Parašė 2Pack
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
-
vasaros laiku sodininkai budavo prikimse Silutes traukinius - ypac pirma ir paskutini... pats esu dirbes Rimkuose ir matydavau, kiek laukianciu traukinio. nors dauguma - pensininkai, bet nuo simto pensininku vistiek pinigu nubyra. iki Dytuvos rytinis keturvagonis D1 budavo pilnas (nors i sodus kas valanda kursuodavo autobusai!). pats pirmas traukinys, anksti ryte vaziuodaves is Silutes, irgi budavo pilnas, nes grafikas buvo gana patogus ir mokiniams, ir dirbantiems. reiketu Klaipedos, Rimku ir Silutes stotyse surengti apklausa del grafiko.
Comment
-
Aš nemanau, kad LG Keleivių vežimo valdyba nežino šitos problemos dėl maršruto Klaipėda - Šilutė - Klaipėda grafiko. Gal nuo naujo grafiko viskas bus sutvarkyta... Turbūt leisti atskirą sąstatą į Šilutę nėra racionalu, o norint pakeisti dabartinį grafiką patogesniu, tada reikėtų iš esmės keisti maršruto Radviliškis - Klaipėda - Radviliškis grafiką.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąLabai įdomu... litrai.lt rašo, kad Informuojame, kad nuo šių metų kovo 23 dienos nevažiuos tr. nr. 655 Vilnius-Rūdiškės kursuojantis kasdien, iš Vilniaus išvykstantis 20.35 val., o kad rytinis reisas nevažiuos - nerašo.
Ar gali būti, kad prie vakarinio Varėnos reiso bus kabinama motrisė, kur bus atkabinama Rūdiškėse..? Ar kuri toliau važiuos į Varėną, o visas traukinys pasiliks Rūdiškėse..? Arba, kaip Vitas minėjo, vienas sąstatas važiuos iš/į Rūdiškes (ryte) tuščias.
Įdomu...
Esu linkęs manyti, kad paprasčiau ir pigiau būtų anksti rytą iki Rūdiškių nuvaryti tuščią traukinį negu nuo 19:30 h organizuoti nakties poilsį Rūdiškėse. O gal tas traukinys, 20:35h išvykstantis iš Vilniaus ir 21:30h būnantis Rūdiškėse, ir dabar tuščias dar grįžta į Vilnių, o anksti rytą ~4h išvaromas tas pats arba kitas tuščias? Praeityje tokių tuščių pasivažinėjimų būta apsčiai. Bus ir po kovo 23 d., nes nelieka keleivinių maršrutų dyzeliniams traukiniams remonntams į Vilniaus depą nuvaryti iš Radviliškio ir Kauno, tai beliks juos varyti tuščius.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąIš Klaipėdos į Šilutę tikrai daugiau žmonių važiuotų jei būtų normalus grafikas, bet jis normalus negali būti, kai tokį ruožą nuo Radviliškio iki Šilutės aptarnauja vienas dyzeliukas, visiems neįtiksi, užtat toks ir rezultatas. O nuvažiuoja iš Klaipėdos į Šilutę greičiau nei autobusas, nors ir geležinkelio būklė bloga.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąO kuom ten ta kelio bukle bloga? Juk ten nemazai ir prekiniu praeina tai turetu but priziurima
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąGreitis dėl kelio būklės sumažintas, krovininiams 60-70 km/h, o keleiviniams 60-80. Dyzeliukui aktualiausia atkarpa nuo Šilutės iki beveik Kukorų, ten mediniai pabėgiai nepirmos jaunystės ir greitis visiems traukiniams 60km/h. Dyzeliukas galėtų gerokai greičiau tą atkarpą pralėkti, nes nėra sustojimų, o ir važiuojant 70-80 km/h betoniniais to ruožo pabėgiais jis gerokai mėtomas.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąO nesiruosia to ruozo restauruot? Irengt AB, nes jei neklystu eismas nemazas ten prekiniu buna.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąNekart girdėjau apie viso ruožo nuo Klaipėdos iki Radviliškio per Pagėgius rekonstrukciją, bet kolkas tylu. Apie AB negirdėjau.
Comment
-
Del traukinio Vilnius - Kaunas (1) - Siauliai, penktadieniais ir sekmadieniais. Jis taip pat naikinamas.
Taciau, uzuot naikinus, sis marsrutas tikrai galetu islikti ir nebuti toks nuostolingas. Tik reiketu kai kuriu pakeitimu.
Is Vilniaus penktadieniais juo vaziuoja tikrai daug keleiviu, ypac studentu. Iki Kauno vaziuoja virs simto zmoniu - paciam teko isitikinti. Taciau ir is Kauno i Siaulius jis vaziuoja netusciais. Teko isitiktinti vasario menesi net pora kartu. Abiem kartais, Kaune ilipo apie 30 zmoniu, daugiausiai studentu. Su likusiais keleiviais, vykstanciais is sostines, traukiniu is Kauno isvaziavo apie 80 zmoniu. Tai gerokai daugiau keleiviu, nei vaziuoja kai kuriais ankstyvais (ir nenaikinamais) traukiniais is Vilniaus i Kauna. Jonavoje abejais kartais ilipo apie 20 zmoniu, islipo apie 3-7. Iki Siauliu atvaziavo apie 40 zmoniu. Taip, vakare i Vilniu per Kauna traukinys grizta beveik tuscias. Bet ir cia ne beda. Galima traukini nuvaryti i Radviliski, pakeliui vezant keleivius, ir palikti iki sekmadienio. Masinistai ir konduktiorius griztu namo vakariniu traukiniu Klaipeda - Vilnius. Tam yra pakankamai laiko.
Sekmadieni traukiniu is Vilniu per Kauna i Siaulius vaziuoja mazai keleiviu. O is Siauliu traukinys grizta taip pat pustustis. Taciau taip yra del napatogaus tvarkarascio. Keleiviai (daugiausiai studentai) renkasi traukini Klaipeda- Vilnius, kuris isvyksta is Siauliu mazdaug 40 min veliau nei dyzelinis, o atvyksta i Vilniu anksciau uz dyzelini.
Problema galima butu isspresti ir pritraukti keleiviu, jei butu pakoreguotas tvarkarastis. Dyz. traukinys is Siauliu i Vilniu per Kauna turetu isvykti apie 16.20 val. Kaune jis butu apie 19 val. Is Kauno isvyktu apie 19.15-20. Vilniuje butu apie 21.00 val. Masinistai ir konduktorius, pernakvoje Vilniuje, pirmadieni ryte Klaipedos traukiniu griztu i Radviliski.
Tik paprasciau viska naikinti..Paskutinis taisė Al1; 2009.03.16, 17:16.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąMatyt labiau apsimoka leisti ryte tuščią be sustojimų, nei apytuštį vakare su visais sustojimais.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDel traukinio Vilnius - Kaunas (1) - Siauliai, penktadieniais ir sekmadieniais. Jis taip pat naikinamas.
Taciau, uzuot naikinus, sis marsrutas tikrai galetu islikti ir nebuti toks nuostolingas. Tik reiketu kai kuriu pakeitimu.
Tik paprasciau viska naikinti..
Norėčiau kad tie, kas domisi arba neblogai išmano, atsakytų:
1. Ar dar koks nors maršrutas (apart Vilnius - Kaunas (1) - Šiauliai) stoja stotelėse Baisiogala, Gudžiūnai, Dotnuva?
2. Kiek galėtų būti pagrįstos svajonės (ta prasme ar apsimokėtų) paleisti traukinio maršrutą Marijampolė - Kazlų Rūda - Garliava - Palemonas - Neveronys - Jonava - Kėdainiai - (visos stotelės nuo Kėdainių iki Radviliškio) - Radviliškis - Šiauliai - Kuršėnai - Papilė - Venta - Viekšniai - Mažeikiai. Nauda: dviejų traukinių maršrutų ekipažus pakeičia vienas; papildomas reisas į/iš Marijampolės (dabar važiuoja tik Vilnius - Šeštokai); abu (kaip supratau) pustuščius traukinius pakeitęs vienas pasipildo keleiviais, keliaujančiais pvz.: iš Marijampolės į Kėdainius arba iš Kauno į Mažeikius. Taigi dar kartą klausimas: ar verta paleisti tokį maršrutą?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTraukinio maršrutas Vilnius - Kaunas (1) - Šiauliai yra net labai reikalingas, nes tai vienintelis kuris važiuoja atkarpoje Kaunas (1) - Gaižiūnai (Jonava). Aš pats šiuo maršrutu esu keliskart važiavęs ir važiuočiau dar dažniau, jei ne reisų retumas (dukart į savaitę) ir grafiko (šiaip sau) patogumas.
Norėčiau kad tie, kas domisi arba neblogai išmano, atsakytų:
1. Ar dar koks nors maršrutas (apart Vilnius - Kaunas (1) - Šiauliai) stoja stotelėse Baisiogala, Gudžiūnai, Dotnuva?
2. Kiek galėtų būti pagrįstos svajonės (ta prasme ar apsimokėtų) paleisti traukinio maršrutą Marijampolė - Kazlų Rūda - Garliava - Palemonas - Neveronys - Jonava - Kėdainiai - (visos stotelės nuo Kėdainių iki Radviliškio) - Radviliškis - Šiauliai - Kuršėnai - Papilė - Venta - Viekšniai - Mažeikiai. Nauda: dviejų traukinių maršrutų ekipažus pakeičia vienas; papildomas reisas į/iš Marijampolės (dabar važiuoja tik Vilnius - Šeštokai); abu (kaip supratau) pustuščius traukinius pakeitęs vienas pasipildo keleiviais, keliaujančiais pvz.: iš Marijampolės į Kėdainius arba iš Kauno į Mažeikius. Taigi dar kartą klausimas: ar verta paleisti tokį maršrutą? Atvaizdas
Comment
-
Parašė nagi Rodyti pranešimąŠeštokai - Mažeikiai būtų perspektyvu, jeigu jis būtų patogus lenkams, kurių nemažai dirba "Mažeikių naftoj".
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTraukinio maršrutas Vilnius - Kaunas (1) - Šiauliai yra net labai reikalingas, nes tai vienintelis kuris važiuoja atkarpoje Kaunas (1) - Gaižiūnai (Jonava). Aš pats šiuo maršrutu esu keliskart važiavęs ir važiuočiau dar dažniau, jei ne reisų retumas (dukart į savaitę) ir grafiko (šiaip sau) patogumas.
Norėčiau kad tie, kas domisi arba neblogai išmano, atsakytų:
1. Ar dar koks nors maršrutas (apart Vilnius - Kaunas (1) - Šiauliai) stoja stotelėse Baisiogala, Gudžiūnai, Dotnuva?
2. Kiek galėtų būti pagrįstos svajonės (ta prasme ar apsimokėtų) paleisti traukinio maršrutą Marijampolė - Kazlų Rūda - Garliava - Palemonas - Neveronys - Jonava - Kėdainiai - (visos stotelės nuo Kėdainių iki Radviliškio) - Radviliškis - Šiauliai - Kuršėnai - Papilė - Venta - Viekšniai - Mažeikiai. Nauda: dviejų traukinių maršrutų ekipažus pakeičia vienas; papildomas reisas į/iš Marijampolės (dabar važiuoja tik Vilnius - Šeštokai); abu (kaip supratau) pustuščius traukinius pakeitęs vienas pasipildo keleiviais, keliaujančiais pvz.: iš Marijampolės į Kėdainius arba iš Kauno į Mažeikius. Taigi dar kartą klausimas: ar verta paleisti tokį maršrutą? Atvaizdas
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNaftininkai turtingi. Jie su automobiliais vazineja...
Yra kaip yra.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.03.18, 19:06.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNaftininkai turtingi. Jie su automobiliais vazineja...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment