių anglių apie 129 vagonai. Ir kuomet mašinistai ėmė atsisakinėti imti šitas anglis garvežiams, tai gelžkelių valdyba apsižiūrėjo ir davė įsakymą nebepriiminėti blogų anglių ir likusius 7o vagonų buvo gauta jau tinkamų anglių. Klausant bylą kreipė domę toji aplinkybė,
                                          kaip gelžkelių Valdyba galėjo pavesti anglių priiminėjimą kokiam tai buv. mašinistui kuris priegtam apie anglis supratimo neturėjo, tuo labiau, kad jau pirmiau paaiškėjo, kad vokiečiai siunčia ir visai netikusių anglių, kurias inž. Hofmanas buvo sugrąžinęs. Ypač kuomet nebuvo sutartyje nustatyta
                                          technikos sąlygų, kaip tik svarbu buvo ant sienos pastatyti koks inžinieris, kurjs ir nedarydamas analizo galėtų maždaug numatyti apie anglių rušį. Dabar draug su netikusiomis anglimis buvo priimta nemaža net akmenų bei žemių. Vokiečiai, matyt, norėjo iškišti blogasias anglis ir todel
                                          inž. Hofmanui vokiečių firmos koks tai žmogus siūlęs net kyšio, bet tasai vis tik blogų anglių nepriėmęs. Liūdininkai buvo pašaukti be daugelio kitų taipgi ministeriai Galvanauskis, Dobkevičius, kontrolieris Zubrickas. Galvanauskas ir Dobkevičius išradinėjo, kad anglių operacija drauge su popiermedžio išleidimu davusi pozityvių rezultatų ir kad formaliu atžvilgiu netikusias anglis nepriimti nebuvę pagrindo, nes sutartyje nebuvę nustatyta anglių rušis Seimo gi nariai inž Račkauskis
                                          ir Kairys irgi kaipo liūdininkai, kurie tirinėjo šį reikalą prieš bylą iškeliant, pareiškė, kad per gelžkelių
                                          valdybos kaltę padaryta valstybei nuostoliai priimant netikusias anglis.
                                          Teisiamam posėdy kaltino valst.gynėjo pav. Paulavičius kaltinamuosius gynė advokatai Leonas, Venslauskis ir Skipitis. Nors prokuratūra kaltino valstybei padarius 700.000 auks. nuostolius,
                                          bet valdžia civilinio reikimo t. y. kad kaltinamieji grąžintų tuos nuostolius, nepareiškė. Labai keistas apsireiškimas! Seimo komisija tirinėja, paskui eina prirengiamasai tardymas pagalios prokuratūra kelia kaltinimą, paremta didelių valstybei nuostolių padarymu, o ateina teisman ministeriai ir pareiškia, kad jokių nuotolių nebūta: Apygardos Teismas išnagrinėjęs šią bylą kalt. Janavičių pateisino, o kitus atrado kaltais ir eidamas Baudž. Stat. 1 d. 639 ir 21 str. 1919 m. sausio 31 d. papild. § 2 ir B. Stat. 59 str. nusprendė nubausti inž. Grinkevičių 7 dienomis, inž. Strebeiką 5 dienomis ir Richlevičių 3 dienomis namų arešto ir be to paskirti piniginę pabaudą Grinkevičiui 70.000 auks., Strebeikai 50.000 auks., kurios neišsigalint sumokėti laikyti juos po 6 mėnesius
                                          arešto. Šiai bylai pradžią padarė gelžkelininkų Sąjunga pranešdama apie tai Seimui. Skr.

                                          Kaži kada dabar bus baudžiami žmonės už "otkatą" ? Tai tik mažas pavyzdėlis tokių bylų... Įdėjau tik dėl to, kad susiję su geležinkeliais...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X