Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kažkiek sutinku.

    Comment


      Parašė John
      Ar yra gelezinkelis Kaunas-Klaipeda? Visuomet galvojau, kad vienintelis kelias i Klaipeda eina pro Siaulius?
      Taip, vienintelis kelias per Šiaulius. Tarpukary buvo planai nutiesti geležinkelį nuo Kazlų Rūdos pro Šakius, Jurbarką, Tauragę iki Klaipėdos, bet okupacija viską paliko tik planuose ir pačioje darbų pradžioje.

      Comment


        Teko pries pora dienu vaziuoti is Vilniaus i Kauna traukiniu, tai pataikiau ant kazkokio naujo, kelione truko 1 valanda ir 8 minutes, tai jau pazanga

        Comment


          Parašė Miningan Rodyti pranešimą
          Teko pries pora dienu vaziuoti is Vilniaus i Kauna traukiniu, tai pataikiau ant kazkokio naujo, kelione truko 1 valanda ir 8 minutes, tai jau pazanga
          Tai jau greičiau už automobilį!

          Comment


            O per kiek anksciau greitasis vaziuodavo? Ar cia po kokiu begiu upgradinimo taip?
            You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

            Comment


              Pakartosiu, bėgiai leidžia važiuoti iki 160(vietomis iki 200) km/h.
              Traukiniai išvysto greitį iki 140km/h. El. tr. Vln-Kns 125km/h.

              Comment


                Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                Tai jau greičiau už automobilį!
                Na, automobilis yra automobilis. Turint galvoje, kad dauguma vairuotojų mėgsta "paspausti" (juolab, kai yra automagistralė) ir tai, kad su automobiliu važiuoji ten, kur tau reikia, traukinys yra lėčiau. Bet jei greitis ir toliau taip didės, panašu, kad automobilis bus nukonkuruotas.
                Paskutinis taisė Berliner; 2006.09.19, 20:31.
                BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                Comment


                  Na galima lyginti du faktorius:
                  Maksimalų TP greitį - automobilio apie 350km/h, Train Grand Vitesse 515km/h.
                  Ir laiką reikalingą kelionėj - Iš Vilniaus į Kauno centrą per valandą automobilių tikrai nenusigauti, nekalbant apie autobusus.

                  Comment


                    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                    Na galima lyginti du faktorius:
                    Maksimalų TP greitį - automobilio apie 350km/h, Train Grand Vitesse 515km/h.
                    Ir laiką reikalingą kelionėj - Iš Vilniaus į Kauno centrą per valandą automobilių tikrai nenusigauti, nekalbant apie autobusus.
                    Priklauso kada važiuosi. Mum kažkada iš Litexpo iki namų grįžti prireikė mažiau nei valandos. O jei iš pačio centro į patį centrą - gal.
                    BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                    Comment


                      Litexpo tai juk šalia savanorių, iš centro, tikėtina, būtų tekę užtrukt.
                      O traukinys, lėtesnis ar ne, yra labiau prognozuojamas (nepamatysi netikėtai susidariusio kamščio, dėl avarijos). Dar vienas, bent jau Vilniuj aktualėjantis pliusas-traukinio nereikia priparkuot

                      Comment


                        Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                        Pakartosiu, bėgiai leidžia važiuoti iki 160(vietomis iki 200) km/h.
                        Traukiniai išvysto greitį iki 140km/h. El. tr. Vln-Kns 125km/h.
                        gerbiamasai profanuojat.

                        maksimalus leidžiamas greitis - 120 km/h.
                        skirtingai nuo automobilių traukiniai važiuoja pagal grafikus, kurie kaip žinia yra skaičiuojami traukos skaičiavimais atsižvelgiant į kelio profilį, traukos vieneto charakteristikas, pačio traukinio svorį ir suprantama, kad atsižvelgiama į leidžiamą maksimalų greitį. plius jei autokeliuose fotokameros greitį fiksuoja tik retkarčiais, tai lokomotyvuose. kaip žinia, yra greičio matavimo juostos, kuriuos pasirinktinai analizuojamos (nekalbant apie įvykius). faktas, kad juostoje fiksuojamas greitis yra mažesnis nei tikrasis, tačiau tai nereiškia, kad tarp tikrojo ir fiksuojamo greičio skirtumas yra toks didelis (20km/h). ir tikrai abejoju, kad mašinistai taip rizikuoja.

                        Comment


                          Mašinistai nerizikuoja, tai tiesa
                          O šie greičiai naudojami daugiau negu metus.
                          Esu buvęs kabinoje, kai: el. tr. Vln-Kns važiavo 120km/h(maždaug ties Žasliais, leidžiamas 125km/h), diz. tr. nr. 666 125km/h.
                          Kiek žinau Maskvos traukiniai tarp Panerių ir Palemono gali važiuoti 140km/h(suprantama ne visa atkarpa).

                          Comment


                            Manau keliones trukme tarp Vilniaus ir Kauno sumazejo ne del traukinio greicio o del to, kad jis stojo tik du kart, berods Vievyje ir Kaisiadoryse...o taip su visais sustojimais tai gal vaziuoja kazkur pusantros valandos, jai ne ilgiau...

                            Comment


                              Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                              Mašinistai nerizikuoja, tai tiesa
                              O šie greičiai naudojami daugiau negu metus.
                              Esu buvęs kabinoje, kai: el. tr. Vln-Kns važiavo 120km/h(maždaug ties Žasliais, leidžiamas 125km/h), diz. tr. nr. 666 125km/h.
                              Kiek žinau Maskvos traukiniai tarp Panerių ir Palemono gali važiuoti 140km/h(suprantama ne visa atkarpa).

                              Diz. traukinys važinėja Nr.666 važinėja į maršrutu Vilnius - Turmantas. (šaltinis www.litrail.lt), šiame maršrute Žaslių nėra.

                              Comment


                                Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                Na galima lyginti du faktorius:
                                Train Grand Vitesse 515km/h.
                                O gal zinai kurioj atkarpoj jis toki ar bent panasu greiti isvysto? Ar cia nuo to TGV modelio priklauso? Teko sia vasara pralekt is Paryziaus iki beveik Marselio, siaip idomu koks ten greitis galejo but, bo kartais krumai uz lango susiliedavo i tokia zalia mase
                                You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                Comment


                                  noreciau isbandyti toki dalykeli kiek bilietas kainuoja nuo paryziaus iki marselio?

                                  Comment


                                    Parašė dts Rodyti pranešimą
                                    noreciau isbandyti toki dalykeli kiek bilietas kainuoja nuo paryziaus iki marselio?
                                    nuo Briuselio iki Lilio apie 22 eurus antra klase

                                    Comment


                                      Parašė naglisc Rodyti pranešimą
                                      Diz. traukinys važinėja Nr.666 važinėja į maršrutu Vilnius - Turmantas. (šaltinis www.litrail.lt), šiame maršrute Žaslių nėra.
                                      Ten kablelis

                                      O TGV tokį greitį išvystė per bandomajį važiavimą, tai maks. traukinių(ant ratų) greitis. Nors automobiliai 350km/h irgi pasiekia per testus.

                                      Comment


                                        smagi tema ) pagaliau musu saleles trukinukai atsigauna ir pagaliau Kauno stotis pakils is seno rustaus miego - atrestauruoja ja !!!!!!!!!!! smagumelis

                                        Comment


                                          Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                          Ten kablelis


                                          šiaip pats kažkuriame poste čia rašei, kad dizelio maksimalus greitis 120, tai kaip tamstos nuomone jis gali pasiekti 125? nemanau, kad viršnorminiai greičiai yra įtraukiami į grafikus

                                          Comment

                                          Working...
                                          X