Parašė Darius555
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąLabai teisingai pasielgiai.Pervažų signalizacijos įsijungimas nepriklauso nuo blokuotės rūšies.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąJeigu tai tik apie įvykį, tegul pastovi prie Lentvario geležinkelio stotyje esančios pervažos. Manau, kad pamatys daug, daug ilgų traukinių, kad net pradės keiktis.
Comment
-
Bjauri tiesa apie „Lietuvos geležinkelius“: absurdiški pirkiniai už fantastines kainas
http://www.lrytas.lt/-12348633341234...nes-kainas.htmR. Dichavičius: „Turi būti alkanas fotografijos“
Comment
-
Parašė _Bead_ Rodyti pranešimąBjauri tiesa apie „Lietuvos geležinkelius“: absurdiški pirkiniai už fantastines kainas
http://www.lrytas.lt/-12348633341234...nes-kainas.htm
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąPanašu, kad straipsnis užsakytas.
Slovakia: Skoda Vagónka is to supply ZSSK with 10 three-car double-deck EMUs based on the CityElefant design developed for Czech Railways. They will be delivered within four years at a cost of €96·1m to replace 1970s stock on services between Trencín, Zilina and Kosice.Paskutinis taisė foggy; 2009.02.17, 14:56.
Comment
-
Parašė foggy Rodyti pranešimąVisiškai pritariu. Ir faktai pro šalį: "du dviaukščiai traukiniai kainavo per 100 mln. litų". Akivaizdžiai sąmoningai rašo netiesą, netikiu, kad šitiek neprofesionalius žurnalistus LR laikytų. Pakanka pagooglinti keletą minučių - kontrakto suma 23M USD (http://www.csis.org/media/csis/pubs/...7january12.pdf). Tarp kitko, kad suma "normali" galima įsitikinti palyginus su kitu kontraktu (http://www.railwaygazette.com/news_v...uary_2009.html):Paskutinis taisė Salvijus; 2009.02.17, 15:44.
Comment
-
...ir as manau kad straipsnis uzsakytas,
o del zurnalistu zioplumo tai net nestebina pvz:
pries 2 savaites buvo kalbama apie Stoties- TVOU marsruta,
tai per Lietuvos radijo rytines zinias buvo stipriai akcentuojama, jog
Pesa yra elektrinis traukinys...Paskutinis taisė rakolioux; 2009.02.17, 20:50.Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Parašė rakolioux Rodyti pranešimą...ir as manau kad straipsnis uzsakytas,
o del zurnalistu zioplumo tai net nestebina pvz:
pries 2 savaites buvo kalbama apie Stoties- TVOU marsruta,
tai per Lietuvos radijo rytines zinias buvo stipriai akcentuojama, jog
Pesa yra elektrinis traukinys...
Comment
-
Patikėkit manim. Vienas EJ 575 serijos dviaukštis elektrinis traukinys tikrai kainavo beveik 20 mln. Lt. Į šią kainą įeiną ne vien traukinys, bet ir dvejų netų garantiją, atsarginės dalys, sertifikavimas ir nuolatinė čekų priežiūra garantiniu metu.
Palyginimui: Siemens kompanijoje pagamintas vienas
ER20CF serijos lokomotyvas LG kainavo beveik 13 mln. Lt.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąPatikėkit manim. Vienas EJ 575 serijos dviaukštis elektrinis traukinys tikrai kainavo beveik 20 mln. Lt. Į šią kainą įeiną ne vien traukinys, bet ir dvejų netų garantiją, atsarginės dalys, sertifikavimas ir nuolatinė čekų priežiūra garantiniu metu.
Palyginimui: Siemens kompanijoje pagamintas vienas
ER20CF serijos lokomotyvas LG kainavo beveik 13 mln. Lt.
Turint omenyje, kad Vilniuje važinėjančių Solaris 15 vieno troleibuso kaina yra apie 1,5 mln. Lt.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąNieko nuostabaus dėl tokių kainų, manau visiškai normalu.
Turint omenyje, kad Vilniuje važinėjančių Solaris 15 vieno troleibuso kaina yra apie 1,5 mln. Lt.
Ar tu tikrai zinai ka sakai?Jei tokios troleibusu kainos,tai labiau apsimoka uz tuos pinigus nupirkti 30 minivenu ir visus vezioti kaip su taksi. fura su priekaba saldytuvu kainuoja 5 kartus pigiau. man kazkaip atrodo,kad tu sita skaiciu islauzei is pirsto.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąPatikėkit manim. Vienas EJ 575 serijos dviaukštis elektrinis traukinys tikrai kainavo beveik 20 mln. Lt. Į šią kainą įeiną ne vien traukinys, bet ir dvejų netų garantiją, atsarginės dalys, sertifikavimas ir nuolatinė čekų priežiūra garantiniu metu.
Palyginimui: Siemens kompanijoje pagamintas vienas
ER20CF serijos lokomotyvas LG kainavo beveik 13 mln. Lt.
O ar gali detalizuoti? pasakyti kainas atsirai: kiek kainuoja lokomotyvas ir kiek visi ten tie priedai.
Comment
-
Traukinukų kainą lemią itin griežti saugos reikalavimai. Kad keleiviams būtų patogu ir saugu važiuoti, traukinukas prifarširuotas aibe įvairių modernių sistemų. Tam, kad galima būtų pradėti jį naudoti reikia atlikti tūkstančius įvairiausių testų, įsitikinti, kad kiekviena traukinio detalė tikrai patikima ir jos naudojimas nekelia grėsmės.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąO ar gali detalizuoti? pasakyti kainas atsirai: kiek kainuoja lokomotyvas ir kiek visi ten tie priedai.
Pavyzdžiui: garantinio laikotarpio, techninės priežiūros ir kt. Kad ir kokia tobula technika būtų, vis vien jos naudojimo (garantinio) eigoje atsiranda gedimų, kuriuos gamintojas dažniausiai šalina savo sąskaita.
Iš anksto numatyti kas suges ir kiek tai kainuos - praktiškai neįmanoma.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąTraukinukų kainą lemią itin griežti saugos reikalavimai. Kad keleiviams būtų patogu ir saugu važiuoti, traukinukas prifarširuotas aibe įvairių modernių sistemų. Tam, kad galima būtų pradėti jį naudoti reikia atlikti tūkstančius įvairiausių testų, įsitikinti, kad kiekviena traukinio detalė tikrai patikima ir jos naudojimas nekelia grėsmės.
Manau,kad tai tiesioginis pinigu plovimas. lygnu su autobusais. tie taip pat vezioja po 100 ir daugiau zmoniu, vazineja didesniais greiciais nei tie traukinukai ir niekas nekelia tokiu reikalavimu ir nedaro jokiu testu. Jei traukiniams prigalvota tokiu testu-tai tik tam,kad butu kur sukisti pinigus.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąManau,kad tai tiesioginis pinigu plovimas. lygnu su autobusais. tie taip pat vezioja po 100 ir daugiau zmoniu, vazineja didesniais greiciais nei tie traukinukai ir niekas nekelia tokiu reikalavimu ir nedaro jokiu testu. Jei traukiniams prigalvota tokiu testu-tai tik tam,kad butu kur sukisti pinigus.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąAr tu tikrai zinai ka sakai?Jei tokios troleibusu kainos,tai labiau apsimoka uz tuos pinigus nupirkti 30 minivenu ir visus vezioti kaip su taksi. fura su priekaba saldytuvu kainuoja 5 kartus pigiau. man kazkaip atrodo,kad tu sita skaiciu islauzei is pirsto.
Žinoma, jei esi pats toks protingas, įrodyk kodėl turėtume tikėti tavimi.Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.02.17, 21:26.
Comment
Comment