Kažkada ruošiausi ekskursijai ir buvau ištraukęs tokią knygelę :"Nepriklausimos lietuvos ryšiai ir transportas 1919-1940" . Kai kurias citatas, jei nieko prieš, paskelbsiu:
Kalba apie keleivinius traukinius
1) 1921 metais is Kauno i Virbalį traukinys ėjo mažiausiai 2 val. 45 min., 1929 m. - 1 val. 25 min. ir 1937 m. - 1 val. 14 min.
(dabar - 1:33)
2) 1921 m. iš Šiaulių į Kauną traukinys ėjo 4 val. 50 min.; 1929 m. - 3 val. 8 min. ir 1937 m. - 2 val. 19 min.
(dabar traukinio 2:29 iš Kaunas I, iš Kauno dar 2-3 min vėliau)
3) 1921 m. iš Šiaulių i Joniškį traukinys ejo 2 val. 45 min.; 1929 m. -1 val. 50 min. ir 1937 m. - 40 min.
(turėtų būti 32 min, traukinio nėra)
4) 1921 m. is Šiaulių i Klaipėdą (per Mažeikius) traukinys ejo 13 val. 5 min.; 1929 m. - 6 val. 43 min. ir 1937 m. - 3 val. 05 min. (per Telšius).
(palyginimui imame lėtajį 2:58)
5) 1921 m. is Radviliškio i Obelius traukinys ejo 8 val. 15 min., 1929 m. - 5 val. 17 min. ir 1937 m. - 3 val. 08 min. (automotrisa).
(Radviliškis - Rokiškis 2:12)
1920 metais didžiausias traukinių greitis buvo 40 km/val, ir pirmame mūsų geležinkelių gyvenimo dešimtmetyje keleiviniai traukiniai tegalejo pasiekti 75 km/val. greiti, o dabar patobulintas kelias ir tinkamos traukos priemonės leidžia pasiekti 95 km/val. greiti, o automotrisoms iki 120 km/val.
Kroviniai traukiniai:
Pvz., seniau is Kauno į Klaipedą ir atvirkščiai prekės vidutiniskai buvo vežamos 3-4 paras, o dabar iš Kauno į Klaipedą arba iš Klaipedos i Kauną kroviniai perežami ir gavėjui atiduodami per nepilnas
12 valandų.
Kiek suprantu tas perdavimas su pristatymu į kiemą. Na o kiti komentarai nereikalingi....
Kalba apie keleivinius traukinius
1) 1921 metais is Kauno i Virbalį traukinys ėjo mažiausiai 2 val. 45 min., 1929 m. - 1 val. 25 min. ir 1937 m. - 1 val. 14 min.
(dabar - 1:33)
2) 1921 m. iš Šiaulių į Kauną traukinys ėjo 4 val. 50 min.; 1929 m. - 3 val. 8 min. ir 1937 m. - 2 val. 19 min.
(dabar traukinio 2:29 iš Kaunas I, iš Kauno dar 2-3 min vėliau)
3) 1921 m. iš Šiaulių i Joniškį traukinys ejo 2 val. 45 min.; 1929 m. -1 val. 50 min. ir 1937 m. - 40 min.
(turėtų būti 32 min, traukinio nėra)
4) 1921 m. is Šiaulių i Klaipėdą (per Mažeikius) traukinys ejo 13 val. 5 min.; 1929 m. - 6 val. 43 min. ir 1937 m. - 3 val. 05 min. (per Telšius).
(palyginimui imame lėtajį 2:58)
5) 1921 m. is Radviliškio i Obelius traukinys ejo 8 val. 15 min., 1929 m. - 5 val. 17 min. ir 1937 m. - 3 val. 08 min. (automotrisa).
(Radviliškis - Rokiškis 2:12)
1920 metais didžiausias traukinių greitis buvo 40 km/val, ir pirmame mūsų geležinkelių gyvenimo dešimtmetyje keleiviniai traukiniai tegalejo pasiekti 75 km/val. greiti, o dabar patobulintas kelias ir tinkamos traukos priemonės leidžia pasiekti 95 km/val. greiti, o automotrisoms iki 120 km/val.
Kroviniai traukiniai:
Pvz., seniau is Kauno į Klaipedą ir atvirkščiai prekės vidutiniskai buvo vežamos 3-4 paras, o dabar iš Kauno į Klaipedą arba iš Klaipedos i Kauną kroviniai perežami ir gavėjui atiduodami per nepilnas
12 valandų.
Kiek suprantu tas perdavimas su pristatymu į kiemą. Na o kiti komentarai nereikalingi....
Comment