Kažkiek sutinku.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė JohnAr yra gelezinkelis Kaunas-Klaipeda? Visuomet galvojau, kad vienintelis kelias i Klaipeda eina pro Siaulius?
Comment
-
Parašė Miningan Rodyti pranešimąTeko pries pora dienu vaziuoti is Vilniaus i Kauna traukiniu, tai pataikiau ant kazkokio naujo, kelione truko 1 valanda ir 8 minutes, tai jau pazanga
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąTai jau greičiau už automobilį!Paskutinis taisė Berliner; 2006.09.19, 20:31.
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąNa galima lyginti du faktorius:
Maksimalų TP greitį - automobilio apie 350km/h, Train Grand Vitesse 515km/h.
Ir laiką reikalingą kelionėj - Iš Vilniaus į Kauno centrą per valandą automobilių tikrai nenusigauti, nekalbant apie autobusus.
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąPakartosiu, bėgiai leidžia važiuoti iki 160(vietomis iki 200) km/h.
Traukiniai išvysto greitį iki 140km/h. El. tr. Vln-Kns 125km/h.
maksimalus leidžiamas greitis - 120 km/h.
skirtingai nuo automobilių traukiniai važiuoja pagal grafikus, kurie kaip žinia yra skaičiuojami traukos skaičiavimais atsižvelgiant į kelio profilį, traukos vieneto charakteristikas, pačio traukinio svorį ir suprantama, kad atsižvelgiama į leidžiamą maksimalų greitį. plius jei autokeliuose fotokameros greitį fiksuoja tik retkarčiais, tai lokomotyvuose. kaip žinia, yra greičio matavimo juostos, kuriuos pasirinktinai analizuojamos (nekalbant apie įvykius). faktas, kad juostoje fiksuojamas greitis yra mažesnis nei tikrasis, tačiau tai nereiškia, kad tarp tikrojo ir fiksuojamo greičio skirtumas yra toks didelis (20km/h). ir tikrai abejoju, kad mašinistai taip rizikuoja.
Comment
-
Mašinistai nerizikuoja, tai tiesa
O šie greičiai naudojami daugiau negu metus.
Esu buvęs kabinoje, kai: el. tr. Vln-Kns važiavo 120km/h(maždaug ties Žasliais, leidžiamas 125km/h), diz. tr. nr. 666 125km/h.
Kiek žinau Maskvos traukiniai tarp Panerių ir Palemono gali važiuoti 140km/h(suprantama ne visa atkarpa).
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąMašinistai nerizikuoja, tai tiesa
O šie greičiai naudojami daugiau negu metus.
Esu buvęs kabinoje, kai: el. tr. Vln-Kns važiavo 120km/h(maždaug ties Žasliais, leidžiamas 125km/h), diz. tr. nr. 666 125km/h.
Kiek žinau Maskvos traukiniai tarp Panerių ir Palemono gali važiuoti 140km/h(suprantama ne visa atkarpa).
Diz. traukinys važinėja Nr.666 važinėja į maršrutu Vilnius - Turmantas. (šaltinis www.litrail.lt), šiame maršrute Žaslių nėra.
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąNa galima lyginti du faktorius:
Train Grand Vitesse 515km/h.You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Parašė dts Rodyti pranešimąnoreciau isbandyti toki dalykeli kiek bilietas kainuoja nuo paryziaus iki marselio?
Comment
-
Parašė naglisc Rodyti pranešimąDiz. traukinys važinėja Nr.666 važinėja į maršrutu Vilnius - Turmantas. (šaltinis www.litrail.lt), šiame maršrute Žaslių nėra.
O TGV tokį greitį išvystė per bandomajį važiavimą, tai maks. traukinių(ant ratų) greitis. Nors automobiliai 350km/h irgi pasiekia per testus.
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąTen kablelis
šiaip pats kažkuriame poste čia rašei, kad dizelio maksimalus greitis 120, tai kaip tamstos nuomone jis gali pasiekti 125? nemanau, kad viršnorminiai greičiai yra įtraukiami į grafikus
Comment
Comment