Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Iš Kauno į Klaipėdą traukiniu greičiau nei autobusu tikėtina mažai, nes autobusas išnaudos automagistralės privalumus. Bet ilgoje kelionėje autobusu jausmas lyg būtum kokiame maiše. O traukiniu laisviau jautiesi kad ir paprasčiausiu D1, nekalbant apie modernų tokį kaip dviaukštis elektrinis arba šiuo metu važinėjantys iš Vilniaus į Klaipėdą..
    Automagistralės privalumai baigiasi ties 110km/h Traukinys esant atitinkamoms techninėms sąlygoms gali važiuoti žymiai greičiau. Kol kas tų sąlygų nėra, bet tikiuosi, kad ateity bus.

    Dar vienas dalykas. Automagistralėje tarp Kauno ir Klaipėdos nėra nė vieno didesnio miesto, taigi ekpresas veža keleivius tik tarp dviejų galinių taškų. Autobusui bet koks posūkis į šoną nuo magistralės - didelė gaišatis.

    Tuo tarpu traukinys važiuodamas pakeliui gali surinkti žymiai daugiau keleivių, o tarpinis sustojimas kur kas greitesnė "procedūra" nei autobusui.
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Autobusams automagistralėje leidžiama važiuoti 100 km/h.

      Comment


        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
        Autobusams automagistralėje leidžiama važiuoti 100 km/h.
        Leidžiama gal 100 km/h, tačiau plentu Ryga-Šiauliai autobusas Ryga-Šiauliai-Klaipėda lekia kokį 100-110 km/h nors automagistralės šiame ruože dar nėra "nutiestos" ir galima tik 80 km/h.
        2006 m. teko važiuot autobusu Lvovas-Ryga Vakarų Ukrainos keliais - aplenkėm vingiuotais Ukrainos keliais vietos erelius su BMW, atrodė, kad lekiam 110-135 km.
        2005 ar 2006 m. penktadienį 16:30 teko važiuot autobusu iš Vilniaus į vietovę Šiaurės Lietuvoje, kadangi Vilniaus kamščiuose iki Fabijoniškių užtrukome kokią valandą - tai tada autobusas taip plėšė, kad Panevėžį neužsukant į Ukmergę pasiekė per kažkiek daugiau nei 1 val. - vadinasi plėšė 100-125 km/h.
        Tai apie kokią mes konkurenciją tarp autobusų ir geležinkelio transporto galime kalbėti?
        Paskutinis taisė Salvijus; 2009.02.24, 18:37.

        Comment


          Of topic žinoma:
          Prieš kažkur 3 metus buvau Egipte, tai grįžtant atgal į Hurgada siaurokais keliukais važiuojant (na gal nelabai tokias) ir tiesiais... vienoje pusėje kalnai, o kitoje puseje kelio Raudonoji jūra. Autobusas lėkė kiek galėjo greičiau, siekie 125 km/h maksimalus greitis, o ant posukio ir dar lekdami automobili vos nesusidūrėme su priešinga kryptimi važiavusiu kažkokiu mikriuku.... o tas dar mikriukas lenkė kažkokį sunkvežimį :d vos visi nesusidūrėme, ačiū Dievui.
          Taip, kad manau, jod nėra taip, kad autobusai Lietuvoje neviršija 100 km/h.
          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

          Comment


            Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
            Sekliam matau baisiai idomu, kokiu tikslu jis ten vaziavo...
            Numalsinsiu smalsuma - nepasidomejes tiksliai nepasakysiu, taciau greiciausiai cia rinktinio Radviliskis - Palemonas traukinio silumvezis, Siandien iseigine diena, vagonu matomai nebuvo jokiu, todel i depa grizo rezervu (ir laikas kaip tik mazdaug atitiktu) . Kitas galimas variantas (maziau tiketinas siuo konkreciu atveju) - sis silumvezis nutempe traukini is Vilniaus puses iki Radviliskio (arba Gaiziunu, Silainiu), po to buvo varomas i Palemona paimti traukinio i Vilniaus puse (o gal net ir Kybartus).

            Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
            O taupumo sumetimais "laisva lokomotyva" neapsimoka prikabint pries sastato vykstancio i Vaidotus is Radviliskio ir paskui ji atkabint Jonavoje arba Gaiziunuose ?
            Jei lokomotyvų važinėjimo be vagonų (krovinių nepervežimo) pararyti nuostoliai nurašomi keleivių vežimo sąskaiton, tai vosokie taupymai, matyt, neapsimoka
            Paskutinis taisė Vitas; 2009.02.23, 19:37.

            Comment


              Parašė kaskas Rodyti pranešimą
              Of topic žinoma:
              Prieš kažkur 3 metus buvau Egipte, tai grįžtant atgal į Hurgada siaurokais keliukais važiuojant (na gal nelabai tokias) ir tiesiais... vienoje pusėje kalnai, o kitoje puseje kelio Raudonoji jūra. Autobusas lėkė kiek galėjo greičiau, siekie 125 km/h maksimalus greitis, o ant posukio ir dar lekdami automobili vos nesusidūrėme su priešinga kryptimi važiavusiu kažkokiu mikriuku.... o tas dar mikriukas lenkė kažkokį sunkvežimį :d vos visi nesusidūrėme, ačiū Dievui.
              Taip, kad manau, jod nėra taip, kad autobusai Lietuvoje neviršija 100 km/h.
              Iš Kairo į Hurgadą buvo geras kelias, todėl vairuotojas spaudė iki dugno. Jei gerai pamenu, buvo 160 km/h. Na bent jau tachometro net lemputė degė...

              Egiptiečiai auksarankiai gali ten visko pridaryt. Vietoj surinkinėja tuos autobusus, todėl jokių ribotuvų jie nededa, manau.
              Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.02.23, 19:45.

              Comment


                Kiek žinau, laisvus lokomotyvus kabina prie kitų traukinių. O dėl autobusų - Lietuvoje, kaip ir EU yra įdėti greičio ribotuvai. Pasidomėkite prieš rašydami...

                Comment


                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                  Iš Kairo į Hurgadą buvo geras kelias, todėl vairuotojas spaudė iki dugno. Jei gerai pamenu, buvo 160 km/h. Na bent jau tachometro net lemputė degė...

                  Egiptiečiai auksarankiai gali ten visko pridaryt. Vietoj surinkinėja tuos autobusus, todėl jokių ribotuvų jie nededa, manau.
                  Labai gali būti :d, bet lekiant tokiu greičiu autobusu, labai didelė tikimybė, jog gali kas nors nutikti blogo.
                  Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                  Comment


                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                    Jei lokomotyvų važinėjimo be vagonų (krovinių nepervežimo) pararyti nuostoliai nurašomi keleivių vežimo sąskaiton, tai vosokie taupymai, matyt, neapsimoka
                    Nereikia cia nusisneketi apie krovininiu silumveziu nuostolingo rezervinio vaziavimo priskyrima keleiviniam judejimui Krovininis judejimas tai ne keleivinis.. Cia srautai svyruoja, neretai ir labai smarkiai. Buna momentu, kad pvz. i Kaliningrada plusteli didelis srautas is Baltarusijos. Jam pervezti aisku bus naudojami lokomotyvai, is kuriu dalis gris is Kybartu rezervu, nes jiems tiesiog nebus atgal ka vezti. Po keliu dienu, Kaliningradui iskrovus siuos vagonus, jau reiks varyti is Vilniaus papildomus lokomotyvus rezervu srautui is Kaliningrado isvezti. Cia tik vienas pvz, o kasdieniniame gelezinkeliu gyvenime ivariausi panasus procesai vyksta nuolat.

                    Comment


                      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                      O taupumo sumetimais "laisva lokomotyva" neapsimoka prikabint pries sastato vykstancio i Vaidotus is Radviliskio ir paskui ji atkabint Jonavoje arba Gaiziunuose
                      Kartais neapsimoka, jei tarkim tuo metu nera traukinio, prie kurio galima prikabinti, nes lokomotyvas reikalingas kitiems traukiniams is kitu stociu tempti. Be to rezervu vaziuojantis lokomotyvas kuro sunaudoja nedaug.
                      Prikabinti prie kito traukinio ypac aktualu vienkeliuose ruozuose, taip pat ilgu tarpstociu ruozuose su pusiau automatine blokuote, ypac jei eismas juose intensyvus.
                      Paskutinis taisė LT-1; 2009.02.23, 22:02.

                      Comment


                        Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                        Leidžiama gal 100 km/h, tačiau plentu Ryga-Šiauliai autobusas Ryga-Šiauliai-Klaipėda lekia kokį 100-110 km/h nors automagistralės šiame ruože dar nėra "nutiestos".
                        2006 m. teko važiuot autobusu Lvovas-Ryga Vakarų Ukrainos keliais - aplenkėm vingiuotais Ukrainos keliais vietos erelius su BMW, atrodė, kad lekiam 110-130 km.
                        Kai prieš kokį mėnesį važiavau autobusu į Rygą su persėdimu Panevėžyje, tai estų Eurolines autobusas iš Panevėžio išvažiavęs laiku pagal tvarkarašti (teko jam ilgokai pastovėti atlėkus iš Vilniaus), Rygos autobusų stotyje buvo lygiai valanda ankščiau nei priklausytų pagal tvarkaraštį. Tikrai gerai lėkė. Netruko dviejų valandų. Tačiau neaplenkė kitų dviejų autobusų į Rygą išvažiavusių 5 min akščiau (dar TOKS ir Ecolines Praha-Ryga buvo lygiai tuo pačiu metu).

                        Į geležinkelių temą būtų tik tai, kad jei važiuoja kartu 3 (nors ir tuštoki autobusai), tai gal ir traukiniui keleivių atsirastų (jei tas traukinys būtų konkurencingas).
                        Ir jei autobuse veikia internetas, tai ir traukinyje galėtų padaryt. Bent jau pirmoje klasėje.
                        kaip?

                        Comment


                          Juokas juokais, bet tokia konkurencija, kai autobusai "ralinėja", yra pavojinga visuomenei

                          Comment


                            Saugumui didinti geležinkeliuose bus diegiama nauja IT sistema

                            Valstybinė geležinkelio inspekcija Susisiekimo ministerijos kolegijos posėdyje pristatė 2008 metų ataskaitą ir 2009–2011 metų strateginį veiklos planą. Veiklos plane numatoma šiemet įdiegti naują informacinių technologijų sistemą, kuri užtikrins eismo įvykių prevenciją, padidins inspekcijos veiklos efektyvumą ir saugą geležinkeliuose...
                            http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=20739491

                            Comment


                              įdomu ar jie patys įsivaizduoja kas čia bus? aš pavyzdžiui nelabai. gal būt ten susikurs kokią savo duombazę, bet kaip ta programa užtikrins eismo įvykių prevenciją?
                              Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                              Comment


                                Šiek tiek iš Joniškio geležinkeliečių gyvenimo 1980 m.

                                Įdedu keletą skenų (surado senieji geležinkeliečiai) iš Joniškio geležinkelininkų gyvenimo 1980-1986 m. Spaudpje atspindi kokie darbai ir gyvenimas virė Joniškio geležinkelio stotyje. Joniškio r. laikraštis "Tarybinis balsas".
                                Man labai patiko. Padvelkė romantika. O kokie pavadinimai!


                                1982 m. "Tarybinis balsas"

                                1986 m. "Tarybinis balsas"
                                Paskutinis taisė Salvijus; 2009.03.01, 18:20.

                                Comment


                                  Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                  Įdedu keletą skenų iš Joniškio geležinkeliečių gyvenimo 1980-1982 m. paskaitinėkite spaudą - kokie darbai ir gyvenimas virė Joniškio geležinkelio stotyje.
                                  Man labai patiko. Padvelkė romantika.
                                  Atvaizdas


                                  Atvaizdas


                                  Atvaizdas
                                  Ot kokia sovietinė propaganda Du paskutiniai "straipsniai" parašyti kaip rašiniai šeštokų...
                                  BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                                  Comment


                                    Parašė Berliner Rodyti pranešimą
                                    Ot kokia sovietinė propaganda Du paskutiniai "straipsniai" parašyti kaip rašiniai šeštokų...
                                    Tokie buvo laikai - dabar jau istorija. Žinoma stipriai jaučiasi to laikmečio ideologija, tačiau dabartinėje rajono spaudoje nėra nė vieno straipsnio skirto geležinkelininkų tarptautinei dienai, o tuo labiau apie geležinkelius rajone. Dominuoja tik žemo lygio rašliavos - gėda ir skaityt. Dabar vietomis žiniasklaida netoli ir pažengė į priekį. Kartais atrodo, jog trūksta cenzūros, kuri nepraleistų į eterį bet kokios rašliavos - ji dar labiau luošina skaitytojus (mūsų žmones). Spausdina kas ką nori - kokybė nesvarbu. Straipsniuose šiuo metu gausu didžiųjų lietuvių kalbos klaidų - ko nebuvo "brandaus" sovietmečio metu - susidaro įspūdis, kad lietuvių kalba labiau rūpėjo nei dabar.
                                    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.03.01, 18:21.

                                    Comment


                                      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                      Tokie buvo laikai - dabar jau istorija. Dabar vietomis žiniasklaida netoli ir pažengė į priekį. Tačiau susidaro vaizdas ką veždavo.
                                      Ir dabar propaganda varoma, tik kitokia.

                                      Comment


                                        Susisiekimo ministras: „Vikingas“ turėtų taptų prioritetu visoms trims šalims


                                        Vasario 24d. susisiekimo ministras Eligijus Masiulis susitiko su Ukrainos nepaprastuoju ir įgaliotuoju ambasadoriumi Lietuvoje Igoriu Prokopčiuku ir aptarė bendrus abiejų šalių transporto bendradarbiavimo principus, informuoja Susisiekimo ministerija.
                                        „Lietuva ir Ukraina – geros strateginės partnerės ir mes tikimės tolesnio mūsų šalių sėkmingo bendradarbiavimo transporto srityje“, – teigė Ukrainos ambasadorius Igoris Prokopčiukas, pristatydamas savo šalies siekius plėtoti transporto ryšius su Lietuva. Svečias padėkojo už Lietuvos pagalbą jo šaliai, jis tvirtino, kad, nepaisant dabartinės pasaulinės ekonominės recesijos, Ukrainos Vyriausybė siekia plėtoti bendrus transporto projektus su Lietuva. Pasak ambasadoriaus, jo šalis, kaip ir Lietuva, yra suinteresuota plėtoti bendrą Lietuvos, Baltarusijos ir Ukrainos šaudyklinio konteinerinio traukinio „Vikingas“ projektą. „Reikėtų išplėsti jo maršrutų geografiją, kviečiant prisijungti ir kitas šalis“, – teigė svečias.
                                        „Mūsų tikslas – padaryti šį projektą prioritetiniu visoms jame dalyvaujančioms šalims“, – pritarė I. Prokopčiukui susisiekimo ministras E. Masiulis. Pasak jo, dabartinis krovinių maršrutas nuo Juodosios iki Baltijos jūros galėtų išsiplėsti iki Azijos šalių.
                                        Susitikimo dalyviai nutarė detalesnius Lietuvos ir Ukrainos transporto bendradarbiavimo klausimus aptarti planuojame trijų šalių: Lietuvos, Baltarusijos ir Ukrainos transporto ministrų susitikime.
                                        Abiejų šalių siekis aktyviau bendradarbiauti transporto srityje buvo išreikštas dar pernai Ukrainos prezidento Viktoro Juščenkos vizito į Lietuvą metu pasirašytame Lietuvos, Baltarusijos ir Ukrainos susitarime dėl krovinių vežimo maršrutu Baltijos jūra – Juodoji jūra.

                                        Šaltinis: http://www.kelias.net/9111.html
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          „Lietuvos geležinkelių“ vadovai prašo premijoms 550 tūkst. litų


                                          Valstybės valdomos bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" vadovai, pripažįstantys, kad šie metai įmonei bus labai sunkūs ir įtempti, penktadaliu mažina atlyginimus įmonės darbuotojams, tačiau sau premijoms siekia išsimokėti 550 tūkst. litų.
                                          Tokį pasiūlymą "Lietuvos geležinkeliai" pateikė susisiekimo ministrui Eligijui Masiuliui, kuris nurodė įmonei taupyti sumažinant vadovybės darbo vietų skaičių bei apkarpyti kaštus šiais metais apie 130 mln. litų.
                                          Ministras BNS penktadienį tvirtino, kad apie jokias premijas bendrovės vadovams negali būti nė kalbos.
                                          "Dar prieš gerą mėnesį "Lietuvos geležinkelių" vadovui pasakiau, kad jokių premijų nebus, ir mano nuomonė nesikeičia. Man keista, kad bendrovės vadovai, visiškai nejausdami situacijos, prašo tokių dalykų. Galiu užtikrinti, kad jokios premijos tikrai nebus išmokėtos", - teigė E.Masiulis. Motyvuodama šimtamilijoninių investicijų poreikiu, įmonė daug pastarųjų metų nemokėjo dividendų vieninteliam akcininkui valstybei. Šios pareigos geležinkelių įmonė siekia išvengti ir šiemet.
                                          Šių metų vasario 21 dienos rašte E.Masiuliui "Lietuvos geležinkeliai" siūlo premijas mokėti iš 2008 metų paskirstytinojo pelno, kuris siekia 104 mln. litų.
                                          Po kelių dienų - vasario 24 dieną "Lietuvos geležinkelių" generalinio direktoriaus Stasio Dailydkos įsakyme "Dėl bendrovės lėšų taupymo" nurodoma "nemokėti 20 proc. mėnesinės algos (valandinio tarifinio atlygio) dydžio bazinės kintamosios atlyginimo dalies visiems bendrovės darbuotojams". Ten pat sumažinami priedai "už asmeninį indėlį į bendrovės veiklos rezultatus".
                                          Įsakyme nurodoma, kad bendrovės lėšos taupomos atsižvelgiant į prognozuojamą pirmojo ketvirčio pajamų sumažėjimą 26 procentais.
                                          Prieš keletą savaičių BNS paprašė "Lietuvos geležinkelių" pateikti informaciją apie bendrovės vadovų - generalinio direktoriaus S.Dailydkos, jo pavaduotojų ir vyriausiojo finansininko darbo užmokestį su priedais ir priemokomis už 2008 metų gruodžio mėnesį.
                                          Tačiau bendrovės atstovai nebuvo linkę pateikti konkrečių sumų. Jų atsakyme teigiama, kad vadovų algos nustatomos pagal atitinkamą Vyriausybės nutarimą ir susisiekimo ministro įsakymą, o priedai ir priemokos gali būti skiriami vadovaujantis "Lietuvos geležinkelių" valdybos sprendimu atsižvelgiant į bendrovės veiklos rezultatus.
                                          Bendrovės atstovai taip pat tvirtino, jog kalėdinės premijos praėjusiais metais skirtos visiems darbuotojams, tačiau dėl ekonominės krizės jomis nebuvo paskatinti vadovai. Konkrečių premijoms skirtoms sumų savo atsakyme "Lietuvos geležinkeliai" taip pat nenurodė.
                                          "Nepaisant to, kad bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" 2008 metų veiklos rezultatai buvo geri, bendrovės darbuotojams 2008 metų gruodžio mėnesį buvo išmokėtos premijos, tačiau atsižvelgiant į gilėjančią pasaulinę krizę, nei vienam iš vadovaujančių darbuotojų - generaliniam direktoriui, jo pavaduotojams, vyriausiajai finansininkei - 2008 metų gruodžio mėnesį nebuvo išmokėtos premijos", - teigta bendrovės atsakyme. BNS turimais duomenimis, 2007 metais "Lietuvos geležinkelių generalinio direktoriaus atlyginimas su priedais siekė 17,5 tūkstančio litų, jo pavaduotojai uždirbdavo apie 15 tūkstančių litų.

                                          Šaltinis: http://www.delfi.lt/news/daily/lithu...hp?id=20776419
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X