Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    http://talpink.comze.com/?file=klp2.jpg

    Klaipedos stotis

    Comment


      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
      O kodel autobusas vos ne dvigubai pigesnis uz troleibusa? Man atrodo,kaip tik autobusas sudetingesnis techniskai ir turetu buti brangesnis. o troleibusas tai tik kebulas elektros varikliai na ir dalis elektronikos. jei lyginti viskas tas pats yra ir autobuse ,tik varikliai zymiai sudetingesni. kaip cia taip gaunasi???
      Troleibusai yra perpus brangesni, nei autobusai ir tai gali patvirtinti bet kuris nors kiek besidomintis transporto srityje. Tavo impulsyvus rėkavimas jau ne pirmą kartą nepasiteisina. Kodėl prieš ginčidamasis negali tiesiog pats pasieškoti informacijos? Patvirtinu, kad troleibusai yra brangesni. Kodėl, aš nežinau. Jų pagaminimas brangesnis.
      Paskutinis taisė Ametistas; 2009.02.19, 13:33.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Troleibusai yra perpus brangesni, nei autobusai ir tai gali patvirtinti bet kuris nors kiek besidomintis transporto srityje. Tavo impulsyvus rėkavimas jau ne pirmą kartą nepasiteisina. Kodėl prieš ginčidamasis negali tiesiog pats pasieškoti informacijos? Patvirtinu, kad troleibusai yra brangesni. Kodėl, aš nežinau. Jų pagaminimas brangesnis.
        Amiko, tu daug žinai transporto srityje ir tas nepaneigiama, tačiau venk tokių žodžių kaip "rėkavimas" ar panašių, reaguodamas į kitų nuomonę. Iš viso, tavo pasisakymuose kartais juntamas autoritarizmas ir kito nuomonės negerbimas.

        Comment


          Šiandien traukinys iš Šeštokų į Vilnių atvykti vėlavo valandą. Gal aks žino, kodėl?
          Beje, šiandien įsitikinau, kad motrisės vaikymas į Oro uostą yra beprasmiškas. Po 18 val. mačiau kaip vienu reisu važiavo 2 žmonės, kitu - vienas. Ar negeriau ją tada vaikyti Kenos, Stasylų, Varėnos kryptimis..?

          Comment


            Turbūt broliai lenkai vėlavo, o mūsiškis Šeštokuose laukė.

            Comment


              Gal kas žinote, kodėl joks traukinys iš Klaipėdos krypties nevažiuoja į Kauną? Žemėlapy pažiūrėjus matyti, kad atšaka nuo geležinkelio linijos Klaipėda - Vilnius į Kauną yra. Pasiklausinėjus senesnių žmonių teko girdėti, kad seniau panašus maršrutas buvo. Įdomu, kodėl buvo panaikintas toks maršrutas, gal dėl kokių techninių kliūčių? O gal dėl visiško nuostolių nešimo (nors teko girdėti, kad dauguma maršrutų nuostolingi)? Juk galėtų pvz. tas pats Vilnius - Klaipėda į Kauną užsukt nors keletą kartų savaitėje (pvz. savaitgaliais). Na, bet čia tik mano pasvaičiojimai, gal kas žino (manau tokių yra, nes kiek skaitinėjau forumą mačiau net ir LG atstovų ) ir galėtų plačiau pakomentuoti.

              Comment


                Taip buvo toks traukinys iš Vilniaus į Klaipėdą per Kauną. Visgi jis buvo naktinis... Be to, Kaune reikėdavo apgręžti lokomotyvą. Taigi, vilniečiams patogumo jokio... o ir kauniečiams ne ką greičiau nei autobusu gaunasi...

                Comment


                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                  Taip buvo toks traukinys iš Vilniaus į Klaipėdą per Kauną. Visgi jis buvo naktinis... Be to, Kaune reikėdavo apgręžti lokomotyvą. Taigi, vilniečiams patogumo jokio... o ir kauniečiams ne ką greičiau nei autobusu gaunasi...
                  Nu kodėl. Kupė labai patogu buvo. Su autobusu nepalyginsi. Ir dviračius galima buvo į pajūrį vežtis

                  Tik deja automobilis dar daugiau privalumu turi... Tai labai ir netrūksta..
                  Paskutinis taisė alm; 2009.02.21, 22:51.
                  kaip?

                  Comment


                    Na, tas apgręžimas turbūt labai ilgai netrunka... Šiaip kažkaip pagalvojau, kad nemažai, galbūt, studentų iš Žemaitijos studijuoja Kaune,taip pat, žmonės į Kauno klinikas vyksta ir pan. Na, bet,turbūt, traukinys galutinę stotelę pasiektų vėliau nei autobusas, o žmonėms jokio skirtumo kuo keliauti, nors aš asmeniškai jausdamas kažkokius sentimentus traukiniui rinkčiausi pastarąjį.

                    Comment


                      Parašė Nas Rodyti pranešimą
                      Gal kas žinote, kodėl joks traukinys iš Klaipėdos krypties nevažiuoja į Kauną? Žemėlapy pažiūrėjus matyti, kad atšaka nuo geležinkelio linijos Klaipėda - Vilnius į Kauną yra. Pasiklausinėjus senesnių žmonių teko girdėti, kad seniau panašus maršrutas buvo. Įdomu, kodėl buvo panaikintas toks maršrutas, gal dėl kokių techninių kliūčių? O gal dėl visiško nuostolių nešimo (nors teko girdėti, kad dauguma maršrutų nuostolingi)? Juk galėtų pvz. tas pats Vilnius - Klaipėda į Kauną užsukt nors keletą kartų savaitėje (pvz. savaitgaliais). Na, bet čia tik mano pasvaičiojimai, gal kas žino (manau tokių yra, nes kiek skaitinėjau forumą mačiau net ir LG atstovų ) ir galėtų plačiau pakomentuoti.
                      Manau, kad geriausiai tau atsakytų LG keleivių vežimo valdyba, nors atsakymas manau - aiškus ir standartinis. Tačiau manau būtų gerai, jei žmonės rašytų tokias užklausas, pasiūlymus, pageidavimus į minėtą valdybą.
                      Beje, vaikystėje esu važiavęs medinuku iš Kauno iki Kretingos. Traukinys važiavo taip ilgai, kad mane - railfaną iš prigimties užkniso

                      Comment


                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                        Patvirtinu, kad troleibusai yra brangesni. Kodėl, aš nežinau. Jų pagaminimas brangesnis.
                        Manau todėl, kad troleibusas yra sąlyginai nepopuliarus, lyginant su autobusais. Kiek yra troleibusų gamintojų? O kiek autobusų? Retesnis, mažiau naudojamas daiktas - mažiau konkurencijos tarp gamintojų - didesnė kaina.
                        BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                        Comment


                          Parašė Nas Rodyti pranešimą
                          Gal kas žinote, kodėl joks traukinys iš Klaipėdos krypties nevažiuoja į Kauną? Žemėlapy pažiūrėjus matyti, kad atšaka nuo geležinkelio linijos Klaipėda - Vilnius į Kauną yra. Pasiklausinėjus senesnių žmonių teko girdėti, kad seniau panašus maršrutas buvo. Įdomu, kodėl buvo panaikintas toks maršrutas, gal dėl kokių techninių kliūčių? O gal dėl visiško nuostolių nešimo (nors teko girdėti, kad dauguma maršrutų nuostolingi)? Juk galėtų pvz. tas pats Vilnius - Klaipėda į Kauną užsukt nors keletą kartų savaitėje (pvz. savaitgaliais). Na, bet čia tik mano pasvaičiojimai, gal kas žino (manau tokių yra, nes kiek skaitinėjau forumą mačiau net ir LG atstovų ) ir galėtų plačiau pakomentuoti.
                          Penktadieniais ir sekmadieniais (savaitgalių dienomis) per Kauną (kol tunelis uždarytas – tik per stotį Kaunas1 Petrašiūnuose) važinėja dyzelinis traukinys Vilnius-Šiauliai. Iš Vilniaus jis išvažiuoja 13:18h, iš Kauno 15:10h. Į Šiaulius atvyksta 17:39h Po jo atvykimo iš Šiaulių dar yra traukiniai 20:08h į Klaipėdą ir 20:35h į Mažeikius.
                          Iš Šiaulių atgal į Vilnių tas traukinys išvyksta 18:17h. Prieš jį (17:38h) būna atvykęs dyzelinis iš Klaipėdos (Klaipėda-Radviliškis). Į Kaunas1 jis atvyksta 20:48h, į Vilnių 22:37h
                          Kodėl per Kauną nevažinėja traukinys Vilnius-Klaipėda, diskusija galėtų būti ilga. Iki 2006 metų sausio mėnesio dar važinėjo naktinis Vilnius-Kaunas-Klaipėda. Kodėl nevažinėja jis? Klausimas dabar gal tolygus kitam klausimui, kodėl Nemunu iš Jurbarko į Kauną naktimis neplaukioja lėtasis laivas? (vyresni Nemuno pakrančių gyventojai tokį dar prisimena). Važiuojantiems iš Vilniaus (gal dar iš Kauno) į Klaipėdą naktinis traukinys kažkiek privalumų turėtų (nakvynės klausimas išsispręstų), o kitų vietovių gyventojams tokio traukinio aiškiai nereikia. Tą nereikėjimą savo „pasyvumu“ jie rodė daug metų: palaipsniui ėmė ryškėti ir buvo įgyvendinti nereikėjimai sustoti tokiose stotyse kaip Kalnėnai, Gaiziūnai, Žeimiai, Lukšiai, Šilainiai, Gudžiūnai, pagaliau – netgi Jonava ir Kėdainiai... Tą nereikėjimą ir šiomis dienomis rodo dyzelinio traukinio nesustojimai daugelyje išvardintų ir nepaminėtų stočių bei stotelių (nestoja nes aplinkiniams gyventojams traukinio nereikia, nes šie prisipirkę „audinių“ ir bmw‘ų ir iš Kauno važinėti turi kuo).
                          Retėjant sustojimams, naktinio traukinio susisiekimo greitis didėjo, kartu išaugo privalumas iš Vilniaus į Žemaitiją baladotis ne naktį, o patogiai ir greitai grįžti vakariniu greituoju (iš Vilniaus dabar išvykstančiu 17:30h).
                          Kol uždarytas Kauno tunelis, maršrutu Vilnius-Kaunas-Klaipėda didesnio komforto traukiniui nei „dyzeliukas“ važinėti techninių galimybių nėra.

                          Kai kas labai garsiai „burnojo“ naktinio traukinio ilgą važiavimą (vidutinį greitį lygino su maksimaliu Stefensono garvežio), bet aš (savęs neaukštindamas) būčiau pasiryžęs juos pritildyti. Ir paklausti: kur naktį skubame? Juk nebus didelio skirtumo, ar naktį „besibaladojantis“ ir kai kuriose stotyse ilgai stovintis traukinys į Klaipėdą atveš 6h ar kaip greitasis važiuodamas ~4h. Iš traukinio vis tiek reikia išlipti, ir ryto laukti stotyje (užuot dar pasnūduriuoti važiuojančiame traukinyje).

                          Comment


                            Galėtų paleisti traukinį Kaunas-Klaipėda pro Tilžę.
                            „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                            Comment


                              Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                              Galėtų paleisti traukinį Kaunas-Klaipėda pro Tilžę.
                              O pats juo vaziuotum? Ir Rusijos tranzitinei visai nepagailetum pinigeliu matomai..
                              Paskutinis taisė LT-1; 2009.02.22, 10:10.

                              Comment


                                Apskritai ar jums nekelia juoko tokia sąvoka kaip "naktinis" traukinys Lietuvoje? Šalyje, kurią skersai išilgai pervažiuoti galima per 3h?
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                  O pats juo vaziuotum? Ir Rusijos tranzitinei visai nepagailetum pinigeliu matomai..
                                  Na, jeigu neklystu, tai Rusijos piliečiams vykstantiems iš Rusijos į Karaliaučių nereikia vizų, tą pačią tvarką būtų galima taikyti Lietuvos piliečiams, vykstantiems į Klaipėdą.
                                  „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                                  Comment


                                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                    Apskritai ar jums nekelia juoko tokia sąvoka kaip "naktinis" traukinys Lietuvoje? Šalyje, kurią skersai išilgai pervažiuoti galima per 3h?
                                    Juoktis nedraudžiama, bet juokiasi tas, kas juokias paskutinis...

                                    Greitasis traukinys iš Vilniaus į Klaipėdą nuvažiuoja ne per 3h, o 4:30-5:00h.
                                    Apylanka per Kauną, papildomų vagonų prikabinėjimai/atkabinėjimai Radviliškyje/Šiauliuose šį laiką gali pailgintų gal valanda, gal daugiau.
                                    Jei naktinis traukinys iš Vilniaus išvažiuotų apie 24h vakaro, Klaipėdoje būtų ~6h, tai vakarėjančiame Vilniuje pabuvus anksti rytą pajūryje atsidurti būtų visai nieko, ypač - kai dar naktį vagone šioks toks atokvėpis gaunasi (nereikia kloti pinigėlius kažkur hotelyje, kai šie "plėšia" galingai, ir kai keliauji ne dėl nakvynių viešbučiuose ...).
                                    Kol "Naktinė Klaipėda" važinėjo, aš pasinaudodavau proga ilgiau pabūti vakarėjančiame pajūryje. Traukinio išvykimas ~22h , Kaune buvimas ~5h mano lūkesčius tenkino pilnai. Ir nė kiek nepasigesdavau, kad važiuotų greičiau, nes nežinau, ką Kauno stotyje veikti išlipus 1-2h anksčiau.
                                    Taigi, prieš juokiantis iš "Naktinės Klaipėdos" yra ką pamastyti gal net iki "ašarų"...
                                    Vasarą Suvalkuose (Lenkija) atsiranda naktinis traukinys, išvykstantis ~21h . Ankstesniais metais jis ~5h ryto nuveždavo į Krokuvą, nuo 2009.06.20 iki 2009.08.31 jis iš Suvalkų 20:48 važinės maršrutu per Bialystoką, Varšuvą, Čenstachavą, Katovicus iki Bielsko Biala.

                                    Comment


                                      "Naktinis traukinis" buvo jėga. Gali būti, kad geležinkelių netgi ministerija neišgelbės. Tai gali būti tiesiog visuomenės mąstymo bėda. Daugumą su traukiniais sieja itin nemalonios asociacijos: ilgai, garsiai, nepatogiai ar nešvariai, pavojingai...
                                      Čia reikia tiesiog geros reklamos kompanijos, su realiais geležinkelių vaizdais ir plius grafikų, t.t. tvarymo.

                                      Comment


                                        Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                                        Na, jeigu neklystu, tai Rusijos piliečiams vykstantiems iš Rusijos į Karaliaučių nereikia vizų, tą pačią tvarką būtų galima taikyti Lietuvos piliečiams, vykstantiems į Klaipėdą.
                                        Reikia...
                                        Tik tranzitiniais Rusijos traukiniais per Leituvą keliaujantiems Rusijos piliečiams tos tranzitinės vizos yra supaprastintos.
                                        Karaliaučiaus kraštas yra mano vaikystės kraštas, kol Jurbarke nebuvo tilto per Nemuną (jį atidarė prieš 30 metų - 1978.11.06), autobusai iš Marijampolės, Vilkaviškio, Lazdijų į Klaipėdą važinėjo per Kybartus, Nesterovą (Stalupėnus), Krasnoznamenską (Lazdynus), Niemaną (Ragainę), Sovietską (Tilžę), važinėjo kai kurie dar kažkiek po 1990 metų. Bet traukiniu iš Kazlų Rūdos į Klaipėdą per Černiachovską važiuoti minčių nekilo... Sovietmečiu persėsti būtų reikėję Černiachovske (Įsrutyje) ir Sovietske (Tilžėje), naktinis važiavimas tokiu atveju buvo neišvengiamas...
                                        Kiek naršiau internetų apie keleivinius traukinius Kaliningrado krašte, maršrutu tarp Tilžės ir Įsručio neradau. Prieš kažkiek tai metų domėdamasis avarija pervažoje prie Įsručio (maršrutinis autobusas susidūrė su keleiviniu traukiniu), tai maršrutu Sovietskas-Černiachovskas važiavo M62 (ar 2M62 ?) su 4 klaisino tipo vagonais.
                                        Iš Kauno į Klaipėdą dviračiu nuo Kauno kairiuoju Nemuno krantu (per Plokščius) iki Jurbarko, toliau kitu krantu (per Viešvilę) iki Pagėgių, dar toliau dviratį vežtis traukiniu ruošiausi.... Deja, traukinio maršrutas Klaipėda-Pagėgiai "prapuolė"... O iš Suvalkijos į Klaipėdą neblogos galimybės važiuoti Nemuną kertant Jurbarke.
                                        Paskutinis taisė Vitas; 2009.02.22, 12:51.

                                        Comment


                                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                          Juoktis nedraudžiama, bet juokiasi tas, kas juokias paskutinis...

                                          Greitasis traukinys iš Vilniaus į Klaipėdą nuvažiuoja ne per 3h, o 4:30-5:00h.
                                          Apylanka per Kauną, papildomų vagonų prikabinėjimai/atkabinėjimai Radviliškyje/Šiauliuose šį laiką gali pailgintų gal valanda, gal daugiau.
                                          Jei naktinis traukinys iš Vilniaus išvažiuotų apie 24h vakaro, Klaipėdoje būtų ~6h, tai vakarėjančiame Vilniuje pabuvus anksti rytą pajūryje atsidurti būtų visai nieko, ypač - kai dar naktį vagone šioks toks atokvėpis gaunasi (nereikia kloti pinigėlius kažkur hotelyje, kai šie "plėšia" galingai, ir kai keliauji ne dėl nakvynių viešbučiuose ...).
                                          Kol "Naktinė Klaipėda" važinėjo, aš pasinaudodavau proga ilgiau pabūti vakarėjančiame pajūryje. Traukinio išvykimas ~22h , Kaune buvimas ~5h mano lūkesčius tenkino pilnai. Ir nė kiek nepasigesdavau, kad važiuotų greičiau, nes nežinau, ką Kauno stotyje veikti išlipus 1-2h anksčiau.
                                          Taigi, prieš juokiantis iš "Naktinės Klaipėdos" yra ką pamastyti gal net iki "ašarų"...
                                          Vasarą Suvalkuose (Lenkija) atsiranda naktinis traukinys, išvykstantis ~21h . Ankstesniais metais jis ~5h ryto nuveždavo į Krokuvą, nuo 2009.06.20 iki 2009.08.31 jis iš Suvalkų 20:48 važinės maršrutu per Bialystoką, Varšuvą, Čenstachavą, Katovicus iki Bielsko Biala.
                                          Priminėte, kaip vaikystėj man atrodė, kad Ryga toli toli nuo Kauno, nes ten reikia važiuoti per visą naktį traukiniu! Tėvai taip darydavo. O paskui paaiškėjo, kad iki Rygos 2-3val. kelio. Automobiliu, žinoma.

                                          Man rodos didelė problema tame, kad Lietuvoje nematoma skirtumo tarp keleivių ir krovinių vežimo (ir tai ne vien tik LG, bet ir miestų autobusų ir troleibusų parkų problema). Apie keleivį mąstoma taip pat kaip ir apie kokią plytą ar rastą. T.y. jis "pakraunamas" stotyje A ir turi būti "iškraunamas" stotyje B be jokių "perkrovimo" operacijų tarpinėse stotelėse. Tokia logika tinka rąstams ir plytoms - nepradėsi gi jų tampyt iš sąstato į sąstatą.

                                          Tuo tarpu keleiviai nėra toks statiškas krovinys kaip plytos, todėl gali labai sėkmingai ir greitai persėsti iš vieno traukinio į kitą. Tai reiškia, kad visai nebūtina traukinį Vilnius-Klaipėda varyt pro Kauną, apsukinėti lokomotyvą, Radvilišky prikabinėt, atkabinėt vagonus ir t.t.
                                          Kauniečiai pvz. galėtų būti surenkami Jonavoj (ar pro kur ten važiuoja Vilnius - Klaipėda)... Aišku norint turėt tokią sistemą reiktų įdiegt tokius XXa. išradimus kaip dieniniai bilietai ar pan., kad kiekvienam maršruto segmentui nereikėtų atskiro bilieto (reikalas kol kas neįkandamas net ir miestų autobusų ir troleibusų parkams). Žodžiu manau, kad į keleivių pervežimą reikia žiūrėt lanksčiau nei dabar.

                                          Pvz. iš Vokietijos. ~250km atstumas (iš Hamburgo į miestuką prie Vilhelmshafeno) vietiniais traukiniais, su 10 tarpinių stotelių ir 2 persėdimais (t.y. iš viso 12 tarpinių sustojimų) įveikiamas maždaug per 3h ...
                                          Paskutinis taisė Tomas; 2009.02.23, 00:00.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X