Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąO kodel autobusas vos ne dvigubai pigesnis uz troleibusa? Man atrodo,kaip tik autobusas sudetingesnis techniskai ir turetu buti brangesnis. o troleibusas tai tik kebulas elektros varikliai na ir dalis elektronikos. jei lyginti viskas tas pats yra ir autobuse ,tik varikliai zymiai sudetingesni. kaip cia taip gaunasi???Paskutinis taisė Ametistas; 2009.02.19, 13:33.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTroleibusai yra perpus brangesni, nei autobusai ir tai gali patvirtinti bet kuris nors kiek besidomintis transporto srityje. Tavo impulsyvus rėkavimas jau ne pirmą kartą nepasiteisina. Kodėl prieš ginčidamasis negali tiesiog pats pasieškoti informacijos? Patvirtinu, kad troleibusai yra brangesni. Kodėl, aš nežinau. Jų pagaminimas brangesnis.
Comment
-
Šiandien traukinys iš Šeštokų į Vilnių atvykti vėlavo valandą. Gal aks žino, kodėl?
Beje, šiandien įsitikinau, kad motrisės vaikymas į Oro uostą yra beprasmiškas. Po 18 val. mačiau kaip vienu reisu važiavo 2 žmonės, kitu - vienas. Ar negeriau ją tada vaikyti Kenos, Stasylų, Varėnos kryptimis..?
Comment
-
Gal kas žinote, kodėl joks traukinys iš Klaipėdos krypties nevažiuoja į Kauną? Žemėlapy pažiūrėjus matyti, kad atšaka nuo geležinkelio linijos Klaipėda - Vilnius į Kauną yra. Pasiklausinėjus senesnių žmonių teko girdėti, kad seniau panašus maršrutas buvo. Įdomu, kodėl buvo panaikintas toks maršrutas, gal dėl kokių techninių kliūčių? O gal dėl visiško nuostolių nešimo (nors teko girdėti, kad dauguma maršrutų nuostolingi)? Juk galėtų pvz. tas pats Vilnius - Klaipėda į Kauną užsukt nors keletą kartų savaitėje (pvz. savaitgaliais). Na, bet čia tik mano pasvaičiojimai, gal kas žino (manau tokių yra, nes kiek skaitinėjau forumą mačiau net ir LG atstovų ) ir galėtų plačiau pakomentuoti.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąTaip buvo toks traukinys iš Vilniaus į Klaipėdą per Kauną. Visgi jis buvo naktinis... Be to, Kaune reikėdavo apgręžti lokomotyvą. Taigi, vilniečiams patogumo jokio... o ir kauniečiams ne ką greičiau nei autobusu gaunasi...
Tik deja automobilis dar daugiau privalumu turi... Tai labai ir netrūksta..Paskutinis taisė alm; 2009.02.21, 22:51.kaip?
Comment
-
Na, tas apgręžimas turbūt labai ilgai netrunka... Šiaip kažkaip pagalvojau, kad nemažai, galbūt, studentų iš Žemaitijos studijuoja Kaune,taip pat, žmonės į Kauno klinikas vyksta ir pan. Na, bet,turbūt, traukinys galutinę stotelę pasiektų vėliau nei autobusas, o žmonėms jokio skirtumo kuo keliauti, nors aš asmeniškai jausdamas kažkokius sentimentus traukiniui rinkčiausi pastarąjį.
Comment
-
Parašė Nas Rodyti pranešimąGal kas žinote, kodėl joks traukinys iš Klaipėdos krypties nevažiuoja į Kauną? Žemėlapy pažiūrėjus matyti, kad atšaka nuo geležinkelio linijos Klaipėda - Vilnius į Kauną yra. Pasiklausinėjus senesnių žmonių teko girdėti, kad seniau panašus maršrutas buvo. Įdomu, kodėl buvo panaikintas toks maršrutas, gal dėl kokių techninių kliūčių? O gal dėl visiško nuostolių nešimo (nors teko girdėti, kad dauguma maršrutų nuostolingi)? Juk galėtų pvz. tas pats Vilnius - Klaipėda į Kauną užsukt nors keletą kartų savaitėje (pvz. savaitgaliais). Na, bet čia tik mano pasvaičiojimai, gal kas žino (manau tokių yra, nes kiek skaitinėjau forumą mačiau net ir LG atstovų ) ir galėtų plačiau pakomentuoti.
Beje, vaikystėje esu važiavęs medinuku iš Kauno iki Kretingos. Traukinys važiavo taip ilgai, kad mane - railfaną iš prigimties užkniso
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąPatvirtinu, kad troleibusai yra brangesni. Kodėl, aš nežinau. Jų pagaminimas brangesnis.
Comment
-
Parašė Nas Rodyti pranešimąGal kas žinote, kodėl joks traukinys iš Klaipėdos krypties nevažiuoja į Kauną? Žemėlapy pažiūrėjus matyti, kad atšaka nuo geležinkelio linijos Klaipėda - Vilnius į Kauną yra. Pasiklausinėjus senesnių žmonių teko girdėti, kad seniau panašus maršrutas buvo. Įdomu, kodėl buvo panaikintas toks maršrutas, gal dėl kokių techninių kliūčių? O gal dėl visiško nuostolių nešimo (nors teko girdėti, kad dauguma maršrutų nuostolingi)? Juk galėtų pvz. tas pats Vilnius - Klaipėda į Kauną užsukt nors keletą kartų savaitėje (pvz. savaitgaliais). Na, bet čia tik mano pasvaičiojimai, gal kas žino (manau tokių yra, nes kiek skaitinėjau forumą mačiau net ir LG atstovų ) ir galėtų plačiau pakomentuoti.
Iš Šiaulių atgal į Vilnių tas traukinys išvyksta 18:17h. Prieš jį (17:38h) būna atvykęs dyzelinis iš Klaipėdos (Klaipėda-Radviliškis). Į Kaunas1 jis atvyksta 20:48h, į Vilnių 22:37h
Kodėl per Kauną nevažinėja traukinys Vilnius-Klaipėda, diskusija galėtų būti ilga. Iki 2006 metų sausio mėnesio dar važinėjo naktinis Vilnius-Kaunas-Klaipėda. Kodėl nevažinėja jis? Klausimas dabar gal tolygus kitam klausimui, kodėl Nemunu iš Jurbarko į Kauną naktimis neplaukioja lėtasis laivas? (vyresni Nemuno pakrančių gyventojai tokį dar prisimena). Važiuojantiems iš Vilniaus (gal dar iš Kauno) į Klaipėdą naktinis traukinys kažkiek privalumų turėtų (nakvynės klausimas išsispręstų), o kitų vietovių gyventojams tokio traukinio aiškiai nereikia. Tą nereikėjimą savo „pasyvumu“ jie rodė daug metų: palaipsniui ėmė ryškėti ir buvo įgyvendinti nereikėjimai sustoti tokiose stotyse kaip Kalnėnai, Gaiziūnai, Žeimiai, Lukšiai, Šilainiai, Gudžiūnai, pagaliau – netgi Jonava ir Kėdainiai... Tą nereikėjimą ir šiomis dienomis rodo dyzelinio traukinio nesustojimai daugelyje išvardintų ir nepaminėtų stočių bei stotelių (nestoja nes aplinkiniams gyventojams traukinio nereikia, nes šie prisipirkę „audinių“ ir bmw‘ų ir iš Kauno važinėti turi kuo).
Retėjant sustojimams, naktinio traukinio susisiekimo greitis didėjo, kartu išaugo privalumas iš Vilniaus į Žemaitiją baladotis ne naktį, o patogiai ir greitai grįžti vakariniu greituoju (iš Vilniaus dabar išvykstančiu 17:30h).
Kol uždarytas Kauno tunelis, maršrutu Vilnius-Kaunas-Klaipėda didesnio komforto traukiniui nei „dyzeliukas“ važinėti techninių galimybių nėra.
Kai kas labai garsiai „burnojo“ naktinio traukinio ilgą važiavimą (vidutinį greitį lygino su maksimaliu Stefensono garvežio), bet aš (savęs neaukštindamas) būčiau pasiryžęs juos pritildyti. Ir paklausti: kur naktį skubame? Juk nebus didelio skirtumo, ar naktį „besibaladojantis“ ir kai kuriose stotyse ilgai stovintis traukinys į Klaipėdą atveš 6h ar kaip greitasis važiuodamas ~4h. Iš traukinio vis tiek reikia išlipti, ir ryto laukti stotyje (užuot dar pasnūduriuoti važiuojančiame traukinyje).
Comment
-
Galėtų paleisti traukinį Kaunas-Klaipėda pro Tilžę.„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė Himleris Rodyti pranešimąGalėtų paleisti traukinį Kaunas-Klaipėda pro Tilžę.Paskutinis taisė LT-1; 2009.02.22, 10:10.
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąO pats juo vaziuotum? Ir Rusijos tranzitinei visai nepagailetum pinigeliu matomai..„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąApskritai ar jums nekelia juoko tokia sąvoka kaip "naktinis" traukinys Lietuvoje? Šalyje, kurią skersai išilgai pervažiuoti galima per 3h?
Greitasis traukinys iš Vilniaus į Klaipėdą nuvažiuoja ne per 3h, o 4:30-5:00h.
Apylanka per Kauną, papildomų vagonų prikabinėjimai/atkabinėjimai Radviliškyje/Šiauliuose šį laiką gali pailgintų gal valanda, gal daugiau.
Jei naktinis traukinys iš Vilniaus išvažiuotų apie 24h vakaro, Klaipėdoje būtų ~6h, tai vakarėjančiame Vilniuje pabuvus anksti rytą pajūryje atsidurti būtų visai nieko, ypač - kai dar naktį vagone šioks toks atokvėpis gaunasi (nereikia kloti pinigėlius kažkur hotelyje, kai šie "plėšia" galingai, ir kai keliauji ne dėl nakvynių viešbučiuose ...).
Kol "Naktinė Klaipėda" važinėjo, aš pasinaudodavau proga ilgiau pabūti vakarėjančiame pajūryje. Traukinio išvykimas ~22h , Kaune buvimas ~5h mano lūkesčius tenkino pilnai. Ir nė kiek nepasigesdavau, kad važiuotų greičiau, nes nežinau, ką Kauno stotyje veikti išlipus 1-2h anksčiau.
Taigi, prieš juokiantis iš "Naktinės Klaipėdos" yra ką pamastyti gal net iki "ašarų"...
Vasarą Suvalkuose (Lenkija) atsiranda naktinis traukinys, išvykstantis ~21h . Ankstesniais metais jis ~5h ryto nuveždavo į Krokuvą, nuo 2009.06.20 iki 2009.08.31 jis iš Suvalkų 20:48 važinės maršrutu per Bialystoką, Varšuvą, Čenstachavą, Katovicus iki Bielsko Biala.
Comment
-
"Naktinis traukinis" buvo jėga. Gali būti, kad geležinkelių netgi ministerija neišgelbės. Tai gali būti tiesiog visuomenės mąstymo bėda. Daugumą su traukiniais sieja itin nemalonios asociacijos: ilgai, garsiai, nepatogiai ar nešvariai, pavojingai...
Čia reikia tiesiog geros reklamos kompanijos, su realiais geležinkelių vaizdais ir plius grafikų, t.t. tvarymo.
Comment
-
Parašė Himleris Rodyti pranešimąNa, jeigu neklystu, tai Rusijos piliečiams vykstantiems iš Rusijos į Karaliaučių nereikia vizų, tą pačią tvarką būtų galima taikyti Lietuvos piliečiams, vykstantiems į Klaipėdą.
Tik tranzitiniais Rusijos traukiniais per Leituvą keliaujantiems Rusijos piliečiams tos tranzitinės vizos yra supaprastintos.
Karaliaučiaus kraštas yra mano vaikystės kraštas, kol Jurbarke nebuvo tilto per Nemuną (jį atidarė prieš 30 metų - 1978.11.06), autobusai iš Marijampolės, Vilkaviškio, Lazdijų į Klaipėdą važinėjo per Kybartus, Nesterovą (Stalupėnus), Krasnoznamenską (Lazdynus), Niemaną (Ragainę), Sovietską (Tilžę), važinėjo kai kurie dar kažkiek po 1990 metų. Bet traukiniu iš Kazlų Rūdos į Klaipėdą per Černiachovską važiuoti minčių nekilo... Sovietmečiu persėsti būtų reikėję Černiachovske (Įsrutyje) ir Sovietske (Tilžėje), naktinis važiavimas tokiu atveju buvo neišvengiamas...
Kiek naršiau internetų apie keleivinius traukinius Kaliningrado krašte, maršrutu tarp Tilžės ir Įsručio neradau. Prieš kažkiek tai metų domėdamasis avarija pervažoje prie Įsručio (maršrutinis autobusas susidūrė su keleiviniu traukiniu), tai maršrutu Sovietskas-Černiachovskas važiavo M62 (ar 2M62 ?) su 4 klaisino tipo vagonais.
Iš Kauno į Klaipėdą dviračiu nuo Kauno kairiuoju Nemuno krantu (per Plokščius) iki Jurbarko, toliau kitu krantu (per Viešvilę) iki Pagėgių, dar toliau dviratį vežtis traukiniu ruošiausi.... Deja, traukinio maršrutas Klaipėda-Pagėgiai "prapuolė"... O iš Suvalkijos į Klaipėdą neblogos galimybės važiuoti Nemuną kertant Jurbarke.Paskutinis taisė Vitas; 2009.02.22, 12:51.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąJuoktis nedraudžiama, bet juokiasi tas, kas juokias paskutinis...
Greitasis traukinys iš Vilniaus į Klaipėdą nuvažiuoja ne per 3h, o 4:30-5:00h.
Apylanka per Kauną, papildomų vagonų prikabinėjimai/atkabinėjimai Radviliškyje/Šiauliuose šį laiką gali pailgintų gal valanda, gal daugiau.
Jei naktinis traukinys iš Vilniaus išvažiuotų apie 24h vakaro, Klaipėdoje būtų ~6h, tai vakarėjančiame Vilniuje pabuvus anksti rytą pajūryje atsidurti būtų visai nieko, ypač - kai dar naktį vagone šioks toks atokvėpis gaunasi (nereikia kloti pinigėlius kažkur hotelyje, kai šie "plėšia" galingai, ir kai keliauji ne dėl nakvynių viešbučiuose ...).
Kol "Naktinė Klaipėda" važinėjo, aš pasinaudodavau proga ilgiau pabūti vakarėjančiame pajūryje. Traukinio išvykimas ~22h , Kaune buvimas ~5h mano lūkesčius tenkino pilnai. Ir nė kiek nepasigesdavau, kad važiuotų greičiau, nes nežinau, ką Kauno stotyje veikti išlipus 1-2h anksčiau.
Taigi, prieš juokiantis iš "Naktinės Klaipėdos" yra ką pamastyti gal net iki "ašarų"...
Vasarą Suvalkuose (Lenkija) atsiranda naktinis traukinys, išvykstantis ~21h . Ankstesniais metais jis ~5h ryto nuveždavo į Krokuvą, nuo 2009.06.20 iki 2009.08.31 jis iš Suvalkų 20:48 važinės maršrutu per Bialystoką, Varšuvą, Čenstachavą, Katovicus iki Bielsko Biala.
Man rodos didelė problema tame, kad Lietuvoje nematoma skirtumo tarp keleivių ir krovinių vežimo (ir tai ne vien tik LG, bet ir miestų autobusų ir troleibusų parkų problema). Apie keleivį mąstoma taip pat kaip ir apie kokią plytą ar rastą. T.y. jis "pakraunamas" stotyje A ir turi būti "iškraunamas" stotyje B be jokių "perkrovimo" operacijų tarpinėse stotelėse. Tokia logika tinka rąstams ir plytoms - nepradėsi gi jų tampyt iš sąstato į sąstatą.
Tuo tarpu keleiviai nėra toks statiškas krovinys kaip plytos, todėl gali labai sėkmingai ir greitai persėsti iš vieno traukinio į kitą. Tai reiškia, kad visai nebūtina traukinį Vilnius-Klaipėda varyt pro Kauną, apsukinėti lokomotyvą, Radvilišky prikabinėt, atkabinėt vagonus ir t.t.
Kauniečiai pvz. galėtų būti surenkami Jonavoj (ar pro kur ten važiuoja Vilnius - Klaipėda)... Aišku norint turėt tokią sistemą reiktų įdiegt tokius XXa. išradimus kaip dieniniai bilietai ar pan., kad kiekvienam maršruto segmentui nereikėtų atskiro bilieto (reikalas kol kas neįkandamas net ir miestų autobusų ir troleibusų parkams). Žodžiu manau, kad į keleivių pervežimą reikia žiūrėt lanksčiau nei dabar.
Pvz. iš Vokietijos. ~250km atstumas (iš Hamburgo į miestuką prie Vilhelmshafeno) vietiniais traukiniais, su 10 tarpinių stotelių ir 2 persėdimais (t.y. iš viso 12 tarpinių sustojimų) įveikiamas maždaug per 3h ...Paskutinis taisė Tomas; 2009.02.23, 00:00.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
Comment